Celestijns liefs uit Londen anyone?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Er is bekend geworden dat ze beide hun teksten automatisch laten genereren door een bepaald algoritme los te laten op een huis-tuin-en-keukenpsychologie-en-filosofie-woordenboek?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
allebei een nummer gemaakt?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:24 schreef Berkery het volgende:
Blaf zingt het titelnummer en Acda schreef de tekst?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:46 schreef ranja het volgende:
Net even bij de Plato in Utrecht geweest en de cd van the Bishops staat er gewoon
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef bukgeit het volgende:
Eddie Vedder - Into The Wild
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef bukgeit het volgende:
Eddie Vedder - Into The Wild
Ik heb ook altijd met veel succes de dumpbak van de FRS leeggehaald.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik haal ook altijd de meest exotische dingen uit de dumpbak van de FRS, veel daarvan zal ook nooit iemand gaan herkennen ben ik bang
Helemaal goedquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nou, iig Gil Scott-Heron dus, en ik hou het op Jill Scott voor de lieflijke dame
Nou ja, verder wordt het niks denk ik dus ok.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:17 schreef bartrid het volgende:
Blues Explosion, pussy galore, boss hog en ze speelden op R.L. Burnside's album mee.
quote:And here he is, with a single full of sarf-London vowels, lyrical witticisms (I lost my head/when I found my heart) and catchy hooks (sheeeee never wanted me) and a contacts book that already includes Babyshambles & Friends.
Fun, punky, with a great guitar solo at the end and fantastic promise for the future. Catch him on tour with the Maccabees and keep your eyes peeled for an album some time next year.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |