quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bedoelt, hoe River d'r NU uitziet?
ze hebben wel wat gemeen jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:54 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
is dat familie van die slet paris?![]()
Het is ook maar een tvp.. Beter dan een enkel 'tvp' lijkt mequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:39 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t zure mondje wel meevallen.
Verdomd, nou je het zegt....quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Rob Lowe ziet eruit als een bejaarde Zac Efron!
Die van haar lijken ook elke keer groter te worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef Smash-it het volgende:
Ik kan zo snel even niets onflatteuzers vinden als tvptje dan Christina met een zuur mondje
[afbeelding]
Ze is zwanger.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die van haar lijken ook elke keer groter te worden.
hah, nog verkeerd gesneden ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
de pols van Owen WIlson. Ook niet echt flatteus.
Had je 'm gezien laatst bij Jensen? Adorable! Hoewel ik hem niet zo heel sexy vind.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Tell you what: Matt Damon kán gewoon niet onflatteus op de kiek![]()
.
Nee niet gezien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je 'm gezien laatst bij Jensen? Adorable! Hoewel ik hem niet zo heel sexy vind.
Te viesquote:
Een kennerquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee niet gezien.
Ik vind hem schattig, niet sexy. En ook een goed acteur natuurlijk, maar ik houd niet zo van het genre waarbinnen hij nu actief is (Ocean's 11, 12, 13 etc, Bourne). Nee, geef mij maar Good Will Hunting of The Talented Mr. Ripley
.
Bestaan er ook foto's van haar waar ze gewoon iets normaals aan heeft?quote:
Ze is echt té dunquote:Op zondag 16 september 2007 14:57 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw, zijn die foto´s van Jenna echt??
since when big tatttoooo?? of altijd al?quote:Op zondag 16 september 2007 14:57 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw, zijn die foto´s van Jenna echt??
Ze is dan ook zwanger, dummy.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die van haar lijken ook elke keer groter te worden.
quote:Op zondag 16 september 2007 20:36 schreef Skaai het volgende:
Wat is daar onflatteus aan? Ik vind dit eik best een mooie foto.
quote:Op zondag 16 september 2007 20:36 schreef Skaai het volgende:
Wat is daar onflatteus aan? Ik vind dit eik best een mooie foto.
Wees blij dat ze haar niet ook Bruce hebben genoemdquote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef Grimm het volgende:
Meiske heeft jammer genoeg de verkeerde facetten gekregen van haar ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |