Ik vind het wel interessant altijd als een top 3-club op zoek moet naar een nieuwe coachquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Houdt het je nu echt zo bezig dat je er gelijk maar een topic over opent?
Als het rondkomt, wordt Ten Cate veldtrainer, geen hoofdcoach.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:28 schreef DS4 het volgende:
Ik denk dat het Jol wordt.
Bovenal vind ik dat ajax zowel mazzelt als pech heeft. Een trainerswissel lopende het seizoen is zelden goed. Maar het is denk ik wel prima dat HTC vertrekt.
Ik vraag mij wel af wie er in de winterstop allemaal naar Chelsea zullen gaan. Huntelaar? Stekelenburg? Wie o wie...
Dat heb ik begrepen. Maar denk jij niet dat hij niet ook een voorstel mag doen? En serieus: als ik Chelsea was, dan zou ik Stekelenburg halen. Zonder meer. Nog steeds jong en nu al erg goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:32 schreef mcyodogg het volgende:
Als het rondkomt, wordt Ten Cate veldtrainer, geen hoofdcoach.
Hij is niet verantwoordelijk voor de aan- en verkopen hoor.
En waarom zal Frank volgende week vertrekken bij barcelona?quote:
Zijn lievelingetje... Suarez.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:28 schreef DS4 het volgende:
Ik vraag mij wel af wie er in de winterstop allemaal naar Chelsea zullen gaan. Huntelaar? Stekelenburg? Wie o wie...
Nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En waarom zal Frank volgende week vertrekken bij barcelona?
Zou ook zo maar eens kunnen.quote:
O, dat mag ik hopen... Kan ik ook weer eens genieten van het NL elftal. En van ajax ook natuurlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:58 schreef WooZ het volgende:
van basten
Ja dat hoop ik echtquote:
Ach dat kan hij toch wel combinerenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:33 schreef mcyodogg het volgende:
Van Basten sowieso niet voor juli 2008, helaas.
HTC heeft ook nog een doorlopend contract tot juli 2008 hoor...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:33 schreef mcyodogg het volgende:
Van Basten sowieso niet voor juli 2008, helaas.
Ik ga voor Jurgen Colin.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:28 schreef DS4 het volgende:
Ik gun het Jurgen best, maar ik denk niet dat dat er in zit.quote:
Noquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:07 schreef Beschouw het volgende:
Co
Ik ook. Dan sla je twee vliegen in één klap.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:09 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop van Basten.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
van Basten lijkt me voor iedereen de beste oplossing, behalve voor de Ajax fans en voor de Oranje carriere van Danny Landzaat
Vooral het 2e doet mij erg zeerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
van Basten lijkt me voor iedereen de beste oplossing, behalve voor de Ajax fans en voor de Oranje carriere van Danny Landzaat
Had ook niet verwacht dat Ajax er voor hem in zat. Dus wie weet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik gun het Jurgen best, maar ik denk niet dat dat er in zit.
Kortom, doen dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
Allebei niet belangrijk, doen dus!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
Speciaal voor jou aangepastquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:34 schreef VoreG het volgende:
Waarom staat er trouwens zo'n achtelijk groot plaatje in de OP?
Het boeit inderdaad niet, veel zal het namelijk nooit worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:41 schreef Lyzio het volgende:
Keus zat, boeit ook verder geen zak wie er op de trainersstoel gaat zitten.
Dat zeggen ze ook over John van Loenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:42 schreef BoNi het volgende:
John van den Brom, want die kan zo goed met de jeugd werken
Whehehe, dit is ook niet echt goed voor de aandeelhouders van Ajax, gezien het feit dat niet meer de halve selectie van Ajax geselecteerd gaat worden voor het Nederlands elftal, zakt de marktwaarde van een aantal spelers nogalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
Want welke spelers zouden dan niet meer bij Oranje horen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:55 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whehehe, dit is ook niet echt goed voor de aandeelhouders van Ajax, gezien het feit dat niet meer de halve selectie van Ajax geselecteerd gaat worden voor het Nederlands elftal, zakt de marktwaarde van een aantal spelers nogal
Go Bassie, Go
Dat kun je zelf niet verzinnen??quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want welke spelers zouden dan niet meer bij Oranje horen?
Nee, vertel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat kun je zelf niet verzinnen??
Laten we die discussie maar niet hier gaan voerenquote:
I agree, ik vind die Jol ook niks en vooral niet voor Ajax!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:39 schreef Happel het volgende:
van Gaal.
Zolang het Jol maar niet wordt.
Ik vindt het wel een trainer die jonge spelers een stuk beter kan maken en hij heeft oog voor talentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
I agree, ik vind die Jol ook niks en vooral niet voor Ajax!
Ik vind Ten Cate nou ook niet echt een typische Ajax coach.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:43 schreef Malibu-06 het volgende:
Misschien moeten ze eens een echte typische niet-Ajax coach zoeken?
van Gaal is dat.. Blind is dat.. Rijkaard is dat.. Adriaanse was dat..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik vind Ten Cate nou ook niet echt een typische Ajax coach.
Wat een gelul achterafquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
van Gaal is dat.. Blind is dat.. Rijkaard is dat.. Adriaanse was dat..
Mensen die zeggen: de aanval is de beste verdediging..
Fuck het aanpassen aan de tegenstander.. uitgaan van EIGEN kracht!
Wat maakt het jou uit of Jol trainer van Ajax wordt? Of zie je hem graag v. Marwijk opvolgen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:39 schreef Happel het volgende:
van Gaal.
Zolang het Jol maar niet wordt.
Je moet toch wat? De Ajax-topics zijn hier de enige topics die lopen, in de rest wordt vrijwel niet gepost.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:19 schreef Bananenman het volgende:
Wel grappig altijd, van die kneuzen als TS die claimen voor feyenoord te zijn maar vaker in Ajax topics posten (en ze zelfs openen)
Op de mijne nog niet..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:28 schreef evert het volgende:
volgens teletekst is ie echt weg
je mag Andre Wetzel bij VVV gratis van me komen ophalen hoor!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:42 schreef pfaf het volgende:
Hij mag van mij weg, maar het probleem is dat er behalve Mourinho niets vrij is...
Maar wanneer? nu/winterstop met opengebroken contract of gewoon na uitdienen contract?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:28 schreef evert het volgende:
volgens teletekst is ie echt weg
Jol is een goede trainer, die mag inderdaad van Marwijk opvolgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat maakt het jou uit of Jol trainer van Ajax wordt? Of zie je hem graag v. Marwijk opvolgen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
1. Louis van Gaal
2. Martin Jol
3. Co Adriaanse
Nog liever Hennie dan Co.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
1. Louis van Gaal
2. Martin Jol
3. Co Adriaanse
Helemaal niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:12 schreef het_fokschaap het volgende:
wat mij betreft Louis van Gaa. Die willen ze nu toch kwijt bij AZ
Je mag maar 1x per seizoen van club veranderen. Suarez gaat tot de volgende zomer nergens heen.quote:
Nee dat gaat gebeuren, Frank Rijkaard. Van een elftal met internationale topspelers in de Champions League naar een elftal met b-garnituur dat nog alleen voor het kampioenschap en de beker in de race is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:11 schreef Mindstate het volgende:
Foppe de Haan
maar dat gaat niet gebeuren.
Ik denk eigenlijk Frank Rijkaard.
Is mij inderdaad bekend dat jij nog liever John de Wolf ziet komen dan Co Adriaanse, maar ik gun hem nog wel een tweede kans. Liefst zie ik Louis van Gaal komen, maar als deze niet haalbaar is, dan Martin Jol. Zolang het maar niet Marco van Basten (tot het EK gecombineerd met Oranje) wordt, ben ik gauw tevreden!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog liever Hennie dan Co.
Maar met 1 en 2 ben ik het wel eens, al zou ik ze omdraaien.
Co is de enige waarbij heb ik de hoop heb dat hij AJax structureell op een hoger plan kan krijgen. Dan moet je em wel de volle 3 jaar geven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is mij inderdaad bekend dat jij nog liever John de Wolf ziet komen dan Co Adriaanse, maar ik gun hem nog wel een tweede kans. Liefst zie ik Louis van Gaal komen, maar als deze niet haalbaar is, dan Martin Jol. Zolang het maar niet Marco van Basten (tot het EK gecombineerd met Oranje) wordt, ben ik gauw tevreden!
Dat zal wel een stunt zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Mourinho zou ik wel een leuke interim oplossing vinden, tot van basten zijn klus heeft geklaard.
Nee, man. Dan krijgen we weer zo'n newbie, men moet juist stoppen met luisteren naar Johan Cruijff. Die zadelde ons op met Danny Blind en Roger, heb liever dat men zijn advies terzijde schuift.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:52 schreef Sethje het volgende:
Johan Cruijff met een talentvolle veld assistent waar hij het in ziet zitten
quote:803 Teletekst vr 05 okt
***OETBAL******************************
**** Chelsea zet zinnen op Ten Cate
**Chelsea heeft zijn zinnen gezet op
Henk ten Cate als veldtrainer.De club
uit Londen heeft een gesprek gehad met
de Ajax-trainer en de verwachting is
dat beide partijen er snel uit zijn.
De clubs moeten nog over ontbinding van
Ten Cates contract,dat eind dit seizoen
afloopt,tot overeenstemming komen.
Ten Cate moet op Stamford Bridge onder
manager Avram Grant veldtrainer worden.
Na het plotselinge vertrek twee weken
geleden van succestrainer José Mourinho
werd de Israëliër naar voren geschoven
als hoofdverantwoordelijke.
volgende nieuws sport voetbal
Wat doet het bestuur verkeerd dan? Jaakke, Fontein en Van Geel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Doen ze het goed dan? Zelfs ik als buitenstaander zie dat ze het verkloten.
Optie??? Of zal er gezocht worden naar een meer ervaren trainer?quote:Frank de Boer slaagt voor opleiding Coach Betaald Voetbal
Frank de Boer, met 112 interlands en 13 doelpunten na Edwin van der Sar recordinternational, is één van de zestien kandidaten die afgelopen seizoen de opleiding Coach Betaald Voetbal met goed gevolg hebben afgerond. Op basis van zijn rijke voetbalcarrière voldeed de Boer aan de gestelde eisen (deelname aan minimaal vijf eindtoernooien EK/WK en/of finales om de Champions League) om deel te nemen aan deze cursus, die in totaal één voetbalseizoen duurde.
De 16 deelnemers legden met succes de examens van de KNVB af in de volgende onderdelen:
- Coachen van wedstrijden
- Geven van trainingen
- Begeleiden van spelers
- Managen van een begeleidingsteam
- Ontwikkelen en ondersteunen van beleid
Later deze zomer krijgen de volgende geslaagden hun diploma uitgereikt. Een persuitnodiging hiervoor volgt later..
Een overzicht van de geslaagden:
Frank de Boer, John van den Brom, Alfons Groenendijk, Richard Grootscholten, Erik ten Hag, Gerry Hamstra, Gert Heerkes, Pascal Jansen, John Lammers, John van Loen, Erik van der Meer, Zeljko Petrovic, Jürgen Streppel, Andries Ulderink, Rob Witschge, Jan Zoutman.
er moet denk ik een ervaren man komen, die weet waar hij over lultquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:32 schreef assie het volgende:
[..]
Optie??? Of zal er gezocht worden naar een meer ervaren trainer?
Van Basten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Het hoeft echt geen naam te zijn,
Van Basten.quote:het zoeken is naar een vakman met een positieve instelling.
Van Basten.quote:Geen verzuurde kerel die de sfeer keer op keer omlaag haalt.
Voordeel van dit tussentijdse vertrek is overigens wel dat de vervanger er waarschijnlijk tot (minimaal) 2009 zal zitten, waardoor Marco van Basten in 2008 in elk geval niet komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:19 schreef pekel het volgende:
[..]
Van Basten.
[..]
Van Basten.
[..]
Van Basten.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ton Ojers
Van Basten had ook enkel de jeugd van Ajax getrainedquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
er moet denk ik een ervaren man komen, die weet waar hij over lult
quote:
Arbitragezaakje!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:59 schreef venomsnake het volgende:
Zolang ze Ron jans maar niet nemen vind ik het prima.
Frank Rijkaard ook prima?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:59 schreef venomsnake het volgende:
Zolang ze Ron jans maar niet nemen vind ik het prima.
Nouquote:
Die gaat toch niet..quote:
Dan moet Ajax maar even aandringen dat Chelsea hem per direct overneemt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:00 schreef JeroenV het volgende:
Vrijdag 5 oktober 2007
Coach Henk ten Cate blijft ondanks de uitschakeling door Dinamo Zagreb in de UEFA Cup en de belangstelling van Chelsea bij Ajax. De coach van Ajax zei dat vrijdag op een persconferentie.
Volgens Ten Cate heeft is er wel contact geweest met Chelsea over de functie van veldtrainer en voelt hij zich gevleid door de belangstelling.
Later meer. ..
at5.nl
Slotjequote:Henk ten Cate: 'Ik blijf bij Ajax'
Vrijdag 5 oktober 2007
Coach Henk ten Cate blijft ondanks de uitschakeling door Dinamo Zagreb in de UEFA Cup en de belangstelling van Chelsea bij Ajax. De coach van Ajax zei dat vrijdag op een persconferentie.
Volgens Ten Cate heeft is er wel contact geweest met Chelsea over de functie van veldtrainer en voelt hij zich gevleid door de belangstelling.
Later meer. ..
Dat heeft hij kennelijk niet gezegd (aldus NU.nl):quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:05 schreef jpg97 het volgende:
Whahahaha hij blijft gewoon!!
Even alle onrealistische namen doorgestreept.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:45 schreef Lyzio het volgende:
Opzich ben ik het er helemaal niet mee eens dat ten Cate zou moeten vertrekken. Waarom is hier te lezen. Maar als we dan toch druk speculerend over een opvolger bezig zijn heb ik d'r wel een paar.
1. Frank Rijkaard
2. José Mourinho
3. Ron Jans
4. Marco van Basten
5. Michael Laudrup
6. Louis van Gaal
7. Foppe de Haan
8. Martin Jol
9. Huub Stevens
10.Fred Rutten
Zo maar speculerend.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:51 schreef Steeven het volgende:
Ze hebben zat geld, koop Mourinho maar...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
10 miljoen salariskosten.
2/3 miljoen tekengeld
Plus zal hij een transferbudget eisen van 50 miljoen of meer.
Ajax zal 65 miljoen euro moeten investeren om hem binnen te halen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax zal 65 miljoen euro moeten investeren om hem binnen te halen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
transferbudget van 50 miljoen
Foppe is onrealistischer dan van Basten en Rijkaard.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Even alle onrealistische namen doorgestreept.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Denk je dat hij bij Ajax aan de slag wil als hij niet de ruimte krijgt om fors geld uit te geven aan nieuwe spelers?
quote:
is dat erg dat ze niet bij Ajax passen? Trainers proberen zich al 10 jaar lang aan Ajax aan te passen zonder succes. Andersom mag t ook wel eens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Die opties vind ik nou niet van het niveau dat ik denk; laat Henk maar oprotten
en Foppe de Haan en Fred Rutten passen toch totaal niet bij Ajax..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Die opties vind ik nou niet van het niveau dat ik denk; laat Henk maar oprotten
en Foppe de Haan en Fred Rutten passen toch totaal niet bij Ajax..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:35 schreef rubbereend het volgende:
Rutte past iig wel bij het voetbal wat ze in Amsterdam willen spelen
dat zag je wel bij jong Oranje, die spelers waren niet bepaald nuchter ingesteld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:45 schreef Mindstate het volgende:
Co terughalen gaat niet gebeuren, en zou ik ook niet willen.
Foppe is natuurlijk een fantastisch persoon, maar ik vraag me ook af of hij past bij Ajax. Al is het natuurlijk wel zo dat hij met Jong Oranje ook spelers met een zekere arrogantie bij zich heeft gehad en dat dus uitstekend heeft gedaan. Zo´n nuchter persoon kan ook goed zijn júist voor Ajax.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:45 schreef Mindstate het volgende:
Co terughalen gaat niet gebeuren
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:57 schreef __________ het volgende:
Kan je net zo goed Edwin Evers aanstellen.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rutte past iig wel bij het voetbal wat ze in Amsterdam willen spelen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:37 schreef thewishmaster het volgende:
Adrie Koster als interimcoach van Ajax? Het moet niet gekker worden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:31 schreef Steeven het volgende:
Bah, Koster en dan Van Basten. Als dat waar is kunnen veel mensen beter een andere club zoeken om supporter van te worden
.
Bah, Koster en dan Van Basten. Als dat waar is kunnen veel mensen beter een andere club zoeken om supporter van te worden
.
.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga maar lekker naar alkmaar dan, sukkeltje
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt altijd de amateurs van Ajax nog ondersteunen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de Telegraaf wordt het interim Adrie Koster en dan vanaf 2008 Van Basten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:00 schreef Bartoli het volgende:
en wie wordt dan bondscoach in 2008? gaat van 't schip het alleen doen ofzo
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Martin Jol, Ronald Koeman, Co Adriaanse of Louis van Gaal.
quote:
quote:
3!!quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:05 schreef DeTolk het volgende:
Optie 1:
Van Gaal naar Ajax
Adriaanse naar AZ
Optie 2:
Beenhakker naar Ajax
Optie 3:
John Jaakke op de bank
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de Telegraaf wordt het interim Adrie Koster en dan vanaf 2008 Van Basten.
zeg jij dan maar s hoe we dit op moeten lossen? Dit is niet iets wat je met één oogwenk even snel veranderd. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:42 schreef Chadi het volgende:
Net of Rijkaard effe weg gaat bij Braca om een elftal te trainen dat slechter is dan het tweede van Barca.. Sommige hebben echt niet door hoe groot de crisis is bij Ajax. We stellen geen drol meer voor internationaal lachen ze ons vierkant uit.
Onbekende mensen bij Ajaxquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Misschien wordt het wel een relatief onbekend iemand, zoals je eerst met Van Gaal ook had.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:57 schreef toma het volgende:
[..]
Onbekende mensen bij Ajax
dat zie ik niet gebeuren.
Dat zal dan niet eerder dan volgend seizoen worden want die gaat nu echt niet weg bij een goed draaiend barcelona.!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:14 schreef w00h00 het volgende:
Rijkaard !
Ik niets.. Ron Jans.quote:
.
Misschien in samenwerking met Adri Koster of Hennie Spijkerman.quote:Op maandag 8 oktober 2007 03:05 schreef tong80 het volgende:
Ik zou graag Frank de Boer zien. Maar die vindt zich nog te onervaren
Wie is dat?quote:
Wie zal Martin van Geel bedoelen? Toch niet Marco van Basten? Frank Rijkaard misschien? Martin Jol?quote:Van Geel: Alleen allerbeste coach naar Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax' technisch directeur Martin van Geel sluit niet uit dat de nieuwe interim-trainer het seizoen afmaakt. „De beste coach voor de lange termijn is nu niet beschikbaar”, stelde Van Geel maandagmiddag.
„De beste coach voor Ajax werkt op dit moment bij een club of nationale bond. Dat is in de winterstop waarschijnlijk ook nog het geval. Het zou dus heel goed kunnen dat we aan het einde van dit seizoen pas een trainer voor de lange termijn kunnen aantrekken. We willen namelijk alleen de allerbeste coach naar Ajax halen.”
Guus Hiddink.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:11 schreef M0NTANA het volgende:
Wie zal Martin van Geel bedoelen? Toch niet Marco van Basten? Frank Rijkaard misschien? Martin Jol?
Ik denk het wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie zal Martin van Geel bedoelen? Toch niet Marco van Basten?
dat gaat toch duidelijk over van Basten, volgens mij de enige van je rijtje met een aflopend contract.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie zal Martin van Geel bedoelen? Toch niet Marco van Basten? Frank Rijkaard misschien? Martin Jol?
Van Basten idd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaat toch duidelijk over van Basten, volgens mij de enige van je rijtje met een aflopend contract.
Ik heb niets tegen Ron Jans. Maar aangezien ik voor Groningen ben, wil ik niet dat hij coach wordt van Ajax, maar gewoon hier blijft.quote:
dan moet van Gaal weer een nieuw gedichtje maken voor de nieuwe cirkel die rond isquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van Basten idd.
Jol is weg als ie een mooi aanbod krijgt aangezien ontslag boven z'n hoofd hangt.. Guus zit z'n zakken te vullen met oliedollars.. En Rijkaard.. Sja, denk niet dat hij naar Ajax wil nu Barca weer zo begint te draaien.
Dus idd Bassie.. Of hij moet Van Gaal bedoelen.
dan zou Jaake zich (wederom) belachelijk makenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:13 schreef Beschouw het volgende:
Misschien toch Co. Die heeft toch een eenjarig contract getekend daar?
Gaat niet, met zijn bouwbedrijfje in Brabant.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:09 schreef Lippie85 het volgende:
Of optie 2: ze halen de coach van Kozakken Boys! Ja dat wordt m!![]()
dieper kan ie toch niet zinken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou Jaake zich (wederom) belachelijk maken
Jahoor..quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:27 schreef Babalu het volgende:
Mourinho polsen gek. Krijgen we tenminste mooie persconferenties etc.
Ach, zat verdiend aan die transfers. Kan je best 12 miljoen uitgeven voor 3 seizoenen ofzo.quote:
Nog meer?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou Jaake zich (wederom) belachelijk maken
Bij Chelsea kreeg ie iets van 12 miljoen per seizoenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, zat verdiend aan die transfers. Kan je best 12 miljoen uitgeven voor 3 seizoenen ofzo.
Maar ik denk niet dat er ook maar één Ajacied is die serieus denkt dat trainers als Capello of Mourinho naar Nederland willen komen. Tenzij je ze echt een dik salaris geeft.
Zo maar een vraag hoor, maar hoe vaak heb je die nu al zien spelen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:46 schreef oYo het volgende:
Van Gaal is de persoon om een nieuw team klaar te stomen. Er zitten enkele goede talenten in de jeugd. Laat deze maar komen. VdWiel, Anita, Sarpong, de Jong... daar Suarez bij met Heitinge en Stekelenburg...
Godverdomme, zo'n paar Ajacieden net op m'n werk, ik had al een tijdje geen nieuws ofzo, vertelden me dat Hiddink trainer van Ajax werd. Echt heel overtuigend enzo, dus ik geloofde het, vet chagerijnig enzoquote:
Het is wel ajax waar we het over hebben, hè. Een van de grootmachten in het Europese voetbal.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Bij Chelsea kreeg ie iets van 12 miljoen per seizoen![]()
Die gaat naar Inter ofzo volgend seizoen. Ik bedoel, je gaat toch ook niet Ancelotti, Mancini, Ferguson, Wenger of Schuster roepen als mogelijke vervangers? Dat zit je gewoon in droomland.
Ik heb hem regelmatig zien spelen, hij is echt heel goed. Zeker als je hem in vergelijking ziet met z'n medespelers.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo maar een vraag hoor, maar hoe vaak heb je die nu al zien spelen?
Ja, en die is het nu All Sadd daar...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:13 schreef Beschouw het volgende:
Misschien toch Co. Die heeft toch een eenjarig contract getekend daar?
Haha.. niet grappig though.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:45 schreef TC03 het volgende:
Erwin Koeman is nog vrij.
Tuurlijk, met hen win je de strijd wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:46 schreef oYo het volgende:
Van Gaal is de persoon om een nieuw team klaar te stomen. Er zitten enkele goede talenten in de jeugd. Laat deze maar komen. VdWiel, Anita, Sarpong, de Jong... daar Suarez bij met Heitinge en Stekelenburg...
als hij de tijd krijgt dan kan er wat gebeuren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tuurlijk, met hen win je de strijd wel.
Namen als Van der Sar, Davids, Seedorf, Melchiot, Stam, Cocu, Simons, Zenden, Bouma, Ooijer, Kanu etc., daar heb je wat aan. Vurnon Anita zal best een talentje zijn, maar heb je nu helemaal geen zak aan.
Ach, in 95 waren Seedorf, Kluivert en Davids ook talentjes.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tuurlijk, met hen win je de strijd wel.
Namen als Van der Sar, Davids, Seedorf, Melchiot, Stam, Cocu, Simons, Zenden, Bouma, Ooijer, Kanu etc., daar heb je wat aan. Vurnon Anita zal best een talentje zijn, maar heb je nu helemaal geen zak aan.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:56 schreef cultheld het volgende:
Ik gok op Louis van Gaal.
Jeetje Golfer, als je dat zegt wek je de indruk dat het bestuur weet waarmee ze bezig zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
Mijn voorspelling: Louis of Guus.
De rest van de genoemde namen (Van Basten, de Boer etc.) heeft te weinig ervaring om het een paar jaar stabiel vol te houden en dat is wat Ajax nu wel eens nodig heeft na 8 trainers in 10 jaar.
Waarom zou Guus in godsnaam naar Ajax gaan? Heeft nog een contract tot 2010 bij Rusland waarna hij denk ik stopt met trainen, past totaal niet bij Ajax, heeft niets met Ajax.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
Mijn voorspelling: Louis of Guus.
De rest van de genoemde namen (Van Basten, de Boer etc.) heeft te weinig ervaring om het een paar jaar stabiel vol te houden en dat is wat Ajax nu wel eens nodig heeft na 8 trainers in 10 jaar.
Ik moest lachen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:00 schreef Happel het volgende:
Een van de grootmachten in het Europese voetbal.
Ik was ook al naarstig op zoek naar aanknopingspunten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:05 schreef cultheld het volgende:
Waarom zou Hiddink naar Ajax willen? Voor het geld zit hij goed in Rusland en in Nederland kan hij altijd bij PSV terecht.
Het enige is dat Feyenoord hem gepolst had en hij dat leuk had gevonden, maar vast zat aan de Russische bond.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was ook al naarstig op zoek naar aanknopingspunten.
Die zijn er niet..
Lijken me nuttiger dan Delorge en Colin.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, in 95 waren Seedorf, Kluivert en Davids ook talentjes.
Daar hebben we best wat plezier aan beleefd.
[edit]
Waar haal je het lef vandaan om Bouma, Zenden en Melchiot in het rijtje van Seedorf, Davids en Cocu te zetten.
Hij is niet vies van ene uitdaging en dat is Ajax op dit moment wel zekerquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:05 schreef cultheld het volgende:
Waarom zou Hiddink naar Ajax willen? Voor het geld zit hij goed in Rusland en in Nederland kan hij altijd bij PSV terecht.
Hij zit al bij een 'uitdaging', Rusland genaamd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij is niet vies van ene uitdaging en dat is Ajax op dit moment wel zeker
Die opmerking slaat als een kut op Dirk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijken me nuttiger dan Delorge en Colin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |