quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:26 schreef ranja het volgende:
Eens kijken of deze band een beetje bekend is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef ranja het volgende:
waarom leer ik altijd zoveel andere bands kennen dan anderen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[off-topic]Voor de Fok!ing Molly's en evt andere mensen met plannen in die richting:
De Nationale Popquiz schijnt toch nog een 2007-editie te gaan bereiken. Precieze datum nog niet bekend, maar het zal gaan om een zondag tussen Sinterklaas en Kerst (9,16 of 23 dus) [/off-topic]
Cool. Ik zat de site al een tijdje te volgen maar er kwam maar geen update.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[off-topic]Voor de Fok!ing Molly's en evt andere mensen met plannen in die richting:
De Nationale Popquiz schijnt toch nog een 2007-editie te gaan bereiken. Precieze datum nog niet bekend, maar het zal gaan om een zondag tussen Sinterklaas en Kerst (9,16 of 23 dus) [/off-topic]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef ranja het volgende:
waarom leer ik altijd zoveel andere bands kennen dan anderen
typisch top 2000 nummer uit 1976, maar misschien niet in jouw collectie dan...quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:30 schreef cafca het volgende:
ik heb overigens een redelijke collectie jaren 70 singer/songwriters-platen, die ben ik in gedachten nog eens doorgelopen, maar ik kom geen beroepen meer tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |