Ben überhaupt wel een beetje klaar met dat gemosh. Zal de leeftijd zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
Top irritatie: ventjes op heuphoogte die beginnen te moshen (kan erg pijnlijk zijn)
Idemquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:54 schreef Cynic het volgende:
Ben überhaupt wel een beetje klaar met dat gemosh. Zal de leeftijd zijn
Leuk! Myspace url oid?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:54 schreef Cynic het volgende:
Het optreden van mijn andere bandje in November lijkt zowaar door te gaan! Wel spannend met onze nieuwe gitariste enzo![]()
In het onvolprezen Klazienaveenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:57 schreef Aresdreams het volgende:
waar en wat voor bandje @ cynic
quote:
Precies. Je wordt gewoon oudquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ben überhaupt wel een beetje klaar met dat gemosh. Zal de leeftijd zijn
Fiesta Pagana... op ongeveer de helft verschijnt iemand in een Penispakje jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
Precies. Lijkt moeilijker dan het is..
Echt, dit blijf ik een van de meest geniale videoclips vinden ooit: http://www.youtube.com/watch?v=gH961chmni8
Deze band doet echt gewoon wat ze willen. Ooit hadden ze een vent op het podium lopen in een penispak..
Gezelligquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
In het onvolprezen Klazienaveen
Met mijn bandje Drag, waarbij ik zing en gitaar speel. We bestaan al 10 jaar inmiddels en hebben in die tijd ongeveer 10 keer opgetreden, haha. Er zijn zowaar plannen om over een tijdje wat op te nemen met een vriend van me. Het is wat metal/rock achtig met normale zang en meer gitaargericht dan TW. Best zin in, laatste keer is alweer 3 jaar geleden denk ik. Wanneer we wat fatsoenlijke opnames hebben zal ik wel eens wat posten.
[..]
[ afbeelding ]
Ja wij zijn echt metal!![]()
Het is het "veen" gedeelte, of niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Gezellig
Klazienaveen klinkt alleen niet echt in de buurt, helaas
Mietjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
Top irritatie: ventjes op heuphoogte die beginnen te moshen (kan erg pijnlijk zijn)
Ach, niets overtreft Normaal's Hoken natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mietje
Tien jaar geleden moshte iedereen zo. Tegenwoordig springen ze maar wat rond en aaien ze wat, die 15-jarige Triviumvriendjes. Tot er ineens een dronken vent van 30+ in een Destructionshirt er tussen springt..
whehequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:46 schreef Witchfynder het volgende:
Netjes!.
Ik had trouwens vandaag, midden op de dag, 4th Attempt in mijn hoofd op mijn werk..
Zodra mensen roundhouses gaan maken haak ik afquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ach, niets overtreft Normaal's Hoken natuurlijk.![]()
Hardcore-pits zijn een verhaal apart. Allemaal van die nuchtere kickboxers enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zodra mensen roundhouses gaan maken haak ik af![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=T7dnWB1BiRA
http://emedia.leeward.hawaii.edu/frary/changing_strings.htmquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:08 schreef Dupje het volgende:
Hoi!
Ik speel nu sinds de zomer beetje (acoustische) gitaar (les op school, muziektherapie), enne, nu heb ik een tweedehands gitaar gekocht, maar de snaren moeten vervangen worden. Mijn gitaardocent heeft op school de lage E snaar voor gedaan hoe het moet, maar ik ben helaas de "knoop" weer vergeten die bij de stemsleutels gemaakt moet worden. Iemand die goed kan uitleggen hoe het moet? Of die toevallig een mooi plaatje heeft?
Het is geen probleem om de snaren onder vast te maken, want mijn gitaar heeft van die "pinnetjes". Hehe klinkt nu vast alsof ik er veel verstand van hebNaja.
Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |