Momenteel zijn de verbouwingen wel ok. Het werd hoog tijd dat we een waardige binnenstad kregen voor de 6e tot 8e (daar ergensquote:Op donderdag 15 november 2007 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben jij dan anders gewend ?
het beeld van tilburg binnenstad:
Bouwput, bouwput, bouwput en nog is bouwput
ik kan me tenminste niet herinneren dat de stad ooit goed bereikbaar was
Een zangeres met mooie muziekquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wat is dat?
ik hoor net dat wij 2e kerstdag naar 013 gaan...
Wat is dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wat is dat?
ik hoor net dat wij 2e kerstdag naar 013 gaan...
dat wist ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat is dat?
Secret Cinema is techno
ook ik wist dat, maar het stond zo leuk. de lay out wil ook watquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat wist ikging om de post van Liefie_
maar ik weet verder niet wat er 2e kerstdag is eigenlijk, hoorde alleen dat ik een kaartje heb...
wat is dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ook ik wist dat, maar het stond zo leuk. de lay out wil ook wat
Volgens mij wel ja.... Eik had ik besloten wel te gaan, maar toen begon het net keihard te regenen... En toen wilde er natuurlijk niemand meer meequote:Op maandag 26 november 2007 10:31 schreef liefie_ het volgende:was het koopzondag! En ik maar zeuren dat de winkels dicht waren
Ow ja... Die is dan ook open.... Dat was ik dan weer vergeten ( en zaten we dus 's avonds verplicht aan de pizza...)quote:Op maandag 26 november 2007 10:44 schreef liefie_ het volgende:
Ja dat is waar, maar koopzondag betekent dat de grote ap open is
en ik had wel boodschappen gedaan voor zondag, maar ik had natuurlijk geen zin meer in wat ik gekocht had tegen de tijd dat het tijd was om te eten zondag
Ja dat vind ik nou ook!quote:Op maandag 26 november 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow ja... Die is dan ook open.... Dat was ik dan weer vergeten ( en zaten we dus 's avonds verplicht aan de pizza...)
Eigenlijk moet die gewoon standaard 24 uur per dag open zijn!
Euh.. nah, liever niet.. betekend dat ik ook meer moet werken van me baasquote:Op maandag 26 november 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow ja... Die is dan ook open.... Dat was ik dan weer vergeten ( en zaten we dus 's avonds verplicht aan de pizza...)
Eigenlijk moet die gewoon standaard 24 uur per dag open zijn!
Zakkenvuller?quote:Op maandag 26 november 2007 22:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Euh.. nah, liever niet.. betekend dat ik ook meer moet werken van me baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |