Die 't' is inderdaad niet zo duidelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nog ff over het logo... (niet om te bitchen ofzo) maar als ik niet zou weten dat jullie Kramtried heten, zou ik denken dat er Kram Ried staat... Denk niet dat de rest van NL het Fries zo machtig is om het er uit te halen
Paint dat eens als je wil/kanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:27 schreef Aresdreams het volgende:
mee eens @ doodkapje, ik zou de middelste lijn ipv door de bandnaam door de letters M en R laten gaan...
Het is niet eens zo heel lastig... als je van die verticale streep tussen de M en R een T maakt door er een horizontaal streepje aan toe te voegen, is het een stukje duidelijkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Paint dat eens als je wil/kan
Maar als je die er dan zelf even in tekent is hij wel duidelijker denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:18 schreef Deansensitized het volgende:
Nee precies, nog onduidelijker
Oh oh oh... mijn logo is 20 cm... die van jou maar 16 cm... als we die richting op gaan is Fok! gedoemd... gedoemd zeg ik jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:54 schreef Aresdreams het volgende:
maar niet zo cool als het onze gaat worden... hoop ik haha
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:25 schreef Doodkapje het volgende:
Oh oh oh... mijn logo is 20 cm... die van jou maar 16 cm... als we die richting op gaan is Fok! gedoemd... gedoemd zeg ik je
Mjah. Verwerk jij maar eens op een leuke manier punkmetal, ijzerdraad, Friesland en Kramtried in een [duidelijk] logo zonder jaren achter je PC te zitten zwoegen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:25 schreef Doodkapje het volgende:
Een effectief logo moet gewoon duidelijk zijn en elementen hebben waarbij mensen makkelijk de link naar je band leggen...
Dat zou toch te combineren moeten zijn. Nu de rest nogquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Deansensitized het volgende:
punkmetal, ijzerdraad
Op de PA die ik heb staan kan je niet phantom power per kanaal aan/uitschakelen. Daarnaast weet ik ook niet of het alleen maar op de XLR aansluiting staat of ook op de jack...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:21 schreef punkjunk het volgende:
Phantom Power is een aparte jack nog, tenminste, dat is mij verteld (ik werk er nooit mee). Onze oude bassist speelde met ze bass rechtstreeks in een Peavy PA set en dat klonk super goed, ik denk alleen dat een (electrische)gitaar zonder voorversterker helemaal nergens naar klinkt.
Lijkt me niet, aangezien er toch vele condensator mics zijn met XLR aansluiting die phantom voeding verlangen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:32 schreef punkjunk het volgende:
Ik denk eerder dat de jack de phantom ís.
Maar die kerel met de thuis studio zal het wel weten, en anders ff proberen op laag volume.
Bedoelde dan de naam van de band héquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:39 schreef Aresdreams het volgende:
gezien kramtried en ijzerdraad hetzelfde betekend heb je dat ook al gehad
hou je friesland over...
Oh, die kerel die bij ons de techniek begeleid zei een keer dat zo'n mic dus nog een extra jack ingang had voor phantom voeding, maar dat zal ik dan wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:50 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien er toch vele condensator mics zijn met XLR aansluiting die phantom voeding verlangen...
--
Maar iig, m'n broertje heeft het buiten m'n weten om al geprobeerd en de bas is doorgebrand.
Hebben ze daarna gelijk moeten solderen, dus het werkt weer. Maar toch het kan dus niet!
Altijd via een DI-boxje doen
Wij hebben beiden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:02 schreef Deansensitized het volgende:
Ach ja, wij hebben geen cool logo nodig, wij hebben coole muziek.
Hij is ongeveer hetzelfde als een 'normale' SG neem ik aan? Want dan kan ik hem aanradenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Toch een tof punk gitaartje![]()
[ afbeelding ]
Net uurtje bij lokale gitaarboer gezeten aardige gozer veel zitten uitleggen en alles en deze speelde toch ook erg lekker en het geld ook wel waard als extra gitaarMaar nu nog ff rondkijken volgende week kwam de dealer van schecter langs dus moest ik ff doorgeven welke modellen eventueel interesse en dan ging hij nazoeken qua prijs
Jep heb hem naast de duurdere sg geprobeert qua kwaliteit en bespeelbaarheid allebei helemaal goed alleen zitten er duurdere pickups in de duurdere modellen maarja dat is logischquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hij is ongeveer hetzelfde als een 'normale' SG neem ik aan? Want dan kan ik hem aanraden![]()
Pickups kan men (meestal) vervangenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jep heb hem naast de duurdere sg geprobeert qua kwaliteit en bespeelbaarheid allebei helemaal goed alleen zitten er duurdere pickups in de duurdere modellen maarja dat is logisch![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Pickups kan men (meestal) altijd vervangen
Daarom en het is toch een gitaar voor erbij en nieuwe pickups kan er altijd nog inquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Pickups kan men (meestal) vervangen
En??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:27 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, maar soms werken de bodies niet mee en moet je weer gaan frezen enzo
De gitariste van The Puppet Dolls speelt hier op. Svidgar speelde erna en de A-snaar van Svidgars gitaar was er net af geknald (floyd rosequote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Toch een tof punk gitaartje![]()
[ afbeelding ]
Net uurtje bij lokale gitaarboer gezeten aardige gozer veel zitten uitleggen en alles en deze speelde toch ook erg lekker en het geld ook wel waard als extra gitaarMaar nu nog ff rondkijken volgende week kwam de dealer van schecter langs dus moest ik ff doorgeven welke modellen eventueel interesse en dan ging hij nazoeken qua prijs
Ik vind hem niet mooi, sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:08 schreef punkjunk het volgende:
De enigste mooie sg is de Yamaha SG2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |