abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53719610
Van de frontpage
quote:
Ehsan Jami komt met 'zeer shockerende' film
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Brabants Dagblad
Gepubliceerd: vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:16
Het Voorburgse PvdA-raadslid Ehsan Jami, die inmiddels aan een zijden draadje lijkt te hangen binnen zijn eigen partij, gaat een film maken die nog veel meer stof zal doen opwaaien als indertijd de Deense Mohammed-cartoons deden. Dat zei Jami gisteravond in een interview op de nieuwe tv-zender Het Gesprek.

Nadat indertijd een Deense krant de spotprenten had gepubliceerd braken in diverse moslimlanden felle protestacties uit, die vele tientallen mensen het leven kostten en leidden tot een boycot van Deense producten.

Volgens ex-moslim Jami wordt de film medio februari 2008 gepresenteerd en is hij al bezig met de voorbereidingen. Hij vergeleek gisteravond de consequenties die de film volgens hem zullen opleveren, met van de Deense cartoonrellen ''in het kwadraat''. Eerder werd al bekend dat de binnen de PvdA zeer omstreden Jami bezig zou zijn met een homofilm.

CDA-minister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken reageerde geschokt op de aankondiging van Jami. Verhagen zegt dat iedere Nederlander het recht heeft zijn mening te uiten, '' maar Jami moet vooral zijn verstand gebruiken.'' Het moet volgens Verhagen niet de bedoeling zijn om mensen in een film onnodig te kwetsen.
Ok de hamvraag, is deze film om te shockeren op dezelfde manier als de VPRO ooit aanmoedigde tegen het koningshuis te ageren, danwel de PvdA tegen het christendom aanpiste.
Of wil hij een idee tonen en weet hij helaas van tevoren hoe bepaalde "culturen" of beter gebrek aan cultuur hebbenden hierop gaan reageren.

Indien het laatste het geval is .... moet hij het daarom maar laten?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:49:20 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53719693
Vet! Kunnen we zien welke politici/opiniemakers we kunnen negeren.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53719707
Zou de elite ook zo geschokt reageren als het kwetsend voor Christenen zou zijn?
  Redactie Frontpage vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:50:50 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_53719722
We zien hem vanzelf wel een keer met een mes in zn borst op straat liggen
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:52:19 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53719755
Wat een aandachtsgeile eikel is die Jami, en dan nog doen alsof je hiermee afvallige moslims steunt. Niet dus.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:53:15 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53719778
Snuff?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53719794
Veel succes Jami!
pi_53720171
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:50 schreef salvadora het volgende:
Zou de elite ook zo geschokt reageren als het kwetsend voor Christenen zou zijn?
Dat valt miz idd te bezien...
Zelfs al zou het gaan om pure provocoatie enkel en alleen om te provoceren
Desalnietemin zou ik dat treuriger vinden dan een "Submission"
pi_53720205
Zou hij niet beter bij de PVV kunnen gaan zitten ? Hij lijkt wel net zo mediageil als Wilders, puur provocerend gedrag, wat totaal niets aan de maatschappij toe te voegen heeft.
pi_53720261
Ik vind de aanpak van Jami verkeerd. Hij schiet zijn doel (ver) voorbij. Uiteraard heeft hij het volste recht om afstand te nemen van de islam en om niet langer als gelovige door het leven te gaan. Ook heeft hij het volste recht om kritisch te zijn over de islam, maar hij schiet door. Hij gaat kwetsen om het kwetsen, beledigen om het beledigen. Dat is jammer, want IN DE KERN had hij wel degelijk een punt.

Moslims staan niet bekend om hun verdraagzaamheid, zeker niet wanneer je van doen hebt met extremisten, of mensen die door extremisten worden opgehitst. De onschuldige cartoon van Mohammed in een Deense krant heeft wereldwijd tot tientallen doden geleid. De agressie was toen tegen Denemarken gericht, de volgende keer is Nederland aan de beurt.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:10:53 #11
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_53720293
Prima, shockerende films moeten zeker kunnen. Ik hoop alleen wel dat hij daarvoor capabele mensen aantrekt, want ik zie hem zelf nog niet zo snel een goede film maken. Daar mist hij de echte scherpte voor.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:12:11 #12
92279 N.icka
Windforce 11
pi_53720331
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:07 schreef DeBastaard het volgende:
Zou hij niet beter bij de PVV kunnen gaan zitten ? Hij lijkt wel net zo mediageil als Wilders, puur provocerend gedrag, wat totaal niets aan de maatschappij toe te voegen heeft.
Je hebt de film al gezien?

Ik wens hem veel succes. Hoop dat het een mooie film gaat worden
pi_53720344
Die gast wil alleen maar beroemd worden. Wat een sneu figuur zeg...... hij hoopt nu waarschijnlijk na deze film ook uitgenodigd te worden om in een "denktank" te participeren voor 300.000 dollar per jaar.
Not everyone can relate to what you and I appreciate.
pi_53720374
Volgens mij moeten we Jahmi gewoon subsidieren... dat hij in het filmhuis van Grubbekutteveen voor opzien kan baren door spiernaakt met een banaan in zn reet geduwd de symbiostische perenalyse van de profeet Mohammed en het Grootkapitaal uit te beelden en daarna een kringspiergesprek onder leiding van Ciska Dresselhuys over welke lessen het Internationale Feminisme daaruit kan trekken ....

Dàt zal die moslims leren een grote bek te hebben .
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:14:36 #15
pi_53720389
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de aanpak van Jami verkeerd. Hij schiet zijn doel (ver) voorbij. Uiteraard heeft hij het volste recht om afstand te nemen van de islam en om niet langer als gelovige door het leven te gaan. Ook heeft hij het volste recht om kritisch te zijn over de islam, maar hij schiet door. Hij gaat kwetsen om het kwetsen, beledigen om het beledigen. Dat is jammer, want IN DE KERN had hij wel degelijk een punt.

Moslims staan niet bekend om hun verdraagzaamheid, zeker niet wanneer je van doen hebt met extremisten, of mensen die door extremisten worden opgehitst. De onschuldige cartoon van Mohammed in een Deense krant heeft wereldwijd tot tientallen doden geleid. De agressie was toen tegen Denemarken gericht, de volgende keer is Nederland aan de beurt.
De schuld lag niet bij de cartoons maar bij Deense "Imams" die met die cartoons door het midden oosten waren wezen leuren om met voorbedachte rade een rel te veroorzaken.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:15:00 #16
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53720401
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:12 schreef N.icka het volgende:

[..]

Je hebt de film al gezien?

Ik wens hem veel succes. Hoop dat het een mooie film gaat worden
Heb je hem wel eens horen praten? Vervelend mannetje dat steeds leunt op statements, in plaats van een normaal gesprek. Puur omdat hij ageert tegen moslims heeft hij de aandacht gekregen, niet omdat er zo'n verlichtende werking van hem uitgaat.
Zyggie.
pi_53720439
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:50 schreef salvadora het volgende:
Daar heeft CDA-minister Verhagen geen probleem mee.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:16:27 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_53720442
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:12 schreef N.icka het volgende:

Hoop dat het een mooie film gaat worden
Brokeback Mountain part 2?
pi_53720443
Tja hij ziet dat a.h. veel geld verdiend over de ruggen van miljoenen mensen en denkt dat wil ik ook.
Beetje jammer en goedkoop dat je geen rekening houdt met je medemens, ongacht geloof, kleur of wat er dan ook afwijkt.

Vindt trouwens niet dat men hem daarom nu moet bedreigen.
Deze tekst is niet mijn schuld mijn toetsenbord is bezetten door een cyberdemon.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:18:21 #20
pi_53720485
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:12 schreef CLM het volgende:
Die gast wil alleen maar beroemd worden. Wat een sneu figuur zeg...... hij hoopt nu waarschijnlijk na deze film ook uitgenodigd te worden om in een "denktank" te participeren voor 300.000 dollar per jaar.
Hij cashed in op de lange tenen van Moslims? Kunnen die moslims niet beter zelf cashen?
pi_53720723
Prima, hoe harder duidelijk gemaakt wordt dat wij niet gediend zijn van islamitische taboes, des de beter.
pi_53720750
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:16 schreef turboduck het volgende:
Tja hij ziet dat a.h. veel geld verdiend over de ruggen van miljoenen mensen en denkt dat wil ik ook.
Beetje jammer en goedkoop dat je geen rekening houdt met je medemens, ongacht geloof, kleur of wat er dan ook afwijkt.

Vindt trouwens niet dat men hem daarom nu moet bedreigen.
Dat is natuurlijk onzin, ergens door beledigd zijn gaat nog steeds uit van een eigen keuze niet uit een religieuze plicht of natuurlijk proces. Moslims moeten gewoon niet zo mekkeren, het is namelijk heerlijk stoken met mensen die gelijk hysterisch worden om alles wat ze niet aanstaat.

Verder is die Jami natuurlijk een kortzichtige populist die niks te bieden heeft.

pi_53720762
Nou ik vindt dat je best een mening mag hebben ben zelf ook niet onder de indruk van welk geloof dan ook maar om nu een bepaalde bevolkingsgroep continu aan te vallen en te provoceren lijkt me niet een oplossing.
Zou zeggen politiek verbiedt deze discriminatie
Deze tekst is niet mijn schuld mijn toetsenbord is bezetten door een cyberdemon.
pi_53720896
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De schuld lag niet bij de cartoons maar bij Deense Imams; die met die cartoons door het midden oosten waren wezen leuren om met voorbedachte rade een rel te veroorzaken.
Dat weet ik. Maar denk je ook niet dat soortgelijke imams (extremisten) de film van Jami maar wat graag zullen aangrijpen om een soortgelijke rel op te bouwen? Dat is namelijk precies wat ze willen: mensen ophitsen en voor zich winnen, hersenspoelen en inzetten als terrorist.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:35:39 #25
pi_53720966
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef turboduck het volgende:
Nou ik vindt dat je best een mening mag hebben ben zelf ook niet onder de indruk van welk geloof dan ook maar om nu een bepaalde bevolkingsgroep continu aan te vallen en te provoceren lijkt me niet een oplossing.
Discriminatie is al verboden.
pi_53720982
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef turboduck het volgende:
Zou het om discriminatie gaan dan was het al bij wet verboden

Het is echter geen discriminatie, door een moslim te beledigen (zich beledigd te laten voelen), tast je hem op geen enkele manier in zijn rechten aan.

vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:36:32 #27
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_53720988
quote:
Hij vergeleek gisteravond de consequenties die de film volgens hem zullen opleveren, met van de Deense cartoonrellen ''in het kwadraat''
Dat zegt wat mij betreft genoeg over zijn bedoelingen. Gewoon provoceren en beledigen om vervolgens bekend te worden. En dan over een paar jaar gaan janken omdat de overheid zijn beveiliging niet wil betalen als ie naar 't buitenland gaat..
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_53721295
Hij provoceert bewust (volgens hem om vrijheid van meningsuiting nogmaals te benadrukken). En hij weet dat mensen dit niet leuk vinden. Zo niet-leuk dat er mogelijk rellen door komen. Zo niet-leuk dat hij misschien wel bedreigd zou worden. Zo niet-leuk dat Jami het mogelijk ook niet zo leuk meer gaat vinden.
pi_53721382
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:36 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Dat zegt wat mij betreft genoeg over zijn bedoelingen. Gewoon provoceren en beledigen om vervolgens bekend te worden. En dan over een paar jaar gaan janken omdat de overheid zijn beveiliging niet wil betalen als ie naar 't buitenland gaat..
Dat is de vraag dus.
Is dat het doel of het ingeschatte gevolg van de productie
Als het het doel is ...dan is dat heel erg jammer..... maar moet het alsnog kunnen...je hebt de vrijheid het te gaan bezien of niet, en je kunt op een normale manier ertegen reageren....dus ook zonder "rellen"

Als het het ingeschatte gevolg is onderschrijft het hoe misselijk het met een bepaald deel van de (wereld)bevolking gesteld is
pi_53721458
ben wel benieuwd wat'ie gaat doen. koran-teksten op naakte vrouwen projecteren is al gedaan. wat wil hij doen dat nog tig maal zo erg is? joodse homo's hun kont met de koran laten afvegen terwijl ze roepen dat moslims geitenneukers zijn en mohammed stinkt naar poep? waarschijnlijk zal dat wel ong. het niveau zijn als hij het script schrijft..
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:56:37 #31
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53721491
Hij weet wel hoe hij aandacht kan genereren. Beetje de tactiek zoals bij de Gouden Kooi. Zul je zien dat het feitelijk niets voorstelt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:59:34 #32
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_53721559
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:54 schreef Tarantallegra het volgende:
ben wel benieuwd wat'ie gaat doen. koran-teksten op naakte vrouwen projecteren is al gedaan. wat wil hij doen dat nog tig maal zo erg is? joodse homo's hun kont met de koran laten afvegen terwijl ze roepen dat moslims geitenneukers zijn en mohammed stinkt naar poep? waarschijnlijk zal dat wel ong. het niveau zijn als hij het script schrijft..
Of stiekem met zijn schoenen aan door de moskee rennen en dat dan laten filmen. OMFG!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:04:17 #33
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53721675
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:59 schreef Pool het volgende:

[..]

Of stiekem met zijn schoenen aan door de moskee rennen en dat dan laten filmen. OMFG!
Of moskeegangers ritueel onthoofden en laten opeten door varkens.

Zal je zien dat de PvdD zich weer als dhimmi's gedragen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:14:38 #34
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53721901
Ach, zolang ik het maar niet hoef te kijken.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_53722075
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:14 schreef Gabry het volgende:
Ach, zolang ik het maar niet hoef te kijken.
Dat is het hem juist...je hoeft helemaal niets
pi_53722690
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hij cashed in op de lange tenen van Moslims? Kunnen die moslims niet beter zelf cashen?
Nee, hij casht niet in op Moslims. Hij wil perse beroemd worden en heeft opgemerkt dat schoppen tegen Moslims (op een erg grove manier) je snel beroemd maakt.
Not everyone can relate to what you and I appreciate.
pi_53723011
Moslims zijn al beroemd genoeg.
pi_53723213
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:53 schreef Triggershot het volgende:
Veel succes Jami!
Meen je dit nou?

Steeds als ik Jami zie op televisie krijg ik een beetje medelijden met hem. Het is het gewoon nét niet. Je ziet haast de poppenspelers achter hem staan maar tijdens live televisie kunnen die hem moeilijk sturen waardoor het altijd knullig overkomt.

Hij komt niet helemaal uit zijn woorden, hij moet altijd wel iets terug nemen wat hij er in een vlaag van verstandsverbijstering uit heeft geflapt of hij moet iets nuanceren maar mist het nuanceringsvermogen om dit fatsoenlijk te doen of hij komt niet verder dan de uitgekauwde verhaaltjes die we allemaal wel kennen van de Ayaans, van Goghs en Wilders' van deze wereld. En dan brengt hij het ook nog erbarmelijk slecht.

Het is een scheetje hoor, en ik kijk liever naar hem dan naar van Gogh of Wilders maar dan wel met de mute aan want echt iets toevoegen doet hij niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 05-10-2007 16:32:26 ]
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:31:42 #39
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_53723669
Die Ehsan die moet nodig eens een berber-aarsje nemen op het Anne Frankplantsoen te Eindhoven.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_53723794
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Meen je dit nou?
Natuurlijk, waarom niet..? Ik leef mijn roeping na, laat hem dat ook doen. En daar wens ik hem succes in, in mijn optiek pakt hij het volkomen verkeerd aan en zal zich hij uiteindelijk geen taboes doorbreken, maar goed ieder zijn roeping. De enige invloed die hij op de moslimgemeenschappen zal hebben is de reactie van de gemeenschappen en als zij een beetje denken zien ze wel een in dat hij een onzeker knulleke is.
pi_53723886
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Natuurlijk, waarom niet..? Ik leef mijn roeping na, laat hem dat ook doen. En daar wens ik hem succes in, in mijn optiek pakt hij het volkomen verkeerd aan en zal zich hij uiteindelijk geen taboes doorbreken, maar goed ieder zijn roeping. De enige invloed die hij op de moslimgemeenschappen zal hebben is de reactie van de gemeenschappen en als zij een beetje denken zien ze wel een in dat hij een onzeker knulleke is.
Kijk, dat is nog eens een verstandige houding.

Nu nog de andere 999.999.999 andere moslims die zo over zouden denken ging het de goede kant op.
pi_53723898
Gelukkig wonen we in een land waar dit zomaar mag.
Uiteraard zijn er mensen die hier volledig tegen zijn... maar dat zijn altijd dezelfde figuren die graag de vrijheid van meningsuiting aan banden willen leggen.

Of hij het goed of verkeerd aanpakt, dat laat ik in het midden en boeit me eigenlijk ook niet.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:51:39 #43
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_53724129
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:41 schreef Refragmental het volgende:
Uiteraard zijn er mensen die hier volledig tegen zijn... maar dat zijn altijd dezelfde figuren die graag de vrijheid van meningsuiting aan banden willen leggen.

Of hij het goed of verkeerd aanpakt, dat laat ik in het midden en boeit me eigenlijk ook niet.
beetje kort door de bocht... Ik ben hier geen voorstander van en vind Jami echt een nietszeggend sulletje eerste klas, maar ik geloof niet dat ik ooit ergens van heb gevonden dat het verboden moet worden. Integendeel.
pi_53724346
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hij is schetig hè? Op een manier dat je denkt: 'Ach laat dat kind toch, als hij daar toch lol in heeft'
Maar ik vraag me af wie die film gaat financieren, als dat gemeenschapsgeld is vind ik schattigheid ineens een veel minder goede reden om hem zijn gang te laten gaan.
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:41 schreef Refragmental het volgende:

Oh hij mag zich van mij uiten tot hij een ons weegt.
Maar kan hij dan niet gewoon gaan vingerverven of een andere hobby zoeken?

[ Bericht 1% gewijzigd door MinderMutsig op 06-10-2007 00:23:44 ]
pi_53725960
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De schuld lag niet bij de cartoons maar bij Deense "Imams" die met die cartoons door het midden oosten waren wezen leuren om met voorbedachte rade een rel te veroorzaken.

pi_53726027
Wat is het doel van deze film?

Het wordt er alleen maar moeilijker op voor islamietjes (haha ), om uit de kast te komen.

Hij helpt alleen maar zichzelf ermee en de homo's krijgen het alleen nog moelijker.

Je kunt hem bedanken op zijn mailadres.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:40:24 #47
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_53726429
Ik heb wel het telefoon nummer van Ehsan Jami
pi_53726451
Lachen toch? Het is zijn goed recht, alleen jammer dat sommige mensen het niet zullen kunnen relativeren.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 19:20:26 #49
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53727447
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:59 schreef Pool het volgende:

[..]

Dan koopt dumpert vast de filmrechten op.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 19:38:57 #50
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53727869
Krijgen we straks weer Submision praktijken?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_53729396
quote:
als indertijd

Dan!

Dit is wel betreurenswaardig sensationalisme dat het bereiken van zijn doelstelling niet bevordert.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:40:34 #52
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53729431
Wat een debiele aandachtszoeker is die Jami toch ook hè. Eerst een mishandeling verzinnen om jezelf in the picture te brengen (waar hij in slaagt), en dan nog eens een film maken? Was hij geen gemeenteraadslid? Schoenmaker, blijf bij je leest.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53729791
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 20:40 schreef TC03 het volgende:
Eerst een mishandeling verzinnen om jezelf in the picture te brengen

Maar natuurlijk...
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:02:23 #54
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53729979
Enigszins overdreven dan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53730247
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 20:54 schreef Apropos het volgende:

[..]

Maar natuurlijk...

Ach, hij had over blauwe plekken en schrammen natuurlijk... de dag erna zat hij met z'n babyface geheel intact aan tafel. Hij is zo ernstig geslagen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53730498
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ach, hij had over blauwe plekken en schrammen natuurlijk... de dag erna zat hij met z'n babyface geheel intact aan tafel. Hij is zo ernstig geslagen.

Iraniers zijn een bijzonder volk, ze hebben alleen een babyface.
pi_53730549
Dat je niet eens 'Pers' zegt...
pi_53730558
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:24 schreef Apropos het volgende:

[..]

Iraniers zijn een bijzonder volk, ze hebben alleen een babyface.

Ja, een babyface die binnen 24 uur geneest van alle verwondingen!
Allah Al Watan Al Malik
pi_53730583
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, een babyface die binnen 24 uur geneest van alle verwondingen!

En de verdachte bekende alleen omdat de islamofobe rechercheur hem de laars op de nek zette, natuurlijk.
pi_53730630
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:26 schreef Monidique het volgende:
Dat je niet eens 'Pers' zegt...

Wij Ariers moeten voor elkaar opkomen, he.
pi_53730636
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

En de verdachte bekende alleen omdat de islamofobe rechercheur hem de laars op de nek zette, natuurlijk.

Inderdaad want ik zei natuurlijk ook dat ze hem NIET geslagen hadden. Maar goed, een pets op je achterhoofd met de vlakke hand is natuurlijk al mishandeling. Die arme Jami, halfdood was ie zeg ik je.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53730753
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad want ik zei natuurlijk ook dat ze hem NIET geslagen hadden. Maar goed, een pets op je achterhoofd met de vlakke hand is natuurlijk al mishandeling. Die arme Jami, halfdood was ie zeg ik je.

Ik zei ook niet dat hij halfdood was getrapt, ik reageerde op de stelling dat 'ie het zelf verzonnen had.
En natuurlijk is dat mishandeling.
pi_53730777
Jezus wat een aandachtshoer is het ook. Denkt iedereen tegenwoordig trouwens maar films te kunnen maken? Zonder enige opleiding of zo? Of gaat 'ie stiekem gewoon in de keiharde gaypr0n?
pi_53730779
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:34 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat hij halfdood was getrapt, ik reageerde op de stelling dat 'ie het zelf verzonnen had.
En natuurlijk is dat mishandeling.

Hij heeft overdreven, dat kan je op z'n minst zeggen. Geen builen, loopt niet mank, geen blauwe plekken. Speciaal soort klappen moeten het zijn geweest.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53731114
huh .. dat was hirsi ali toch van plan .. submission 2 zou toch over homo's gaan ?
alleen dat men submission zelf in de states nogal respectloos en nodeloos kwetsend vond, dus geen funding .. en nu gaat deze aandachtshoer ermee aan de haal ?
pleased to meet you
pi_53731715
Stelletje meningsbarbaren zijn jullie. laat de beste jongen lekker zijn gang gaan en zich vrij en makkelijk uitdrukken.
Hoe zou iemand het van jullie vinden om belemmerd te worden in zijn doen en laten door regels waar je niets mee te maken hebt.
pi_53731732
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:14 schreef RM-rf het volgende:
Volgens mij moeten we Jahmi gewoon subsidieren... dat hij in het filmhuis van Grubbekutteveen voor opzien kan baren door spiernaakt met een banaan in zn reet geduwd de symbiostische perenalyse van de profeet Mohammed en het Grootkapitaal uit te beelden en daarna een kringspiergesprek onder leiding van Ciska Dresselhuys over welke lessen het Internationale Feminisme daaruit kan trekken ....

Dàt zal die moslims leren een grote bek te hebben .
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:07:27 #68
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_53733418
Ze mogen Jami eruit gooien. Zijn ideeën waren goed, maar hij heeft zichzelf nu echt buitenspel gegooid.
pi_53733563
voor hoeveel idioten moeten we nog gaan betalen zodat ze kunnen blijven leven?
pi_53734111
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:23 schreef IHVK het volgende:
Wat is het doel van deze film?

Het wordt er alleen maar moeilijker op voor islamietjes (haha ), om uit de kast te komen.

Hij helpt alleen maar zichzelf ermee en de homo's krijgen het alleen nog moelijker.

Je kunt hem bedanken op zijn mailadres.

Hem bedanken
Zal dat aan de aaanhangers van een achterlijke cultuur liggen....
Christenen moeten/mogen niet zeuren ...maar islamietjes mogen mehhhhhkeren wat ze maar willen,
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:50:37 #71
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_53734502
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:

We kunnen Jami ook op een eiland in de Stille Oceaan droppen, geen probleem.
pi_53735169
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 22:05 schreef Triggershot het volgende:
Stelletje meningsbarbaren zijn jullie. laat de beste jongen lekker zijn gang gaan en zich vrij en makkelijk uitdrukken.
Hoe zou iemand het van jullie vinden om belemmerd te worden in zijn doen en laten door regels waar je niets mee te maken hebt.
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hij mag zich van mij uiten tot hij een ons weegt.
Maar kan hij dan niet gewoon gaan vingerverven of een andere hobby zoeken?
pi_53735282
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

[..]
Dat is nog altijd aan hem om te bepalen
pi_53737486
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:

Het is een scheetje hoor, en ik kijk liever naar hem dan naar van Gogh of Wilders maar dan wel met de mute aan want echt iets toevoegen doet hij niet.
Een scheetje?
Ik vind hem een flapdrol. Een windbuil, een "galiband", een leeghoofd.

Dat je als vrouw hem liever ziet dan van Gogh of Wilders, snap ik dan weer wel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53738007
Je moet eens wat minder snuiven Kees.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 07:53:25 #76
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_53738029
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 22:05 schreef Triggershot het volgende:

Als je daarmee bedoeld dat andere mensen zich niet hoeven te houden aan jouw taboe's dan is het een goede zaak.Wat voor de een een taboo is hoeft dat voor de ander niet te zijn. Het is natuurlijk wel handig om een beetje op te passen maar het moet niet zo zijn dat een ander door middel van zijn taboe's jouw vrijheid beperkt. Ik moet er niet aan denken dat ik op zondag niets mag doen of de ramadan mee moet doen.

Ik weet trouwens niet wat ik er van moet vinden, als het met gemeenschaps geld gebeurd en er komt niets nuttigs uit (over wat nuttig is valt te discusieren) vind ik het een verspilling.
mai pen rai
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 09:16:31 #77
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_53738403
Steeds meer mensen die zich in eerste instantie achter het comite van ex-moslims geschaard hebben, komen nu terug op hun besluit. Zelfs linkse mensen met een anti-islamitisch standpunt moeten nu niks van Jami hebben.

Het steuncomité is ontploft

Ehsan Jami hoeft niet meer op de steun van Dick Pels te rekenen nu hij met Geert Wilders de geloofsvrijheid van moslims toch blijkt te willen beperken.

Enkele weken geleden viel ik van mijn fiets, met mijn gezicht op het asfalt. De grap was snel geboren. Met mijn hoofd vol bloed en wonden (ik ben katholiek opgevoed) zag ik er uit zoals Ehsan Jami er had moeten uitzien als hij echt in elkaar was geslagen. Die grap getuigde van een groeiende twijfel over mijn ondertekening van de steunverklaring voor Jami's Comité van ex-moslims.

Inmiddels ben ik van de afvalligen afgevallen. Het artikel van Wilders en Jami (Forum, 27 september) was de druppel die de emmer deed overlopen. Zodra Jami de oprichting van zijn comité aankondigde, mailde ik hem om hem te steunen vanuit de linkse hoek. Toen denderde het PvdA-circus-Terstall over hem heen en ergerde ik me aan het paternalisme van de partijtop jegens de ‘jonge hond' en de verkrampte smoezen om zijn initiatief niet te steunen.

Na enige tijd kreeg ik een uitnodiging om de steunverklaring te ondertekenen. Die beweerde nogal stellig dat ‘de' islam afvalligheid niet toestond en zelfs met de dood wilde bestraffen, zodat er dus sprake was van een conflict tussen ‘de' islamitische leer en de wet.

Maar het kernpunt, over de verdediging van de individuele vrijheid van godsdienst en levensbeschouwing, stond er goed in en dat vond ik belangrijker. Ondertussen was Jami begonnen de profeet te beledigen en werd hij door Wilders in de armen gesloten, die op zijn beurt opriep om de ‘fascistische' Koran tot achter de voordeur te verbieden. PvdA-fractieleider Tichelaar weigerde de steunverklaring te ondertekenen (als steunverklaring aan de regering waarvan zijn partij deel uitmaakt).

Ik voelde me ongemakkelijk toen Michiel Hegener, de initiatiefnemer van het steuncomité, hamerde op het ‘feit' dat afvalligheid geen optie was in ‘de' islam, en iedereen die het omgekeerde beweerde (imams, journalisten bij moslimomroepen, de Meiden van Halal) als onserieus bestempelde.

Dagelijks werden er volgens hem in Nederland tientallen pasgeboren baby's ‘als moslim-voor-het-leven gebrandmerkt', terwijl de regering en de PvdA daar niets aan deden! (Forum, 6 september). Toen overwoog Jami naar Wilders over te stappen.

Ongerust mailde ik mede-ondertekenaar Jos de Beus, die op zijn beurt collega Meindert Fennema om raad vroeg. Die vond dat het nog steeds ging om het beginsel van de geloofsvrijheid, en dat we juist als linkse figuren standvastig moesten zijn. De dreigende transfer van Jami bleek een canard te zijn. Maar wél meende hij zijn comité provocatief te moeten presenteren op 11 september.

's Avonds bij Pauw & Witteman viel hij voor mij definitief door de mand als een domme en lichtgeraakte aandachtszoeker die door zijn adviseurs ernstig over het paard was getild. Mede-ondertekenaar Evelien Tonkens hield echter vol dat je het mediaverschijnsel Jami moest loszien van de principekwestie: de verdediging van het recht op afvalligheid (Forum, 12 september). Ik begon die scheiding steeds moeilijker te vinden.

Maar ik had ook geen zin de PvdA gelijk te geven dat Jami een ongeleid projectiel was. Wat me verder aan het denken zette was dat liberale moslims zoals Mohamed Ajouaou, Fadoua Bouali en Haci Karacaer lieten weten dat geloofsvrijheid geen probleem was en afvalligheid een vrije keuze.

Maar ik had ook geen zin de PvdA gelijk te geven dat Jami een ongeleid projectiel was. Wat me verder aan het denken zette was dat liberale moslims zoals Mohamed Ajouaou, Fadoua Bouali en Haci Karacaer lieten weten dat geloofsvrijheid geen probleem was en afvalligheid een vrije keuze.

Verder kwam er een tegencomité bijeen in een Amsterdamse moskee en bleek uit onderzoek dat driekwart van de Nederlandse moslims afvalligheid geen probleem vond. 38 procent was afwijzend, een kwart zou elk contact met ex-moslims verbreken, en 6 procent keurde het gebruik van geweld tegen afvalligen goed.

Nu stellen Wilders en Jami opnieuw de gehele islam gelijk aan het kleinste gewelddadige deel ervan. De islam is uit op de alleenheerschappij en zal daarvoor moorden ‘tot er alleen islam is en niets dan islam'. Aanstellerig roepen zij dat islamcritici het zwijgen wordt opgelegd als zij deze ‘waarheid' niet langer mogen verkondigen. Opnieuw verlagen zij zich tot bewust kwetsen en beledigen: ‘toen Hitler, nu Mohammed'.

Stevige kritiek op de islam is nodig. Denk aan die 6 procent. Pogingen de Koran samen te vatten in het vers dat er ‘geen dwang is in de godsdienst', overtuigen mij niet. De Koran bevat talloze passages die ongelovigen in dreunende herhaling hoogst onplezierige dingen beloven. Wilders en Jami hebben gelijk dat het boek vol staat met oproepen die strijdig zijn met onze democratische rechtsstaat. Net als de Bijbel en de Tora.

Maar so what als veruit de meeste Nederlandse moslims die oproepen negeren? De islam ‘wezenlijk' gewelddadig noemen is net zo eenzijdig als hem te zien als ‘wezenlijk' vredelievend. Brave moslims blazen vredelievende passages zodanig op dat ze hun liberale geweten kunnen sussen. Tekstueel gezien hebben ze ongelijk: ik kan ook boeken lezen. Maar ze leveren wél het bewijs van hun rekkelijke gezindheid door de Koran op een persoonlijke manier te interpreteren.

Joost Zwagerman stelt terecht vast dat Wilders niet thuishoort in de lijst van ondertekenaars van de steunverklaring, die moslims vrijlaat in hun geloofsovertuiging (Forum, 28 september). Want een koranverbod en vergelijkingen tussen Hitler en Mohammed beperken andermans geloofsvrijheid. Dat betekent dat Jami, als mede-auteur, zijn eigen steunverklaring niet langer onderschrijft. Daarmee is het steuncomité ontploft.

Ik stel nu voor om samen met Zwagerman een comité op te richten van ex-ondertekenaars van de Steunverklaring voor het Comité van Ex-Moslims. U bent van harte uitgenodigd zitting te nemen in het steuncomité van dat comité.

http://www.volkskrantblog.nl/bericht/157455
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_53738518
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Dat is toch niet hun schuld? Dat is het probleem van de mensen die er niet mee om kunnen gaan en geweldadig worden.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:49:17 #79
3542 Gia
User under construction
pi_53739088
Dat Jami een film wil maken om te laten zien dat homofilie in de Islam ook voorkomt en tegen welke problemen die jongens aanlopen, prima. Maar het op deze manier aankondigen is natuurlijk niet normaal. Komt op mij over alsof hij, net als bij submission 2, van te voren tegen gehouden wil worden. Oftewel, hij vraagt erom in zijn meningsuiting geremd te worden, waarna hij dan weer kan ageren tegen een islam, dat ze met dreigementen alles voor elkaar kunnen krijgen.

Het zou beter zijn als Jami gewoon die film maakt, er vooraf niet veel over naar buiten brengt en dan een zender zoekt die de film wil uitzenden. (Wat zeker niet gaat lukken als er vooraf te veel negatieve aandacht voor is.)

Hij pakt het verkeerd aan.
pi_53740442
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

make up, ooit van gehoord?
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:18:30 #81
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53740476
Ik snap trouwens niet hoe mensen nog steeds kunnen geloven dat hij echt opkomt voor de belangen van ex-moslims
pi_53740734
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:17 schreef Sora het volgende:

[..]

make up, ooit van gehoord?

Je kunt veel met make-up maar niet alles.
Als hij werkelijk zo bruut in elkaar gemept was als beweerd werd dan had hij ook open wonden of schrammen moeten hebben en die klei je ook met make-up niet weg.

Hij zal best een tik gekregen hebben maar het verhaal is op zijn minst lichtelijk overdreven voor de pers.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:31:34 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53740749
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:49 schreef Gia het volgende:
Dat Jami een film wil maken om te laten zien dat homofilie in de Islam ook voorkomt en tegen welke problemen die jongens aanlopen, prima. Maar het op deze manier aankondigen is natuurlijk niet normaal. Komt op mij over alsof hij, net als bij submission 2, van te voren tegen gehouden wil worden. Oftewel, hij vraagt erom in zijn meningsuiting geremd te worden, waarna hij dan weer kan ageren tegen een islam, dat ze met dreigementen alles voor elkaar kunnen krijgen.

Het zou beter zijn als Jami gewoon die film maakt, er vooraf niet veel over naar buiten brengt en dan een zender zoekt die de film wil uitzenden. (Wat zeker niet gaat lukken als er vooraf te veel negatieve aandacht voor is.)

Hij pakt het verkeerd aan.
psies
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53740925
"Zeer shockerend" is een waardeoordeel die je aan je publiek moet overlaten. Het effect bereiken van Submission 1 moet niet al te lastig zijn, aangezien Submission 1 ook zeer lauw was en felle reacties uitlokte. Net zoals met de cartoons.
pi_53740982
die relnicht weer
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:47:43 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53741068
zo'n vooraankondiging leidt meestal tot deceptie...of decapitatie...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:08:19 #87
3542 Gia
User under construction
pi_53742483
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:47 schreef Re het volgende:
zo'n vooraankondiging leidt meestal tot deceptie...of decapitatie...

Ook dat, maar ik gok dat het verboden gaat worden en dat dát precies zijn bedoeling is. Hoeft hij geen film te maken en kan toch weer lekker de Islam de schuld geven. Hier bereik je helemaal niks mee.

Maar, begrijp me niet verkeerd, ik vind wel dat hij die film mag maken. Ben tegen dit gezeik vooraf.
pi_53742727
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Ook dat, maar ik gok dat het verboden gaat worden en dat dát precies zijn bedoeling is. Hoeft hij geen film te maken en kan toch weer lekker de Islam de schuld geven. Hier bereik je helemaal niks mee.

Maar, begrijp me niet verkeerd, ik vind wel dat hij die film mag maken. Ben tegen dit gezeik vooraf.
Wat een onzin Gia, je kunt niet een film verbieden die nog niet eens bestaat.

Het is hetzelfde als een bekeuring krijgen voor in de toekomst door het rode licht te rijden
pi_53742779
ik vind saw ook een enge schockerende film
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:54:46 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53743232
ik hoop dat de moslims hun schouders ophalen, zoals het hoort bij provocatie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53743311
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:26 schreef zhe-devilll het volgende:
ik vind saw ook een enge schockerende film

Een bloederig film met afgesneden ledematen, daarmee zullen we de moslimextremisten wel afschrikken!
pi_53745102
En daar gáán we weer. Ehsan Jami doet nog eens dunnetjes over wat Xirsi Cali en Van Gogh al hebben gedaan. En waarvoor? Hoogstwaarschijnlijk om de media-exposure die er aan vast zit.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_53745227
Een 2e Ayaan Hirsi Ali waar de maatschappij straks voor blijft betalen omdat meneer met zijn veels te grote smoel beveiligd dient te worden. Het is triest dat er voor dit soort activiteiten onbeperkt ruimte blijft in Nederland
pi_53746219
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 16:51 schreef Thurloe het volgende:
Een 2e Ayaan Hirsi Ali waar de maatschappij straks voor blijft betalen omdat meneer met zijn veels te grote smoel beveiligd dient te worden. Het is triest dat er voor dit soort activiteiten onbeperkt ruimte blijft in Nederland
Ik vind het veel triester dat mensen onbeschaamd pleiten voor censuur.
pi_53746401
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik vind het veel triester dat mensen onbeschaamd pleiten voor censuur.
Ehsan Jami kiest er bewust voor om min of meer te rellen. Openheid is prima, maar de manier waarop stuit me in deze met name tegen de borst. Het brengen van een boodschap is goed, maar doe het dan op een fatsoenlijkere manier!
pi_53747202
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:52 schreef Thurloe het volgende:

[..]

Ehsan Jami kiest er bewust voor om min of meer te rellen. Openheid is prima, maar de manier waarop stuit me in deze met name tegen de borst. Het brengen van een boodschap is goed, maar doe het dan op een fatsoenlijkere manier!
Het is mij een raadsel hoe een film die nog niet eens is gemaakt je tegen de borst kan stuiten.
pi_53747423
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Het is mij een raadsel hoe een film die nog niet eens is gemaakt je tegen de borst kan stuiten.

Ik denk dat dit komt door het Haha-Ik-ga-lekker-nog-meer-shockeren-dan-Ayaan-van-Gogh-Wilders-en-de-Deense-cartoonisten-bij-elkaar- -toontje dat hij gebruikt.

Het heeft er alle schijn van dat hij het puur doet om moslims te pesten en om een rel te ontketenen waarbij hij kan roepen 'zie je nu wel, hullie pesten mij' en niet om misstanden aan de kaak te stellen of verandering te weeg te brengen.

Ayaan had een punt en werd bedreigd, Jami wil bedreigd worden en dat is dan zijn punt.
pi_53751849
Wie moet er geshockeerd worden met zo een film?

Het zou pas shockerend zijn als hij zelf slachtoffer wordt van zijn eigen uitgebrachte "shockerende" film en zo een film de harde realiteit wordt. Maar ik zelf zou er zeker niet wakker van liggen. Hij is immers zelf verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen van zijn eigen film. Als hij (vooraf) al zegt dat de impact van deze film vele malen groter zal worden dan die van de Deense cartoons, wil zeggen dat hij met plezier de moslims kwetst en met plezier zijn leventje op het spel zet, want haat zaaien is haat oogsten, niet meer niet minder. Wat iemand wel niet voor een beetje aandacht over heeft.

En psychologisch gezien zou ik echt niet weten wat de positieve bedoelingen zijn van de heer Jami.
Voor de rest....heel veel medelijden.......en sterkte meneer Jami.

pi_53752689
Wie wil er nou een gayfilm zien

Hij wil alleen maar aandacht
  zondag 7 oktober 2007 @ 01:12:46 #100
40566 Ericr
Livewrong
pi_53755354
En de titel wordt 'De eeuwige moslim'?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: