Ik gebruik niks draadloos eigenlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:32 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik zeg het een beetje krom.. ik bedoel eigenlijk of je voor je gitaar ook een draadloos systeem gebruikt.
Als dat zo is... ben ik wel benieuwd naar de ervaringen daarmee
Dan moet je ook draadloze ham hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou wel een draadloos tosti ijzer willen ehbben
Ik moet maandag eigen gemaakt liedje op gitaar spelen en zingen terwijl ik dus net een twee kleine maanden gitaar les hebquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan moet je ook draadloze ham hebben
Bwuh... volgende week moet ik solozingen bij zangles...![]()
* Doodkapje pakt vast de akoestische gitaar uit het stof...
Omdat ik een multi-effectenpedaal gekocht hebquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Als je hem zo erg lekker vind klinken, waarom doe je hem dan van de hand voor twee tientjes?
Uh hoe?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:19 schreef ikheetmartijn het volgende:
Dan doe je hier toch even de generale?
Wat kan je spelen... qua akkoorden?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik moet maandag eigen gemaakt liedje op gitaar spelen en zingen terwijl ik dus net een twee kleine maanden gitaar les heb![]()
Ja klopt in het begin lijkt het onmogleijk maar als je het eenmaal door hebt heb je echt zoiets van "was het zó moeilijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef Dupje het volgende:
Maar het is wel best moeilijk als je net begint. Gewoon het wijsvinger over de snaren leggen en dan ook nog alle snaren raken, plus daarnaast nog alle vingers onafhankelijk van elkaar op snaren zetten.
Ik speel al 11 jaar cello, dus ben wel iets gewend, maar vind dit nogal moeilijk hoor
Hehe ik moet gewoon goed gaan oefenen. Maar vond het al redelijk gaan voor die 2 maandjes les. Na een maandje moesten we al bestaand nr voor klas spelen en zingen, ik deed Zombie van Cranberriesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt in het begin lijkt het onmogleijk maar als je het eenmaal door hebt heb je echt zoiets van "was het zó moeilijk"
Maar je moet proberen je wijsvinger een beetje te draaien zodat je de snaren met de zijkant van je vinger raakt dat gaat wat makkelijker
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:19 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Witchy: Mietje? Dan ben ik maar een mietje, want elleboogjes richting kruis (groter zijn ze meestal niet) blijf ik uitermate irritant vinden in een moshpit
Hoi Brian!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Hey Dupje!
Je speelde toch cello ofzo?
Hoe beviel de Tiny Terror je nou? Je had em toch mee naar huis ofzo?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Hey Dupje!
Je speelde toch cello ofzo?
Zozo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hoi Brian!
Ja ookDas mn hoofdinstrument.
Maar speel ook piano (2e instrument), drum, gitaar, basgitaar, djembe en marimba
Ja hij was super. Maar kheb m'n deville al. Ik heb 2 optredens met beide gespeelt, in stereo, maar toch niet helemaal super.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:29 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoe beviel de Tiny Terror je nou? Je had em toch mee naar huis ofzo?
Niet helemaal super?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja hij was super. Maar kheb m'n deville al. Ik heb 2 optredens met beide gespeelt, in stereo, maar toch niet helemaal super.
Tiny Terror is prima, ook om op te treden, alleen samen niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Niet helemaal super?
En op optreed-volume heb je toch zeker niets aan die Tiny Terror of wel?
En is het wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Jep die staat hier
ff kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:15 schreef punkjunk het volgende:
Dribbel, jij had toch een Boston Tuner? Op het gitaarnet forum vroegen ze er naar, dus jij kan ze vast helpen!.
Heb je eventueel zin om met ons op te treden in Delft?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vertel er wat meer over, malloot..
Wij zijn dan al hard met de cd aan de slag. Ik zal rondkijken of ik iemand weet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je eventueel zin om met ons op te treden in Delft?
wel onbetaald maar okee moet nog een bandje bij eigenlijk in Lorre 4 november als het goed is.
Ja dat gaat al via msn maar als er hier iemand wat moet weten geef maar een gil hoe of wat
Die is 100% buizen. Waarom zou die in hemelsnaam solid state zijn met zo'n naam?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij zijn dan al hard met de cd aan de slag. Ik zal rondkijken of ik iemand weet..
Wat ik weten wil: is die Valveking wel echt een king of valves of is het doch een solidstate+ ?.
Zou je datzelfde bij Valvetronix zeggen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:33 schreef Cynic het volgende:
Waarom zou die in hemelsnaam solid state zijn met zo'n naam?![]()
Of bij Valvestatequote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou je datzelfde bij Valvetronix zeggen?.
Die is gewoon expres verwarrendquote:
Wij gaan binnenkort ook stickers laten drukken, stuur ik je dan ook wel een stapeltje van onsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook wat stickers voor mij dan ik ben ook nog opzoek naar meer maakt nie techt uit waarvan
Ruilhandel met een Frieshoe primitief wil je het hebben [ afbeelding ]
Die is dan ook niet solid state. Zo verwarrend vind ik het niet: buisje in de voortrap, solid state eindtrap.quote:
Coolquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort ook stickers laten drukken, stuur ik je dan ook wel een stapeltje van ons
Logo![]()
[ afbeelding ]
Ahh... mooi filosofisch dus!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
Schaam je niet
Is Fries voor ijzerdraad []
Onze opa noemde de muziek die wij nu maken [hard gitaar gerag] altijd 'kramtriedmusyk', met andere woorden: dikke teringherrie.
En opa overleed rond de tijd dat wij een beetje serieuzer werden en we een goeie naam zochten. Toen kwam Kramtried op tafel. Ook omdat we teringherrie maken, maar ook een beetje een hommage aan onze opa.
Nog ff over het logo... (niet om te bitchen ofzo) maar als ik niet zou weten dat jullie Kramtried heten, zou ik denken dat er Kram Ried staat... Denk niet dat de rest van NL het Fries zo machtig is om het er uit te halenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, en niet zo'n 'standaard/makkelijke' punk of metal naam, ben ik ook wel blij om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |