Ok de hamvraag, is deze film om te shockeren op dezelfde manier als de VPRO ooit aanmoedigde tegen het koningshuis te ageren, danwel de PvdA tegen het christendom aanpiste.quote:Ehsan Jami komt met 'zeer shockerende' film
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Brabants Dagblad
Gepubliceerd: vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:16
Het Voorburgse PvdA-raadslid Ehsan Jami, die inmiddels aan een zijden draadje lijkt te hangen binnen zijn eigen partij, gaat een film maken die nog veel meer stof zal doen opwaaien als indertijd de Deense Mohammed-cartoons deden. Dat zei Jami gisteravond in een interview op de nieuwe tv-zender Het Gesprek.
Nadat indertijd een Deense krant de spotprenten had gepubliceerd braken in diverse moslimlanden felle protestacties uit, die vele tientallen mensen het leven kostten en leidden tot een boycot van Deense producten.
Volgens ex-moslim Jami wordt de film medio februari 2008 gepresenteerd en is hij al bezig met de voorbereidingen. Hij vergeleek gisteravond de consequenties die de film volgens hem zullen opleveren, met van de Deense cartoonrellen ''in het kwadraat''. Eerder werd al bekend dat de binnen de PvdA zeer omstreden Jami bezig zou zijn met een homofilm.
CDA-minister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken reageerde geschokt op de aankondiging van Jami. Verhagen zegt dat iedere Nederlander het recht heeft zijn mening te uiten, '' maar Jami moet vooral zijn verstand gebruiken.'' Het moet volgens Verhagen niet de bedoeling zijn om mensen in een film onnodig te kwetsen.
Dat valt miz idd te bezien...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:50 schreef salvadora het volgende:
Zou de elite ook zo geschokt reageren als het kwetsend voor Christenen zou zijn?
Je hebt de film al gezien?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:07 schreef DeBastaard het volgende:
Zou hij niet beter bij de PVV kunnen gaan zitten ? Hij lijkt wel net zo mediageil als Wilders, puur provocerend gedrag, wat totaal niets aan de maatschappij toe te voegen heeft.
De schuld lag niet bij de cartoons maar bij Deense "Imams" die met die cartoons door het midden oosten waren wezen leuren om met voorbedachte rade een rel te veroorzaken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de aanpak van Jami verkeerd. Hij schiet zijn doel (ver) voorbij. Uiteraard heeft hij het volste recht om afstand te nemen van de islam en om niet langer als gelovige door het leven te gaan. Ook heeft hij het volste recht om kritisch te zijn over de islam, maar hij schiet door. Hij gaat kwetsen om het kwetsen, beledigen om het beledigen. Dat is jammer, want IN DE KERN had hij wel degelijk een punt.
Moslims staan niet bekend om hun verdraagzaamheid, zeker niet wanneer je van doen hebt met extremisten, of mensen die door extremisten worden opgehitst. De onschuldige cartoon van Mohammed in een Deense krant heeft wereldwijd tot tientallen doden geleid. De agressie was toen tegen Denemarken gericht, de volgende keer is Nederland aan de beurt.
Heb je hem wel eens horen praten? Vervelend mannetje dat steeds leunt op statements, in plaats van een normaal gesprek. Puur omdat hij ageert tegen moslims heeft hij de aandacht gekregen, niet omdat er zo'n verlichtende werking van hem uitgaat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je hebt de film al gezien?
Ik wens hem veel succes. Hoop dat het een mooie film gaat worden
Daar heeft CDA-minister Verhagen geen probleem mee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:50 schreef salvadora het volgende:
Zou de elite ook zo geschokt reageren als het kwetsend voor Christenen zou zijn?
Brokeback Mountain part 2?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:12 schreef N.icka het volgende:
Hoop dat het een mooie film gaat worden
Hij cashed in op de lange tenen van Moslims? Kunnen die moslims niet beter zelf cashen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:12 schreef CLM het volgende:
Die gast wil alleen maar beroemd worden. Wat een sneu figuur zeg...... hij hoopt nu waarschijnlijk na deze film ook uitgenodigd te worden om in een "denktank" te participeren voor 300.000 dollar per jaar.
Dat is natuurlijk onzin, ergens door beledigd zijn gaat nog steeds uit van een eigen keuze niet uit een religieuze plicht of natuurlijk proces. Moslims moeten gewoon niet zo mekkeren, het is namelijk heerlijk stoken met mensen die gelijk hysterisch worden om alles wat ze niet aanstaat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:16 schreef turboduck het volgende:
Tja hij ziet dat a.h. veel geld verdiend over de ruggen van miljoenen mensen en denkt dat wil ik ook.
Beetje jammer en goedkoop dat je geen rekening houdt met je medemens, ongacht geloof, kleur of wat er dan ook afwijkt.
Vindt trouwens niet dat men hem daarom nu moet bedreigen.
Dat weet ik. Maar denk je ook niet dat soortgelijke imams (extremisten) de film van Jami maar wat graag zullen aangrijpen om een soortgelijke rel op te bouwen? Dat is namelijk precies wat ze willen: mensen ophitsen en voor zich winnen, hersenspoelen en inzetten als terrorist.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De schuld lag niet bij de cartoons maar bij Deense Imams; die met die cartoons door het midden oosten waren wezen leuren om met voorbedachte rade een rel te veroorzaken.
Discriminatie is al verboden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef turboduck het volgende:
Nou ik vindt dat je best een mening mag hebben ben zelf ook niet onder de indruk van welk geloof dan ook maar om nu een bepaalde bevolkingsgroep continu aan te vallen en te provoceren lijkt me niet een oplossing.
Zou zeggen politiek verbiedt deze discriminatie
Zou het om discriminatie gaan dan was het al bij wet verbodenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef turboduck het volgende:
Nou ik vindt dat je best een mening mag hebben ben zelf ook niet onder de indruk van welk geloof dan ook maar om nu een bepaalde bevolkingsgroep continu aan te vallen en te provoceren lijkt me niet een oplossing.
Zou zeggen politiek verbiedt deze discriminatie
Dat zegt wat mij betreft genoeg over zijn bedoelingen. Gewoon provoceren en beledigen om vervolgens bekend te worden. En dan over een paar jaar gaan janken omdat de overheid zijn beveiliging niet wil betalen als ie naar 't buitenland gaat..quote:Hij vergeleek gisteravond de consequenties die de film volgens hem zullen opleveren, met van de Deense cartoonrellen ''in het kwadraat''
Dat is de vraag dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:36 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dat zegt wat mij betreft genoeg over zijn bedoelingen. Gewoon provoceren en beledigen om vervolgens bekend te worden. En dan over een paar jaar gaan janken omdat de overheid zijn beveiliging niet wil betalen als ie naar 't buitenland gaat..
Of stiekem met zijn schoenen aan door de moskee rennen en dat dan laten filmen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:54 schreef Tarantallegra het volgende:
ben wel benieuwd wat'ie gaat doen. koran-teksten op naakte vrouwen projecteren is al gedaan. wat wil hij doen dat nog tig maal zo erg is? joodse homo's hun kont met de koran laten afvegen terwijl ze roepen dat moslims geitenneukers zijn en mohammed stinkt naar poep? waarschijnlijk zal dat wel ong. het niveau zijn als hij het script schrijft..
Of moskeegangers ritueel onthoofden en laten opeten door varkens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Of stiekem met zijn schoenen aan door de moskee rennen en dat dan laten filmen.OMFG!
Dat is het hem juist...je hoeft helemaal nietsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:14 schreef Gabry het volgende:
Ach, zolang ik het maar niet hoef te kijken.
Nee, hij casht niet in op Moslims. Hij wil perse beroemd worden en heeft opgemerkt dat schoppen tegen Moslims (op een erg grove manier) je snel beroemd maakt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij cashed in op de lange tenen van Moslims? Kunnen die moslims niet beter zelf cashen?
Meen je dit nou?quote:
Natuurlijk, waarom niet..? Ik leef mijn roeping na, laat hem dat ook doen. En daar wens ik hem succes in, in mijn optiek pakt hij het volkomen verkeerd aan en zal zich hij uiteindelijk geen taboes doorbreken, maar goed ieder zijn roeping. De enige invloed die hij op de moslimgemeenschappen zal hebben is de reactie van de gemeenschappen en als zij een beetje denken zien ze wel een in dat hij een onzeker knulleke is.quote:
Kijk, dat is nog eens een verstandige houding.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Natuurlijk, waarom niet..? Ik leef mijn roeping na, laat hem dat ook doen. En daar wens ik hem succes in, in mijn optiek pakt hij het volkomen verkeerd aan en zal zich hij uiteindelijk geen taboes doorbreken, maar goed ieder zijn roeping. De enige invloed die hij op de moslimgemeenschappen zal hebben is de reactie van de gemeenschappen en als zij een beetje denken zien ze wel een in dat hij een onzeker knulleke is.
beetje kort door de bocht... Ik ben hier geen voorstander van en vind Jami echt een nietszeggend sulletje eerste klas, maar ik geloof niet dat ik ooit ergens van heb gevonden dat het verboden moet worden. Integendeel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:41 schreef Refragmental het volgende:
Gelukkig wonen we in een land waar dit zomaar mag.
Uiteraard zijn er mensen die hier volledig tegen zijn... maar dat zijn altijd dezelfde figuren die graag de vrijheid van meningsuiting aan banden willen leggen.
Of hij het goed of verkeerd aanpakt, dat laat ik in het midden en boeit me eigenlijk ook niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Natuurlijk, waarom niet..? Ik leef mijn roeping na, laat hem dat ook doen. En daar wens ik hem succes in, in mijn optiek pakt hij het volkomen verkeerd aan en zal zich hij uiteindelijk geen taboes doorbreken, maar goed ieder zijn roeping. De enige invloed die hij op de moslimgemeenschappen zal hebben is de reactie van de gemeenschappen en als zij een beetje denken zien ze wel een in dat hij een onzeker knulleke is.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:41 schreef Refragmental het volgende:
Gelukkig wonen we in een land waar dit zomaar mag.
Uiteraard zijn er mensen die hier volledig tegen zijn... maar dat zijn altijd dezelfde figuren die graag de vrijheid van meningsuiting aan banden willen leggen.
Of hij het goed of verkeerd aanpakt, dat laat ik in het midden en boeit me eigenlijk ook niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De schuld lag niet bij de cartoons maar bij Deense "Imams" die met die cartoons door het midden oosten waren wezen leuren om met voorbedachte rade een rel te veroorzaken.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Of stiekem met zijn schoenen aan door de moskee rennen en dat dan laten filmen.OMFG!
quote:als indertijd
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:40 schreef TC03 het volgende:
Eerst een mishandeling verzinnen om jezelf in the picture te brengen
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, hij had over blauwe plekken en schrammen natuurlijk... de dag erna zat hij met z'n babyface geheel intact aan tafel.Hij is zo ernstig geslagen.
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Iraniers zijn een bijzonder volk, ze hebben alleen een babyface.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, een babyface die binnen 24 uur geneest van alle verwondingen!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:26 schreef Monidique het volgende:
Dat je niet eens 'Pers' zegt...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
En de verdachte bekende alleen omdat de islamofobe rechercheur hem de laars op de nek zette, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad want ik zei natuurlijk ook dat ze hem NIET geslagen hadden. Maar goed, een pets op je achterhoofd met de vlakke hand is natuurlijk al mishandeling. Die arme Jami, halfdood was ie zeg ik je.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat hij halfdood was getrapt, ik reageerde op de stelling dat 'ie het zelf verzonnen had.
En natuurlijk is dat mishandeling.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:14 schreef RM-rf het volgende:
Volgens mij moeten we Jahmi gewoon subsidieren... dat hij in het filmhuis van Grubbekutteveen voor opzien kan baren door spiernaakt met een banaan in zn reet geduwd de symbiostische perenalyse van de profeet Mohammed en het Grootkapitaal uit te beelden en daarna een kringspiergesprek onder leiding van Ciska Dresselhuys over welke lessen het Internationale Feminisme daaruit kan trekken ....
Dàt zal die moslims leren een grote bek te hebben .
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:23 schreef IHVK het volgende:
Wat is het doel van deze film?
Het wordt er alleen maar moeilijker op voor islamietjes (haha ), om uit de kast te komen.
Hij helpt alleen maar zichzelf ermee en de homo's krijgen het alleen nog moelijker.
Je kunt hem bedanken op zijn mailadres.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
voor hoeveel idioten moeten we nog gaan betalen zodat ze kunnen blijven leven?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:05 schreef Triggershot het volgende:
Stelletje meningsbarbaren zijn jullie. laat de beste jongen lekker zijn gang gaan en zich vrij en makkelijk uitdrukken.
Hoe zou iemand het van jullie vinden om belemmerd te worden in zijn doen en laten door regels waar je niets mee te maken hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hij mag zich van mij uiten tot hij een ons weegt.
Maar kan hij dan niet gewoon gaan vingerverven of een andere hobby zoeken?
Een scheetje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is een scheetje hoor, en ik kijk liever naar hem dan naar van Gogh of Wilders maar dan wel met de mute aan want echt iets toevoegen doet hij niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:05 schreef Triggershot het volgende:
Stelletje meningsbarbaren zijn jullie. laat de beste jongen lekker zijn gang gaan en zich vrij en makkelijk uitdrukken.
Hoe zou iemand het van jullie vinden om belemmerd te worden in zijn doen en laten door regels waar je niets mee te maken hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
voor hoeveel idioten moeten we nog gaan betalen zodat ze kunnen blijven leven?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, hij had over blauwe plekken en schrammen natuurlijk... de dag erna zat hij met z'n babyface geheel intact aan tafel.Hij is zo ernstig geslagen.
![]()
quote:
psiesquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:49 schreef Gia het volgende:
Dat Jami een film wil maken om te laten zien dat homofilie in de Islam ook voorkomt en tegen welke problemen die jongens aanlopen, prima. Maar het op deze manier aankondigen is natuurlijk niet normaal. Komt op mij over alsof hij, net als bij submission 2, van te voren tegen gehouden wil worden. Oftewel, hij vraagt erom in zijn meningsuiting geremd te worden, waarna hij dan weer kan ageren tegen een islam, dat ze met dreigementen alles voor elkaar kunnen krijgen.
Het zou beter zijn als Jami gewoon die film maakt, er vooraf niet veel over naar buiten brengt en dan een zender zoekt die de film wil uitzenden. (Wat zeker niet gaat lukken als er vooraf te veel negatieve aandacht voor is.)
Hij pakt het verkeerd aan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:47 schreef Re het volgende:
zo'n vooraankondiging leidt meestal tot deceptie...of decapitatie...
Wat een onzin Gia, je kunt niet een film verbieden die nog niet eens bestaat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik gok dat het verboden gaat worden en dat dát precies zijn bedoeling is. Hoeft hij geen film te maken en kan toch weer lekker de Islam de schuld geven. Hier bereik je helemaal niks mee.
Maar, begrijp me niet verkeerd, ik vind wel dat hij die film mag maken. Ben tegen dit gezeik vooraf.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:26 schreef zhe-devilll het volgende:
ik vind saw ook een enge schockerende film
![]()
Ik vind het veel triester dat mensen onbeschaamd pleiten voor censuur.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:51 schreef Thurloe het volgende:
Een 2e Ayaan Hirsi Ali waar de maatschappij straks voor blijft betalen omdat meneer met zijn veels te grote smoel beveiligd dient te worden. Het is triest dat er voor dit soort activiteiten onbeperkt ruimte blijft in Nederland
Ehsan Jami kiest er bewust voor om min of meer te rellen. Openheid is prima, maar de manier waarop stuit me in deze met name tegen de borst. Het brengen van een boodschap is goed, maar doe het dan op een fatsoenlijkere manier!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik vind het veel triester dat mensen onbeschaamd pleiten voor censuur.
Het is mij een raadsel hoe een film die nog niet eens is gemaakt je tegen de borst kan stuiten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:52 schreef Thurloe het volgende:
[..]
Ehsan Jami kiest er bewust voor om min of meer te rellen. Openheid is prima, maar de manier waarop stuit me in deze met name tegen de borst. Het brengen van een boodschap is goed, maar doe het dan op een fatsoenlijkere manier!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel hoe een film die nog niet eens is gemaakt je tegen de borst kan stuiten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:12 schreef Ericr het volgende:
En de titel wordt 'De eeuwige moslim'?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:10 schreef Pool het volgende:
Prima, shockerende films moeten zeker kunnen. Ik hoop alleen wel dat hij daarvoor capabele mensen aantrekt, want ik zie hem zelf nog niet zo snel een goede film maken. Daar mist hij de echte scherpte voor.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
Die Ehsan die moet nodig eens een berber-aarsje nemen op het Anne Frankplantsoen te Eindhoven.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Meen je dit nou?
Steeds als ik Jami zie op televisie krijg ik een beetje medelijden met hem. Het is het gewoon nét niet. Je ziet haast de poppenspelers achter hem staan maar tijdens live televisie kunnen die hem moeilijk sturen waardoor het altijd knullig overkomt.
Hij komt niet helemaal uit zijn woorden, hij moet altijd wel iets terug nemen wat hij er in een vlaag van verstandsverbijstering uit heeft geflapt of hij moet iets nuanceren maar mist het nuanceringsvermogen om dit fatsoenlijk te doen of hij komt niet verder dan de uitgekauwde verhaaltjes die we allemaal wel kennen van de Ayaans, van Goghs en Wilders' van deze wereld. En dan brengt hij het ook nog erbarmelijk slecht.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:12 schreef Ericr het volgende:
En de titel wordt 'De eeuwige moslim'?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:11 schreef DarkManta het volgende:
Maar wat wil die Jami nou, behalve aandacht en provoceren?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:11 schreef DarkManta het volgende:
Heeft ie Jamai van Idols ook uitgenodigd voor een rolletje in zijn film?
scene Jami en Jami doen het op zijn hondjes, take 421, datum: 13 september 2007
En dan komt Kwalbert Verlinden in beeld met voorbindborsten met de mededeling dat Groot-moefti Talgat Tadzhuddin zijn nieuwe neukbeertje is.
Maar wat wil die Jami nou, behalve aandacht en provoceren?
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja en daarna eens goed onderstaand wetenschappelijk werkje doornemen. Die man zegt atheist te zijn ofschoon het toch wel velen duidelijk is dat hij een belijder van het homoïsme is.
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:15 schreef Super7fighter het volgende:
Altijd lachen met Jami.
Zijn optreden bij Nova.![]()
"Er zijn gesprekken gaande en ze moeten nog gevoerd worden"![]()
Nova-uitzending: http://player.omroep.nl/?aflID=5609864&md5=0534e3d85fb08c12199bad27f998b1a5 (duurt een half minuutje voordat ie laadt)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:15 schreef Ryan3 het volgende:
Djami speelt de hoofdrol, de filmposter is al gedrukt zie ik.
[afbeelding]
Bronquote:Op zondag 7 oktober 2007 08:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
deze is uit je persoonlijke collectie neem ik aan?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
deze is uit je persoonlijke collectie neem ik aan?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat een onzin Gia, je kunt niet een film verbieden die nog niet eens bestaat.
Dat heet marketing, Gia.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, submission 2 is er nooit gekomen.
Je kunt wel iemand ontmoedigen een film te maken door te zeggen dat hij niet uitgezonden gaat worden.
Jami wil protest tegen zijn nog niet eens gemaakte film.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft overdreven, dat kan je op z'n minst zeggen. Geen builen, loopt niet mank, geen blauwe plekken. Speciaal soort klappen moeten het zijn geweest.
Wat is dat nou voor een belachelijke smiley achter je bewering joh.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
met een zak gevuld met sinaasapples, dat schijnt goed te werken
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een belachelijke smiley achter je bewering joh..
Heb je het wel eens geprobeerd of zo?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:06 schreef Super7fighter het volgende:
Beklaagde zich in het programma het gesprek dat geen enkele universiteit hem wilde inschrijven, waarop Joost Eerdmans hem vroeg of hij wel aan de toelatingseisen voldeed. Daarop gaf Jami, zoals hij betaamt, geen antwoord op en ontweek hem zoals gewoonlijk.
Nou nou, en waar heb je dat dan gelezen, je bent zo enthousiast.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, heb ik ooit eens gelezen. nooit geprobeerd. ook niet van plan
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou nou, en waar heb je dat dan gelezen, je bent zo enthousiast.
Okee, sure.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen idee meer waar ik dat heb gelezen, maar mijn enthousiasme was overigens niet oprecht
ik moest gewoon lachen om zijn opmerking... dork.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:29 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dit geloof je toch nietWat een mongool...echt ik kan er met mijn verstand niet bij
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Bedoel je Superfighter? Ik zou dat niet zo maar van hem aannemen, hoor.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het staat je vrij om het tegendeel te bewijzen, doe dat dan ook.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat 'ie ongelijk heeft, daarvoor moet ik het fragment nog bekijken. Ik acht het ook niet uitgesloten dat Jami zoiets zou zeggen, ik ben geen partijganger van Jami of iets dergelijks, maar ik zou zoiets nooit zomaar aannemen: het zweemt naat z'n gebruikelijke gebralleput.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oftewel het was puur een persoonlijke bejegening die helemaal niets met het topic te maken heeft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Was het een opmerking over zijn moeder, dan? Het heeft wel degelijk iets met het onderwerp te maken.
Aandacht.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:43 schreef boyv het volgende:
wat wil die kerel nou eigenlijk bereiken?
Beetje hypocriet iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:16 schreef turboduck het volgende:
Tja hij ziet dat a.h. veel geld verdiend over de ruggen van miljoenen mensen en denkt dat wil ik ook.
Beetje jammer en goedkoop dat je geen rekening houdt met je medemens, ongacht geloof, kleur of wat er dan ook afwijkt.
quote:Vindt trouwens niet dat men hem daarom nu moet bedreigen.
Hij wil méér aandacht, méér!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:10 schreef boyv het volgende:
heeft ie toch al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |