Ik ga voor Jurgen Colin.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:28 schreef DS4 het volgende:
Ik vraag mij wel af wie er in de winterstop allemaal naar Chelsea zullen gaan. Huntelaar? Stekelenburg? Wie o wie...
Ik gun het Jurgen best, maar ik denk niet dat dat er in zit.quote:
Noquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:07 schreef Beschouw het volgende:
Co
Ik ook. Dan sla je twee vliegen in één klap.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:09 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop van Basten.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
van Basten lijkt me voor iedereen de beste oplossing, behalve voor de Ajax fans en voor de Oranje carriere van Danny Landzaat
Vooral het 2e doet mij erg zeerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
van Basten lijkt me voor iedereen de beste oplossing, behalve voor de Ajax fans en voor de Oranje carriere van Danny Landzaat
Had ook niet verwacht dat Ajax er voor hem in zat. Dus wie weet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik gun het Jurgen best, maar ik denk niet dat dat er in zit.
Kortom, doen dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
Allebei niet belangrijk, doen dus!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
Speciaal voor jou aangepastquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:34 schreef VoreG het volgende:
Waarom staat er trouwens zo'n achtelijk groot plaatje in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |