Ik werk al 50 tot 60 uur per weekquote:
Een mannelijke cassiere!quote:
Ik ken er wel die al 9 jaren vakken vullenquote:Op maandag 26 november 2007 22:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik werk al 50 tot 60 uur per weekDus ik vul me zakken al genoeg
![]()
En ik heb al jaar of 9 een "grote mensen baan" en dus geen vulploegmedewerker
9 jaar vakkenvullen .... dan kun je toch ook niet serieus genomen worden?quote:Op maandag 26 november 2007 23:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ken er wel die al 9 jaren vakken vullen
Het zou helpen als je geen domme dingen typte als van mijnquote:
Dat is niet waar.. Tis van mijquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het zou helpen als je geen domme dingen typte als van mijn
Het is namelijk van mij
quote:Waor lillek lillek ontmoet.
Is ur un clublied?
Dè denk! We hebben un clubke opgericht vur meense mee un lillek gezicht, daor hurde gij bij! (4x)
Vur we vur meense is deze site?
Vur meense die zo lillek zèn dè ge denkt: hoe kan un moeder van zô'n kèènd houwe.
Waorom is deze site niet in gewôon Hollands, maor in ut Tilburgs?
Al us ôot op de Tilburgse Kèrremes gewist? Nerregus op d'n wèruld zèn zoveul lilleke meense bij mekaor as dan. De Mupputsjoo is ur niks baaj.
En ak gin Tilburgs praot?
Dan hedde vette pech. Taolekennus is un irste selectie is. Agge gin Tilburgs praot of verstaot, dan kunde misschien nog wel lillek zèè, mar nie mee goei fatsoen zegge dè gu d'r nog trots op zèèt ok.
Moet ik veul betaole om lid te meuge worre?
Bende gek. Ginne rooie rotcent. Ut mot wel leuk blèève.
Meude ôk fotookus van aandere meense op dees site zette?
Ge mot doen wè ge nie laote kunt (We doen net of ons neus bloejt)
Wie bepaolt of ik wel lillek genoeg zèè?
Ikke, zéé de gek. O jè, en vur de vorrum doe'k net of ur un deskundig tiem is, dè de ingestuurde fotookus scrient en bepaolt of iedereen voldoe aon de dur dees sèète gestelde criteria vur aonmelding. Rotte (te schôone) appels worre dus vuraf gefilterd en kommersjille aonbiejers hebben dus ginne enen kaans. Ut tiem bestao öt meense uit de Tilburgse sien, dus aon inzicht gin gebrek.
Komt ur ôk un fist?
Wè denkte gij! Mee Carneval, mee de Tilburgse Kèrremes, zoveul as ut mar gao. Ge mot viere wèttur te viere valt. Dan kunde aandere lilleke meense ôk in ut wild zien. Dè zal me unne klap gèève. Agge tuminste binne meut kôome. We zèèn streng. Alléén zwaor lilleke meense.
Waorom, Kluun, waorom?
In ut ötgaonslèève worre lilleke meense bekaant nôot aongesprôoke, omdè ze un muurke om d'r héén hebbe dur durre lillelhèèt en ze stinken ôk nog wel us un uur in de wènd. Daorom docht ik dè we gewon alle lilleke meense van ons laand onder één dak te brenge: unne kommjoennutie waor ge onder mekaor zèèt en waor ge nie wort gepest en ötgelaage dur schôon meense meej un slecht karakter.
Vedder nog we?
Welnent. Me hôope dè ge veul plezier hèt mee oew lidmaotschap. En agge nog vraoge èt, dan kunde altèèj belle of mééle.
Houdoe en dè ge bedaankt zèt dè witte.
Tiem LillekeMeense.com
Loos is overrated.quote:Op zondag 2 december 2007 22:53 schreef Herr_Munk het volgende:
Een avondje naar Loos begint belachelijke toestanden met zich mee te brengen. Was vrijdag middag al uitverkocht
Net de Miller dusquote:Op zondag 2 december 2007 23:46 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben bang dat loos over een paar maanden niet eens meer tof is
Invasie van kleuters en zo
Dat ook inderdaad.quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 23:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Net de Miller als 95% van de kroegen in de stad dus
nou ik was zaterdag de stad in getrokken en we wilden om 4 uur nog even naar de Nacht... zelfs daar staat nu een rij met mensen die er 2 jaar geleden echt never nooit zouden komen!quote:Op zondag 2 december 2007 23:46 schreef liefie_ het volgende:
Ja idd!quote:
Ik ook nietquote:
Beats and Beyond flashback.quote:Op zondag 2 december 2007 23:46 schreef liefie_ het volgende:
Jawelquote:Op maandag 3 december 2007 19:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ook niet. 24 is niet oud toch?
Maar ik ben nog niet bereid om op te gevenquote:Op maandag 3 december 2007 19:38 schreef Parafernalia het volgende:
Loos is al niet meer leuk...de kinders komen trouwens al een tijdje hoor..
en elke zaal kutmuziek
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jawel
22 dat is niet oud!
Maar 24... Jeetje!
al 27 hier. in Tilburg.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Loopt al enkele jaren langer mee dan die 24
ik ga de 22 nog inquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jawel
22 dat is niet oud!
Maar 24... Jeetje!
Dat is niet opbeurend liefie_quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jawel
22 dat is niet oud!
Maar 24... Jeetje!
Dat welquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Loopt al enkele jaren langer mee dan die 24
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jawel
22 dat is niet oud!
Maar 24... Jeetje!
Tsssss... Jij bent nog ff 6 jaar jonger zelfs!quote:
Dat merk je aan niks hoor..quote:Op woensdag 5 december 2007 13:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tsssss... Jij bent nog ff 6 jaar jonger zelfs!
Tsss.... Wacht maar... over 6 jaar piep je wel andersquote:
Ik haal die 6 jaar niet met mijn levensstijlquote:Op woensdag 5 december 2007 13:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tsss.... Wacht maar... over 6 jaar piep je wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |