Ik vind het wel interessant altijd als een top 3-club op zoek moet naar een nieuwe coachquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Houdt het je nu echt zo bezig dat je er gelijk maar een topic over opent?
Als het rondkomt, wordt Ten Cate veldtrainer, geen hoofdcoach.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:28 schreef DS4 het volgende:
Ik denk dat het Jol wordt.
Bovenal vind ik dat ajax zowel mazzelt als pech heeft. Een trainerswissel lopende het seizoen is zelden goed. Maar het is denk ik wel prima dat HTC vertrekt.
Ik vraag mij wel af wie er in de winterstop allemaal naar Chelsea zullen gaan. Huntelaar? Stekelenburg? Wie o wie...
Dat heb ik begrepen. Maar denk jij niet dat hij niet ook een voorstel mag doen? En serieus: als ik Chelsea was, dan zou ik Stekelenburg halen. Zonder meer. Nog steeds jong en nu al erg goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:32 schreef mcyodogg het volgende:
Als het rondkomt, wordt Ten Cate veldtrainer, geen hoofdcoach.
Hij is niet verantwoordelijk voor de aan- en verkopen hoor.
En waarom zal Frank volgende week vertrekken bij barcelona?quote:
Zijn lievelingetje... Suarez.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:28 schreef DS4 het volgende:
Ik vraag mij wel af wie er in de winterstop allemaal naar Chelsea zullen gaan. Huntelaar? Stekelenburg? Wie o wie...
Nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En waarom zal Frank volgende week vertrekken bij barcelona?
Zou ook zo maar eens kunnen.quote:
O, dat mag ik hopen... Kan ik ook weer eens genieten van het NL elftal. En van ajax ook natuurlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:58 schreef WooZ het volgende:
van basten
Ja dat hoop ik echtquote:
Ach dat kan hij toch wel combinerenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:33 schreef mcyodogg het volgende:
Van Basten sowieso niet voor juli 2008, helaas.
HTC heeft ook nog een doorlopend contract tot juli 2008 hoor...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:33 schreef mcyodogg het volgende:
Van Basten sowieso niet voor juli 2008, helaas.
Ik ga voor Jurgen Colin.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:28 schreef DS4 het volgende:
Ik gun het Jurgen best, maar ik denk niet dat dat er in zit.quote:
Noquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:07 schreef Beschouw het volgende:
Co
Ik ook. Dan sla je twee vliegen in één klap.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:09 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop van Basten.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
van Basten lijkt me voor iedereen de beste oplossing, behalve voor de Ajax fans en voor de Oranje carriere van Danny Landzaat
Vooral het 2e doet mij erg zeerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
van Basten lijkt me voor iedereen de beste oplossing, behalve voor de Ajax fans en voor de Oranje carriere van Danny Landzaat
Had ook niet verwacht dat Ajax er voor hem in zat. Dus wie weet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik gun het Jurgen best, maar ik denk niet dat dat er in zit.
Kortom, doen dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
Allebei niet belangrijk, doen dus!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
Speciaal voor jou aangepastquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:34 schreef VoreG het volgende:
Waarom staat er trouwens zo'n achtelijk groot plaatje in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |