quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:34 schreef Toeps het volgende:
De kruising Bruce Willis - Demi Moore. Demi boven, Bruce onder. De waterstofperoxide maakt het geheel af.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
De zwakste schakel bij Anne Robinson is óf het mouwloze shirt, óf te weinig plastische chirurgie..
Ze noemt ze zelf Bingo-wings dus enige zelfrelativering heeft ze wel.![]()
Eigenlijk niet eerlijk natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 04:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eerlijk natuurlijk.
Een foto waar zij opstaat is automatisch geschikt voor dit topic.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 04:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk niet eerlijk natuurlijk.
Een foto waar zij opstaat is automatisch geschikt voor dit topic.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:12 schreef vipergts het volgende:
idd vanaf d'r schouders naar beneden gaat het wel
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:43 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ja, daar is in principe niks mis mee. Maar als je dan toch haar hoofd weer ziet.![]()
Of je plaatst even een verschrikkelijk oude fotoquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:25 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
deze kleren kan ze iig niet onderknoeien
Nou, ik vind 'm anders behoorlijk onflatteus...quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:48 schreef KRS het volgende:
[..]
Haha deze kan beter in "Celebrity Nipslips"
Er zitten volgens mij wel weer vlekken op d'r jurkjequote:Op maandag 8 oktober 2007 17:08 schreef arneaux het volgende:
Ze heeft alleen haar mond open. Verder vind ik 'm niet echt heel erg onflateus.
Echt flatteus is de foto niet, maar ze is niet meer zo eng mager zo te zien!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Maria Shriver, echtgenote van governor Arnold Schwarzenegger gebruikt haar creditcard als tandenstoker:
[ afbeelding ]
Lekker zo laten, het hoort erbij. Ben trots op haar dat ze het juist zo laat!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
De zwakste schakel bij Anne Robinson is óf het mouwloze shirt, óf te weinig plastische chirurgie..
Ze noemt ze zelf Bingo-wings dus enige zelfrelativering heeft ze wel.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:29 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hugh is weer single
hahaquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:29 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hugh is weer single
enge vlekken!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:44 schreef kvd het volgende:
haar borsten hangen er niet echt flatteus bij: S J Parker
[ afbeelding ]
Theezakjes!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:44 schreef kvd het volgende:
haar borsten hangen er niet echt flatteus bij: S J Parker
[ afbeelding ]
Zijn dat niet gewoon plakkertjes zodat ze boel op zn plaats blijft hangen? Ik weet t ook niet hoor, heb er geen verstand van.quote:
Tja, die is de "babe leeftijd" toch echt wel voorbijquote:
Dat is Victori - ja.. (flauw)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:31 schreef Ticootje het volgende:
Is dat victoria??
NEEM NOU EENS MOOIE EXTENSIONS OF LAAT ZE ERUITquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:58 schreef Smash-it het volgende:
Ik weet ook niet waarom.. Je zou er droevig van worden:
[ afbeelding ]
volgens mij heeft ze nieuwe bruine laarzen. ik zie iig nu weer regelmatig een ander stel laarzen. wel mooier maar weer bruinquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:13 schreef supkaa het volgende:
[..]
Er zitten volgens mij wel weer vlekken op d'r jurkje
Maar ze heeft in ieder geval niet weer die bruine laarzen aan![]()
wat een afgetobt hoofd krijgt ze van deze make-upquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef Smash-it het volgende:
Nog een Victoria; doin' the robot (en check die schoenen even)
[ afbeelding ]
Awww Mika ziet er juist goed uit zo!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Kelly Osbourne:
[ afbeelding ]
Mika:
[ afbeelding ]
Niet direct heel onflatteus, maar zonder die krullen is hij onherkenbaar!
Ik ben gefixeerd op haar pig nose. Echt; net een stopcontact. Het ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef KRS het volgende:
jeetje wat heeft ze eigenlijk een lelijk huid (op die laatste foto)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:36 schreef mandatory het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dasje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ze nog een keuze hebben?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:39 schreef Toeps het volgende:
Waarom denkt Victoria dat ze steeds met haar benen wijd moet gaan staan?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:36 schreef mandatory het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dasje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind hem zeker niet verkeerd...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Mika:
[ afbeelding ]
Niet direct heel onflatteus, maar zonder die krullen is hij onherkenbaar!
Ik vind haar neus juist wel mooi.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben gefixeerd op haar pig nose. Echt; net een stopcontact. Het ziet er echt niet uit![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:28 schreef Smash-it het volgende:
Meeeeesterlijke vergelijkingen!
dr fohn is ontploft ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:20 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ze ziet een beetje suf uit, maar wat is nou mis met haar?![]()
nou..... als ik er zo uit zou zien zou ik toch even een borstel door mijn haar halenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:29 schreef Liquidootje het volgende:
hmm het zijn net echt mensen... tvp..
Eerlijk gezegd vind ik dit de mooiste foto die ik ooit van Paris heb gezien. Ze lijkt hier niet op een plastic robot, maar heeft zelfs een gezichtsuitdrukking!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:07 schreef flowerbox het volgende:
[ afbeelding ]
Paris Hilton niet op haar mooist...
Die tieten lijken net zo op haar lichaam geplakt.quote:
Dat lijkt niet alleen zo, dat ís zo!quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Die tieten lijken net zo op haar lichaam geplakt.
Betere vraag: wat doet Beckhem nog bij haar? Menig hetero-man gaat liever met Beckham naar bed dan met Victoria.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Toeps het volgende:
Wat is Victoria in godesnaam aan het doen?! 5'2" modelletje aan het spelen?
Ze is juist vrij populair, wegens haar All-American barbie-look. Al die Amerikaanse barbiepoppen als Jenna Jameson en Jessica Simpson hebben wel iets mannelijks.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat lijkt niet alleen zo, dat ís zo!
Jaime Pressly (model, actrice), wat een vreemd hoofd. Denk die tieten en dat haar weg, en het is net een lelijke vent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand haar gedwongen gevoerd of zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |