juup zal nog wel in zn mand liggen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Juup is stil, zou hij gestikt zijn in zijn kluif?
omme oes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Mjn poes kjkt oos.
Ze s net gevallen van onze poef.
at s stkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
zeg he, dat tetsenord van mj.
Lees jij hardop voor wat je typt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
(ik zei dus: zielig he, dat toetsenbord van mij)
nu doet ie het wel, en in een ander topic doet ie het ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
(ik zei dus: zielig he, dat toetsenbord van mij)
en dat zijn vast hele mooie tetsenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef JamesBrownie het volgende:
zeg he, dat tetsenord van mj.
ze is een faker!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu doet ie het wel, en in een ander topic doet ie het ook
Bij de politie hebben ze die dingen ook. Trek je gewoon de stropdas eraf ipv. dat je de pliesieagent wurgt als je aan zunne stropdas gaat hangenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen het hoofd uniformen van de KL
Dat is toch voor op je mobieltjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:05 schreef bleiblei het volgende:
Zow... mijn laptop is helemaal van de wap.
Juup© is te druk in het hoofdje en houdt zich dus maar sporadisch bezig met internetten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Juup is stil, zou hij gestikt zijn in zijn kluif?
Ik: Zou je niet een mens-erger-je-niet kopen bij de souvenirwinkel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas moet 4 uur wachten op het vliegveld van Barcelona en ze hebben er geen draadloos internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |