abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54556439
Heb je al een kwestie Manus? Bijvoorbeeld: Dick Advocaat wordt onderschat in Nederland?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 november 2007 @ 19:34:58 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54556506
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 04:48 schreef tong80 het volgende:
Ik Twijfel. Aan de ene kant kan ie in Spanje veel meer verdienen en staat de competitie hoger aangeschreven, maar aan de andere kant is er ook zoiets als loyaliteit aan je club. Of ben ik hier te naief in ?

Loyaliteit aan je club? Als er één doelpunt minder was gescoord tegen Vitesse, was hij ontslagen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 november 2007 @ 07:10:01 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_54567233
Dick Advocaat wordt onderschat in Nederland.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54583570
Goeie stelling tong! Ik laat hem nog even in de week, eens nadenken of het nu wel of niet zo is.
www.thuisuiteten.nl
pi_54583602
Denk het wel, al komt dat mede door het Nederlands Elftal en zijn vreselijke wissel van Robben . Bij sommige personen kon hij daardoor niks goed meer doen.
Wel een topcoach.
pi_54590715
Ga er eens uitgebreid over nadenken.
pi_54590731
Is moeilijk te zeggen omdat we zelf Nederlanders zijn
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2007 @ 04:24:06 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_54592530
Dan denk ik er ook nog even over na

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 november 2007 @ 07:56:42 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_54642548
Advocaat heeft de uitstraling van een Doperwt. Gaat altijd in de verdediging bij een enigzinds kritische vraag. Van Basten gebruikt humor als wapen. Dat is het verschil. Ik gun hem dit succes wel. Heeft het geluk gahad assistent van Michels te worden. Was anders een anonieme clubtrainer gebleven. Heeft best veel gewonnen. Het stigma van verdedigende elftallen speelt hem ook parten.
Ik heb de cijfers niet precies maar volgens mij scoorde Oranje nooit zoveel als onder hem.
Ik ben geen fan van hem. Maar hoe het bij de rest zit weet ik niet.

pi_54657108
Denk inderdaad dat je wel gelijk hebt. Dick was, vooral bij Oranje, toch vaak een beetje de trainer van "net niet top". Wel goede prestaties, maar niets heel beklijvends.

Als clubtrainer deed hij het goed met PSV bijvoorbeeld, al kreeg hij toen vaak weer het verwijt dat iedereen met dat PSV had kunnen presteren. Dus denk ik wel dat hij enigszins onderschat wordt in Nederland.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 19 november 2007 @ 10:56:04 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_54712094
De nieuwe :

Huub Stevens is de ideale trainer voor PSV

maandag 21 januari 2008 @ 10:49:27 #112
52871 Blight
Supersized.
pi_56194217
quote:
Op maandag 19 november 2007 10:56 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe :

Huub Stevens is de ideale trainer voor PSV

Nieuwe poging!

Het niveau van de Eredivisie gaat achteruit, en zal niet meer beter worden.

Zelf denk ik dat deze stelling waar is, tenzij de FIFA/UEFA ingrijpt door regelementen over het maximaal aantal op te stellen buitenlanders door zal voeren. Zo niet vrees ik dat de achterstand op de buitenlandse competities alleen maar groter zal worden, zeker ook omdat we al onze talentvolle spelers al snel kwijt raken.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 21 januari 2008 @ 16:34:44 #113
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_56202092
Nou als je kijkt dat groningen iemand van boca juniors haalt en Ajax uit de first division shopt dan doet Ajax wat verkeerd. Dit heeft niks te maken met het nivo van de eredivisie maar het aankoopbeleid van de afgelopen jaren van de topclubs. PSV is weinig tot niks op aan te merken. Maar Feyenoord en Ajax hebben de plank mis geslagen de afgelopen jaren met aankopen etc. En Heerenveen, Twente en Groningen zijn gewoon goed bezig geweest.

EDIT: En om over AZ nog maar niet te spreken. Die verkopen gewoon hun hele voorhoede en verwacht dat de nieuwe aankopen er direct staan
pi_56202542
Oneens met de kwestie van deze week.

Volgens mij gaat het niveau van de Eredivisie juist omhoog de laatste jaren, en komt de nivellering van de Eredivisie niet doordat de topclubs minder worden maar omdat de subtop en de middenmoters beter worden.

Je ziet ook dat Az aardig meedoet in Europa, dat Heerenveen, Groningen en Twente goede aankopen doen die ook voor veel geld kunnen worden doorverkocht aan Europese subtoppers en het is een kwestie van tijd voordat deze clubs stabieler gaan presteren in Europees verband. Groningen deed het overigens ook al heel aardig tegen Fiorentina in het begin van dit seizoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56203581
Nederlands clubvoetbal stelt internationaal geen ruk meer voor. Competitie hier is wel vermakelijk, maar niveau holt achteruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')