Ik vind haar neus juist wel mooi.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben gefixeerd op haar pig nose. Echt; net een stopcontact. Het ziet er echt niet uit![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:28 schreef Smash-it het volgende:
Meeeeesterlijke vergelijkingen!
dr fohn is ontploft ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:20 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ze ziet een beetje suf uit, maar wat is nou mis met haar?![]()
nou..... als ik er zo uit zou zien zou ik toch even een borstel door mijn haar halenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:29 schreef Liquidootje het volgende:
hmm het zijn net echt mensen... tvp..
Eerlijk gezegd vind ik dit de mooiste foto die ik ooit van Paris heb gezien. Ze lijkt hier niet op een plastic robot, maar heeft zelfs een gezichtsuitdrukking!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:07 schreef flowerbox het volgende:
[ afbeelding ]
Paris Hilton niet op haar mooist...
Die tieten lijken net zo op haar lichaam geplakt.quote:
Dat lijkt niet alleen zo, dat ís zo!quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Die tieten lijken net zo op haar lichaam geplakt.
Betere vraag: wat doet Beckhem nog bij haar? Menig hetero-man gaat liever met Beckham naar bed dan met Victoria.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Toeps het volgende:
Wat is Victoria in godesnaam aan het doen?! 5'2" modelletje aan het spelen?
Ze is juist vrij populair, wegens haar All-American barbie-look. Al die Amerikaanse barbiepoppen als Jenna Jameson en Jessica Simpson hebben wel iets mannelijks.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat lijkt niet alleen zo, dat ís zo!
Jaime Pressly (model, actrice), wat een vreemd hoofd. Denk die tieten en dat haar weg, en het is net een lelijke vent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand haar gedwongen gevoerd of zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |