abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:18:30 #81
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53740476
Ik snap trouwens niet hoe mensen nog steeds kunnen geloven dat hij echt opkomt voor de belangen van ex-moslims
pi_53740734
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:17 schreef Sora het volgende:

[..]

make up, ooit van gehoord?

Je kunt veel met make-up maar niet alles.
Als hij werkelijk zo bruut in elkaar gemept was als beweerd werd dan had hij ook open wonden of schrammen moeten hebben en die klei je ook met make-up niet weg.

Hij zal best een tik gekregen hebben maar het verhaal is op zijn minst lichtelijk overdreven voor de pers.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:31:34 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53740749
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:49 schreef Gia het volgende:
Dat Jami een film wil maken om te laten zien dat homofilie in de Islam ook voorkomt en tegen welke problemen die jongens aanlopen, prima. Maar het op deze manier aankondigen is natuurlijk niet normaal. Komt op mij over alsof hij, net als bij submission 2, van te voren tegen gehouden wil worden. Oftewel, hij vraagt erom in zijn meningsuiting geremd te worden, waarna hij dan weer kan ageren tegen een islam, dat ze met dreigementen alles voor elkaar kunnen krijgen.

Het zou beter zijn als Jami gewoon die film maakt, er vooraf niet veel over naar buiten brengt en dan een zender zoekt die de film wil uitzenden. (Wat zeker niet gaat lukken als er vooraf te veel negatieve aandacht voor is.)

Hij pakt het verkeerd aan.
psies
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53740925
"Zeer shockerend" is een waardeoordeel die je aan je publiek moet overlaten. Het effect bereiken van Submission 1 moet niet al te lastig zijn, aangezien Submission 1 ook zeer lauw was en felle reacties uitlokte. Net zoals met de cartoons.
pi_53740982
die relnicht weer
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:47:43 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53741068
zo'n vooraankondiging leidt meestal tot deceptie...of decapitatie...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:08:19 #87
3542 Gia
User under construction
pi_53742483
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:47 schreef Re het volgende:
zo'n vooraankondiging leidt meestal tot deceptie...of decapitatie...

Ook dat, maar ik gok dat het verboden gaat worden en dat dát precies zijn bedoeling is. Hoeft hij geen film te maken en kan toch weer lekker de Islam de schuld geven. Hier bereik je helemaal niks mee.

Maar, begrijp me niet verkeerd, ik vind wel dat hij die film mag maken. Ben tegen dit gezeik vooraf.
pi_53742727
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Ook dat, maar ik gok dat het verboden gaat worden en dat dát precies zijn bedoeling is. Hoeft hij geen film te maken en kan toch weer lekker de Islam de schuld geven. Hier bereik je helemaal niks mee.

Maar, begrijp me niet verkeerd, ik vind wel dat hij die film mag maken. Ben tegen dit gezeik vooraf.
Wat een onzin Gia, je kunt niet een film verbieden die nog niet eens bestaat.

Het is hetzelfde als een bekeuring krijgen voor in de toekomst door het rode licht te rijden
pi_53742779
ik vind saw ook een enge schockerende film
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:54:46 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53743232
ik hoop dat de moslims hun schouders ophalen, zoals het hoort bij provocatie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53743311
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:26 schreef zhe-devilll het volgende:
ik vind saw ook een enge schockerende film

Een bloederig film met afgesneden ledematen, daarmee zullen we de moslimextremisten wel afschrikken!
pi_53745102
En daar gáán we weer. Ehsan Jami doet nog eens dunnetjes over wat Xirsi Cali en Van Gogh al hebben gedaan. En waarvoor? Hoogstwaarschijnlijk om de media-exposure die er aan vast zit.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_53745227
Een 2e Ayaan Hirsi Ali waar de maatschappij straks voor blijft betalen omdat meneer met zijn veels te grote smoel beveiligd dient te worden. Het is triest dat er voor dit soort activiteiten onbeperkt ruimte blijft in Nederland
pi_53746219
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 16:51 schreef Thurloe het volgende:
Een 2e Ayaan Hirsi Ali waar de maatschappij straks voor blijft betalen omdat meneer met zijn veels te grote smoel beveiligd dient te worden. Het is triest dat er voor dit soort activiteiten onbeperkt ruimte blijft in Nederland
Ik vind het veel triester dat mensen onbeschaamd pleiten voor censuur.
pi_53746401
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik vind het veel triester dat mensen onbeschaamd pleiten voor censuur.
Ehsan Jami kiest er bewust voor om min of meer te rellen. Openheid is prima, maar de manier waarop stuit me in deze met name tegen de borst. Het brengen van een boodschap is goed, maar doe het dan op een fatsoenlijkere manier!
pi_53747202
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:52 schreef Thurloe het volgende:

[..]

Ehsan Jami kiest er bewust voor om min of meer te rellen. Openheid is prima, maar de manier waarop stuit me in deze met name tegen de borst. Het brengen van een boodschap is goed, maar doe het dan op een fatsoenlijkere manier!
Het is mij een raadsel hoe een film die nog niet eens is gemaakt je tegen de borst kan stuiten.
pi_53747423
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Het is mij een raadsel hoe een film die nog niet eens is gemaakt je tegen de borst kan stuiten.

Ik denk dat dit komt door het Haha-Ik-ga-lekker-nog-meer-shockeren-dan-Ayaan-van-Gogh-Wilders-en-de-Deense-cartoonisten-bij-elkaar- -toontje dat hij gebruikt.

Het heeft er alle schijn van dat hij het puur doet om moslims te pesten en om een rel te ontketenen waarbij hij kan roepen 'zie je nu wel, hullie pesten mij' en niet om misstanden aan de kaak te stellen of verandering te weeg te brengen.

Ayaan had een punt en werd bedreigd, Jami wil bedreigd worden en dat is dan zijn punt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53751849
Wie moet er geshockeerd worden met zo een film?

Het zou pas shockerend zijn als hij zelf slachtoffer wordt van zijn eigen uitgebrachte "shockerende" film en zo een film de harde realiteit wordt. Maar ik zelf zou er zeker niet wakker van liggen. Hij is immers zelf verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen van zijn eigen film. Als hij (vooraf) al zegt dat de impact van deze film vele malen groter zal worden dan die van de Deense cartoons, wil zeggen dat hij met plezier de moslims kwetst en met plezier zijn leventje op het spel zet, want haat zaaien is haat oogsten, niet meer niet minder. Wat iemand wel niet voor een beetje aandacht over heeft.

En psychologisch gezien zou ik echt niet weten wat de positieve bedoelingen zijn van de heer Jami.
Voor de rest....heel veel medelijden.......en sterkte meneer Jami.

pi_53752689
Wie wil er nou een gayfilm zien

Hij wil alleen maar aandacht
  zondag 7 oktober 2007 @ 01:12:46 #100
40566 Ericr
Livewrong
pi_53755354
En de titel wordt 'De eeuwige moslim'?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: