Dat heet marketing, Gia.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, submission 2 is er nooit gekomen.
Je kunt wel iemand ontmoedigen een film te maken door te zeggen dat hij niet uitgezonden gaat worden.
Jami wil protest tegen zijn nog niet eens gemaakte film.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft overdreven, dat kan je op z'n minst zeggen. Geen builen, loopt niet mank, geen blauwe plekken. Speciaal soort klappen moeten het zijn geweest.
Wat is dat nou voor een belachelijke smiley achter je bewering joh.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
met een zak gevuld met sinaasapples, dat schijnt goed te werken
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een belachelijke smiley achter je bewering joh..
Heb je het wel eens geprobeerd of zo?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:06 schreef Super7fighter het volgende:
Beklaagde zich in het programma het gesprek dat geen enkele universiteit hem wilde inschrijven, waarop Joost Eerdmans hem vroeg of hij wel aan de toelatingseisen voldeed. Daarop gaf Jami, zoals hij betaamt, geen antwoord op en ontweek hem zoals gewoonlijk.
Nou nou, en waar heb je dat dan gelezen, je bent zo enthousiast.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, heb ik ooit eens gelezen. nooit geprobeerd. ook niet van plan
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou nou, en waar heb je dat dan gelezen, je bent zo enthousiast.
Okee, sure.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen idee meer waar ik dat heb gelezen, maar mijn enthousiasme was overigens niet oprecht
ik moest gewoon lachen om zijn opmerking... dork.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:29 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dit geloof je toch nietWat een mongool...echt ik kan er met mijn verstand niet bij
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Bedoel je Superfighter? Ik zou dat niet zo maar van hem aannemen, hoor.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het staat je vrij om het tegendeel te bewijzen, doe dat dan ook.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat 'ie ongelijk heeft, daarvoor moet ik het fragment nog bekijken. Ik acht het ook niet uitgesloten dat Jami zoiets zou zeggen, ik ben geen partijganger van Jami of iets dergelijks, maar ik zou zoiets nooit zomaar aannemen: het zweemt naat z'n gebruikelijke gebralleput.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oftewel het was puur een persoonlijke bejegening die helemaal niets met het topic te maken heeft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Was het een opmerking over zijn moeder, dan? Het heeft wel degelijk iets met het onderwerp te maken.
Aandacht.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:43 schreef boyv het volgende:
wat wil die kerel nou eigenlijk bereiken?
Beetje hypocriet iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:16 schreef turboduck het volgende:
Tja hij ziet dat a.h. veel geld verdiend over de ruggen van miljoenen mensen en denkt dat wil ik ook.
Beetje jammer en goedkoop dat je geen rekening houdt met je medemens, ongacht geloof, kleur of wat er dan ook afwijkt.
quote:Vindt trouwens niet dat men hem daarom nu moet bedreigen.
Hij wil méér aandacht, méér!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:10 schreef boyv het volgende:
heeft ie toch al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |