Wat doet het bestuur verkeerd dan? Jaakke, Fontein en Van Geel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Doen ze het goed dan? Zelfs ik als buitenstaander zie dat ze het verkloten.

Optie??? Of zal er gezocht worden naar een meer ervaren trainer?quote:Frank de Boer slaagt voor opleiding Coach Betaald Voetbal
Frank de Boer, met 112 interlands en 13 doelpunten na Edwin van der Sar recordinternational, is één van de zestien kandidaten die afgelopen seizoen de opleiding Coach Betaald Voetbal met goed gevolg hebben afgerond. Op basis van zijn rijke voetbalcarrière voldeed de Boer aan de gestelde eisen (deelname aan minimaal vijf eindtoernooien EK/WK en/of finales om de Champions League) om deel te nemen aan deze cursus, die in totaal één voetbalseizoen duurde.
De 16 deelnemers legden met succes de examens van de KNVB af in de volgende onderdelen:
- Coachen van wedstrijden
- Geven van trainingen
- Begeleiden van spelers
- Managen van een begeleidingsteam
- Ontwikkelen en ondersteunen van beleid
Later deze zomer krijgen de volgende geslaagden hun diploma uitgereikt. Een persuitnodiging hiervoor volgt later..
Een overzicht van de geslaagden:
Frank de Boer, John van den Brom, Alfons Groenendijk, Richard Grootscholten, Erik ten Hag, Gerry Hamstra, Gert Heerkes, Pascal Jansen, John Lammers, John van Loen, Erik van der Meer, Zeljko Petrovic, Jürgen Streppel, Andries Ulderink, Rob Witschge, Jan Zoutman.

er moet denk ik een ervaren man komen, die weet waar hij over lultquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:32 schreef assie het volgende:
[..]
Optie??? Of zal er gezocht worden naar een meer ervaren trainer?

Van Basten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Het hoeft echt geen naam te zijn,
Van Basten.quote:het zoeken is naar een vakman met een positieve instelling.
Van Basten.quote:Geen verzuurde kerel die de sfeer keer op keer omlaag haalt.

Voordeel van dit tussentijdse vertrek is overigens wel dat de vervanger er waarschijnlijk tot (minimaal) 2009 zal zitten, waardoor Marco van Basten in 2008 in elk geval niet komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:19 schreef pekel het volgende:
[..]
Van Basten.
[..]
Van Basten.
[..]
Van Basten.

quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ton Ojers

Van Basten had ook enkel de jeugd van Ajax getrainedquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
er moet denk ik een ervaren man komen, die weet waar hij over lult

quote:

Arbitragezaakje!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:59 schreef venomsnake het volgende:
Zolang ze Ron jans maar niet nemen vind ik het prima.

Frank Rijkaard ook prima?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:59 schreef venomsnake het volgende:
Zolang ze Ron jans maar niet nemen vind ik het prima.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |