Wie zal Martin van Geel bedoelen? Toch niet Marco van Basten? Frank Rijkaard misschien? Martin Jol?quote:Van Geel: Alleen allerbeste coach naar Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax' technisch directeur Martin van Geel sluit niet uit dat de nieuwe interim-trainer het seizoen afmaakt. „De beste coach voor de lange termijn is nu niet beschikbaar”, stelde Van Geel maandagmiddag.
„De beste coach voor Ajax werkt op dit moment bij een club of nationale bond. Dat is in de winterstop waarschijnlijk ook nog het geval. Het zou dus heel goed kunnen dat we aan het einde van dit seizoen pas een trainer voor de lange termijn kunnen aantrekken. We willen namelijk alleen de allerbeste coach naar Ajax halen.”
Guus Hiddink.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:11 schreef M0NTANA het volgende:
Wie zal Martin van Geel bedoelen? Toch niet Marco van Basten? Frank Rijkaard misschien? Martin Jol?
Ik denk het wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie zal Martin van Geel bedoelen? Toch niet Marco van Basten?
dat gaat toch duidelijk over van Basten, volgens mij de enige van je rijtje met een aflopend contract.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie zal Martin van Geel bedoelen? Toch niet Marco van Basten? Frank Rijkaard misschien? Martin Jol?
Van Basten idd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaat toch duidelijk over van Basten, volgens mij de enige van je rijtje met een aflopend contract.
Ik heb niets tegen Ron Jans. Maar aangezien ik voor Groningen ben, wil ik niet dat hij coach wordt van Ajax, maar gewoon hier blijft.quote:
dan moet van Gaal weer een nieuw gedichtje maken voor de nieuwe cirkel die rond isquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van Basten idd.
Jol is weg als ie een mooi aanbod krijgt aangezien ontslag boven z'n hoofd hangt.. Guus zit z'n zakken te vullen met oliedollars.. En Rijkaard.. Sja, denk niet dat hij naar Ajax wil nu Barca weer zo begint te draaien.
Dus idd Bassie.. Of hij moet Van Gaal bedoelen.
dan zou Jaake zich (wederom) belachelijk makenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:13 schreef Beschouw het volgende:
Misschien toch Co. Die heeft toch een eenjarig contract getekend daar?
Gaat niet, met zijn bouwbedrijfje in Brabant.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:09 schreef Lippie85 het volgende:
Of optie 2: ze halen de coach van Kozakken Boys! Ja dat wordt m!![]()
dieper kan ie toch niet zinken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou Jaake zich (wederom) belachelijk maken
Jahoor..quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:27 schreef Babalu het volgende:
Mourinho polsen gek. Krijgen we tenminste mooie persconferenties etc.
Ach, zat verdiend aan die transfers. Kan je best 12 miljoen uitgeven voor 3 seizoenen ofzo.quote:
Nog meer?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou Jaake zich (wederom) belachelijk maken
Bij Chelsea kreeg ie iets van 12 miljoen per seizoenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, zat verdiend aan die transfers. Kan je best 12 miljoen uitgeven voor 3 seizoenen ofzo.
Maar ik denk niet dat er ook maar één Ajacied is die serieus denkt dat trainers als Capello of Mourinho naar Nederland willen komen. Tenzij je ze echt een dik salaris geeft.
Zo maar een vraag hoor, maar hoe vaak heb je die nu al zien spelen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:46 schreef oYo het volgende:
Van Gaal is de persoon om een nieuw team klaar te stomen. Er zitten enkele goede talenten in de jeugd. Laat deze maar komen. VdWiel, Anita, Sarpong, de Jong... daar Suarez bij met Heitinge en Stekelenburg...
Godverdomme, zo'n paar Ajacieden net op m'n werk, ik had al een tijdje geen nieuws ofzo, vertelden me dat Hiddink trainer van Ajax werd. Echt heel overtuigend enzo, dus ik geloofde het, vet chagerijnig enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |