Of bij Valvestatequote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou je datzelfde bij Valvetronix zeggen?.
Die is gewoon expres verwarrendquote:
Wij gaan binnenkort ook stickers laten drukken, stuur ik je dan ook wel een stapeltje van onsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook wat stickers voor mij dan ik ben ook nog opzoek naar meer maakt nie techt uit waarvan
Ruilhandel met een Frieshoe primitief wil je het hebben [ afbeelding ]
Die is dan ook niet solid state. Zo verwarrend vind ik het niet: buisje in de voortrap, solid state eindtrap.quote:
Coolquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort ook stickers laten drukken, stuur ik je dan ook wel een stapeltje van ons
Logo![]()
[ afbeelding ]
Ahh... mooi filosofisch dus!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
Schaam je niet
Is Fries voor ijzerdraad []
Onze opa noemde de muziek die wij nu maken [hard gitaar gerag] altijd 'kramtriedmusyk', met andere woorden: dikke teringherrie.
En opa overleed rond de tijd dat wij een beetje serieuzer werden en we een goeie naam zochten. Toen kwam Kramtried op tafel. Ook omdat we teringherrie maken, maar ook een beetje een hommage aan onze opa.
Nog ff over het logo... (niet om te bitchen ofzo) maar als ik niet zou weten dat jullie Kramtried heten, zou ik denken dat er Kram Ried staat... Denk niet dat de rest van NL het Fries zo machtig is om het er uit te halenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, en niet zo'n 'standaard/makkelijke' punk of metal naam, ben ik ook wel blij om
Die 't' is inderdaad niet zo duidelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nog ff over het logo... (niet om te bitchen ofzo) maar als ik niet zou weten dat jullie Kramtried heten, zou ik denken dat er Kram Ried staat... Denk niet dat de rest van NL het Fries zo machtig is om het er uit te halen
Paint dat eens als je wil/kanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:27 schreef Aresdreams het volgende:
mee eens @ doodkapje, ik zou de middelste lijn ipv door de bandnaam door de letters M en R laten gaan...
Het is niet eens zo heel lastig... als je van die verticale streep tussen de M en R een T maakt door er een horizontaal streepje aan toe te voegen, is het een stukje duidelijkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Paint dat eens als je wil/kan
Maar als je die er dan zelf even in tekent is hij wel duidelijker denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:18 schreef Deansensitized het volgende:
Nee precies, nog onduidelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |