En, was het een bloederig gevecht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heel rood ontstoken oog, daar heb ik nu oogdruppels voor, zijn jaarlijkse checkprikje (niesziekte denk ik?) en 2 prikjes voor een beetje ontstoken tandvlees. Ik wist dattie het had maar elke keer vergat ik er wat aan te doen
(schaam). Oh! En natuurlijk een ontwormingskuurtje
.
Nee, je ging toch michelin-man worden voor die sterren?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:33 schreef FUFR het volgende:
jo sister bitch, are you fukking with me?
* woeste neger bewegingen maakt
(green mile gezien gisteren)
8 Mile gok ik?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:33 schreef FUFR het volgende:
jo sister bitch, are you fukking with me?
* woeste neger bewegingen maakt
(green mile gezien gisteren)
Neuh, Eny isnie moeilijk bij de DAquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En, was het een bloederig gevecht?
Maar heb je er zelf al druppels in gefrot?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh, Eny isnie moeilijk bij de DA![]()
.
oja, die rapfilm inderdaad, zonder goede raps erin..quote:
je krijgt er amper te vreten hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, je ging toch michelin-man worden voor die sterren?
Jupquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar heb je er zelf al druppels in gefrot?
Maakt dat uit dan, veelvraat>?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
je krijgt er amper te vreten hoor
allemaal heel mooi maar ook heel heel klein!!!
Maar bij elkaar incl. de broodjes is het toch genoegquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
je krijgt er amper te vreten hoor
allemaal heel mooi maar ook heel heel klein!!!
een epilepsiepoesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn kat at net de ragout op die ik niet meer op kon.
Maar ze vond het wat teveel.
Gisteren zijn we er trouwens achtergekomen dat Dee af en toe hee vreemd kan doen.
Ze lag op tafel, met haar oogjes dicht en haar pootje in de ucht en maakte alemaall van die krabbeweginkjes(in de lucht dus, en in sow-motion) en ze bewoog haar kopje ook, heel raar.
We dachten even dat ze een aanva van iets had ofzo.
Ze was te rustig, het was net of ze naar klassieke muziek aan het luisteren was en de toon aangaf.quote:
Vetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ze was te rustig, het was net of ze naar klassieke muziek aan het luisteren was en de toon aangaf.
Behalve dan dat er helemaal geen gelid was.
Marco wilde het fimen, maar de batterij was leeg.
been there, done that, men keek idd. een beetje vreemd..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan, veelvraat>?
Misschien moet jij eens met mijn vader en broertje uit eten bij een all you can eat, ik denk dat je het restaurant uit wordt getrapt
quote:
prepare for the worse...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik most erom lachen, maar het was toch ook we een beetje griezelig hoor...
Ik dacht dat ze iets had.
(Ze was niet duizeig ofzo, wiebelde niet...Geen idee, dacht aan hoofdpijn misschien(Vriend zei meteen tumor)
Ik zou je het antwoord meteen kunnen geven, ik kan je natuurlijk ook doorverwijzen naar http://babelfish.altavista.com/quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:46 schreef FUFR het volgende:
Moet even een spaanse, portugese, duitse, engelse en franse vertaling hebben voor "(uw) Vraag of opmerking"...
Maria!! wil jij de spaanse doen?
Iemand anders de rest?
De engelse heb ik al
Ik haak iig af. Ik kom niet verder dan "Fur andere fragen gehen oder aufmerkungen sie nach"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou je het antwoord meteen kunnen geven, ik kan je natuurlijk ook doorverwijzen naar http://babelfish.altavista.com/
doe maar danquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou je het antwoord meteen kunnen geven, ik kan je natuurlijk ook doorverwijzen naar http://babelfish.altavista.com/
was ist los?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik haak iig af. Ik kom niet verder dan "Fur andere fragen gehenoder aufm erkungen sie nach"![]()
.
voes etes tres lievquote:
was een tvpquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat doe jij steeds met dat Kerstmannetje Mex?
wat mochten wij niet zien?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:03 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Transport TycoonIk vermaak me vandaag wel
![]()
die wil ik juist wel zien!quote:
DAT wist ik wel.quote:
OpenTTDquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:03 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Transport TycoonIk vermaak me vandaag wel
![]()
Moet je verder niks achter zoeken, zo diepzinnig ben ik nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
DAT wist ik wel.
Ik vroeg me aleen af waarom een Kerstman.
Mensen met een nuchter zelfbeeldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:20 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Moet je verder niks achter zoeken, zo diepzinnig ben ik niet![]()
Ziekquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:21 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]![]()
Nu wordt daar het 4 voudige aan staal geproduceerd trouwens.
Ruilen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:24 schreef JamesBrownie het volgende:
De hsjes n de geestenberg worden nks ws. ik sta op 11 en 15
De i, de u en de l werken net echt meer, en een shft, tjd voor een neuw toetsenbord?
Nee, nog niet, eerst maar eens kijken of ik nog weet hoe alles werktquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
OpenTTD.
Heb je de duitse treinsetgraphics e.d. ook geinstalleerd?.
wordt wel steeds spannender zo!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:24 schreef JamesBrownie het volgende:
De i, de u en de l werken net echt meer, en een shft, tjd voor een neuw toetsenbord?
Volgens mij vakllen je vingers gewoon uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Als k nu gewoon tk zoals k normaa ook doe en k heel eneuwd wat jule er nog van kunnen lezen.
Hm, de b heeft het ook engszns egeven
Ik heb nog een aantal onverslijtbare M$ tobo's liggen, (waren destijds 4¤ personeelsprijs bij de Para..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Transport Tycoon an sich is rete makkelijk. Met openTTD heb je nog leuke uitdagingen met de pre signals e.d. .quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:25 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet, eerst maar eens kijken of ik nog weet hoe alles werkt
Dan doe ik dat ook als ik thuis ben, krijg je zoiets:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Als k nu gewoon tk zoals k normaa ook doe en k heel eneuwd wat jule er nog van kunnen lezen.
Hm, de b heeft het ook engszns egeven
Zou fjn zjn, dt tkt toch wat vreemd...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal onverslijtbare M$ tobo's liggen, (waren destijds 4¤ personeelsprijs bij de Para..) Als ik er aan denk neem ik er vanavond wel 1 voor je mee.
Als je Zoe ontwormt moet je van die valkeniershandschoenen aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:29 schreef bleiblei het volgende:
Eny ontwormen gaat echt zo makkelijk.
Je houdt zoon half pilletje voor zijn neus *ruik ruik* *lik* *schrans, slik, weg* en hij kijkt me aan offie nog meer mag.
Is alweer 12 jaar geleden, net even gespeeld en het blijkt dat die hersencellen nog niet kapot gezopen/gedrugst zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Transport Tycoon an sich is rete makkelijk. Met openTTD heb je nog leuke uitdagingen met de pre signals e.d. .
En die hersencellen die Rene & Willy vd kerkhof onthouden doen het zeker ook nog perfectquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:34 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is alweer 12 jaar geleden, net even gespeeld en het blijkt dat die hersencellen nog niet kapot gezopen/gedrugst zijn
Moet ik ff langskomen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:39 schreef ArTiC het volgende:
ik krijg verdomme geen fatsoenlijke knoop in mijn stropdas...zucht
Wel in je zakdoek?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:39 schreef ArTiC het volgende:
Doe maar ergens rond de klok van half negenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:38 schreef JamesBrownie het volgende:
O, hoe aat moet k j jou zjn SQ?
(emand anders mag het ook zeggen trouwens...)
opzoeken met google.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:39 schreef ArTiC het volgende:
Dan heb je niet vaak zoon ding omquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
opzoeken met google.
doe ik eerlijk gezegd ook.
bij mij meestal te kort, vanwege de bocht op mijn voorfrontquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan heb je niet vaak zoon ding om.
Toen ik bij de ABN elke dag zoon ding om moest had ik na een week geen voorbeeld meer nodig.
Wel lukt het me pas goed na een poging of 3. De ene keer is dat kutding te lang, dan weer te kort.
ik gaf een vb met de E en de Aquote:
zelden idd...ik heb het nu redelijk voor elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan heb je niet vaak zoon ding om.
Toen ik bij de ABN elke dag zoon ding om moest had ik na een week geen voorbeeld meer nodig.
Wel lukt het me pas goed na een poging of 3. De ene keer is dat kutding te lang, dan weer te kort.
serieus nemen....JB....nahquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Je moet me net zo sereus nemen!
Er s een poes op tv, katten vnden het heel nteressant
en ik maar denken dat het oktober is...is het dus februari nuquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil ook wel eens bericht van de belastingdienst. Doe je braaf begin februari aangifte, moet je nog een jaar wachten op bericht
nu al...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het oktober is...is het dus februari nu![]()
Gaan we letterlijk doen op vrijdag?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het oktober is...is het dus februari nu![]()
ik krijg bijna wekelijks een liefdesbrief in blue.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil ook wel eens bericht van de belastingdienst. Doe je braaf begin februari aangifte, moet je nog een jaar wachten op bericht
Das teveel werk, en mjn a's en e's doen het gewoon, het zjn de b , de u, de i en de L de het net goed doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:54 schreef FUFR het volgende:
JB, hier heb je wat a a a a a a a a a a a's , i i i i i i i i's en wat e e e e e e e e e e e e's
kun je copy paste doen
[/Juup©]quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaan we letterlijk doen op vrijdag?
NAhquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik krijg bijna wekelijks een liefdesbrief in blue.
ruilen?
juup zal nog wel in zn mand liggen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Juup is stil, zou hij gestikt zijn in zijn kluif?
omme oes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Mjn poes kjkt oos.
Ze s net gevallen van onze poef.
at s stkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
zeg he, dat tetsenord van mj.
Lees jij hardop voor wat je typt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
(ik zei dus: zielig he, dat toetsenbord van mij)
nu doet ie het wel, en in een ander topic doet ie het ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
(ik zei dus: zielig he, dat toetsenbord van mij)
en dat zijn vast hele mooie tetsenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
zeg he, dat tetsenord van mj.
ze is een faker!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu doet ie het wel, en in een ander topic doet ie het ook
Bij de politie hebben ze die dingen ook. Trek je gewoon de stropdas eraf ipv. dat je de pliesieagent wurgt als je aan zunne stropdas gaat hangenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen het hoofd uniformen van de KL
Dat is toch voor op je mobieltjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:05 schreef bleiblei het volgende:
Zow... mijn laptop is helemaal van de wap.
Juup© is te druk in het hoofdje en houdt zich dus maar sporadisch bezig met internetten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Juup is stil, zou hij gestikt zijn in zijn kluif?
Ik: Zou je niet een mens-erger-je-niet kopen bij de souvenirwinkel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas moet 4 uur wachten op het vliegveld van Barcelona en ze hebben er geen draadloos internet
[Inzamelingsactie] Help JB aan een nieuw toetsenbordquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Mjn poes kjkt oos.
Ze s net gevallen van onze poef.
SQ moet ook een nieuwe...nu ben je maar voor de helft goed bezigquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Zoals jij ziet ben ik nooit te beroerd om iets te doen voor de medemens
Die heeft toch al een nieuwequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SQ moet ook een nieuwe...nu ben je maar voor de helft goed bezig
Nietes, ik ben op mijn werk, daar werkt alles wel naar behorenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heeft toch al een nieuwe
En ik ben geen kerstman, ik kan niet iedereen van dienst zijn![]()
Neem straks dat toetsenbord gewoon mee naar huisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nietes, ik ben op mijn werk, daar werkt alles wel naar behoren
Nee, want die is geel en lelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Msschen kun jj de met eersalade gebruken?
Nee, je bent Juup©quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heeft toch al een nieuwe
En ik ben geen kerstman, ik kan niet iedereen van dienst zijn![]()
Ik heb het overwogenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem straks dat toetsenbord gewoon mee naar huis![]()
"Dat is dan 2 euro"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen
Anyway, bertje heeft nog een dozijn van die dingen liggen, dus ik vraag wel of ik er 1 kan lenen...
Ik ken 'm niet, maar hij zal wel van de Mac zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"Dat is dan 2 euro"
-"je maakt een grapje"
"nee, 2 euro"
reclame op de radio is veel toffer dan op TV
Nee, iets over makkelijk online lenen ofzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet, maar hij zal wel van de Mac zijn
Als baas heb je toch gewoon gprs, op het vliegveld in Barca heb je gewoon wifi trouwens, alleen niet gratisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas moet 4 uur wachten op het vliegveld van Barcelona en ze hebben er geen draadloos internet
Heeft ie alleen op zijn PDA, maar dat mailt niet lekker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als baas heb je toch gewoon gprs, op het vliegveld in Barca heb je gewoon wifi trouwens, alleen niet gratis
ruilen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me
Is goed, ik heb alleen geen gepaste kleren aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ruilen?
Nog een uur voordat het feest begint...blegh![]()
ik ook, ik ga maar wat etenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
http://download.transporttycoon.net/quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Zo ben je zelf ookquote:
Aha, oke.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nietes, ik ben op mijn werk, daar werkt alles wel naar behoren
Nu ligt ie op me en heb ik net maar zijn nagels geknipt omdat ie het wel ollig vond om ze in mijn buik te slaan.quote:
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Jack ligt met zijn dikke lijf achter me.
Ik heb ook 3 van die verticale krassen op mijn buikquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nu ligt ie op me en heb ik net maar zijn nagels geknipt omdat ie het wel ollig vond om ze in mijn buik te slaan.
Iemand biedt (zich) een ergonomisch toetsenbord aan voor jou JB.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je.
Die heb ik inderdaad ook nog, JB, wil je een rechte of krommequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Iemand biedt (zich) een ergonomisch toetsenbord aan voor jou JB.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad ook nog, JB, wil je een rechte of kromme
Heej, het is MIJN topic ja NSB'ersquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Een recht, want hij staat meestal bij ons op de leuning van de bank, en die is recht.
Waar moet je eigenlijk melden dat dat topic dicht kan?
Ik had het toch ook netjes aan je gevraagd?quote:
Neh... Ik vind deze wel tof:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:14 schreef Juup© het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/49676
Heeft wel wat zo'n telefoon.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:19 schreef bleiblei het volgende:
Godver... Eny heeft door dat oogdruppels niet tof zijn.
Claws all over the way.
Autsj...
Dank jequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sterkte
(het is trouwens of "all the way" of "all over the place" ) [/taalnazi]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:33 schreef Mex_ het volgende:
EINDHOVEN - Op de A2 bij Eindhoven zijn vrijdagochtend zeker vier gewonden gevallen door een serie ongevallen. Rond 12.00 uur ging het om negen aanrijdingen.
Bob
Het eerste ongeluk vond plaats rond kwart voor negen in de richting Maastricht. De meeste aanrijdingen gebeurden in de file die ontstond achter het eerste ongeval.
Volgens het Korps landelijke politiediensten (KLPD) was de oorzaak vermoedelijk de laagstaande zon. Op de andere weghelft veroorzaakten kijkers een file.
Ik erger me er echt kapot aan, lang leve Puma'squote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind mijn geklak fijn als ik hakken aan heb.
En anticiperen op de wegsituatie en niet denken dat ze 1 minuut voor half 9, danwel 9 uur op het werk MOETEN zijn. Haast + niet kunnen rijden = kaboem.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:43 schreef bleiblei het volgende:
Mensen moeten gewoon een goeie zonnebril op met die laagstaande zon.
Helpt super goed.
Jij bent 60 jaar te vroeg geborenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik loop niet zo vee op mijn werk, maar als ik dan opsta, vind ik het zo'n heerlijk geuid!
Ziet eruit als een koelkast.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neh... Ik vind deze wel tof:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet alleen niet hoe dik het ding is en hij kost een beetje 1100 euro![]()
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3753
Maar het ding kan niets. Dus dat is niet tof en de hips voor de loze functie neukerts hiero.
SS --> Gestapo --> Klaklaarzenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoezo?
Zo moet ik Diddle vijf dagen lang 1 maal per dag antibiotica pasta in zijn bek spuiten. Vindt hij niet leukquote:
Zo doe ik dat inderdaad ook met de ontwormingspasta nadat Noortje gillend als een speenvarken de lappen vel van bb af trokquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo moet ik Diddle vijf dagen lang 1 maal per dag antibiotica pasta in zijn bek spuiten. Vindt hij niet leuk
Ik smeer gewoon een boel op zijn pootjes als het weer eens niet lukt, hij gaat die dan gelijk schoonlikken dus krijgt hij het ook binnen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is ze dan niet 60 jaar te laat geboren?
Ambtenaar. Slaperigquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Je zei 60 jaar te vroeg...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo doe ik dat inderdaad ook met de ontwormingspasta nadat Noortje gillend als een speenvarken de lappen vel van bb af trok
fetisjistquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind mijn geklak fijn als ik hakken aan heb.
ik vind het wel fijn als ik om me heen geen geklak hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, maar ik vind het dan weer niet lekker als ik de hele tijd overal om me geen geklak hoor.
Dat schijnt niet te werken met oogdruppelsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo moet ik Diddle vijf dagen lang 1 maal per dag antibiotica pasta in zijn bek spuiten. Vindt hij niet leuk
Ik smeer gewoon een boel op zijn pootjes als het weer eens niet lukt, hij gaat die dan gelijk schoonlikken dus krijgt hij het ook binnen.
Ik bakker, jeweetstochquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:14 schreef FUFR het volgende:
tis nog steeds druk hier.
Had je verwacht hier SQ
Als je dat voortaan om 12 uur meldquote:
Nueckenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:15 schreef Inu het volgende:Mijn ritme is verstoord
![]()
Ouders zijn weer veilig in NLnu nog twee weekjes en dan kom Job
Jewel, Eny is vast zo slim om dat spul zelf in zn oogjes te doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat schijnt niet te werken met oogdruppels.
Neh, tis nogal gehorig hier...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:17 schreef bleiblei het volgende:
Oef, dat moet wel vet heftige sex worden.
dusch? die komt hier ook he!quote:
als jij dat wil is er dat..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze serveren vast geen crackers met magere smeerkaas daar
laat maar een paar daags vooraf weetschen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef bleiblei het volgende:
Schrijf maar 16 november in je agenda fufr, dan werk ik waarschijnlijk weer thuis.
tweeenvijftig, bij de lantaarnpaal, waar die vette kat voor het raam zit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:49 schreef Mex_ het volgende:
SQ, op welk nr woont je huis ook alweer?
Okequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tweeenvijftig, bij de lantaarnpaal, waar die vette kat voor het raam zit.
Echte liefdequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:28 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb een oplossing gevonden voor Eny's killer nails.
Ik leg een kussen op de grond. Zet Eny derop. Ga bovenop Eny zitten, druk hem in het kussen terwijl ik zijn kop omhoog doe, peur zijn oogleden uit elkaar en druppel der zooi in.
Vriendinnen en vriendjes die Ritter Sport Marsepein voor je opsturenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
Collega's die Dream Theater cd's voor je bakken
Dan wil ik ook zuipenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef Mex_ het volgende:
Ik ga waarschijnlijk zo al even naar de stad/markt/terras, het kan dus zijn dat ik vanavond in een ietwat beschonken toestand arriveer ;')
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Vriendinnen en vriendjes die Ritter Sport Marsepein voor je opsturen![]()
wel opvallend dat en Job en een vriendin allebei hetzelfde opsturen een week na elkaar...
quote:
Het is wel aanlokkelijk, lijkt me best matig om een halfdronken Mex, blieblie en jamesbrownie naast me te hebben terwijl ik naar mijn spaflesje staarquote:
die is fakking lekkerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Vriendinnen en vriendjes die Ritter Sport Marsepein voor je opsturen![]()
wel opvallend dat en Job en een vriendin allebei hetzelfde opsturen een week na elkaar...
Ik ga me ook proberen in te houdenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is wel aanlokkelijk, lijkt me best matig om een halfdronken Mex, blieblie en jamesbrownie naast me te hebben terwijl ik naar mijn spaflesje staar
Daarom sturen ze die ookquote:
Dat laatste klink echt ranzigquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom sturen ze die ookAl heb je hier wel redelijk wat choco-marsepein repen... En chocola met drop/drop met chocola
de eerste hap is raar, maar daarna ben je verslaafd
Mn moeder heeft drie zakjes met kleintjes meegenomen en vier chocorepen met stukjes drop
Ben ook al marsepein omhuld met drop omhuld met chocola tegengekomen maar dat is iets te veel van het goede
Voel jij je gepasseerd?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Net een pakje Stimorol Ice Intense Mint gekocht, maar teringjezus, wat is DAT spul goor![]()
![]()
quote:
Nee, vakantie is niet door gegaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:58 schreef Ingridh007 het volgende:
Nog meer landgenoten die de winterzon gaan opzoeken![]()
Nagels knippen? Of is dat ook zo'n oorlog danquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:28 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb een oplossing gevonden voor Eny's killer nails.
Ik leg een kussen op de grond. Zet Eny derop. Ga bovenop Eny zitten, druk hem in het kussen terwijl ik zijn kop omhoog doe, peur zijn oogleden uit elkaar en druppel der zooi in.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Helemaal zoals het hem paste, geen heiligverklaring met dat hij zo sociaal was en altijd voor iedereen klaarstond enzo..dat soort clichés...daar had ie een hekel aan.
De zaal en het balkon zaten wel nokvol, dat was mooi om te zien.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah kijk...Dat is wel mooi.
Hoe oud was hij eigenlijk?
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Helemaal zoals het hem paste, geen heiligverklaring met dat hij zo sociaal was en altijd voor iedereen klaarstond enzo..dat soort clichés...daar had ie een hekel aan.
De zaal en het balkon zaten wel nokvol, dat was mooi om te zien.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Fijn
Mn ouders moesten ook naar een crematie vanaf het vliegveld, maar door files hebben ze het niet gehaald
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik was ziek en moest geopereerd worden.
Huur een helicopter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
tis echt niet meer normaal...je kan gewoon niet meer plannen hoe laat je ergens bent![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar is die aai smilie gebleven
[aai smilie]
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:42 schreef ArTiC het volgende:
ik twijfel nog ff of ik me helemaal lam zuip vanavond of dat ik braaf HouseS4Ep2 ga kijken....
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn bank is cosy, en je hebt een warm knuffelbeest
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Weet dat knuffelbeest wel dat ik een kattenmepper ben?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JB, weet je dat ArTiC een kattenmepper is?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja...dat weet ze...ze zegt het zelfs tegen newbies die dit topic binnenvallen
Zuip en blow zequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:26 schreef febster het volgende:
Nou ja, als iedereen daar is, dan kan ik er net zo goed ook heen gaan
Overigens, vandaag met de bus van Eindhoven (Vestdijk) naar valkenswaard centrum een uur (!!!) over gedaan, dus het OV is ook gewoon kut
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:56 schreef amaranta het volgende:
en, hebben jb en artic gezoend nog?
Damn wat was ik ziek, en nog steeds.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:57 schreef amaranta het volgende:
Ik ga dalijk mijn map met kerstliedjes opzoeken.
quote:
omg, zit ze nu in haar sentimentele periode, Mex?quote:
oh, met de tong ook nogquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
omg, zit ze nu in haar sentimentele periode, Mex?
* ril
* aaiquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:16 schreef amaranta het volgende:
Ja ik ben emo ja.
Gisteren gehuild omdat ik een nagelknipschaar niet kon vinden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:16 schreef Mex_ het volgende:
[..]
is een jaarlijks terugkerende hapening![]()
ik had gehoopt dat het vergeten was, maar bedankt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe!!
Van BB en SQ:P.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat het vergeten was, maar bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |