Op de dvd kun je deze aflevering zien met commentaar erbij van de producers / directors.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:38 schreef arneaux het volgende:
Gisteren seizoensfinale van seizoen 2 gekeken. Erg goed.
Klote heb je em al gedownload?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Niet dus.. falende dvd recorder.. WEER!!!!
De hele aflevering is hij niet bij bewustzijn. Das alles.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:56 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Op de dvd kun je deze aflevering zien met commentaar erbij van de producers / directors.
Erg handig want ik vond deze aflevering erg verwarrend haha.
http://www.imdb.com/title/tt0230239/fullcredits#castquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ben ik nou gek of speelt Dr.Wilson ook in dit clip of lijkt ie er alleen maar op?
http://www.myimager.com/imagedb/upl/8384125119_969409.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=CqRAwzcQrpE&feature=related
Na ja, zal wel iemand zijn die op hem lijkt aangezien IMDB niks vertelt over een clip van George Micheal.
Jammer dat er veel geen fotos zijn, wie is die vent dan van wie ik een screenshot maakte? Scott Benoit? En met wie begint die clip? Wie is die blonde prodentlach chickie aan het begin van de clip?quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:37 schreef Sammetje het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0230239/fullcredits#cast
Denk idd Scott, want er staan maar 2 mannen tussen. Dat vrouwke in het begin is dan zeker Linda Evangelista, daar staan wel foto's bij.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jammer dat er veel geen fotos zijn, wie is die vent dan van wie ik een screenshot maakte? Scott Benoit? En met wie begint die clip? Wie is die blonde prodentlach chickie aan het begin van de clip?
Gezien inmiddels..quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:01 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Klote heb je em al gedownload?
Dattie zichzelf ''Doctor McCaney'' noemt!![]()
Durf het niet te zeggen.. wel leuk gevondenquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jammer dat er veel geen fotos zijn, wie is die vent dan van wie ik een screenshot maakte? Scott Benoit? En met wie begint die clip? Wie is die blonde prodentlach chickie aan het begin van de clip?
quote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Durf het niet te zeggen.. wel leuk gevonden![]()
had het hierover maar lama, de leukigheid is nou wel weer erafquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ben ik nou gek of speelt Dr.Wilson ook in dit clip of lijkt ie er alleen maar op?
http://www.myimager.com/imagedb/upl/8384125119_969409.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=CqRAwzcQrpE&feature=related
Na ja, zal wel iemand zijn die op hem lijkt aangezien IMDB niks vertelt over een clip van George Micheal.
Heerlijk sarcastisch idd. Ik zat extra te genieten omdat ik zelf onderzoek doe naar Myasthenia Gravis. Maar echt elke week weer genieten van het humeur van die man.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:11 schreef wdn het volgende:
"Go forth and scan his neck"
"His neck?"
"Or repeat what I said as a question"![]()
Heerlijk sarcatische episode deze dinsdag![]()
ik heb er zin inquote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 22 november, 20.30 uur SBS6
‘Human error’ Seizoen 3, Aflevering 24 ** SEASON FINALE ** NIEUW **
Een Cubaans koppel probeert per vlot in Amerika te komen om House naar het hart van de vrouw te laten kijken. Terwijl Foreman zijn vertrek voorbereid, heeft House het te druk met zijn staffproblemen.
WOOHOO!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 22 november, 20.30 uur SBS6
‘Human error’ Seizoen 3, Aflevering 24 ** SEASON FINALE ** NIEUW **
Een Cubaans koppel probeert per vlot in Amerika te komen om House naar het hart van de vrouw te laten kijken. Terwijl Foreman zijn vertrek voorbereid, heeft House het te druk met zijn staffproblemen.
Haha. Dat was schitterend inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:11 schreef wdn het volgende:
"Go forth and scan his neck"
"His neck?"
"Or repeat what I said as a question"![]()
Heerlijk sarcatische episode deze dinsdag![]()
In amerika is seizoen 4 bezig !quote:Op donderdag 22 november 2007 21:34 schreef Xcalibur het volgende:
Komt d'r nog een seizoen, of is het nou echt afgelopen nu iedereen opstapt?
Ik zit ook te twijfelen om spoilers te gaan lezen ja of neequote:Op donderdag 22 november 2007 21:48 schreef Symer het volgende:
Ik ben nu erg benieuwd naar seizoen 4, vooral naar wat ze ervan weten te maken zonder House z'n team.
Of zouden ze meteen weer terug komen in 4x01?
Wordt nou dinsdag seizoen 2 herhaald en donderdag seizoen 1 weer? Seizoen 1 heb ik gemist, ben pas in seizoen 2 ingestroomd, dus zou mij wel oké uitkomen I guessquote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En vanaf volgende week ook op donderdag![]()
Mooie aflevering. Dat stukje dat ie gitaar stond te spelen, schitterend!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Yep volgende weke donderdag de pilot aflevering weer.
Heb wel een paar keer flink moeten lachen zeg![]()
Volgens mij beginnen ze donderdag weer met de eerste herhaling, er staat namelijk "Pilot" in de gids....quote:Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wordt nou dinsdag seizoen 2 herhaald en donderdag seizoen 1 weer? Seizoen 1 heb ik gemist, ben pas in seizoen 2 ingestroomd, dus zou mij wel oké uitkomen I guess. Maar aan de andere kant, des te eerder seizoen 4, des te beter
!
Dat is verrot zeg.. Balen voor je!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:53 schreef don-diablo het volgende:
Ik vond het een toffe aflevering alleen heeft een vriend van me de aflevering al verpest een week of 2 geleden omdat meneer alles moet downloaden en niet z'n mond kan houden [afbeelding]
ja behoorlijk.. dan denk je verrast te worden en dan verraad ie de clou (3x gebeurt, of de seizoensfinale).quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat is verrot zeg.. Balen voor je!![]()
Haha ja dat gitaarspeelmoment met z'n wandelstok was erg leuk!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat einde.
Paar mooie momenten zeg, "thank God"
...........en "nice try"
. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat SBS seizoen 4 gaat uitzenden, en of ik dat vol kan houden
. Het is al de enige serie die ik via NL volg
.
Inderdaad, en het feit dat Cuddy een lekker wijf is strekt ook tot aanbeveling !quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Psych-case het volgende:
Soms zou ik wel wat meer actie tussen House en Cuddy willen zien dan altijd die spanning in de lucht. Dat hebben ze nu wel mooi uitgewerkt. Het is tijd voor wat meer!![]()
das kut.. want het was een bijzonder goede afleveringquote:Op zondag 25 november 2007 16:09 schreef Vivi het volgende:
Argghhhh..ik heb gewoon de season finale gemist
Seizoen 4 is (tot nu toe) geweldig.quote:Op zondag 25 november 2007 23:47 schreef arneaux het volgende:
Hmm. Ik heb nu alle afleveringen van s4 binnen, ben benieuwd.
Heb nu net de eerste 2 eps achter de rug en er gebeurd zóveel. Erg goed hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 00:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Seizoen 4 is (tot nu toe) geweldig.
Dat zeker! Cuddy zou wel eens terug mogen flirten bij House.. kijken wat er dan gebeurdquote:Op zondag 25 november 2007 10:58 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Inderdaad, en het feit dat Cuddy een lekker wijf is strekt ook tot aanbeveling !
House is van zichzelf natuurlijk al enorm grappig, dus veel hilarischer kan het niet wordenquote:Op maandag 26 november 2007 15:37 schreef arneaux het volgende:
Ik vind de bloopers van House niet zo leuk. Ze zijn minder 'blooperig' dan bij andere series.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |