quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
liefie_, zowiezo hebben wij het ook nooit uitgebreid over zulke dingen.
Meestal even iets uit het nieuws hier plakken voor de mede tilburgs en klaar.
En ontplofte brievenbussen ...
hmm succes met zoeken, maar zelfs dat zul je me hier nooit ergens hebben zien zeggen
de meeste gaan over grotere gebeurtenissen of iets wat niet dagelijks voorkomt.
voordat hij vol stond ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
dat heeft lang geduurd!
maar wat als de brandweer nou bij loos komt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:08 schreef Tegan het volgende:
OMG, ik ben even weg en ik heb alle drama gemist.
Zullen we allemaal weer lief toen? Dus Loos en de Brandweer niet bashen!
het ging niet om het bashe, het ging om nutteloze gesprekken :dquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:08 schreef Tegan het volgende:
OMG, ik ben even weg en ik heb alle drama gemist.
Zullen we allemaal weer lief toen? Dus Loos en de Brandweer niet bashen!
datwas ik nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:20 schreef Tegan het volgende:
Haha true.
Maar goed, liefie_ moet niet zeggen dat jij alleen hobby's deelt met 7jarige jongetjes. Maar dan moet jij ook niet zeggen dat er alleen maar kindjes rondlopen op Loos.
![]()
Ok, my bad.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
datwas ik niet
dat was iemand anders
zolang ik niet naar LOOS ben geweest praat ik er niet over
Ik ben een meisjequote:wel opletten he meneertje
Sorryquote:
is goedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:44 schreef Tegan het volgende:
Oh, maakt niet uit hoor mevrouwtje.
Laten we het nu maar weer over Tilburg hebben!
ik moet er nog 5quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:08 schreef Tegan het volgende:
Haha shit, dan moet ik er nog 35.
Hier regent het steeds kleine beetjes.
nee sorry,quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:17 schreef Tegan het volgende:
50-22=28 moet ik er nog.
Weet iemand trouwens leuk bijbaantje ofzo in Tilburg voor ma,wo en vr-middagen?
Het liefst iets van administratie/telefoon opnemen/licht werk ofzo. Want ik werk vaak het hele weekend al waarbij ik hele dag aan het rondlopen ben.
callcenter.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:17 schreef Tegan het volgende:
50-22=28 moet ik er nog.
Weet iemand trouwens leuk bijbaantje ofzo in Tilburg voor ma,wo en vr-middagen?
Het liefst iets van administratie/telefoon opnemen/licht werk ofzo. Want ik werk vaak het hele weekend al waarbij ik hele dag aan het rondlopen ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Mwah, ik ben niet echt heel actief op zoek. Ik dacht; laat ik het hier eens vragenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee sorry,
misschien uitzendbureau ofzo ?
grote gebeurtenissen zoals de latarenpaal voor je huis die het niet doet?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
liefie_, zowiezo hebben wij het ook nooit uitgebreid over zulke dingen.
Meestal even iets uit het nieuws hier plakken voor de mede tilburgs en klaar.
En ontplofte brievenbussen ...
hmm succes met zoeken, maar zelfs dat zul je me hier nooit ergens hebben zien zeggen
de meeste gaan over grotere gebeurtenissen of iets wat niet dagelijks voorkomt.
om een fiets te kopen of om een fiets te laten maken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand die in Tilburg een goedkope fietswinkel weet?
Om een fiets te kopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
om een fiets te kopen of om een fiets te laten maken?
ow kun je dat niet beter buiten de fietsenwinkel om doen zeg maar?quote:
Als ik zo iemand zou weten zou dat ideaal zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow kun je dat niet beter buiten de fietsenwinkel om doen zeg maar?
gewoon bij zo iemand die fietsen opknapt... daar heb ik die van mij ook vandaan... 40 euro dacht ik... maar die is nu dood helaas dus daar heb je niet veel aan
vragen kan geen kwaad hequote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet echt heel actief op zoek. Ik dacht; laat ik het hier eens vragen.
Je hebt het vast al een keer verteld maar watvoor werk doe jij eigenlijk?
En idd, geen callcenter.
Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:58 schreef liefie_ het volgende:
maar ga nou niet zeggen dat dat soort dingen goed zijn voor je algemene ontwikkeling
Wanneer?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:29 schreef Wereldman het volgende:
Allemaal naar het bierfeest in de lollipop!
tell me more?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:29 schreef Wereldman het volgende:
Nee dat zei basp1quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd
is puur een hobby.
maarre algemene ontwikkeling: daarom zit ik bij scouting
en ja... zal waarschijnlijk ook wel weer niet goed zijn maar ja
haha ok dan :pquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wanneer?
Maakt niet uit hoor Crazy-M! Zit toch maar de hele middag hier op FOK! mijn postaantal te verdubbelen.
Morgen ben ik voor de verandering weer eens in Tilburg 's middags. Dus dan kan ik noodgedwongen niet/minder fokken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok dan :p
ik ook veel te aktief op fok vandaag
morgen ietsjes rustiger
o ok, ja ik moet ook even wat doen voor werk;pquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Morgen ben ik voor de verandering weer eens in Tilburg 's middags. Dus dan kan ik noodgedwongen niet/minder fokken.
Op andere plekken is er ook bier hoor...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:29 schreef Wereldman het volgende:
daar kun je dus ook legaal kopen, in de fietskelder zit een fietsenwinkel die fietsen die verlaten zijn opknappen en die je dan kan kopen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo zit ik niet echt in elkaar. Ik wil een fiets op een legale manier, niet geheeld.
Wat hebben we het zwaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok, ja ik moet ook even wat doen voor werk;p
dus kan ook niet teveel op fok zittn
nee pagina 3quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat hebben we het zwaar.
Edit: Yes, pagina twee.
Jij moet weer alternatief doen met je 25 posts per paginaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee pagina 3
en zwaar valt toch mee
ja inderdaad :pquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij moet weer alternatief doen met je 25 posts per pagina.
hey,quote:
25 per pagina vind ik gewoon lekker overzichtelijkquote:
Mwah, 25 is zo weinig. Dan blijf je maar op volgende pagina klikken. Dat er 300 posts in een topic gaan is ook zo raar. Doe dan 250 of 500quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
25 per pagina vind ik gewoon lekker overzichtelijk
kan ik ook niks aan doen
zodra op pagina 13 springt is topic dicht hierquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mwah, 25 is zo weinig. Dan blijf je maar op volgende pagina klikken. Dat er 300 posts in een topic gaan is ook zo raar. Doe dan 250 of 500. Dan heb je tenminste een normaal max. aantal pagina's
.
mja maar met 25 kun je per pagina makkelijker door lezenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:21 schreef Tegan het volgende:
Ik kan ook even makkelijk bijlezen hoor.
ik niet ;pquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:32 schreef Tegan het volgende:
Mwah, ik lees dan toch wel alle 150 posts.
haha kun je ook doen ;pquote:
Ah dat wist ik niet, ga er vrijdag langs. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
daar kun je dus ook legaal kopen, in de fietskelder zit een fietsenwinkel die fietsen die verlaten zijn opknappen en die je dan kan kopen!
Maar stiekem ben je wel liev hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha kun je ook doen ;p
maar dan ken ik wel mn plaatsje in dit topic
net degene dieme dus niet begon te negeren begint me nu ook te negeren dusquote:
En je sloeg mn posts overquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar stiekem ben je wel liev hoor![]()
bij de paletplein zit ook een auto garage.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:34 schreef Pinball het volgende:
Wat een liefde in dit topic!![]()
Mogguh Tilburg.
Weet iemand een beetje goede garage waar je niet meteen de hoofdprijs hoeft te betalen?
pfft ge hebt het wel makkelijk zo ;pquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:50 schreef theKiD het volgende:
elKiddow is ook weer wakker![]()
Maandag gewerkt.. Di en Wo vrij geweest, en vandaag werken van 9-17En dan weer 3 dagen vrij
![]()
*zin in*![]()
Sorryquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:20 schreef Crazy-M het volgende:
net degene dieme dus niet begon te negeren begint me nu ook te negeren dus![]()
En dankjewelquote:En je sloeg mn posts over![]()
maar jullie zijn ook wel aardig hoor
* Tegan jaloers is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:50 schreef theKiD het volgende:
elKiddow is ook weer wakker![]()
Maandag gewerkt.. Di en Wo vrij geweest, en vandaag werken van 9-17En dan weer 3 dagen vrij
![]()
*zin in*![]()
Middagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
* Tegan jaloers is.
Goedemiddag iedereen trouwens.
Joepiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal proberen je niet te negeren.
en graag gedaanquote:En dankjewel![]()
![]()
.
Ik ben net weer terug uit Tilburg, dus nu kan ik weer lekker veel fokken.
NOG liever?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:30 schreef Crazy-M het volgende:
Joepie![]()
dan ga ik je nog liever vinden
ja maar kijk, jij hebt iets te doen,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
.
Je reageert sneller dan ik kan lezen![]()
.
op mn werk in Den Boschquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:51 schreef Tegan het volgende:
Haha oke! Maar nu mis je mijn edits steeds.
Waar ben je eigenlijk, als je niet in Tilburg bent?
Cool.quote:
quote:over 8 min naar huis![]()
Ik durf niet meer nuquote:(en niet weer snel edit doen he ;p)
Tja, hoofdkantoor in Den Bosch, voor de rest overal te vinden soms ;pquote:
Ik beloof voorzichtig te rijden en vanavond weer terug te komen.. ok ?quote:[..]
. Maar dan laat je mij alleen
.
Braafquote:[..]
Ik durf niet meer nu.
Hoooooooooiquote:
Ok, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:00 schreef Crazy-M het volgende:
Ik beloof voorzichtig te rijden en vanavond weer terug te komen.. ok ?
quote:Braaf![]()
Daarom zeg ik maar niet dat ik de week ervoor ruim 80 uur heb gewerkt en de week daarvoor ook zoietsquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft ge hebt het wel makkelijk zo ;p
en het geweldige tilburg moeten verlatenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:54 schreef existenz het volgende:
Ik kreeg vandaag de vraag of ik in Den Haag wil gaan werken
Duurde iets langer dan verwachtquote:
hahaquote:[..]
.
Thanks.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij de paletplein zit ook een auto garage.
weet niks van de prijzen af maar die moet schijnbaar goedkoop zijn. weet alleen zo niet even adres en naam van bedrijf.
maar als je zoekt op garagebedrijf paletplein moet het wel lukken. (achter de dansschool kuipers)
En GOODMORNING TILBURG
Hoi, nog wat gekocht?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Duurde iets langer dan verwacht
nog even de stad ingeweest
[..]
haha
ja nieuwe schoenenquote:
Zo weinig?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:17 schreef liefie_ het volgende:
ja
vooral omdat het maar zo weinig is...
maar ja morgen avond ook een feestje dus er is iig iets te doen dit weekend
Ja ik bedoel dat het maar een keer in de maand is... dus als je er een mist dan kun je maar eens in de 2 maandenquote:
Mja, snap ik. Damn. Nouja, dan maar volgende Loos.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:33 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben niet zo van het alleen op stap gaan
Pas als De Nacht dicht is!quote:
quote:
nou zo'n pillen tent is het ook niet meer hoor! worden in de rest van de stad net zoveel pillen gepakt als daar, er hangt wel meer drugsimago vanwege de muziek en het publiek, maar het is echt geen dopetent!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]de pillentent?
Ben er 1 keer geweest, en daarna ook goed ziek geweest
en dat lag denk niet aan de drank
maar ja, zino staat ook wel bekend als pillentent
en ik houd zo al niet van die muziek die ze er draaiden toen
Ik zeg ook al ben er lang niet meer geweest,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou zo'n pillen tent is het ook niet meer hoor! worden in de rest van de stad net zoveel pillen gepakt als daar, er hangt wel meer drugsimago vanwege de muziek en het publiek, maar het is echt geen dopetent!
tja dat is wel zo, maar zeker omdat mensen denken dat er geslikt wordt heeft het ook die naam, maar geloof me dat in ee D3G, Brandpunt en Bolle minstens net zoveel coke er door gaat! zeker aangezien coke popi is bij de balletjes...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zeg ook al ben er lang niet meer geweest,
maar staat nog steeds bekend onder die naam.
Maar ja, ben meer te vinden in de buurt van de kroegen ipv disco tenten.
Maar met betrekking tot muziek zijn ze dus niet veranderd.... dus blijf ik er alsnog: mooi weg
misschien wel vroeg uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:54 schreef theKiD het volgende:
Veel spijbelaars in de stad net.. Van die breezah-meisjes met een hoog kijk-mij-nou-eens-leuk-eruit-zien-look en van die petjes-dudesGa naar school man, ipv voor me neus te fietsen waar t niet mag
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:39 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind de zino ook niet zo leuk
Maar dat is meer omdat ik daar een keer was en toen was er zo'n schuimparty (jaaaaren geleden) en toen kreeg ik een hap schuim binnen
Toen heb ik natuurlijk meteen die hele tent afgeschrevenWant dat soort dingen kunnen niet!
Dat was in ''mijn'' tijd ook al zoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:54 schreef theKiD het volgende:
Veel spijbelaars in de stad net.. Van die breezah-meisjes met een hoog kijk-mij-nou-eens-leuk-eruit-zien-look en van die petjes-dudesGa naar school man, ipv voor me neus te fietsen waar t niet mag
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:39 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind de zino ook niet zo leuk
Maar dat is meer omdat ik daar een keer was en toen was er zo'n schuimparty (jaaaaren geleden) en toen kreeg ik een hap schuim binnen
Toen heb ik natuurlijk meteen die hele tent afgeschrevenWant dat soort dingen kunnen niet!
Dat is dan ook al jaren geledenquote:Op zondag 7 oktober 2007 00:56 schreef Kingside het volgende:
[..]
Schuimparty's in de Zino?
Die heb ik daar nog niet meegemaakt..
Morge,quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:05 schreef Tegan het volgende:
Hoe was de open dag van de Brandweer?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
hoe duur is entree btw ?
quote:Alle Zalen / AANVANG 23.00
entree 3,50 euro (vvk uitsl 013 Boxoffice | minimumleeftijd 16 jaar)/ 1,00 euro servicekosten
Vvk gestart op 6 oktober
heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:03 schreef liefie_ het volgende:
Ik dacht dat je loos maar stom vond
Niet zo orrigineell
fiets van mn zus is afgelopen weekend gejat,quote:
ow joepie.... dat wordt weer een klerezooi!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef theKiD het volgende:
Gisteren wel gezellig gehad bij Kraanpop![]()
Klote optredens, maar die menschen allemaal![]()
Ik schaam me eigen wel.. maar okeKomende Zondag word het weer goedgemaakt door Peter Pan Speedrock in 013 zullen we maar zeggen
![]()
![]()
![]()
nog steeds of al ergens een fiets kunnen halen ?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:01 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben tof
Het gebeurt dan ook vaker
Ja ik kan er ook niks aan doenquote:
En?? wat vond je er eigenlijk van? die klerezooi is uitgebleven volgens mij?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ow joepie.... dat wordt weer een klerezooi!
thanks ff goed opletten dan dus! ze rijden daar ook wel hard moet ik zeggen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:03 schreef existenz het volgende:
Op de ringbaan zuid bij het Leypark staan ze tegenwoordig erg vaak op snelheid te controleren.. Afgelopen week al minimaal 3x. Opgelet dus
Ringbaan noord ben ik vorige maand 2x geknipt..quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:03 schreef existenz het volgende:
Op de ringbaan zuid bij het Leypark staan ze tegenwoordig erg vaak op snelheid te controleren.. Afgelopen week al minimaal 3x. Opgelet dus
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:03 schreef existenz het volgende:
Wie ben je danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:26 schreef 1896_United het volgende:
Tilburg![]()
Kom zelf uit Hilvarenbeek maar ben vaak zat in de kruikenstad te vinden!
Zondag is het weer tijd voor de enige echte Brabantse derby , nog mensen die er naartoe gaan?
Geen idee! Dat is nog best ver weg! Als het aan mij ligt wel maar ik geloof dat we ook kaartjes hebben voor iets anders in het zelfde weekend... Hopenlijk niet dezelfde dagquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:34 schreef Tegan het volgende:
liefie_, gaat u naar Loos?
Oh zomaar. Ik vroeg het me gewoon af!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Geen idee! Dat is nog best ver weg! Als het aan mij ligt wel maar ik geloof dat we ook kaartjes hebben voor iets anders in het zelfde weekend... Hopenlijk niet dezelfde dag
Hoezo?
aah wat liefquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:59 schreef theKiD het volgende:
Flatgenootje had geen krabbert, ik stond voor t raam te kijken, maar t meiske was bezig met een handdoeke bevroren autoruit ijsvrij te maken..Volgende keer gooi ik me autosleutels wel naar beneden voor dr.. kan ze me krabber uit me auto pakken..
![]()
zo koud is het helemaal nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 06:14 schreef vamperotica het volgende:
Ja..Brrrrr
nietesquote:
dat bedoel ik (A)quote:
kolere dat zou ik echt niet weten zo... zal eens zoeken voor je!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:21 schreef Koenholio het volgende:
Hoi,
In december ga ik naar een concert in Tilburg. Ik ben al op zoek geweest naar een goedkope slaapplaats in of rond de stad. Echter heb ik nog niets onder 40 euro per nacht kunnen vinden (in elk geval niets wat in Tilburg zit, of 's nachts te bereiken is met het OV). Wat ik eigenlijk wel vreemd vind, aangezien Tilburg de O13 heeft, waar veel concerts worden gehouden. Maargoed, misschien zoek ik niet goed genoeg!
Weet iemand een jeugdherberg/goedkoop hotel in of rond Tilburg ('s nachts met OV bereikbaar)? Bedankt alvast!
Eerste Google-hit: http://hotels.discuspro.c(...)pen-van-Tilburg.html en website van de herberg zelf: http://www.hetwapenvantilburg.nl/ .quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:21 schreef Koenholio het volgende:
Hoi,
In december ga ik naar een concert in Tilburg. Ik ben al op zoek geweest naar een goedkope slaapplaats in of rond de stad. Echter heb ik nog niets onder 40 euro per nacht kunnen vinden (in elk geval niets wat in Tilburg zit, of 's nachts te bereiken is met het OV). Wat ik eigenlijk wel vreemd vind, aangezien Tilburg de O13 heeft, waar veel concerts worden gehouden. Maargoed, misschien zoek ik niet goed genoeg!
Weet iemand een jeugdherberg/goedkoop hotel in of rond Tilburg ('s nachts met OV bereikbaar)? Bedankt alvast!
maar qua kosten:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerste Google-hit: http://hotels.discuspro.c(...)pen-van-Tilburg.html en website van de herberg zelf: http://www.hetwapenvantilburg.nl/ .
ken die tent wel van er langs rijden, maar niet dat het een herberg idee is...quote:Accomodatie Tarieven
2-persoonskamer: Eur 55,- Per kamer incl. ontbijt
Groepskamer: Eur 20,- Per persoon incl. ontbijt (vanaf 4 personen)
U kunt via onze website een reserveringsaanvraag doen. Klik op een van de onderstaande links om onze beschikbaarheid te bekijken of om een reserveringsaanvraag te doen.
55 euro inclusief ontbijt lijkt mij niet echt heel erg duur toch ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar qua kosten:
[..]
ken die tent wel van er langs rijden, maar niet dat het een herberg idee is...
maar hij zocht toch onder de 40¤quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
55 euro inclusief ontbijt lijkt mij niet echt heel erg duur toch ?
Dan zoek jij met andere zoektermen dan ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar qua kosten:
[..]
ken die tent wel van er langs rijden, maar niet dat het een herberg idee is...
klussen met kijkers?quote:
Nee, als ze komen kijken, komen ze gvd ook maar helpen!quote:Op maandag 5 november 2007 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klussen met kijkers?
subtiel kickje
en nog veel verbouwd of niet ?quote:Op maandag 5 november 2007 21:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, als ze komen kijken, komen ze gvd ook maar helpen!
Bij loos, of in dit topic?quote:
Sorry, maar neequote:Op donderdag 8 november 2007 16:21 schreef liefie_ het volgende:
Posten die foto!
Dacht dat ie vandaag al zou beginnenquote:
bron: planet.nlquote:Tunnel onder treinstation Tilburg
Gepubliceerd op donderdag 15 november 2007
TILBURG (ANP) - Tilburg en ProRail zijn het alsnog eens geworden over de aanleg van een tunnel onder het treinstation in het centrum van de stad. Dat liet een woordvoerder van de gemeente donderdag weten.
Beide partijen hadden een langdurig meningsverschil over de tunnel. ProRail stemde aanvankelijk in, maar gaf vorig jaar de voorkeur aan andere projecten. Tot verbijstering van Tilburg, dat de tunnel als een onmisbare schakel zag in de ontwikkeling van het stationsgebied.
Vorig jaar kocht de gemeente de oude NS-werkplaats aan de achterzijde van het station. Op het 6 hectare grote terrein komen kantoren, scholen en culturele gebouwen. Om het nieuwe stationsgebied te ontsluiten wil Tilburg een tunnel voor voetgangers en fietsers onder het treinstation.
De kosten van het spoorproject worden geschat op 30 tot 35 miljoen euro. De aanleg van het nieuwe stationsgebied wordt geraamd op ruim een miljard euro. De werkzaamheden beginnen rond 2011 en worden in 2020 zijn afgerond.
ben jij dan anders gewend ?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
en dan de stad nog langer een soort bouwput!
nou een paar jaar geleden was het prima te doen hoor, pietervreedeplein was gewoon nog parkeerplaats, de emma stond er nog niet was een mooie tijd!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben jij dan anders gewend ?
het beeld van tilburg binnenstad:
Bouwput, bouwput, bouwput en nog is bouwput
ik kan me tenminste niet herinneren dat de stad ooit goed bereikbaar was
mjah,quote:Op donderdag 15 november 2007 15:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou een paar jaar geleden was het prima te doen hoor, pietervreedeplein was gewoon nog parkeerplaats, de emma stond er nog niet was een mooie tijd!
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
das bij mij om de hoek ongeveer!
Momenteel zijn de verbouwingen wel ok. Het werd hoog tijd dat we een waardige binnenstad kregen voor de 6e tot 8e (daar ergensquote:Op donderdag 15 november 2007 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben jij dan anders gewend ?
het beeld van tilburg binnenstad:
Bouwput, bouwput, bouwput en nog is bouwput
ik kan me tenminste niet herinneren dat de stad ooit goed bereikbaar was
Een zangeres met mooie muziekquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wat is dat?
ik hoor net dat wij 2e kerstdag naar 013 gaan...
Wat is dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wat is dat?
ik hoor net dat wij 2e kerstdag naar 013 gaan...
dat wist ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat is dat?
Secret Cinema is techno
ook ik wist dat, maar het stond zo leuk. de lay out wil ook watquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat wist ikging om de post van Liefie_
maar ik weet verder niet wat er 2e kerstdag is eigenlijk, hoorde alleen dat ik een kaartje heb...
wat is dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ook ik wist dat, maar het stond zo leuk. de lay out wil ook wat
Volgens mij wel ja.... Eik had ik besloten wel te gaan, maar toen begon het net keihard te regenen... En toen wilde er natuurlijk niemand meer meequote:Op maandag 26 november 2007 10:31 schreef liefie_ het volgende:was het koopzondag! En ik maar zeuren dat de winkels dicht waren
Ow ja... Die is dan ook open.... Dat was ik dan weer vergeten ( en zaten we dus 's avonds verplicht aan de pizza...)quote:Op maandag 26 november 2007 10:44 schreef liefie_ het volgende:
Ja dat is waar, maar koopzondag betekent dat de grote ap open is
en ik had wel boodschappen gedaan voor zondag, maar ik had natuurlijk geen zin meer in wat ik gekocht had tegen de tijd dat het tijd was om te eten zondag
Ja dat vind ik nou ook!quote:Op maandag 26 november 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow ja... Die is dan ook open.... Dat was ik dan weer vergeten ( en zaten we dus 's avonds verplicht aan de pizza...)
Eigenlijk moet die gewoon standaard 24 uur per dag open zijn!
Euh.. nah, liever niet.. betekend dat ik ook meer moet werken van me baasquote:Op maandag 26 november 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow ja... Die is dan ook open.... Dat was ik dan weer vergeten ( en zaten we dus 's avonds verplicht aan de pizza...)
Eigenlijk moet die gewoon standaard 24 uur per dag open zijn!
Zakkenvuller?quote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Euh.. nah, liever niet.. betekend dat ik ook meer moet werken van me baas
Ik werk al 50 tot 60 uur per weekquote:
Een mannelijke cassiere!quote:
Ik ken er wel die al 9 jaren vakken vullenquote:Op maandag 26 november 2007 22:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik werk al 50 tot 60 uur per weekDus ik vul me zakken al genoeg
![]()
En ik heb al jaar of 9 een "grote mensen baan" en dus geen vulploegmedewerker
9 jaar vakkenvullen .... dan kun je toch ook niet serieus genomen worden?quote:Op maandag 26 november 2007 23:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ken er wel die al 9 jaren vakken vullen
Het zou helpen als je geen domme dingen typte als van mijnquote:
Dat is niet waar.. Tis van mijquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het zou helpen als je geen domme dingen typte als van mijn
Het is namelijk van mij
quote:Waor lillek lillek ontmoet.
Is ur un clublied?
Dè denk! We hebben un clubke opgericht vur meense mee un lillek gezicht, daor hurde gij bij! (4x)
Vur we vur meense is deze site?
Vur meense die zo lillek zèn dè ge denkt: hoe kan un moeder van zô'n kèènd houwe.
Waorom is deze site niet in gewôon Hollands, maor in ut Tilburgs?
Al us ôot op de Tilburgse Kèrremes gewist? Nerregus op d'n wèruld zèn zoveul lilleke meense bij mekaor as dan. De Mupputsjoo is ur niks baaj.
En ak gin Tilburgs praot?
Dan hedde vette pech. Taolekennus is un irste selectie is. Agge gin Tilburgs praot of verstaot, dan kunde misschien nog wel lillek zèè, mar nie mee goei fatsoen zegge dè gu d'r nog trots op zèèt ok.
Moet ik veul betaole om lid te meuge worre?
Bende gek. Ginne rooie rotcent. Ut mot wel leuk blèève.
Meude ôk fotookus van aandere meense op dees site zette?
Ge mot doen wè ge nie laote kunt (We doen net of ons neus bloejt)
Wie bepaolt of ik wel lillek genoeg zèè?
Ikke, zéé de gek. O jè, en vur de vorrum doe'k net of ur un deskundig tiem is, dè de ingestuurde fotookus scrient en bepaolt of iedereen voldoe aon de dur dees sèète gestelde criteria vur aonmelding. Rotte (te schôone) appels worre dus vuraf gefilterd en kommersjille aonbiejers hebben dus ginne enen kaans. Ut tiem bestao öt meense uit de Tilburgse sien, dus aon inzicht gin gebrek.
Komt ur ôk un fist?
Wè denkte gij! Mee Carneval, mee de Tilburgse Kèrremes, zoveul as ut mar gao. Ge mot viere wèttur te viere valt. Dan kunde aandere lilleke meense ôk in ut wild zien. Dè zal me unne klap gèève. Agge tuminste binne meut kôome. We zèèn streng. Alléén zwaor lilleke meense.
Waorom, Kluun, waorom?
In ut ötgaonslèève worre lilleke meense bekaant nôot aongesprôoke, omdè ze un muurke om d'r héén hebbe dur durre lillelhèèt en ze stinken ôk nog wel us un uur in de wènd. Daorom docht ik dè we gewon alle lilleke meense van ons laand onder één dak te brenge: unne kommjoennutie waor ge onder mekaor zèèt en waor ge nie wort gepest en ötgelaage dur schôon meense meej un slecht karakter.
Vedder nog we?
Welnent. Me hôope dè ge veul plezier hèt mee oew lidmaotschap. En agge nog vraoge èt, dan kunde altèèj belle of mééle.
Houdoe en dè ge bedaankt zèt dè witte.
Tiem LillekeMeense.com
Loos is overrated.quote:Op zondag 2 december 2007 22:53 schreef Herr_Munk het volgende:
Een avondje naar Loos begint belachelijke toestanden met zich mee te brengen. Was vrijdag middag al uitverkocht
Net de Miller dusquote:Op zondag 2 december 2007 23:46 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben bang dat loos over een paar maanden niet eens meer tof is
Invasie van kleuters en zo
Dat ook inderdaad.quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 23:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Net de Miller als 95% van de kroegen in de stad dus
nou ik was zaterdag de stad in getrokken en we wilden om 4 uur nog even naar de Nacht... zelfs daar staat nu een rij met mensen die er 2 jaar geleden echt never nooit zouden komen!quote:Op zondag 2 december 2007 23:46 schreef liefie_ het volgende:
Ja idd!quote:
Ik ook nietquote:
Beats and Beyond flashback.quote:Op zondag 2 december 2007 23:46 schreef liefie_ het volgende:
Jawelquote:Op maandag 3 december 2007 19:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ook niet. 24 is niet oud toch?
Maar ik ben nog niet bereid om op te gevenquote:Op maandag 3 december 2007 19:38 schreef Parafernalia het volgende:
Loos is al niet meer leuk...de kinders komen trouwens al een tijdje hoor..
en elke zaal kutmuziek
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jawel
22 dat is niet oud!
Maar 24... Jeetje!
al 27 hier. in Tilburg.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Loopt al enkele jaren langer mee dan die 24
ik ga de 22 nog inquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jawel
22 dat is niet oud!
Maar 24... Jeetje!
Dat is niet opbeurend liefie_quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jawel
22 dat is niet oud!
Maar 24... Jeetje!
Dat welquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Loopt al enkele jaren langer mee dan die 24
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jawel
22 dat is niet oud!
Maar 24... Jeetje!
Tsssss... Jij bent nog ff 6 jaar jonger zelfs!quote:
Dat merk je aan niks hoor..quote:Op woensdag 5 december 2007 13:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tsssss... Jij bent nog ff 6 jaar jonger zelfs!
Tsss.... Wacht maar... over 6 jaar piep je wel andersquote:
Ik haal die 6 jaar niet met mijn levensstijlquote:Op woensdag 5 december 2007 13:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tsss.... Wacht maar... over 6 jaar piep je wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |