Jol is een goede trainer, die mag inderdaad van Marwijk opvolgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat maakt het jou uit of Jol trainer van Ajax wordt? Of zie je hem graag v. Marwijk opvolgen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
1. Louis van Gaal
2. Martin Jol
3. Co Adriaanse
Nog liever Hennie dan Co.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
1. Louis van Gaal
2. Martin Jol
3. Co Adriaanse
Helemaal niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:12 schreef het_fokschaap het volgende:
wat mij betreft Louis van Gaa. Die willen ze nu toch kwijt bij AZ
Je mag maar 1x per seizoen van club veranderen. Suarez gaat tot de volgende zomer nergens heen.quote:
Nee dat gaat gebeuren, Frank Rijkaard. Van een elftal met internationale topspelers in de Champions League naar een elftal met b-garnituur dat nog alleen voor het kampioenschap en de beker in de race is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:11 schreef Mindstate het volgende:
Foppe de Haan
maar dat gaat niet gebeuren.
Ik denk eigenlijk Frank Rijkaard.
Is mij inderdaad bekend dat jij nog liever John de Wolf ziet komen dan Co Adriaanse, maar ik gun hem nog wel een tweede kans. Liefst zie ik Louis van Gaal komen, maar als deze niet haalbaar is, dan Martin Jol. Zolang het maar niet Marco van Basten (tot het EK gecombineerd met Oranje) wordt, ben ik gauw tevreden!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog liever Hennie dan Co.
Maar met 1 en 2 ben ik het wel eens, al zou ik ze omdraaien.
Co is de enige waarbij heb ik de hoop heb dat hij AJax structureell op een hoger plan kan krijgen. Dan moet je em wel de volle 3 jaar geven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is mij inderdaad bekend dat jij nog liever John de Wolf ziet komen dan Co Adriaanse, maar ik gun hem nog wel een tweede kans. Liefst zie ik Louis van Gaal komen, maar als deze niet haalbaar is, dan Martin Jol. Zolang het maar niet Marco van Basten (tot het EK gecombineerd met Oranje) wordt, ben ik gauw tevreden!
Dat zal wel een stunt zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Mourinho zou ik wel een leuke interim oplossing vinden, tot van basten zijn klus heeft geklaard.
Nee, man. Dan krijgen we weer zo'n newbie, men moet juist stoppen met luisteren naar Johan Cruijff. Die zadelde ons op met Danny Blind en Roger, heb liever dat men zijn advies terzijde schuift.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:52 schreef Sethje het volgende:
Johan Cruijff met een talentvolle veld assistent waar hij het in ziet zitten
quote:803 Teletekst vr 05 okt
***OETBAL******************************
**** Chelsea zet zinnen op Ten Cate
**Chelsea heeft zijn zinnen gezet op
Henk ten Cate als veldtrainer.De club
uit Londen heeft een gesprek gehad met
de Ajax-trainer en de verwachting is
dat beide partijen er snel uit zijn.
De clubs moeten nog over ontbinding van
Ten Cates contract,dat eind dit seizoen
afloopt,tot overeenstemming komen.