Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:28 schreef VoreG het volgende:
Het moet zijn 'het kwestie van de week topic' daar 'het' slaat op topic en niet op kwestie.
Leuke stellingquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Marco moet 4-4-2 spelen !!
Of met vPersie/vdV op rechtsbuiten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:02 schreef tong80 het volgende:
Ik vind dat je niet halstarrig aan 4 3 3 moet vasthouden. Je moet je concept aanpassen aan de spelers die je hebt. Het is belachelijk om bij gebrek aan beter met Kuijt op linksbuiten te spelen.
Thnx!!quote:
Zondag na 19:00quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
Is er al een nieuwe kwestie tong?
Bijvoorbeeld "Heeft Fontein gelijk met zijn plan amateurclubs te weren uit de beker?"
Op zich is het natuurlijk belachelijk dat Michel Platini de tweede CL-plaats naar de bekerwinnaar wil laten gaan, probleem is dat de kans dat een club verrast in de beker veel groter is dan een club die over 34 verrast, in feite is het dan ook geen verrassing meer. Maar goed, het weren van de amateurclubs heeft geen zin, die winnen toch niet en als ze winnen, zullen ze het in de voorronde van de CL vast niet slechter doen dan Ajax.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe :
"Fontein heeft gelijk met het willen weren van amateurclubs in de beker"
Met dank aan MM.
Kozakken boys zeker!quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op zich is het natuurlijk belachelijk dat Michel Platini de tweede CL-plaats naar de bekerwinnaar wil laten gaan, probleem is dat de kans dat een club verrast in de beker veel groter is dan een club die over 34 verrast, in feite is het dan ook geen verrassing meer. Maar goed, het weren van de amateurclubs heeft geen zin, die winnen toch niet en als ze winnen, zullen ze het in de voorronde van de CL vast niet slechter doen dan Ajax.
Nooit geweten dat lijkt me pas tof, mocht het weer gebeuren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:59 schreef tong80 het volgende:
Amateurs geven juist charme aan het toernooi. In 1975 haalde Ijsselmeervogels de halve finale en werd sportploeg van het jaar. Genoten dit jaar van Kozakken Boys.
Jouw club versloeg ze in de halve Finalequote:Op maandag 22 oktober 2007 13:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat lijkt me pas tof, mocht het weer gebeuren.
Dat die man dat nog durft te zeggen..... Nou, Henk, niemand in het amateurvoetbal is jouw vriend hoor. Ze zien je liever vandaag nog vertrekken!quote:Kesler: ,,Ik heb inmiddels van Ajax begrepen dat de zaak wat genuanceerder ligt. Ik kan onze vrienden uit het amateurvoetbal sowieso geruststellen.
En een matig spitsje als Alves scoort 7 keer tegen Heracles, niet eens de onderste ploeg in de ranglijst.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:32 schreef tong80 het volgende:
Nederlands voetbal zit in een crisis ! AZ zwalkt. PSV komt te kort tegen Turken. Ajax is in crisis, wordt uitgeschakeld door twee matige clubs in europa, wint amper van amateurs, maar staat toch tweede.
Ik ben inderdaad bang dat ik komende vrijdag binnen 10 minuten afhaak, dan staan ''we'' waarschijnlijk met een nulletje of 2 (als het meezit) achter.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:58 schreef tong80 het volgende:
Iedere live wedstrijd op vrijdagavond is tenenkrommend
Zo werkt het al lang niet meer. In het bedrijfsleven net zo. Vroeger bleef je tot in eeuwigheid bij dezelfde baas, nu ben je weg als je ergens 200,- bruto per maand meer krijgt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:48 schreef tong80 het volgende:
Ik Twijfel. Aan de ene kant kan ie in Spanje veel meer verdienen en staat de competitie hoger aangeschreven, maar aan de andere kant is er ook zoiets als loyaliteit aan je club. Of ben ik hier te naief in ?
Niet naief, maar niet meer van deze wereld. Je moet met je tijd meegaan tong.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:48 schreef tong80 het volgende:
Ik Twijfel. Aan de ene kant kan ie in Spanje veel meer verdienen en staat de competitie hoger aangeschreven, maar aan de andere kant is er ook zoiets als loyaliteit aan je club. Of ben ik hier te naief in ?
Loyaliteit aan je club? Als er één doelpunt minder was gescoord tegen Vitesse, was hij ontslagen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:48 schreef tong80 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |