ik vind het wel fijn als ik om me heen geen geklak hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, maar ik vind het dan weer niet lekker als ik de hele tijd overal om me geen geklak hoor.

Dat schijnt niet te werken met oogdruppelsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo moet ik Diddle vijf dagen lang 1 maal per dag antibiotica pasta in zijn bek spuiten. Vindt hij niet leuk
Ik smeer gewoon een boel op zijn pootjes als het weer eens niet lukt, hij gaat die dan gelijk schoonlikken dus krijgt hij het ook binnen.

Ik bakker, jeweetstochquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:14 schreef FUFR het volgende:
tis nog steeds druk hier.
Had je verwacht hier SQ

Als je dat voortaan om 12 uur meldquote:

Nueckenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:15 schreef Inu het volgende:Mijn ritme is verstoord
![]()
Ouders zijn weer veilig in NLnu nog twee weekjes en dan kom Job

Jewel, Eny is vast zo slim om dat spul zelf in zn oogjes te doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat schijnt niet te werken met oogdruppels.

Neh, tis nogal gehorig hier...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:17 schreef bleiblei het volgende:
Oef, dat moet wel vet heftige sex worden.

dusch? die komt hier ook he!quote:

als jij dat wil is er dat..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze serveren vast geen crackers met magere smeerkaas daar

laat maar een paar daags vooraf weetschen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef bleiblei het volgende:
Schrijf maar 16 november in je agenda fufr, dan werk ik waarschijnlijk weer thuis.

tweeenvijftig, bij de lantaarnpaal, waar die vette kat voor het raam zit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:49 schreef Mex_ het volgende:
SQ, op welk nr woont je huis ook alweer?

Okequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tweeenvijftig, bij de lantaarnpaal, waar die vette kat voor het raam zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |