Nou ja, verder wordt het niks denk ik dus ok.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:17 schreef bartrid het volgende:
Blues Explosion, pussy galore, boss hog en ze speelden op R.L. Burnside's album mee.

quote:And here he is, with a single full of sarf-London vowels, lyrical witticisms (I lost my head/when I found my heart) and catchy hooks (sheeeee never wanted me) and a contacts book that already includes Babyshambles & Friends.
Fun, punky, with a great guitar solo at the end and fantastic promise for the future. Catch him on tour with the Maccabees and keep your eyes peeled for an album some time next year.

peaceman +1quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:33 schreef peaceman het volgende:
Jack Penate?

iddquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat moet haast wel GerardCox
geweest zijn.

Geen idee.quote:

quote:

ik ga 'm kopenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef bartrid het volgende:
Zware Ajax tijden? Hoezo?Geen idee, maar ik hoop dat het opnieuw uitgebracht gaat worden

Laat Ajax-minnend weg en je hebt het hele ouvre van de man te pakkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef peaceman het volgende:
In deze zware Ajax-tijden....
Wie bracht ooit een nummer op de markt om Ajax-minnend Nederland te irriteren en hoe heette dat nummer?

Ik geloof dat zelfs ik me hier bij aan sluit, ik ken zat mensen die iets dergelijks momenteel graag op de plaat willen zetten...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef bartrid het volgende:
...maar ik hoop dat het opnieuw uitgebracht gaat worden

Mooi, maar ik vroeg om bands. India.Arie, Micka en France Gall eruit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:46 schreef Mark het volgende:
Presidents of the USA
Double Dutch
UK Subs
Micka from Sweden
Forward, Russia!
France Gall
Boards of Canada
Japan
China Crisis
India Arie
Als reserve voor Double Dutch:
er bestaat vast wel een Turkish Delight

quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:57 schreef Berkery het volgende:
UK Subs
Red Hot Chili Peppers
Japan
X-Mal Deutschland
Presidents of the USA
Boards of Canada
Spain
Soviet Sex
2 Belgen
The Dutch

Ja, Belgie is niet echt een landquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
=2 Belgen is eigenlijk niet goed, zie ik nu, maar we laten het zo=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |