Nou dat vind ik dus nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:34 schreef Sammetje het volgende:
tis sowieso altijd erg ver gezocht bij House, dus tsja....
Ik zag op discovery iemand die blaren kreeg van een koude munt, omdat hij zijn lichaam wist te overtuigen dat die munt roodgloeiend was.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die vlekken kwamen doordat Cuddy zichzelf inbeeldde dat ze die besmettelijke ziekte had?
Damn, ultieme vorm van mindfuckingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef wonderer het volgende:
Ik zag op discovery iemand die blaren kreeg van een koude munt, omdat hij zijn lichaam wist te overtuigen dat die munt roodgloeiend was.
Inderdaad. Er is een site waar je van elke aflevering een recensie kan lezen over de medische kant van het verhaal. Of het vergezocht is, ronduit fout, plottechnisch nogal geforceerd enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, ultieme vorm van mindfucking.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:45 schreef Vlindur het volgende:
Hij was goed gister, Heb alleen geen idee wat ie chinees nou wel had.
Was het nou wel drugs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:03 schreef wdn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u!!♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
mja ik kijk al uit naar de dvd.. veel afleveringen niet kunnen zien ivm het sporten op donderdag...quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
En zo komen we zoetjes aan dichter bij de Season FInale in de buurt..Airborne was aflevering 18 van de 24..
hahahquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ik volg de serie ook een tijdje. Blijft leuk. Jammer genoeg heb ik s3 afl 17 t/m 20 niet kunnen bekijken. Hebben ze in plaats van die serie een dvd geupt van kleine huisje op de prairie 17 t/m 20.
Vanavond half 9 @ SBS6.quote:Een ter dood veroordeelde is door een onbekende ziekte geveld. House neemt onmiddellijk de leiding in het onderzoek, ondanks het protest van Cuddy en Foreman. Cameron krijgt te maken met een stervende patiënt.
Die was leuk ja...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:07 schreef Sammetje het volgende:
Hier ook nog ouderwets een video.....tsja, bij gebrek aan beter!!
Heb me ook rot gelachen om Wilson, hij was echt hylarisch....vooral toen hij tegen House zei dat hij Cuddy ging kussen, de deur uit liep en binnen 10 seconde terug kwam stormen....hahaha
maar nog steeds een herhalingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:20 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Wat een gare zooi op die SBS site... Er staat dat ze afleveringen van seizoen 1 uitzenden, lijkt dus op een herhaling.. Maar ze zijn zenden gewoon seizoen 2 uit : http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6594312![]()
Welke aflevering was het dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:04 schreef Crientj het volgende:
Sterke aflevering.. Tranen stonden op een punt toch echt in mn ogen..
Geen idee hoe de aflevering heet, maar het ging over een meisje met kanker die begon te hallucineren en vanalles eromheen..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke aflevering was het dan?
Is dat dat vrouwtje die tekeningen maakt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Geen idee hoe de aflevering heet, maar het ging over een meisje met kanker die begon te hallucineren en vanalles eromheen..
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is dat dat vrouwtje die tekeningen maakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zie "House M.D."quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:29 schreef arneaux het volgende:
Ik heb een vraagje. Zijn er ook ondertitels te vinden voor House? Ik ben pas later gaan kijken namelijk, waar ik nu veel spijt van heb, maarja ik snap de ballen natuurlijk van al die medische termen.
Nee gewoon ondertitels voor de serie. En inderdaad vind ik het prettig om te lezen wat al dat Engels medisch geouwehoer betekend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:32 schreef Vivi het volgende:
Hoe bedoel je ondertitels? Verklaringen voor de medische termen bedoel je?
Nee, vakinhoudelijk weet ik natuurlijk niet waarover ze t hebben. Maar t is gewoon leuk voor drbij.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
MET ondertitels snap je er denk ik ook weinig van. Het gaat om het drama, niet welke test ze nu weer uitvoeren
Thx man!quote:
De meeste dingen zijn toch in het latijn en die worden niet of nauwelijks vertaald, vandaar mijn reactie. Ik zat toevallig te kijken dinsdag en het stelde weinig voor verder, die ondertitelsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:43 schreef arneaux het volgende:
Nee, vakinhoudelijk weet ik natuurlijk niet waarover ze t hebben. Maar t is gewoon leuk voor drbij.
[..]
Over 10min @ SBS6quote:Een astmatische man raakt plotseling buiten bewustzijn, waardoor hij van dr. Cuddy's dak naar beneden valt als hij daar aan het werk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |