Ringbaan noord ben ik vorige maand 2x geknipt..quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:03 schreef existenz het volgende:
Op de ringbaan zuid bij het Leypark staan ze tegenwoordig erg vaak op snelheid te controleren.. Afgelopen week al minimaal 3x. Opgelet dus
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:03 schreef existenz het volgende:
Op de ringbaan zuid bij het Leypark staan ze tegenwoordig erg vaak op snelheid te controleren.. Afgelopen week al minimaal 3x. Opgelet dus
Wie ben je danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:26 schreef 1896_United het volgende:
Tilburg![]()
Kom zelf uit Hilvarenbeek maar ben vaak zat in de kruikenstad te vinden!
Zondag is het weer tijd voor de enige echte Brabantse derby , nog mensen die er naartoe gaan?
Geen idee! Dat is nog best ver weg! Als het aan mij ligt wel maar ik geloof dat we ook kaartjes hebben voor iets anders in het zelfde weekend... Hopenlijk niet dezelfde dagquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:34 schreef Tegan het volgende:
liefie_, gaat u naar Loos?
Oh zomaar. Ik vroeg het me gewoon af!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Geen idee! Dat is nog best ver weg! Als het aan mij ligt wel maar ik geloof dat we ook kaartjes hebben voor iets anders in het zelfde weekend... Hopenlijk niet dezelfde dag
Hoezo?
aah wat liefquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:59 schreef theKiD het volgende:
Flatgenootje had geen krabbert, ik stond voor t raam te kijken, maar t meiske was bezig met een handdoeke bevroren autoruit ijsvrij te maken..Volgende keer gooi ik me autosleutels wel naar beneden voor dr.. kan ze me krabber uit me auto pakken..
![]()
zo koud is het helemaal nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 06:14 schreef vamperotica het volgende:
Ja..Brrrrr
nietesquote:
dat bedoel ik (A)quote:
kolere dat zou ik echt niet weten zo... zal eens zoeken voor je!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:21 schreef Koenholio het volgende:
Hoi,
In december ga ik naar een concert in Tilburg. Ik ben al op zoek geweest naar een goedkope slaapplaats in of rond de stad. Echter heb ik nog niets onder 40 euro per nacht kunnen vinden (in elk geval niets wat in Tilburg zit, of 's nachts te bereiken is met het OV). Wat ik eigenlijk wel vreemd vind, aangezien Tilburg de O13 heeft, waar veel concerts worden gehouden. Maargoed, misschien zoek ik niet goed genoeg!
Weet iemand een jeugdherberg/goedkoop hotel in of rond Tilburg ('s nachts met OV bereikbaar)? Bedankt alvast!
Eerste Google-hit: http://hotels.discuspro.c(...)pen-van-Tilburg.html en website van de herberg zelf: http://www.hetwapenvantilburg.nl/ .quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:21 schreef Koenholio het volgende:
Hoi,
In december ga ik naar een concert in Tilburg. Ik ben al op zoek geweest naar een goedkope slaapplaats in of rond de stad. Echter heb ik nog niets onder 40 euro per nacht kunnen vinden (in elk geval niets wat in Tilburg zit, of 's nachts te bereiken is met het OV). Wat ik eigenlijk wel vreemd vind, aangezien Tilburg de O13 heeft, waar veel concerts worden gehouden. Maargoed, misschien zoek ik niet goed genoeg!
Weet iemand een jeugdherberg/goedkoop hotel in of rond Tilburg ('s nachts met OV bereikbaar)? Bedankt alvast!
maar qua kosten:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerste Google-hit: http://hotels.discuspro.c(...)pen-van-Tilburg.html en website van de herberg zelf: http://www.hetwapenvantilburg.nl/ .
ken die tent wel van er langs rijden, maar niet dat het een herberg idee is...quote:Accomodatie Tarieven
2-persoonskamer: Eur 55,- Per kamer incl. ontbijt
Groepskamer: Eur 20,- Per persoon incl. ontbijt (vanaf 4 personen)
U kunt via onze website een reserveringsaanvraag doen. Klik op een van de onderstaande links om onze beschikbaarheid te bekijken of om een reserveringsaanvraag te doen.
55 euro inclusief ontbijt lijkt mij niet echt heel erg duur toch ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar qua kosten:
[..]
ken die tent wel van er langs rijden, maar niet dat het een herberg idee is...
maar hij zocht toch onder de 40¤quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
55 euro inclusief ontbijt lijkt mij niet echt heel erg duur toch ?
Dan zoek jij met andere zoektermen dan ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar qua kosten:
[..]
ken die tent wel van er langs rijden, maar niet dat het een herberg idee is...
klussen met kijkers?quote:
Nee, als ze komen kijken, komen ze gvd ook maar helpen!quote:Op maandag 5 november 2007 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klussen met kijkers?
subtiel kickje
en nog veel verbouwd of niet ?quote:Op maandag 5 november 2007 21:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, als ze komen kijken, komen ze gvd ook maar helpen!
Bij loos, of in dit topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |