Oef gelukkig een herhaling vanavond.. Ik kan et namelijk neit meer zien ivm voetbaltrainenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Let op!
Volgens SBS komt vanavond "Needle in a haystack"(seizoen 3, aflevering 13)..
Dat is vreemd want we waren bij seizoen 3, aflevering 23 "the jerk"gebleven..
Dat zegt SBS ja.. magoed.. ik neem em toch maar op voor de zekerheid.. you never know!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:41 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Oef gelukkig een herhaling vanavond.. Ik kan et namelijk neit meer zien ivm voetbaltrainen [afbeelding]
Aldus tvgids, we zien 't welquote:House en zijn team krijgen te maken met een tiener die last heeft van onverklaarbare ademhalingspijnen.
Je hebt em toch opgenomen? Maar ik ben het wel met je eens, dat ze dat zo kut vermelden..quote:Op donderdag 15 november 2007 21:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Godverdomme.. klote SBS!
Het is dus een nieuwe aflevering aldus Psych-case
SBS BEDANKT!!
Niet dus.. falende dvd recorder.. WEERquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:20 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Je hebt em toch opgenomen? Maar ik ben het wel met je eens, dat ze dat zo kut vermelden.. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja duh, maar daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het voordeel van Nederlandse volgen is dat je bij een misser gewoon kan downloaden. Zeur dus allen niet zo en slinger Azureus aan [afbeelding]. Zelfs de ondertiteling kan je downloaden.
Nou SBS maakt wel HEEL erg veel foutenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen maakt fouten, en SBS heeft het prima gedaan door al een bar lange tijd 2 seizoenen tegelijk uit te zenden zonder noemenswaardige pauzes of iets dergelijks.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |