[Inzamelingsactie] Help JB aan een nieuw toetsenbordquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Mjn poes kjkt oos.
Ze s net gevallen van onze poef.
SQ moet ook een nieuwe...nu ben je maar voor de helft goed bezigquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Zoals jij ziet ben ik nooit te beroerd om iets te doen voor de medemens
Die heeft toch al een nieuwequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SQ moet ook een nieuwe...nu ben je maar voor de helft goed bezig
Nietes, ik ben op mijn werk, daar werkt alles wel naar behorenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heeft toch al een nieuwe
En ik ben geen kerstman, ik kan niet iedereen van dienst zijn![]()
Neem straks dat toetsenbord gewoon mee naar huisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nietes, ik ben op mijn werk, daar werkt alles wel naar behoren
Nee, want die is geel en lelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Msschen kun jj de met eersalade gebruken?
Nee, je bent Juup©quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heeft toch al een nieuwe
En ik ben geen kerstman, ik kan niet iedereen van dienst zijn![]()
Ik heb het overwogenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem straks dat toetsenbord gewoon mee naar huis![]()
"Dat is dan 2 euro"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen
Anyway, bertje heeft nog een dozijn van die dingen liggen, dus ik vraag wel of ik er 1 kan lenen...
Ik ken 'm niet, maar hij zal wel van de Mac zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"Dat is dan 2 euro"
-"je maakt een grapje"
"nee, 2 euro"
reclame op de radio is veel toffer dan op TV
Nee, iets over makkelijk online lenen ofzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet, maar hij zal wel van de Mac zijn
Als baas heb je toch gewoon gprs, op het vliegveld in Barca heb je gewoon wifi trouwens, alleen niet gratisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas moet 4 uur wachten op het vliegveld van Barcelona en ze hebben er geen draadloos internet
Heeft ie alleen op zijn PDA, maar dat mailt niet lekker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als baas heb je toch gewoon gprs, op het vliegveld in Barca heb je gewoon wifi trouwens, alleen niet gratis
ruilen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me
Is goed, ik heb alleen geen gepaste kleren aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ruilen?
Nog een uur voordat het feest begint...blegh![]()
ik ook, ik ga maar wat etenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
http://download.transporttycoon.net/quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |