En, was het een bloederig gevecht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heel rood ontstoken oog, daar heb ik nu oogdruppels voor, zijn jaarlijkse checkprikje (niesziekte denk ik?) en 2 prikjes voor een beetje ontstoken tandvlees. Ik wist dattie het had maar elke keer vergat ik er wat aan te doen
(schaam). Oh! En natuurlijk een ontwormingskuurtje
.
Nee, je ging toch michelin-man worden voor die sterren?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:33 schreef FUFR het volgende:
jo sister bitch, are you fukking with me?
* woeste neger bewegingen maakt
(green mile gezien gisteren)
8 Mile gok ik?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:33 schreef FUFR het volgende:
jo sister bitch, are you fukking with me?
* woeste neger bewegingen maakt
(green mile gezien gisteren)
Neuh, Eny isnie moeilijk bij de DAquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En, was het een bloederig gevecht?
Maar heb je er zelf al druppels in gefrot?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh, Eny isnie moeilijk bij de DA![]()
.
oja, die rapfilm inderdaad, zonder goede raps erin..quote:
je krijgt er amper te vreten hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, je ging toch michelin-man worden voor die sterren?
Jupquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar heb je er zelf al druppels in gefrot?
Maakt dat uit dan, veelvraat>?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
je krijgt er amper te vreten hoor
allemaal heel mooi maar ook heel heel klein!!!
Maar bij elkaar incl. de broodjes is het toch genoegquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
je krijgt er amper te vreten hoor
allemaal heel mooi maar ook heel heel klein!!!
een epilepsiepoesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn kat at net de ragout op die ik niet meer op kon.
Maar ze vond het wat teveel.
Gisteren zijn we er trouwens achtergekomen dat Dee af en toe hee vreemd kan doen.
Ze lag op tafel, met haar oogjes dicht en haar pootje in de ucht en maakte alemaall van die krabbeweginkjes(in de lucht dus, en in sow-motion) en ze bewoog haar kopje ook, heel raar.
We dachten even dat ze een aanva van iets had ofzo.
Ze was te rustig, het was net of ze naar klassieke muziek aan het luisteren was en de toon aangaf.quote:
Vetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ze was te rustig, het was net of ze naar klassieke muziek aan het luisteren was en de toon aangaf.
Behalve dan dat er helemaal geen gelid was.
Marco wilde het fimen, maar de batterij was leeg.
been there, done that, men keek idd. een beetje vreemd..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan, veelvraat>?
Misschien moet jij eens met mijn vader en broertje uit eten bij een all you can eat, ik denk dat je het restaurant uit wordt getrapt
quote:
prepare for the worse...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik most erom lachen, maar het was toch ook we een beetje griezelig hoor...
Ik dacht dat ze iets had.
(Ze was niet duizeig ofzo, wiebelde niet...Geen idee, dacht aan hoofdpijn misschien(Vriend zei meteen tumor)
Ik zou je het antwoord meteen kunnen geven, ik kan je natuurlijk ook doorverwijzen naar http://babelfish.altavista.com/quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:46 schreef FUFR het volgende:
Moet even een spaanse, portugese, duitse, engelse en franse vertaling hebben voor "(uw) Vraag of opmerking"...
Maria!! wil jij de spaanse doen?
Iemand anders de rest?
De engelse heb ik al
Ik haak iig af. Ik kom niet verder dan "Fur andere fragen gehen oder aufmerkungen sie nach"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou je het antwoord meteen kunnen geven, ik kan je natuurlijk ook doorverwijzen naar http://babelfish.altavista.com/
doe maar danquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou je het antwoord meteen kunnen geven, ik kan je natuurlijk ook doorverwijzen naar http://babelfish.altavista.com/
was ist los?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik haak iig af. Ik kom niet verder dan "Fur andere fragen gehenoder aufm erkungen sie nach"![]()
.
voes etes tres lievquote:
was een tvpquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat doe jij steeds met dat Kerstmannetje Mex?
wat mochten wij niet zien?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:03 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Transport TycoonIk vermaak me vandaag wel
![]()
die wil ik juist wel zien!quote:
DAT wist ik wel.quote:
OpenTTDquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:03 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Transport TycoonIk vermaak me vandaag wel
![]()
Moet je verder niks achter zoeken, zo diepzinnig ben ik nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
DAT wist ik wel.
Ik vroeg me aleen af waarom een Kerstman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |