Game on!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:19 schreef wonderer het volgende:
Beroerte dus jaJe merkt in de inleiding wel waarom het enigszins belangrijk is
Die heeft geen TT en een verkeerd plaatjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
zie ook: [NL] House M.D #7 dus deze mag dicht
Hehehe. Geeft niet hoor. Ik weet nu ook ineens een leuke. Ben niet op m'n best 's morgens vroegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:17 schreef Crientj het volgende:
2 open..
Hou deze maar open; die van mij is prut.
En waarom ik geen TT had ? Was op school en zag hem op 299 staan. Maar was vergeten om daar boven iets verder nog in te vullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die van Cuddy wat te groot voor in de OP eerlijk gezegd..quote:
quote:
Daar heb ik net in gereageerdquote:
Niks nieuws voor de kijker, maar wel lekker dat het wordt opgesomd jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:24 schreef Vlindur het volgende:
Op Wiki staat de hele house beschreven, hoe die aan het ongeluk komt en alles. Best wel interessant!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:22 schreef E.T. het volgende:
Als Dr. House is ie anders verdomde sexy![]()
Ik zag vandaag bij de boekhandel een boek n.a.v de serie; 'de medische wetenschap van House"
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:38 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik vond het zo mooi om te zien hoe House op dat handje reageerde![]()
Toen kwam het besef dat het een baby was en geen gezwel/moordenaar/foetus...prachtig!
20:30quote:Stacy's man Mark heeft last van zijn buik en Stacy vraagt House hem te behandelen. Mark zegt dat hij alleen een beetje last heeft van stress en verder geen hulp nodig heeft. House is zelf ook niet al te enthousiast om hem te onderzoeken en laat het voor wat het is. Maar tijdens een toast stort Mark in en belandt hij toch op de operatietafel van House.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 11 oktober, 20.30 uur
Airborne
Een passagier wordt tijdens House’s en Cuddy’s vlucht naar Singapore onwel. Cuddy vermoed dat de oorzaak hiervan een epidemie is. In het ziekenhuis moet Wilson een vrouw van middelbare leeftijd behandelen, die een beroerte heeft gehad.
mja er missen alleen foto's van zowel Wilson als Chase... en dat stukje op tv is niet helemaal meer up-to-datequote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb wel weer zin in een lekkere portie House vanavond.
Ik heb trouwens volgens mij nog nooit gezegd hoe geniaal ik de OP vind - en dan met name de tekstbeschrijvingen van de karakters.
Mja ik vind die foto's met groenige achtergrond veel leuker, die headshots. Die andere foto's vind ik een beetje overbodig, maargoedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:49 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja er missen alleen foto's van zowel Wilson als Chase... en dat stukje op tv is niet helemaal meer up-to-date![]()
eenschquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja ik vind die foto's met groenige achtergrond veel leuker, die headshots. Die andere foto's vind ik een beetje overbodig, maargoed.
hij was inderdaad erg gaaf...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:54 schreef Janetje het volgende:
De aflevering van vanavond is gaaf.
Yup, sterk he!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die vlekken kwamen doordat Cuddy zichzelf inbeeldde dat ze die besmettelijke ziekte had?
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:26 schreef Sammetje het volgende:
Yup, sterk he!!!
Nou dat vind ik dus nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:34 schreef Sammetje het volgende:
tis sowieso altijd erg ver gezocht bij House, dus tsja....
Ik zag op discovery iemand die blaren kreeg van een koude munt, omdat hij zijn lichaam wist te overtuigen dat die munt roodgloeiend was.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die vlekken kwamen doordat Cuddy zichzelf inbeeldde dat ze die besmettelijke ziekte had?
Damn, ultieme vorm van mindfuckingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef wonderer het volgende:
Ik zag op discovery iemand die blaren kreeg van een koude munt, omdat hij zijn lichaam wist te overtuigen dat die munt roodgloeiend was.
Inderdaad. Er is een site waar je van elke aflevering een recensie kan lezen over de medische kant van het verhaal. Of het vergezocht is, ronduit fout, plottechnisch nogal geforceerd enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, ultieme vorm van mindfucking.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:45 schreef Vlindur het volgende:
Hij was goed gister, Heb alleen geen idee wat ie chinees nou wel had.
Was het nou wel drugs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:03 schreef wdn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u!!♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
mja ik kijk al uit naar de dvd.. veel afleveringen niet kunnen zien ivm het sporten op donderdag...quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
En zo komen we zoetjes aan dichter bij de Season FInale in de buurt..Airborne was aflevering 18 van de 24..
hahahquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ik volg de serie ook een tijdje. Blijft leuk. Jammer genoeg heb ik s3 afl 17 t/m 20 niet kunnen bekijken. Hebben ze in plaats van die serie een dvd geupt van kleine huisje op de prairie 17 t/m 20.
Vanavond half 9 @ SBS6.quote:Een ter dood veroordeelde is door een onbekende ziekte geveld. House neemt onmiddellijk de leiding in het onderzoek, ondanks het protest van Cuddy en Foreman. Cameron krijgt te maken met een stervende patiënt.
Die was leuk ja...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:07 schreef Sammetje het volgende:
Hier ook nog ouderwets een video.....tsja, bij gebrek aan beter!!
Heb me ook rot gelachen om Wilson, hij was echt hylarisch....vooral toen hij tegen House zei dat hij Cuddy ging kussen, de deur uit liep en binnen 10 seconde terug kwam stormen....hahaha
maar nog steeds een herhalingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Wat een gare zooi op die SBS site... Er staat dat ze afleveringen van seizoen 1 uitzenden, lijkt dus op een herhaling.. Maar ze zijn zenden gewoon seizoen 2 uit : http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6594312![]()
Welke aflevering was het dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:04 schreef Crientj het volgende:
Sterke aflevering.. Tranen stonden op een punt toch echt in mn ogen..
Geen idee hoe de aflevering heet, maar het ging over een meisje met kanker die begon te hallucineren en vanalles eromheen..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke aflevering was het dan?
Is dat dat vrouwtje die tekeningen maakt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Geen idee hoe de aflevering heet, maar het ging over een meisje met kanker die begon te hallucineren en vanalles eromheen..
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is dat dat vrouwtje die tekeningen maakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zie "House M.D."quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:29 schreef arneaux het volgende:
Ik heb een vraagje. Zijn er ook ondertitels te vinden voor House? Ik ben pas later gaan kijken namelijk, waar ik nu veel spijt van heb, maarja ik snap de ballen natuurlijk van al die medische termen.
Nee gewoon ondertitels voor de serie. En inderdaad vind ik het prettig om te lezen wat al dat Engels medisch geouwehoer betekend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:32 schreef Vivi het volgende:
Hoe bedoel je ondertitels? Verklaringen voor de medische termen bedoel je?
Nee, vakinhoudelijk weet ik natuurlijk niet waarover ze t hebben. Maar t is gewoon leuk voor drbij.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
MET ondertitels snap je er denk ik ook weinig van. Het gaat om het drama, niet welke test ze nu weer uitvoeren
Thx man!quote:
De meeste dingen zijn toch in het latijn en die worden niet of nauwelijks vertaald, vandaar mijn reactie. Ik zat toevallig te kijken dinsdag en het stelde weinig voor verder, die ondertitelsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:43 schreef arneaux het volgende:
Nee, vakinhoudelijk weet ik natuurlijk niet waarover ze t hebben. Maar t is gewoon leuk voor drbij.
[..]
Over 10min @ SBS6quote:Een astmatische man raakt plotseling buiten bewustzijn, waardoor hij van dr. Cuddy's dak naar beneden valt als hij daar aan het werk is.
Geniale uitspraak was dat jaquote:Op donderdag 1 november 2007 22:27 schreef wonderer het volgende:
"It makes it look like I'm going fast" is hier een gevleugelde uitdrukking geworden
mja op mn originele DVDquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:17 schreef arneaux het volgende:
Ik heb nu s2 en s3 helemaal gedownload van House. Van s3 zijn de subs goed maar van s2 lopen ze er allemaal naast. Heeft iemand goede subs toevallig?
Nee.. denk maar eens goed naquote:Op woensdag 7 november 2007 11:38 schreef E.T. het volgende:
Waarom klinkt 'voedingsdeskundige Honey' me bekend in de oren?
Is die al eerder eens vluchtig voorbijgeschoven ofzo? Was dat niet degene die House z'n parkeerplaats had ingepikt?
Nope.. volgens imdb is dit haar eerste verschijning in House..quote:Op woensdag 7 november 2007 11:38 schreef E.T. het volgende:
Waarom klinkt 'voedingsdeskundige Honey' me bekend in de oren?
Is die al eerder eens vluchtig voorbijgeschoven ofzo? Was dat niet degene die House z'n parkeerplaats had ingepikt?
Tis aflevering 22 volgens imdb..quote:Op woensdag 7 november 2007 11:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 8 november, 20.30 uur
Resignation (seizoen 3, aflevering 23) ** NIEUW **
Foreman dient plotseling en zonder reden zijn ontslag in. House blijkt een vervangster achter de hand te hebben, de aantrekkelijke voedingsdeskundige Honey.
klopt verkeerd overgenomen.. het ging mij ook niet om de persoon Honey.. maar om de naamquote:Op woensdag 7 november 2007 11:54 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Nope.. volgens imdb is dit haar eerste verschijning in House..
[..]
Tis aflevering 22 volgens imdb..![]()
mja precies.. maar ik gaf enkel antwoord op de vraag die gesteld werd en die was of ze die arts in die rolstoel was..quote:Op woensdag 7 november 2007 12:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
klopt verkeerd overgenomen.. het ging mij ook niet om de persoon Honey.. maar om de naam
quote:
topquote:Op woensdag 7 november 2007 12:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja precies.. maar ik gaf enkel antwoord op de vraag die gesteld werd en die was of ze die arts in die rolstoel was..
Behalve natuurlijk dat House een Amerikaan isquote:Op donderdag 8 november 2007 21:34 schreef wdn het volgende:
Volstrekt ongeloofwaardige aflevering. Een engelsman die niet van thee houdt. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.
Was weer eens een leuke aflevering.
Nee en daarom wordt ie dat ook nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:12 schreef Sammetje het volgende:
Heb zo moeten lachen om House en Wilson....hilarisch!
Zou de serie nog leuk zijn als House echt menselijk werd???
wel. 1 aflevering.quote:Op maandag 12 november 2007 09:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee en daarom wordt ie dat ook niet![]()
Oef gelukkig een herhaling vanavond.. Ik kan et namelijk neit meer zien ivm voetbaltrainenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Let op!
Volgens SBS komt vanavond "Needle in a haystack"(seizoen 3, aflevering 13)..
Dat is vreemd want we waren bij seizoen 3, aflevering 23 "the jerk"gebleven..
Dat zegt SBS ja.. magoed.. ik neem em toch maar op voor de zekerheid.. you never know!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:41 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Oef gelukkig een herhaling vanavond.. Ik kan et namelijk neit meer zien ivm voetbaltrainen [afbeelding]
Aldus tvgids, we zien 't welquote:House en zijn team krijgen te maken met een tiener die last heeft van onverklaarbare ademhalingspijnen.
Je hebt em toch opgenomen? Maar ik ben het wel met je eens, dat ze dat zo kut vermelden..quote:Op donderdag 15 november 2007 21:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Godverdomme.. klote SBS!
Het is dus een nieuwe aflevering aldus Psych-case
SBS BEDANKT!!
Niet dus.. falende dvd recorder.. WEERquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:20 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Je hebt em toch opgenomen? Maar ik ben het wel met je eens, dat ze dat zo kut vermelden.. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja duh, maar daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het voordeel van Nederlandse volgen is dat je bij een misser gewoon kan downloaden. Zeur dus allen niet zo en slinger Azureus aan [afbeelding]. Zelfs de ondertiteling kan je downloaden.
Nou SBS maakt wel HEEL erg veel foutenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen maakt fouten, en SBS heeft het prima gedaan door al een bar lange tijd 2 seizoenen tegelijk uit te zenden zonder noemenswaardige pauzes of iets dergelijks.
[afbeelding]
Op de dvd kun je deze aflevering zien met commentaar erbij van de producers / directors.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:38 schreef arneaux het volgende:
Gisteren seizoensfinale van seizoen 2 gekeken. Erg goed.
Klote heb je em al gedownload?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Niet dus.. falende dvd recorder.. WEER!!!!
De hele aflevering is hij niet bij bewustzijn. Das alles.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:56 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Op de dvd kun je deze aflevering zien met commentaar erbij van de producers / directors.
Erg handig want ik vond deze aflevering erg verwarrend haha.
http://www.imdb.com/title/tt0230239/fullcredits#castquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ben ik nou gek of speelt Dr.Wilson ook in dit clip of lijkt ie er alleen maar op?
http://www.myimager.com/imagedb/upl/8384125119_969409.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=CqRAwzcQrpE&feature=related
Na ja, zal wel iemand zijn die op hem lijkt aangezien IMDB niks vertelt over een clip van George Micheal.
Jammer dat er veel geen fotos zijn, wie is die vent dan van wie ik een screenshot maakte? Scott Benoit? En met wie begint die clip? Wie is die blonde prodentlach chickie aan het begin van de clip?quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:37 schreef Sammetje het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0230239/fullcredits#cast
Denk idd Scott, want er staan maar 2 mannen tussen. Dat vrouwke in het begin is dan zeker Linda Evangelista, daar staan wel foto's bij.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jammer dat er veel geen fotos zijn, wie is die vent dan van wie ik een screenshot maakte? Scott Benoit? En met wie begint die clip? Wie is die blonde prodentlach chickie aan het begin van de clip?
Gezien inmiddels..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:01 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Klote heb je em al gedownload?
Dattie zichzelf ''Doctor McCaney'' noemt!![]()
Durf het niet te zeggen.. wel leuk gevondenquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jammer dat er veel geen fotos zijn, wie is die vent dan van wie ik een screenshot maakte? Scott Benoit? En met wie begint die clip? Wie is die blonde prodentlach chickie aan het begin van de clip?
quote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Durf het niet te zeggen.. wel leuk gevonden![]()
had het hierover maar lama, de leukigheid is nou wel weer erafquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ben ik nou gek of speelt Dr.Wilson ook in dit clip of lijkt ie er alleen maar op?
http://www.myimager.com/imagedb/upl/8384125119_969409.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=CqRAwzcQrpE&feature=related
Na ja, zal wel iemand zijn die op hem lijkt aangezien IMDB niks vertelt over een clip van George Micheal.
Heerlijk sarcastisch idd. Ik zat extra te genieten omdat ik zelf onderzoek doe naar Myasthenia Gravis. Maar echt elke week weer genieten van het humeur van die man.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:11 schreef wdn het volgende:
"Go forth and scan his neck"
"His neck?"
"Or repeat what I said as a question"![]()
Heerlijk sarcatische episode deze dinsdag![]()
ik heb er zin inquote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 22 november, 20.30 uur SBS6
‘Human error’ Seizoen 3, Aflevering 24 ** SEASON FINALE ** NIEUW **
Een Cubaans koppel probeert per vlot in Amerika te komen om House naar het hart van de vrouw te laten kijken. Terwijl Foreman zijn vertrek voorbereid, heeft House het te druk met zijn staffproblemen.
WOOHOO!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 22 november, 20.30 uur SBS6
‘Human error’ Seizoen 3, Aflevering 24 ** SEASON FINALE ** NIEUW **
Een Cubaans koppel probeert per vlot in Amerika te komen om House naar het hart van de vrouw te laten kijken. Terwijl Foreman zijn vertrek voorbereid, heeft House het te druk met zijn staffproblemen.
Haha. Dat was schitterend inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:11 schreef wdn het volgende:
"Go forth and scan his neck"
"His neck?"
"Or repeat what I said as a question"![]()
Heerlijk sarcatische episode deze dinsdag![]()
In amerika is seizoen 4 bezig !quote:Op donderdag 22 november 2007 21:34 schreef Xcalibur het volgende:
Komt d'r nog een seizoen, of is het nou echt afgelopen nu iedereen opstapt?
Ik zit ook te twijfelen om spoilers te gaan lezen ja of neequote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef Symer het volgende:
Ik ben nu erg benieuwd naar seizoen 4, vooral naar wat ze ervan weten te maken zonder House z'n team.
Of zouden ze meteen weer terug komen in 4x01?
Wordt nou dinsdag seizoen 2 herhaald en donderdag seizoen 1 weer? Seizoen 1 heb ik gemist, ben pas in seizoen 2 ingestroomd, dus zou mij wel oké uitkomen I guessquote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En vanaf volgende week ook op donderdag![]()
Mooie aflevering. Dat stukje dat ie gitaar stond te spelen, schitterend!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Yep volgende weke donderdag de pilot aflevering weer.
Heb wel een paar keer flink moeten lachen zeg![]()
Volgens mij beginnen ze donderdag weer met de eerste herhaling, er staat namelijk "Pilot" in de gids....quote:Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wordt nou dinsdag seizoen 2 herhaald en donderdag seizoen 1 weer? Seizoen 1 heb ik gemist, ben pas in seizoen 2 ingestroomd, dus zou mij wel oké uitkomen I guess. Maar aan de andere kant, des te eerder seizoen 4, des te beter
!
Dat is verrot zeg.. Balen voor je!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:53 schreef don-diablo het volgende:
Ik vond het een toffe aflevering alleen heeft een vriend van me de aflevering al verpest een week of 2 geleden omdat meneer alles moet downloaden en niet z'n mond kan houden [afbeelding]
ja behoorlijk.. dan denk je verrast te worden en dan verraad ie de clou (3x gebeurt, of de seizoensfinale).quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat is verrot zeg.. Balen voor je!![]()
Haha ja dat gitaarspeelmoment met z'n wandelstok was erg leuk!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat einde.
Paar mooie momenten zeg, "thank God"
...........en "nice try"
. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat SBS seizoen 4 gaat uitzenden, en of ik dat vol kan houden
. Het is al de enige serie die ik via NL volg
.
Inderdaad, en het feit dat Cuddy een lekker wijf is strekt ook tot aanbeveling !quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Psych-case het volgende:
Soms zou ik wel wat meer actie tussen House en Cuddy willen zien dan altijd die spanning in de lucht. Dat hebben ze nu wel mooi uitgewerkt. Het is tijd voor wat meer!![]()
das kut.. want het was een bijzonder goede afleveringquote:Op zondag 25 november 2007 16:09 schreef Vivi het volgende:
Argghhhh..ik heb gewoon de season finale gemist
Seizoen 4 is (tot nu toe) geweldig.quote:Op zondag 25 november 2007 23:47 schreef arneaux het volgende:
Hmm. Ik heb nu alle afleveringen van s4 binnen, ben benieuwd.
Heb nu net de eerste 2 eps achter de rug en er gebeurd zóveel. Erg goed hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 00:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Seizoen 4 is (tot nu toe) geweldig.
Dat zeker! Cuddy zou wel eens terug mogen flirten bij House.. kijken wat er dan gebeurdquote:Op zondag 25 november 2007 10:58 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Inderdaad, en het feit dat Cuddy een lekker wijf is strekt ook tot aanbeveling !
House is van zichzelf natuurlijk al enorm grappig, dus veel hilarischer kan het niet wordenquote:Op maandag 26 november 2007 15:37 schreef arneaux het volgende:
Ik vind de bloopers van House niet zo leuk. Ze zijn minder 'blooperig' dan bij andere series.
quote:Op maandag 26 november 2007 20:00 schreef Psych-case het volgende:
Die bij die voetbaltafel is wel grappig!
Die tafel is niet goed in beeld en dan hoor je Wilson iets zeggen van: it looks like we're both masturbating. [afbeelding]
Ik heb vanochtend de nieuwste eps. gezien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:06 schreef arneaux het volgende:
Gisteravond eps 3 & 4 gezien van seizoen 4. Erg indrukwekkend moet ik zeggen. Tot nu toe is s4 beter dan alle andere seizoenen. Qua begin dan.
Nee, maar we worden wel nieuwsgierig zoquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:29 schreef arneaux het volgende:
Hoezo we veraden toch niks.
quote:Hunting
Een homoseksuele man met aids zakt in elkaar voor het huis van House. Cameron krijgt te maken met een mogelijk levensbedreigende ziekte.
Nee, maar het is zeer irritant. Ga dan gewoon naar het House USA topic.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:29 schreef arneaux het volgende:
Hoezo we veraden toch niks.
Ze zeggen toch niets spoilerends? alleen dat het nieuwe seizoen gaaf wordt... nou mooi tochquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:29 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, maar het is zeer irritant. Ga dan gewoon naar het House USA topic.
kijk er liever met m'n mokkel naar. Gezellig op de bank.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:32 schreef arneaux het volgende:
Waarom zou je t niet doen? Soort van zelfkastijding?
Hebben ze ook bij CSI gedaan.. dus zal me niets verbazen..quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:55 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
kijk er liever met m'n mokkel naar. Gezellig op de bank. [afbeelding]
Ik hoop niet dat ze in Nederland de V.S. na gaan doen en in het voorjaar een mix van oude en nieuwe afleveringen uitzenden. [afbeelding]
Nee, maar dat hoef ik niet 10x te horen (euh, lezen) dat het gaaf wordtquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ze zeggen toch niets spoilerends? alleen dat het nieuwe seizoen gaaf wordt... nou mooi tochHebben wij weer wat om naar uit te kijken
Nou zolang het nieuwe seizoen in Nederland begint heb je hier dan toch ook niet zoveel te zoeken. Niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoef ik niet 10x te horen (euh, lezen) dat het gaaf wordt
Dat hebben we wel, over herhalingen kan je ook discussiërenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:47 schreef arneaux het volgende:
Nou zolang het nieuwe seizoen in Nederland begint heb je hier dan toch ook niet zoveel te zoeken. Niet zo zeuren.
Ben je hier voor 't eerstquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:08 schreef arneaux het volgende:
Word House op dit moment herhaald dan? (dit bedoel ik overigens zonder enige vorm van sarcasme)
Bron?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Donderdag komt deel 1 van epi 4 hoor..
De pilot is over het algemeen de allereerste aflevering van een serie.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgens de Veronica gids de pilot aflevering, ben dus ook wel benieuwd idd...
Maar wat is ditquote:Een jonge lerares wordt onwel tijdens een les in de kleuterklas. Het team van House deelt haar mee dat ze een tumor heeft in haar mond en dat ze mogelijk nog maar een week te leven heeft.
Wat je zegt klopt niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:10 schreef Vlindur het volgende:
Dus dan begint dan seizoen 4.
(Ik heb ook de veronica gids.)
Dat is aflevering 1 van seizoen 1. M.a.w. de pilot.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
TVgids zegt:
[..]
Maar wat is dit?
Bedoel ik ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 18:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
De pilot is over het algemeen de allereerste aflevering van een serie.
Was Arie Boomsma niet de laatste omroepster?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:38 schreef AnnaStesia het volgende:
Door dat gezeik van wel/niet herhalingen mis ik de oude vertrouwde televisieomroepster van vroeger.
Die vertelde er altijd bij of het een herhaling was en wanneer de nieuwe afleveringen begonnen....zucht....ik ben oud!!!
Gewoon deze topiques in de gaten houden!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:38 schreef AnnaStesia het volgende:
Door dat gezeik van wel/niet herhalingen mis ik de oude vertrouwde televisieomroepster van vroeger.
Die vertelde er altijd bij of het een herhaling was en wanneer de nieuwe afleveringen begonnen....zucht....ik ben oud!!!
doe dan maar ipv 'de andere serie' die ze ook op de donderdag uitzenden..quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vrees dat Jericho ipv House op donderdagavond komt.
Zit wat in, maar ik kan me niet voorstellen dat ze Jericho niet op primetime zettenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:36 schreef E.T. het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze zo'n kijkcijferkanon als House zouden laten vallen.
Ja dat zeiden ze vorig jaar ookquote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Even afwachten dan maar....
Onze gids geeft trouwens aan dat er 27 december een nog niet eerder uitgezonden (kerst) aflevering opkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Klopt.. vanaf seizoen 2 zijn ze andere filters gaan gebruikenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn de kleuren vreemd (in ieder geval anders dan in S3) of is mijn tv gewoon kaduuk.
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:18 schreef wdn het volgende:
Seizoen 3 was vorige week afgelopen en wat is dan het meest logische?In Amerika zijn ze alweer bij sez 4 afl 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In Amerika zijn ze alweer bij sez 4 afl 8 9
Het is dé eerste aflevering. De eerste der eerste. Waarom ze die zouden uitzenden? Tsja, weet niet, misschien is SBS gewoon kut?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:17 schreef Crane. het volgende:
Het is 1 van de eerste afleveringen, waarom zouden ze die uitzenden?
www.mininova.org, voor HD-kwaliteit. Dat is namelijk niet te vinden op torrentspy. (typ: House 720).quote:
Misschien zijn jullie gewoon negatiefquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:28 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Het is dé eerste aflevering. De eerste der eerste. Waarom ze die zouden uitzenden? Tsja, weet niet, misschien is SBS gewoon kut?
9 alweer? Nu maar weer wachten tot iemand subs ervoor maaktquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:17 schreef arneaux het volgende:
Net episode 9 van s4 gezien. En echt serieus, s4 is het béste seizoen tot nu toe.
Aha, ik wist niet dat die bestond. Deze topic zat nog in myAT en toentertijd was er geen USA House M.D.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
House USA deel 5 - "... or maybe Lupus?"
euh nog nooit van www.bierdopje.eu gehoord zeker?quote:Op zaterdag 1 december 2007 04:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
9 alweer? Nu maar weer wachten tot iemand subs ervoor maakt
Is dat die site die me elke week een mail stuurt met solidasrock, waar ben je toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:27 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
euh nog nooit van www.bierdopje.eu gehoord zeker?
www.nlondertitels.comquote:Op zaterdag 1 december 2007 04:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een mooie aflevering, maar dit zijn gewoon herhalingen. We willen toch liever seizoen vier zien dan herhalingen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie gewoon negatief. Ik vond het een mooie aflevering.
Waarom eigenlijk? Soms neem ik Engelse, vooral bij series waar ik ze af en toe niet goed kan verstaan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 04:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haha, coole aflevering. Had seizoen 2 nog niet gezien, dus dit seizoen is nog nieuw voor mij =) Heb eigenlijk alleen 1 helemaal gezien, 3 deels.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:21 schreef Psych-case het volgende:
Vanavond:
'The mistake'
House en Chase komen in een benauwde positie terecht als een jonge vrouw met maagpijn overlijdt. Stacy moet bepalen of Chase een fout heeft gemaakt die uiteindelijk tot de dood van de vrouw heeft geleid. Ze komt er snel achter dat hij iets achter houdt.
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:41 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Haha, coole aflevering. Had seizoen 2 nog niet gezien, dus dit seizoen is nog nieuw voor mij =) Heb eigenlijk alleen 1 helemaal gezien, 3 deels.
Stacey: "What are you hiding for me?"
House: "I'm gay!"
S: "Huh?"
H: "Oh, that's not what you meant?"
Aldus TVgids.nlquote:Een senator wordt tijdens een liefdadigheidsinzameling ziek. Vogler dwingt House om de senator te behandelen én voor hem een belangrijke speech te houden. In ruil hiervoor zal Vogler een teamlid voor House ontslaan. Na wat onderzoek heeft House het vermoeden dat de senator aids heeft. Natuurlijk wil House zich niet bij deze eerste diagnose neerleggen. Vogler is bepaald niet blij met de speech, die House voor hem heeft gehouden.
Werkt niet, krijg 1 of andere franse foutmelding ?quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:24 schreef Ge4ce het volgende:
Heeeeeeeeeey, hebben ze nou net afgelopen donderdag een herhaling uitgezonden?
Ik dacht dat donderdag alleen nieuwe afleveringen waren?
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 28-11-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Afgelopen donderdag was de laatste nieuwe aflevering van House. Vanavond wordt de serie hervat met de allereerste aflevering.
Nieuwe aflevering zijn naar verwachting in het voorjaar van 2008 weer bij ons te zien.
Klopt. SBS maakt er een zooitje van. Ze zenden afleveringen uit verschillende seizoenen door elkaar heen uit. Zondequote:Op donderdag 6 december 2007 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aldus TVgids.nl. Dat is dus S01E17 terwijl vorige week S01E01 uitgezonden werd.
quote:Met dokter Foreman als afdelingshoofd, moet het team uitzoeken of een vrouw die vaak loos alarm heeft geslagen dit keer echt ziek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |