Echte liefdequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:28 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb een oplossing gevonden voor Eny's killer nails.
Ik leg een kussen op de grond. Zet Eny derop. Ga bovenop Eny zitten, druk hem in het kussen terwijl ik zijn kop omhoog doe, peur zijn oogleden uit elkaar en druppel der zooi in.
Vriendinnen en vriendjes die Ritter Sport Marsepein voor je opsturenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
Collega's die Dream Theater cd's voor je bakken
Dan wil ik ook zuipenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef Mex_ het volgende:
Ik ga waarschijnlijk zo al even naar de stad/markt/terras, het kan dus zijn dat ik vanavond in een ietwat beschonken toestand arriveer ;')
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Vriendinnen en vriendjes die Ritter Sport Marsepein voor je opsturen![]()
wel opvallend dat en Job en een vriendin allebei hetzelfde opsturen een week na elkaar...
quote:
Het is wel aanlokkelijk, lijkt me best matig om een halfdronken Mex, blieblie en jamesbrownie naast me te hebben terwijl ik naar mijn spaflesje staarquote:
die is fakking lekkerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Vriendinnen en vriendjes die Ritter Sport Marsepein voor je opsturen![]()
wel opvallend dat en Job en een vriendin allebei hetzelfde opsturen een week na elkaar...
Ik ga me ook proberen in te houdenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is wel aanlokkelijk, lijkt me best matig om een halfdronken Mex, blieblie en jamesbrownie naast me te hebben terwijl ik naar mijn spaflesje staar
Daarom sturen ze die ookquote:
Dat laatste klink echt ranzigquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarom sturen ze die ookAl heb je hier wel redelijk wat choco-marsepein repen... En chocola met drop/drop met chocola
de eerste hap is raar, maar daarna ben je verslaafd
Mn moeder heeft drie zakjes met kleintjes meegenomen en vier chocorepen met stukjes drop
Ben ook al marsepein omhuld met drop omhuld met chocola tegengekomen maar dat is iets te veel van het goede
Voel jij je gepasseerd?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Net een pakje Stimorol Ice Intense Mint gekocht, maar teringjezus, wat is DAT spul goor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |