Wat die Heraclesfan (hij zal zich vandaag wel doodschamen) zegt!!quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:51 schreef Damzkieee het volgende:
Jaap is zeker te lang doorgegaan, je ziet hem zich constant ergeren aan het niveau van zijn medespelers. Ik zie het nog wel gebeuren dat hij er op de helft van de competitie de brui aan geeft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:46 schreef Beschouw het volgende:
Jaap Stam is allang over zijn hoogtepunt heen. Moet maar naar DOS Kampen vertrekken.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn sponsoring voor DOS Kampen al gestopt een paar jaar geleden. Zijn ouders stonden in de kantine en zijn er ook weggegaan. Waaromk was dat ook alweer ?
Ben ik het ook mee eens, al komt het met name door de armoede om hem heen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stam is inderdaad te lang doorgegaan. Maakt toch steeds meer schoonheidsfoutjes.
Klopt, hij deelt in de malaise. Maar daar is hij juist voor aangetrokken, om constantheid en degelijkheid te brengen achterin.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens, al komt het met name door de armoede om hem heen.
Inderdaad. Hij haalt zijn niveau nu zelf ook niet meer, maar dit kan ook komen omdat hij er mentaal flink doorheen zit door het falen van zijn ploeg in wat een mooi afscheidsjaar had moeten zijn..quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:56 schreef DarkShine het volgende:
Je krijgt bijna medelijden met een speler van zijn status in zijn afscheidsjaar...
Klopt, nu blijkt hij mentaal toch breekbaarder dan verwacht.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt, hij deelt in de malaise. Maar daar is hij juist voor aangetrokken, om constantheid en degelijkheid te brengen achterin.
Afgelopen seizoen was hij bij vlagen nog superieur, dit seizoen lijkt hij echter de dupe van het falen van zijn collega’s, ook is het niet bevorderlijk dat de samenstelling van de defensie per wedstrijd verschilt. Toch ben ik het er niet mee eens dat hij te lang is doorgegaan, het is toch leuker om afscheid te nemen met de landstitel?quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:32 schreef tong80 het volgende:
Jaap Stam is een jaar te lang doorgegaan.
Nu was Rijkaard wel even van een ander niveau dan Japie (wat ik overigens absoluut geen Ajax speler vindt)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:20 schreef tong80 het volgende:
Rijkaard ging een jaar door. En Bleek terecht. Stam had hetzelfde verwacht met Sneijder Babel en van der Vaart.
Rafael van der Vaart ging medio 2005 naar HSV en Jaap Stam maakte begin 2006 bekend dat hij naar Ajax ging, denk dus niet dat Stam de illusie had om met Van der Vaart samen te spelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:20 schreef tong80 het volgende:
Rijkaard ging een jaar door. En Bleek terecht. Stam had hetzelfde verwacht met Sneijder Babel en van der Vaart.
Volgens mij heeft Jaap gekeken welke club het meeste geld bood in Nederland, en riep toen dat ie daar graag wilde spelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rafael van der Vaart ging medio 2005 naar HSV en Jaap Stam maakte begin 2006 bekend dat hij naar Ajax ging, denk dus niet dat Stam de illusie had om met Van der Vaart samen te spelen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:35 schreef Beschouw het volgende:
Jaap was altijd de Colin bij Milan. Overgewaardeerde voetballer, die Stam.
Morgen een nieuwe stellingquote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:28 schreef VoreG het volgende:
Het moet zijn 'het kwestie van de week topic' daar 'het' slaat op topic en niet op kwestie.
Leuke stellingquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Marco moet 4-4-2 spelen !!
Of met vPersie/vdV op rechtsbuiten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik vind dat je niet halstarrig aan 4 3 3 moet vasthouden. Je moet je concept aanpassen aan de spelers die je hebt. Het is belachelijk om bij gebrek aan beter met Kuijt op linksbuiten te spelen.
Thnx!!quote:
Zondag na 19:00quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
Is er al een nieuwe kwestie tong?
Bijvoorbeeld "Heeft Fontein gelijk met zijn plan amateurclubs te weren uit de beker?"
Op zich is het natuurlijk belachelijk dat Michel Platini de tweede CL-plaats naar de bekerwinnaar wil laten gaan, probleem is dat de kans dat een club verrast in de beker veel groter is dan een club die over 34 verrast, in feite is het dan ook geen verrassing meer. Maar goed, het weren van de amateurclubs heeft geen zin, die winnen toch niet en als ze winnen, zullen ze het in de voorronde van de CL vast niet slechter doen dan Ajax.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe :
"Fontein heeft gelijk met het willen weren van amateurclubs in de beker"
Met dank aan MM.
Kozakken boys zeker!quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op zich is het natuurlijk belachelijk dat Michel Platini de tweede CL-plaats naar de bekerwinnaar wil laten gaan, probleem is dat de kans dat een club verrast in de beker veel groter is dan een club die over 34 verrast, in feite is het dan ook geen verrassing meer. Maar goed, het weren van de amateurclubs heeft geen zin, die winnen toch niet en als ze winnen, zullen ze het in de voorronde van de CL vast niet slechter doen dan Ajax.
Nooit geweten dat lijkt me pas tof, mocht het weer gebeuren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:59 schreef tong80 het volgende:
Amateurs geven juist charme aan het toernooi. In 1975 haalde Ijsselmeervogels de halve finale en werd sportploeg van het jaar. Genoten dit jaar van Kozakken Boys.
Jouw club versloeg ze in de halve Finalequote:Op maandag 22 oktober 2007 13:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat lijkt me pas tof, mocht het weer gebeuren.
Dat die man dat nog durft te zeggen..... Nou, Henk, niemand in het amateurvoetbal is jouw vriend hoor. Ze zien je liever vandaag nog vertrekken!quote:Kesler: ,,Ik heb inmiddels van Ajax begrepen dat de zaak wat genuanceerder ligt. Ik kan onze vrienden uit het amateurvoetbal sowieso geruststellen.
En een matig spitsje als Alves scoort 7 keer tegen Heracles, niet eens de onderste ploeg in de ranglijst.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:32 schreef tong80 het volgende:
Nederlands voetbal zit in een crisis ! AZ zwalkt. PSV komt te kort tegen Turken. Ajax is in crisis, wordt uitgeschakeld door twee matige clubs in europa, wint amper van amateurs, maar staat toch tweede.
Ik ben inderdaad bang dat ik komende vrijdag binnen 10 minuten afhaak, dan staan ''we'' waarschijnlijk met een nulletje of 2 (als het meezit) achter.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:58 schreef tong80 het volgende:
Iedere live wedstrijd op vrijdagavond is tenenkrommend
Zo werkt het al lang niet meer. In het bedrijfsleven net zo. Vroeger bleef je tot in eeuwigheid bij dezelfde baas, nu ben je weg als je ergens 200,- bruto per maand meer krijgt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:48 schreef tong80 het volgende:
Ik Twijfel. Aan de ene kant kan ie in Spanje veel meer verdienen en staat de competitie hoger aangeschreven, maar aan de andere kant is er ook zoiets als loyaliteit aan je club. Of ben ik hier te naief in ?
Niet naief, maar niet meer van deze wereld. Je moet met je tijd meegaan tong.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:48 schreef tong80 het volgende:
Ik Twijfel. Aan de ene kant kan ie in Spanje veel meer verdienen en staat de competitie hoger aangeschreven, maar aan de andere kant is er ook zoiets als loyaliteit aan je club. Of ben ik hier te naief in ?
Loyaliteit aan je club? Als er één doelpunt minder was gescoord tegen Vitesse, was hij ontslagen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:48 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe poging!quote:Op maandag 19 november 2007 10:56 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe :
Huub Stevens is de ideale trainer voor PSV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |