quote:
psiesquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:49 schreef Gia het volgende:
Dat Jami een film wil maken om te laten zien dat homofilie in de Islam ook voorkomt en tegen welke problemen die jongens aanlopen, prima. Maar het op deze manier aankondigen is natuurlijk niet normaal. Komt op mij over alsof hij, net als bij submission 2, van te voren tegen gehouden wil worden. Oftewel, hij vraagt erom in zijn meningsuiting geremd te worden, waarna hij dan weer kan ageren tegen een islam, dat ze met dreigementen alles voor elkaar kunnen krijgen.
Het zou beter zijn als Jami gewoon die film maakt, er vooraf niet veel over naar buiten brengt en dan een zender zoekt die de film wil uitzenden. (Wat zeker niet gaat lukken als er vooraf te veel negatieve aandacht voor is.)
Hij pakt het verkeerd aan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:47 schreef Re het volgende:
zo'n vooraankondiging leidt meestal tot deceptie...of decapitatie...
Wat een onzin Gia, je kunt niet een film verbieden die nog niet eens bestaat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik gok dat het verboden gaat worden en dat dát precies zijn bedoeling is. Hoeft hij geen film te maken en kan toch weer lekker de Islam de schuld geven. Hier bereik je helemaal niks mee.
Maar, begrijp me niet verkeerd, ik vind wel dat hij die film mag maken. Ben tegen dit gezeik vooraf.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:26 schreef zhe-devilll het volgende:
ik vind saw ook een enge schockerende film
![]()
Ik vind het veel triester dat mensen onbeschaamd pleiten voor censuur.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:51 schreef Thurloe het volgende:
Een 2e Ayaan Hirsi Ali waar de maatschappij straks voor blijft betalen omdat meneer met zijn veels te grote smoel beveiligd dient te worden. Het is triest dat er voor dit soort activiteiten onbeperkt ruimte blijft in Nederland
Ehsan Jami kiest er bewust voor om min of meer te rellen. Openheid is prima, maar de manier waarop stuit me in deze met name tegen de borst. Het brengen van een boodschap is goed, maar doe het dan op een fatsoenlijkere manier!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik vind het veel triester dat mensen onbeschaamd pleiten voor censuur.
Het is mij een raadsel hoe een film die nog niet eens is gemaakt je tegen de borst kan stuiten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:52 schreef Thurloe het volgende:
[..]
Ehsan Jami kiest er bewust voor om min of meer te rellen. Openheid is prima, maar de manier waarop stuit me in deze met name tegen de borst. Het brengen van een boodschap is goed, maar doe het dan op een fatsoenlijkere manier!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel hoe een film die nog niet eens is gemaakt je tegen de borst kan stuiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |