HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL warm, maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:32 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij heb ik hem ook eens gevraagd, maar weet niet meer wie 't is![]()
Peter Tetteroo?
JUIST! Hier met de legendarische Nico Haak, voor wie hij samen met Peter Koelewijn de hit schreef: "Is Je Moeder Niet Thuis". Jaja, het is weer vrijdag!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:39 schreef MadMaster het volgende:
Polle!
Die zijn goed, 'Vissen' niet...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet er twee dus misschien heeft schaap de derde?
Het zal je kind maar wezen
We benne op de wereld voor mekaar
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
We zijn toch op de wereld om elkaar te helpen niet waar
T zal je kind maar wezen
As je mekaar niet meer vertrouwen kan
Dat is degene die ik weet...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet er twee dus misschien heeft schaap de derde?
Het zal je kind maar wezen
We benne op de wereld voor mekaar
Compleet...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
We zijn toch op de wereld om elkaar te helpen niet waar
T zal je kind maar wezen
As je mekaar niet meer vertrouwen kan
quote:, wat doe je daar van binnen?
, waar kom jij dan vandaan?
, ik laat artiesten zingen.
, kom eens voor me staan.
, je moet wel heel piepklein zijn.
, anders pas je daar niet in.
, weet je het zou leuk zijn.
, wanneer je mij kan zien.
Ik heb een goed idee, dat is leuk voor ons twee.
Ik maak gewoon de voorkant open en doe met je mee., dat moet je maar vergeten.
, dat kan gevaarlijk zijn.
, dan word ik nooit je vriendje.
, dat vind ik heel gemeen.
We hebben weinig tijd, dus luister nu heel vlug.
Jij stuurt mij een kaart van jou, je krijgt er één van mij terug., ik moet nu echt naar school toe.
, ik zet je nu dus uit.
, morgen ben ik weer hier.
, misschien ben jij er ook?
U luistert nog steeds naar 't station met de hits
Het is momenteel buiten fantastisch weer
En we gaan dan ook vrolijk verder met een verzoekplaatje
Van een heel klein, lief en aardig meisje, Sonja
Ze wordt morgen 7 jaar en wordt hierbij gefeliciteerd
Door papa, mama
Het zal je kind maar wezen...quote:Aan de carrière van het duo kwam definitief een einde toen de jongeomkwam tijdens een campingruzie.
haalde in maart 1994 de kranten vanwege zijn betrokkenheid bij een schietpartij in het Eindhovense café Ontdek je plekje. Hij werd in die zaak tot zes jaar cel veroordeeld wegens doodslag.
Madmaster + 1quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Bruce & Bongo - Affen, Affen Geil...
Eindhoven de gekste...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan is de eerste wellicht het Eindhovense duo Arno en Gradje.
Dat wil wel wat zeggenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht, werkelijk nog nooit van gehoord
Die van mij laat je links liggen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:58 schreef ranja het volgende:
die 2e foto komt me bekender voor
Ach ja, nou zie ik het wel. Ik heb haar ooit al eens gevraagd met een andere foto en toen wist echt niemand hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Toen ik die foto zag, moest ik meteen aan je denken.
Het is een gebodypainte Jane Wiedlin van The Gogo's (wat ik nog letterlijk als hint gaf bij het punt van RB)...![]()
Idemquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht, werkelijk nog nooit van gehoord
Nee, het ging over obscure bands.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:10 schreef cafca het volgende:
de Dead Kennedies zijn een legendarische band. Deze ook?
Die zijn met meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:35 schreef bartrid het volgende:
The Holloways?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:26 schreef ranja het volgende:
Eens kijken of deze band een beetje bekend is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef ranja het volgende:
waarom leer ik altijd zoveel andere bands kennen dan anderen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[off-topic]Voor de Fok!ing Molly's en evt andere mensen met plannen in die richting:
De Nationale Popquiz schijnt toch nog een 2007-editie te gaan bereiken. Precieze datum nog niet bekend, maar het zal gaan om een zondag tussen Sinterklaas en Kerst (9,16 of 23 dus) [/off-topic]
Cool. Ik zat de site al een tijdje te volgen maar er kwam maar geen update.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[off-topic]Voor de Fok!ing Molly's en evt andere mensen met plannen in die richting:
De Nationale Popquiz schijnt toch nog een 2007-editie te gaan bereiken. Precieze datum nog niet bekend, maar het zal gaan om een zondag tussen Sinterklaas en Kerst (9,16 of 23 dus) [/off-topic]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef ranja het volgende:
waarom leer ik altijd zoveel andere bands kennen dan anderen
typisch top 2000 nummer uit 1976, maar misschien niet in jouw collectie dan...quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:30 schreef cafca het volgende:
ik heb overigens een redelijke collectie jaren 70 singer/songwriters-platen, die ben ik in gedachten nog eens doorgelopen, maar ik kom geen beroepen meer tegen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:39 schreef ranja het volgende:
[..]
typisch top 2000 nummer uit 1976, maar misschien niet in jouw collectie dan...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 06:53 schreef Gambolputty het volgende:
Heb je het nu over die "bekende" singer/songwriter, met wel één notering op nummer 1907 in de top2000? Ik denk dat de problemen wel meevallen.
Comfortably Numb staat op 19.![]()
Fok! eat Fok!quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Fok! Party
Wacht maar tot de Scissor Sisters dat nummer op 1907 coveren, staat het orgineel zo in de top 10quote:Op maandag 8 oktober 2007 06:53 schreef Gambolputty het volgende:
Heb je het nu over die "bekende" singer/songwriter, met wel één notering op nummer 1907 in de top2000? Ik denk dat de problemen wel meevallen.
Comfortably Numb staat op 19.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:45 schreef ranja het volgende:
ze zijn géén familie van een jaren 70 singer/songwriter.
Echt vaag dat het zo'n 36 uur duurde voor iemand op Bishop kwam, nadat de Vicars en Popes al langs waren geweest en de hele top van de trivianten langs was geweest...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:35 schreef ranja het volgende:
meer een heilige eendagsvlieg
Van welke plaat komt deze poets?quote:Wil een café binnen gaan, staat daar een nonnetje.
Zeg ik: "Mens, wat zit je daar te doen", zegt ze "Ik haal op voor kerstmis".
Ik zeg: "Zuster u ziet blauw van de kou, ga eens gauw even mee naar binnen".
Ze zegt: "Een non? Een non mee in 'n cafe? Nee, ik denk er niet over".
Ik zeg "Mens, je ziet blauw van de kou! Ga eens gauw mee naar binnen"
Zegt ze "Ik doe 't niet"...
"Je doet 't wel, je gaat gauw mee naar binnen, vooruit, schiet op!"
Zegt ze: "Nou vooruit, maar dan in een donker hoekje hoor".
Enfin, we zitten in een donker hoekje, ik zeg "En je gaat ook iets gebruiken, je neem een dubbele jenever".
Ze zegt: "Een non jenever?".
Ik zeg "Jawel, een non jenever, je ziet blauw van de kou, straks gebeurt er iets met je, vooruit schiet op".
Ze zegt "Ik doe.."
Ik zeg "Je doet 't wel je neem een dubbele jenever!"
Zegt ze: "Nou vooruit maar dan in een koppie".
Enfin d'r kom een ober aan en ik zeg "Voor mij een vermoutje en dan nog een dubbele jenever in een koppie"
Die ober die roept naar 't buffet "Een vermouth en een dubbele jenever in een koppie."
Roept die man van achter 't buffet "Is die verdomde non d'r nou alweer?"
Ja, het is een typetje, namelijk en anders zouden er twee antwoorden goed zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, van welke plaat staat er nu.
Neen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:53 schreef ranja het volgende:
iets van Dorus?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:56 schreef ranja het volgende:
of misschien hoe heet het ook weer... Frater Frenatius of hoe je dat maar schrijft...
Berkery +1quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:14 schreef Berkery het volgende:
Jeremy's?
Ze komen uit hun kweekvijver dus dat is niet zo vreemdquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:16 schreef Berkery het volgende:
Ik ben ze al zappend al een paar keer tegengekomen op TMF
.... en meteen doorgezapped, neem ik aan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:16 schreef Berkery het volgende:
Ik ben ze al zappend al een paar keer tegengekomen op TMF
belsen + 1quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:26 schreef belsen het volgende:
Erik van Muiswinkel.
Ik heb wel een vermoeden, tenzij je bedoelt als componist?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:32 schreef belsen het volgende:
Collega Diederik van Vleuten scoorde een nog grotere hit (nr. 2) in 1998, met welk nummer?
Nee, als muzikaal arrangeur en organist.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:40 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden, tenzij je bedoelt als componist?
Dan denk ik dat je doelt op Niet Of Nooit Geweest , met/van Acda en de Munnik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, als muzikaal arrangeur en organist.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:50 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je doelt op Niet Of Nooit Geweest , met/van Acda en de Munnik.
quote:Women's Liberation
Came creepin' across the nation
I tell you people I was not ready
When I fucked this dyke by the name of Freddie
She made a little speech then,
Aw, she tried to make me say "when"
She had my balls in a vice, but she left the dick
I guess it's still hooked on, but now it shoots too quick
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:16 schreef Berkery het volgende:
Heeft het te maken met de film 'Alles is liefde'
Celestijns liefs uit Londen anyone?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Er is bekend geworden dat ze beide hun teksten automatisch laten genereren door een bepaald algoritme los te laten op een huis-tuin-en-keukenpsychologie-en-filosofie-woordenboek?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
allebei een nummer gemaakt?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:24 schreef Berkery het volgende:
Blaf zingt het titelnummer en Acda schreef de tekst?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:46 schreef ranja het volgende:
Net even bij de Plato in Utrecht geweest en de cd van the Bishops staat er gewoon
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef bukgeit het volgende:
Eddie Vedder - Into The Wild
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef bukgeit het volgende:
Eddie Vedder - Into The Wild
Ik heb ook altijd met veel succes de dumpbak van de FRS leeggehaald.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik haal ook altijd de meest exotische dingen uit de dumpbak van de FRS, veel daarvan zal ook nooit iemand gaan herkennen ben ik bang
Helemaal goedquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nou, iig Gil Scott-Heron dus, en ik hou het op Jill Scott voor de lieflijke dame
Nou ja, verder wordt het niks denk ik dus ok.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:17 schreef bartrid het volgende:
Blues Explosion, pussy galore, boss hog en ze speelden op R.L. Burnside's album mee.
quote:And here he is, with a single full of sarf-London vowels, lyrical witticisms (I lost my head/when I found my heart) and catchy hooks (sheeeee never wanted me) and a contacts book that already includes Babyshambles & Friends.
Fun, punky, with a great guitar solo at the end and fantastic promise for the future. Catch him on tour with the Maccabees and keep your eyes peeled for an album some time next year.
peaceman +1quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:33 schreef peaceman het volgende:
Jack Penate?
iddquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat moet haast wel GerardCox
geweest zijn.
Geen idee.quote:
quote:
ik ga 'm kopenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef bartrid het volgende:
Zware Ajax tijden? Hoezo?Geen idee, maar ik hoop dat het opnieuw uitgebracht gaat worden
Laat Ajax-minnend weg en je hebt het hele ouvre van de man te pakkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef peaceman het volgende:
In deze zware Ajax-tijden....
Wie bracht ooit een nummer op de markt om Ajax-minnend Nederland te irriteren en hoe heette dat nummer?
Ik geloof dat zelfs ik me hier bij aan sluit, ik ken zat mensen die iets dergelijks momenteel graag op de plaat willen zetten...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef bartrid het volgende:
...maar ik hoop dat het opnieuw uitgebracht gaat worden
Mooi, maar ik vroeg om bands. India.Arie, Micka en France Gall eruit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:46 schreef Mark het volgende:
Presidents of the USA
Double Dutch
UK Subs
Micka from Sweden
Forward, Russia!
France Gall
Boards of Canada
Japan
China Crisis
India Arie
Als reserve voor Double Dutch:
er bestaat vast wel een Turkish Delight
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:57 schreef Berkery het volgende:
UK Subs
Red Hot Chili Peppers
Japan
X-Mal Deutschland
Presidents of the USA
Boards of Canada
Spain
Soviet Sex
2 Belgen
The Dutch
Ja, Belgie is niet echt een landquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
=2 Belgen is eigenlijk niet goed, zie ik nu, maar we laten het zo=
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:16 schreef ranja het volgende:
Senegal?
Wel die regio, maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mali?
I knowquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Wel, maar 'Belg' of 'Belgen' is geen vervoeging daarvan.
Verkeerde regioquote:
bukgeit + 1quote:
Ik heb 't aangepast. Vond het achteraf bekeken wel erg ambtenaar van mezelfquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:08 schreef MadMaster het volgende:
O, ik?
Van mij mag Bukgeit het punt hebben...
En dat kan ik bevestigen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:28 schreef Berkery het volgende:
Ik heb mezelf een note gegeven.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:52 schreef bukgeit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kennen ze Kane dan ook al in South Park?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:38 schreef bukgeit het volgende:
In de aflevering "Gnomes" van South Park wordt er een concert georganiseerd. De burgemeester doet de suggestie om een band die kiezen die iedereen geweldig vindt.
Voor wie wordt er gekozen?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:14 schreef schaap001 het volgende:
Ow, nou aan een Toto-bash doe ik niet mee![]()
amen!
Ik heb ze een paar keer live gezien en het is toch gewoon een goeie (live-) band (ben ook nog eens een groot fan van Simon Phillips). Maar toegegeven: op plaat zijn het best een stelletje gelikte sleazebags.![]()
Nee, hier niet: maar het leek me cynisch bedoeld van South Park. Het zal vast lullig bedoeld zijn; "een band die iedereen geweldig vindt"...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:16 schreef bukgeit het volgende:
Niemand hier bashed Toto toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |