Wat die Heraclesfan (hij zal zich vandaag wel doodschamen) zegt!!quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:51 schreef Damzkieee het volgende:
Jaap is zeker te lang doorgegaan, je ziet hem zich constant ergeren aan het niveau van zijn medespelers. Ik zie het nog wel gebeuren dat hij er op de helft van de competitie de brui aan geeft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:46 schreef Beschouw het volgende:
Jaap Stam is allang over zijn hoogtepunt heen. Moet maar naar DOS Kampen vertrekken.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn sponsoring voor DOS Kampen al gestopt een paar jaar geleden. Zijn ouders stonden in de kantine en zijn er ook weggegaan. Waaromk was dat ook alweer ?
Ben ik het ook mee eens, al komt het met name door de armoede om hem heen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stam is inderdaad te lang doorgegaan. Maakt toch steeds meer schoonheidsfoutjes.
Klopt, hij deelt in de malaise. Maar daar is hij juist voor aangetrokken, om constantheid en degelijkheid te brengen achterin.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens, al komt het met name door de armoede om hem heen.
Inderdaad. Hij haalt zijn niveau nu zelf ook niet meer, maar dit kan ook komen omdat hij er mentaal flink doorheen zit door het falen van zijn ploeg in wat een mooi afscheidsjaar had moeten zijn..quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:56 schreef DarkShine het volgende:
Je krijgt bijna medelijden met een speler van zijn status in zijn afscheidsjaar...
Klopt, nu blijkt hij mentaal toch breekbaarder dan verwacht.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt, hij deelt in de malaise. Maar daar is hij juist voor aangetrokken, om constantheid en degelijkheid te brengen achterin.
Afgelopen seizoen was hij bij vlagen nog superieur, dit seizoen lijkt hij echter de dupe van het falen van zijn collega’s, ook is het niet bevorderlijk dat de samenstelling van de defensie per wedstrijd verschilt. Toch ben ik het er niet mee eens dat hij te lang is doorgegaan, het is toch leuker om afscheid te nemen met de landstitel?quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:32 schreef tong80 het volgende:
Jaap Stam is een jaar te lang doorgegaan.
Nu was Rijkaard wel even van een ander niveau dan Japie (wat ik overigens absoluut geen Ajax speler vindt)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:20 schreef tong80 het volgende:
Rijkaard ging een jaar door. En Bleek terecht. Stam had hetzelfde verwacht met Sneijder Babel en van der Vaart.
Rafael van der Vaart ging medio 2005 naar HSV en Jaap Stam maakte begin 2006 bekend dat hij naar Ajax ging, denk dus niet dat Stam de illusie had om met Van der Vaart samen te spelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:20 schreef tong80 het volgende:
Rijkaard ging een jaar door. En Bleek terecht. Stam had hetzelfde verwacht met Sneijder Babel en van der Vaart.
Volgens mij heeft Jaap gekeken welke club het meeste geld bood in Nederland, en riep toen dat ie daar graag wilde spelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rafael van der Vaart ging medio 2005 naar HSV en Jaap Stam maakte begin 2006 bekend dat hij naar Ajax ging, denk dus niet dat Stam de illusie had om met Van der Vaart samen te spelen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:35 schreef Beschouw het volgende:
Jaap was altijd de Colin bij Milan. Overgewaardeerde voetballer, die Stam.
Morgen een nieuwe stellingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |