abonnement Unibet Coolblue
pi_52888851

Op 1 juli 2006 had de gemeente Tilburg 200.085 inwoners , Daarmee zen wij de 6e Gemeente van Nederland

stad van de Kruikenzeikers


Zie hier Peerke Donders:
Peerke is in '82 zaligverklaard door de Paus. Hij werd geboren op 27/10/1809. Jáááren later werd Tilburg in WOII bevrijd op... juist... 27 oktober! Zoeen toeval!

Zo, wapentje erbij:


En de gemeente doet nog wat crea-bea's!


En hier hedde Meneer Willem II.


Maar genoeg ouwighèd. Tilburg gaat tegenwoordig de goeie kant op qua bouwprojecten en architectuur. Natuurlijk is de Westpoint een schitterend voorbeeld van deze vooruitgang.

en het Interpolis Gebouw

en natuurlijk ook de nieuwe VGZ toren

en tilburgs trots 013!!


Tevens vindt jaarlijks de grootste kermis van Europa plaats in Tilburg. .



Ja en dit, uhh.. is Ook gewoon een mooi ploaike.


Zo, genoeg propaganda. Tilburgers, laat van U horen!

Er is maar 1 club in Brabant:



En de Tiburg Trappers!

Nederlands Kampioen 2006-2007

en dan hier wat Bekende Tilburgers :

de voormalig chauffeur van wijlen Pim Fortuyn - nu politicus! [b]Hans Smolders


Charlene!

Guusje!

Wesley

Krezip

Green Lizard

Ferry van der Zaande

en last but not least Henny Vrienten Leadzanger van Doe Maar



Geschiedenis Tilburg is ontstaan uit gehuchten en kleine dorpen, zogenaamde herdgangen, die met elkaar in verbinding stonden. De oude dorpskernen zijn nog steeds terug te vinden in de namen van verschillende oude wijken zoals Heuvel, Korvel, Veldhoven, Broekhoven en Goirke. Pas in 1809 krijgt Tilburg stadsrechten. De stad is eind negentiende eeuw groot geworden door de textielindustrie die zich vestigde tussen de herdgangen in. Na het verdwijnen van deze tak van industrie in de jaren zestig vestigde moderne industrie zich op industrieterreinen aan de rand van de stad. Vanaf de jaren tachtig worden de lege plekken in de stad, waar voorheen de textielfabrieken stonden, opgevuld met woonwijken. In de volksmond werden Tilburgers altijd Kruikenzeikers genoemd. (De carnavalsnaam van Tilburg, Kruikenstad, is hiervan afgeleid). Dit omdat de inwoners vroeger in kruiken urineerden. De kruiken met urine werden verkocht aan de zeventiende-eeuwse textielindustrie, die de urine nodig had voor het wassen van wol. Sinds de negentiende eeuw worden chemicaliën ingezet voor de bewerking van textiel. Het "Kruikenzeiken" duurde echter voort tot diep in de 19e eeuw. Koning Willem II verbleef graag in Tilburg. Over de plaats merkte hij eens op: "Hier adem ik frank en vrij." In zijn opdracht werd een paleis gebouwd in het centrum van de stad. Hij heeft er echter zelf nooit in kunnen verblijven omdat hij stierf voor de voltooiing ervan. Het paleis werd door de koninklijke familie overgedragen aan de gemeente op voorwaarde dat er een Hogere Burger School (HBS) in gevestigd zou worden. Deze "Rijks HBS Koning Willem II" bestaat nog steeds als Willem II College, echter in een ander gebouw. De bekendste leerling van deze HBS is Vincent van Gogh, die de school bezocht in de periode 1866-1868. Het paleis maakt tegenwoordig deel uit van het gemeentehuis. Met het Sint-Odulphuslyceum, gesticht in 1899, heeft Tilburg de oudste Noord-Brabantse katholieke middelbare school voor jongens waaraan geen internaat verbonden was. Inmiddels is de school gemengd. De schoolkrant De Pit bestaat sinds 1937 en is een van de oudste schoolkranten van Nederland. Tegenover het Sint-Odulphuslyceum daarentegen staat sinds augustus 2005 de nieuwste middelbare school van Brabant: De Nieuwste School. Zowel het Sint-Odulphus als De Nieuwste School ressorteren onder OMO; de vereniging Ons Middelbaar Onderwijs. In 1900 werd Tilburg in beroering gebracht door de moord op Marietje Kessels. Na drie dagen vermissing werd het lijk van de 12-jarige fabrikantsdochter in de Noordhoekkerk aangetroffen. Een van de drie hoofdverdachten, de pastoor, bleef bij het gerechtelijk onderzoek volledig buiten schot. De zaak is altijd onopgehelderd gebleven. In Tilburg is vanaf 1993 een duidelijk hoogbouwbeleid ontwikkeld. Daaruit zijn twee hoge gebouwen voortgekomen die naar Nederlandse begrippen als wolkenkrabbers kunnen worden beschouwd, te weten het Interpolis-hoofdkantoor en de Westpoint-woontoren. Het laatste gebouw is 143,1 meter hoog en was daarmee korte tijd de hoogste woontoren van Nederland, een titel die inmiddels is overgenomen door het Rotterdamse Montevideo. Inmiddels is in Tilburg een tweede woontoren in aanbouw die 101 meter hoog zal worden en de naam 'De Stadsheer' heeft gekregen. Deze woontoren maakt onderdeel uit van het project 'Het Haestrechtkwartier'. Een gebied gelegen in de stationszone, direct ten westen van het centraal station, bestaande uit vier kantoren, een parkeergarage en een woontoren.

Vorige delen
1 Tilburg de geilste.
2 Tilburg #2 Sponsored by Jan Schellekens
3 Tilburg #3: Het centrum van Brabant
4 Tilburg #4 des een schon stad!
5 Tilburg #5 "K ke of ie k kt en als ie k kt, nie k ke"
6 Tilburg #6: De Q van Kuukse.
7 Chillburg #7 Gratis bussen met carnaval en tevens kutTT
8 Chillburg #8: Cityring FTW!
9 Tilburg #9: Gullie zén allemaal koekerts!
10 Tilburg #10 Kerk in de fik
11 Tilburg #11: Intermezzo > *!!!
12 Tilburg #12 Met werkzaamheden
13 Tilburg #013 013 013 013 013 013 013 013 013 013
14 Tilburg #14 - Summer time met Intermezzo
15 TILBURG #15 Waar ook de Kampers van de ZON genieten
16 TILBURG #16 Mooiste Stad vant Laant en omstreken
17 Tilburg #17 Op een zinderende zomerse zondag
18 TILBURG #18 Waar Vamp terug richting Erotisch moet :P
19 TILBURG #19 Waar er altijd wel een brand te vinden is!
20 TILBURG #20 Van wateroverlast naar mooi zomerweer?
21 Tilburg #21 Met de grootste kermis van het land.

En waar wonen we?

Daar dus ongeveer...

De OP: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/STA_Tilburg
pi_52888915
Lees de voorwaarden van koopgarant maar eens door. Bij doorverkoop heb je feitelijk een probleem en heb je nog steeds maar weinig waarde opgebouwd om een nieuw huis of appartement te kopen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52888975
maar gelijk een tvp er tegen aan gooien ;p
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_52889042
hmmmm was bezig met de wiki aan het bijwerken en nu is ie een beetje aan het flippen :S komt verder wel goed!!
pi_52889217
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef existenz het volgende:
Lees de voorwaarden van koopgarant maar eens door. Bij doorverkoop heb je feitelijk een probleem en heb je nog steeds maar weinig waarde opgebouwd om een nieuw huis of appartement te kopen.
Bij doorverkoop heb je juist feitelijk geen probleem omdat de wbv dit altijd binnen 3 maanden terug koopt. Het enigste is dat als je het pand met 25% korting koopt je maar 50% van de winstijging krijgt, of maar 50% van het verlies hoeft op te brengen.

Wanneer je het pand voor de 100% prijs koopt is alles nt zoals met een normaal huis/appartemen qau winst / verlies.

Het enigste vreemde aan dit verhaal is dat de wbv de taxatie door een onafhankelijke taxateur laat uitvoeren. Dat je bij de aankoop niet een eigen taxateur in de arm mag nemen. Alleen bij de verkoop waarde bepaling kan dat wel.

Maar als ik dan naar de prijzen kijk is 165K (100% prijs) voor 95m^2 totaal geen foute prijs voor een appartement in tilburg. En dan nog 100 euro servicekosten erbij.
pi_52889262
heeej! een tilburgtopic, die komt me nu goed van pas.

sangdrax en ik gaan komende woensdagmiddag naar tilburg, en hebben bedacht er een dagje van te maken, is er iets leuks te doen daar dan? waar is het leuke winkelgebied, en waar kan ik dan parkeren? en hoe moeten we dan rijden?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_52889269
Een waar wonen wij kaart...

Dan kan die straks ook in de OP verwerkt worden! Heb er ook nog wat toeristische highlights op gezet!
pi_52889305
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:55 schreef simmu het volgende:
heeej! een tilburgtopic, die komt me nu goed van pas.

sangdrax en ik gaan komende woensdagmiddag naar tilburg, en hebben bedacht er een dagje van te maken, is er iets leuks te doen daar dan?
Nee niet echt
quote:
waar is het leuke winkelgebied,
dat is gewoon het winkel gebied rond de Heuvelstraat, maar verwacht niet echt veel bijzonders, het is gewoon een 13 in het dozijn stad!
quote:
en waar kan ik dan parkeren?
Makkelijkste is de Emmapassage, dan sta je meteen in het winkel gebied!
quote:
en hoe moeten we dan rijden?
Van welke kant kom je?
pi_52889357
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:57 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Nee niet echt
[..]

dat is gewoon het winkel gebied rond de Heuvelstraat, maar verwacht niet echt veel bijzonders, het is gewoon een 13 in het dozijn stad!
[..]

Makkelijkste is de Emmapassage, dan sta je meteen in het winkel gebied!
[..]

Van welke kant kom je?
den haag, en daarna moeten we naar de universiteit (mijn zwager studeert af)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_52889468
hoe kan ik me zelf op die kaart zetten?
pi_52889535
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:59 schreef simmu het volgende:

[..]

den haag, en daarna moeten we naar de universiteit (mijn zwager studeert af)
owkee wat je dan het beste kan doen is over de A16 rijden en dan de A58 op (dus niet de A59 pakken) dan rijdt je zeg maar onder Tilburg door, dan rijdt je door tot de afslag Tilburg/Hilvarenbeek bij de stoplichten ga je dan links af en dan blijf je die weg gewoon volgen tot je over een viaduct bent gekomen. Bij de stoplichten na dat viaduct ga je weer links af. Dan volg je gewoon de weg en ga je met de bocht mee naar links. Dan pak je de eerste rechts (dat is vlak voor een bruggetje en rij je een heel stuk langs het water (de Piushaven) tot je aan het einde komt van die weg (je rijdt dan recht op een flat af zeg maar) dan ga je daar naar rechts, blijf de weg volgen tot de stoplichten, ga daar links en dan zie je aan je rechterhand de ingang voor de Emmapassage, daarna als je eruit moet en daarna naar de uni:

Ga de passage uit, dan moet je wel naar rechts, dan blijf je gewoon de weg volgen alsmaar rechtdoor je steekt dan een drukke weg over, maar dan ga je nog steeds rechtdoor en dan rij je op een weg met veel bomen en grote huizen aan beide zijden, gewoon de weg blijven vervolgen tot je op gegeven moment een lichte bocht naar links hebt en je bij stoplichten uitkomen, de stoplichten rechtsaf en dan doorrijden tot de eerst volgende stoplichten dan ga je rechts en dan rij je zo de parkeer plaats van de UvT op
pi_52889548
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe kan ik me zelf op die kaart zetten?
inloggen en dan een punt toevoegen!

/edit of je rechtermuis erop klikken en dan plaatsmarkering toevoegen!
pi_52889578
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Bij doorverkoop heb je juist feitelijk geen probleem omdat de wbv dit altijd binnen 3 maanden terug koopt. Het enigste is dat als je het pand met 25% korting koopt je maar 50% van de winstijging krijgt, of maar 50% van het verlies hoeft op te brengen.

Wanneer je het pand voor de 100% prijs koopt is alles nt zoals met een normaal huis/appartemen qau winst / verlies.

Het enigste vreemde aan dit verhaal is dat de wbv de taxatie door een onafhankelijke taxateur laat uitvoeren. Dat je bij de aankoop niet een eigen taxateur in de arm mag nemen. Alleen bij de verkoop waarde bepaling kan dat wel.

Maar als ik dan naar de prijzen kijk is 165K (100% prijs) voor 95m^2 totaal geen foute prijs voor een appartement in tilburg. En dan nog 100 euro servicekosten erbij.
Dat ligt vooral aan de huidige staat vd woning. Voor 150k heb je 90m2 op cobbenhagenlaan. Taxateur is altijd onafhankelijk trouwens.. En ik heb nog geen enkele wbv gezien die het binnen 3 maanden afkocht, de meeste wachten toch echt op jouw verkoop, want dan verdienen ze er geld mee..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52889604
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:06 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

inloggen en dan een punt toevoegen!
Maar ik zie niet hoe ik een punt moet toevoegen.
pi_52889624
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]


Het enigste vreemde aan dit verhaal is dat de wbv de taxatie door een onafhankelijke taxateur laat uitvoeren. Dat je bij de aankoop niet een eigen taxateur in de arm mag nemen. Alleen bij de verkoop waarde bepaling kan dat wel.
zou het toch zelf laten taxerenen dan kijkne wat het verschil is!
pi_52889629
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Maar ik zie niet hoe ik een punt moet toevoegen.
sorry rechtermuis en dan plaatsding toevoegen!
pi_52889697
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:10 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

sorry rechtermuis en dan plaatsding toevoegen!
hm ik zie maar vijf opties bij de rechtermuisklik... maar geen om zo'n ballon te plaatsen.
pi_52889728
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

hm ik zie maar vijf opties bij de rechtermuisklik... maar geen om zo'n ballon te plaatsen.
krijg je niet een plaatsmarkering toevoegen erbij?
pi_52889742
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:10 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

sorry rechtermuis en dan plaatsding toevoegen!
Hmm ik krijg het ook niet hoor
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_52889812
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:14 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Hmm ik krijg het ook niet hoor
dan ga ik eens kijken of ik het dan anders kan maken
pi_52889866
hmmm moet het toch anders doen

dus komt nog
  zondag 2 september 2007 @ 14:21:55 #23
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_52889932
Tilburg is een kut stad. Grijs en saai en je kunt er ook al niet fantsoenlijk uitgaan. tilburg sucks.
Mentaliteit van de gemiddelde tilburger is ook niet alles. In het schone Brabant zijn wel mooiere steden te vinden, breda, den bosch eindhoven bijvoorbeeld.

Het enige positieve aan tilburg is: dat het wel makkelijk was met auto lessen
pi_52890085
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Tilburg is een kut stad. Grijs en saai en je kunt er ook al niet fantsoenlijk uitgaan. tilburg sucks.
Mentaliteit van de gemiddelde tilburger is ook niet alles. In het schone Brabant zijn wel mooiere steden te vinden, breda, den bosch eindhoven bijvoorbeeld.

Het enige positieve aan tilburg is: dat het wel makkelijk was met auto lessen
Vind het uitgaan juist een van de weinig positieve dingen. In Breda en Den Bosch zijn te weinig studenten, in Eindhoven te veel mannen. De afstanden zijn kort van kroeg naar kroeg. Ach, ik heb eigenlijk maar 1 kroeg nodig.. dus wat interesseert het me eigenlijk. Als ze alle paupers en ballen nu eens de toegang tot het centrum zouden verbieden....
pi_52890101
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:07 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat ligt vooral aan de huidige staat vd woning. Voor 150k heb je 90m2 op cobbenhagenlaan. Taxateur is altijd onafhankelijk trouwens.. En ik heb nog geen enkele wbv gezien die het binnen 3 maanden afkocht, de meeste wachten toch echt op jouw verkoop, want dan verdienen ze er geld mee..
De advertenties van de cobbenhagelaan die ik vind daarin slingeren de oppervlaktes toch echt tussen de 75 en de 80 en is de vraagprijs 159. Maar goed door te onderhandelen zal je het best wel voor 150 K kunnen hebben. Verder wil ik nooit meer van mijn leven heel dicht bij een ringweg wonen. Ik heb 8 jaar in eindhoven langs de ring gewoond en toen ik er weg was viel het me pas op hoe stil het overal is behalve langes een drukke weg.

De gehele flat waar ik nu woon is afgelopen jaar helemaal opgeknapt, ik heb een nieuwe keuken, badkamer, toilet en een warmte terugwin systeem gekregen.

De koopgarant die ik als ik het koop zou moeten onderteken staat zelfs expleciet vermeld dat ik het aan geen andere partij als de woningbouw mag verkopen.
pi_52890136
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
. Als ze alle paupers en ballen nu eens de toegang tot het centrum zouden verbieden....
Dan zal het rustig zijn met de kermis, het levenslied en de intro weken.
pi_52890162
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Tilburg is een kut stad. Grijs en saai en je kunt er ook al niet fantsoenlijk uitgaan. tilburg sucks.
Mentaliteit van de gemiddelde tilburger is ook niet alles. In het schone Brabant zijn wel mooiere steden te vinden, breda, den bosch eindhoven bijvoorbeeld.

Het enige positieve aan tilburg is: dat het wel makkelijk was met auto lessen
Breda en Den Bosch zijn inderdaad mooier, Eindhoven is ook een van de meeste lelijke steden van Nederland! Uitgaan kan je er ook wel redelijk, je hebt wel veel verschillende dingen in Tilburg!
pi_52890340
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan zal het rustig zijn met de kermis, het levenslied en de intro weken.
Zo heb ik het graag
pi_52890925
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:27 schreef Basp1 het volgende:

De koopgarant die ik als ik het koop zou moeten onderteken staat zelfs expleciet vermeld dat ik het aan geen andere partij als de woningbouw mag verkopen.
En dat laatste is dus het probleem. Je krijgt nooit een goede marktconforme prijs bij verkoop... Alles wat jij in het huis/appartement gaat investeren aan verbouwingen/uitbreidingen ooit is eigenlijk weggegooid geld.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52890943
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Tilburg is een kut stad. Grijs en saai en je kunt er ook al niet fantsoenlijk uitgaan. tilburg sucks.
Mentaliteit van de gemiddelde tilburger is ook niet alles. In het schone Brabant zijn wel mooiere steden te vinden, breda, den bosch eindhoven bijvoorbeeld.

Het enige positieve aan tilburg is: dat het wel makkelijk was met auto lessen
Toen je Eindhoven noemde was al je geloofwaardigheid meteen verdwenen. Er is geen lelijkere saaiere stad te bedenken dan Eindhoven. Uitgaansleven is er nauwelijks en qua stadszicht is het nog vele malen erger dan Tilburg.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52894208
*kan ook geen punt toevoegen op googlemaps*

*PC Nitwit*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52894417
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:55 schreef theKiD het volgende:
*kan ook geen punt toevoegen op googlemaps*

*PC Nitwit*
* -_Tommy_- neemt de schuld op zich en stelt een onderzoek in, zodra hier iets over bekend is wordt dat via de bekende media kanalen bekend gemaakt

MEA CULPA!
pi_52897164
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:59 schreef existenz het volgende:

[..]

En dat laatste is dus het probleem. Je krijgt nooit een goede marktconforme prijs bij verkoop... Alles wat jij in het huis/appartement gaat investeren aan verbouwingen/uitbreidingen ooit is eigenlijk weggegooid geld.
Wat moet ik nog in mijn appartement investeren als er vorig jaar een nieuwe keuken, badkamer en toilet in gezet is?

En als ik verder kijk ik moet eens kijken wat mijn maandlasten moeten worden, is het ongeveer gelijk aan wat ik dit moment aan huur betaal, dan moet ik even afwegen hoe lang ik van plan ben hier nog te blijven wonen maar dan weet ik tenminste zeker dat mijn maandlasten niet meer stijgen, dit itt huren. Waarbij ik geluk heb gehad dat het plan van mevrouw ekker niet door gegaan is want anders had ik dit jaar wel 4 of 5% huurverhoging erbij gekregen, ipv het nu geldende maximum van 1.1%.
pi_52898563
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:55 schreef theKiD het volgende:
*kan ook geen punt toevoegen op googlemaps*

*PC Nitwit*
niet waar,

deze icter lukt het ook niet ;p
alleen bij mn eigen map...
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_52898782
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat moet ik nog in mijn appartement investeren als er vorig jaar een nieuwe keuken, badkamer en toilet in gezet is?

En als ik verder kijk ik moet eens kijken wat mijn maandlasten moeten worden, is het ongeveer gelijk aan wat ik dit moment aan huur betaal, dan moet ik even afwegen hoe lang ik van plan ben hier nog te blijven wonen maar dan weet ik tenminste zeker dat mijn maandlasten niet meer stijgen, dit itt huren. Waarbij ik geluk heb gehad dat het plan van mevrouw ekker niet door gegaan is want anders had ik dit jaar wel 4 of 5% huurverhoging erbij gekregen, ipv het nu geldende maximum van 1.1%.
Onderhoud is wel vaker nodig. Dat ga je nog wel merken... Ik zeg niet dat kopen slecht is (of koopgarant), maar de adders onder het gras kunnen bij verkoop ineens anaconda's blijken te zijn...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52899626
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:11 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

niet waar,

deze icter lukt het ook niet ;p
alleen bij mn eigen map...
Dat t jou nie lukt wil nie zeggen dat ik geen pc-nitwit ben
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52901886
Terugvèènd-rejaksie!
  zondag 2 september 2007 @ 22:43:37 #38
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_52903816
Hoi.

Trusten,
pi_52905029
Hoi, trusten

Ik ga morgenvroeg rond 8u weer naar me mandje
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52923395
ff tvpen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52925077
En? Zal die grote Mall in Tilburg Noord er echt komen denken jullie? Of geen omroep Brabant tv gezien?

100.000m2 winkeloppervlak.. 5x zo groot als Rosada in Rosendaal..

Als er maar een shop met lucky13 komt
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52925255
Die komt er niet gok ik zo, net als de skiramide...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52928233
Tot over 9 uur, lieve Tilburg !
pi_52931079
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:51 schreef theKiD het volgende:
En? Zal die grote Mall in Tilburg Noord er echt komen denken jullie? Of geen omroep Brabant tv gezien?

100.000m2 winkeloppervlak.. 5x zo groot als Rosada in Rosendaal..

Als er maar een shop met lucky13 komt
net gehoord op het nieuws ...
zal leuk zijn maar net zoals met meerdere dingen zal dit er ook wel niet komen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_52931098
Ik zeg: Waar blijft die Lucky13 shop?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52939730
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:51 schreef theKiD het volgende:
En? Zal die grote Mall in Tilburg Noord er echt komen denken jullie? Of geen omroep Brabant tv gezien?

100.000m2 winkeloppervlak.. 5x zo groot als Rosada in Rosendaal..

Als er maar een shop met lucky13 komt
Van mij mag ut!!! Bij da winkeltjje tegenover de heuvelpoort kun je toch ook best veel lucky13spul kopen?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52940607
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:37 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Van mij mag ut!!! Bij da winkeltjje tegenover de heuvelpoort kun je toch ook best veel lucky13spul kopen?
Euh? Que? In Tilburg Lucky13? Ik ga tot nutoe altijd naar Eindhoven daarvoor.
Welk winkeltje dan? En waar zit ie ergens t.o de heuvelpoort?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52940709
wat is het eik?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52941025
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:49 schreef liefie_ het volgende:
wat is het eik?
Coffeeshop
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52941195



Een merk/ lifestyle zo je wilt..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52941227
ow bah!
sorry hoor
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52941230
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52941269
Ieder zn ding toch?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52942066
hmm die 2 zien er wel leuk uit
zal ook is in de rest gaan verdiepen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_52952594
Net op nieuws,

De SP herziet zijn stem met betrekking tot het volkslied.
Dus misschien alsnog een volkslied van onze guus meeuwis voor brabant
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_52952865
Iemand die in Tilburg een goeie (mannen)kapper weet te zitten?


Liefst omg. Korvel - centrum.
pi_52953929
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand die in Tilburg een goeie (mannen)kapper weet te zitten?


Liefst omg. Korvel - centrum.
Schuurkes, Korvelseweg 110-110a, 013 543 04 53
pi_52960013
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:42 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Schuurkes, Korvelseweg 110-110a, 013 543 04 53
Inderdaad,
ben ik ook vaak geweest,
alleen we konden ergens goedkoper terecht
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_52960054
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:31 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Inderdaad,
ben ik ook vaak geweest,
alleen we konden ergens goedkoper terecht
Ook tevreden over deze zaak neem ik aan?


En goedkoper? Wil dat zeggen dat deze erg duur is?
pi_52960903
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ook tevreden over deze zaak neem ik aan?


En goedkoper? Wil dat zeggen dat deze erg duur is?
Ja was wel tevreden

duur niet echt,
maar ja thuiskappers zijn altijd stukken goedkoper
nu knippen voor 5 euro, no matter wat er moet gebeuren
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_52984226
joh ik ging een kaartje voor loos halen van zaterdag... maar de hele 013 ligt nog in puin!!
naja
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52984552
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
joh ik ging een kaartje voor loos halen van zaterdag... maar de hele 013 ligt nog in puin!!
naja
Ja... T is nog laaaaang niet klaar en er lopen de hele dag een zooitje bouwvakkers rond te zeulen... Ik geloof dat de boxoffice pas 15 september weer open gaat... Kaartjes kun je kopen bij sounds en de free record shop (geloof ik)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52984566
013 Boxoffice gesloten eerste twee weken september, vvk LOOS bij Sounds Tilburg

TILBURG, 27 JUNI 2007
013 Boxoffice is gesloten tot zaterdag 15 september. Kaarten voor LOOS (8 september) en Construction Workers Farewell Party met o.a. Goose en Moke (9 september) kun je kopen bij cd- en platenspeciaalzaak Sounds (Nieuwlandstraat). Je kunt ook kaarten voor de meeste shows/activiteiten in 013 kopen bij de grotere postkantoren (o.a. op de Heuvel in Tilburg), Free Record Shop (in Nederland) en GWK Travelex stationskantoren. Aan de avondkassa voor LOOS (8 sep) en dagkassa voor de Construction Workers Farewell Party (9 sep) kun je - uiteraard - ook kaarten kopen, mits voorhanden.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52984631
I know ze hebben me ook door verwezen, maar ik dacht het moet zaterdag helemaal af zijn, dus ik kan er vast al wel een kaartje kopen maar ik moest idd tussen de bouwvakkers, over een stuk nat cement heen springen en zo

ach ja t was een hele ervaring en ik hem mn kaartjes dus ja
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52985460
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:13 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Ja was wel tevreden

duur niet echt,
maar ja thuiskappers zijn altijd stukken goedkoper
nu knippen voor 5 euro, no matter wat er moet gebeuren
Bedankt iig, ga er denk ik morgen even langs.
pi_52989472
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef liefie_ het volgende:
I know ze hebben me ook door verwezen, maar ik dacht het moet zaterdag helemaal af zijn, dus ik kan er vast al wel een kaartje kopen maar ik moest idd tussen de bouwvakkers, over een stuk nat cement heen springen en zo

ach ja t was een hele ervaring en ik hem mn kaartjes dus ja
Een neefje van een collega van me is aan het werk als bouvakker in 013 en hij heeft de afgelopen week al elke dag van 08.00 tm 22.00 uur gewerkt omdat anders komende zaterdag en zondag de festiviteiten niet eens doorgang konden vinden.

Als het qau planning lukt ben ik wel van plan om zondag even te gaan kijken.
pi_52990121
ik stond ook echt zo van dit gaat jullie niet lukken
en zij zo van ja het moet wel
en ik zo van het gaat niet
en hij zou van het moet wel
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52990862
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef liefie_ het volgende:
I know ze hebben me ook door verwezen, maar ik dacht het moet zaterdag helemaal af zijn, dus ik kan er vast al wel een kaartje kopen maar ik moest idd tussen de bouwvakkers, over een stuk nat cement heen springen en zo

ach ja t was een hele ervaring en ik hem mn kaartjes dus ja
Gheheheh dat gaat nooit op tijd af zijn... Er hobbelen de hele dag een zooi chagerijnige (oke... en ook wat vrolijke) bouwvakkers rond en daar moet ik dan met mn schoonmaakkarretje tussendoor... Schoonmaken wat 5 minuten later toch weer smerig is!! Kan er beter een koffiekarretje van maken!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52991018
Wat is loos ook alweer .
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52991260
1e zaterdag van de maand in 013
met zo'n thema en muziek en zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52991283
alleen nu evne niet de eerste
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52991368
en misschien ook wel niet de 2e
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52991493
ghehehe
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52997337
Moet ik me schamen dat ik nog nooit in 013 ben geweest?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52997829
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 05:39 schreef theKiD het volgende:
Moet ik me schamen dat ik nog nooit in 013 ben geweest?
Ja, dat ben ik zelfs al
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_52998573
Ik mag er straks weer naar toe
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52999234
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 05:39 schreef theKiD het volgende:
Moet ik me schamen dat ik nog nooit in 013 ben geweest?
Ja.


Eind vd maand weer een kans met student sounds.
pi_53001204
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 05:39 schreef theKiD het volgende:
Moet ik me schamen dat ik nog nooit in 013 ben geweest?
of morgen
naar loos
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53001222
is student sounds eigenlijk leuk?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53003333
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:26 schreef liefie_ het volgende:

naar loos
potverdikkie, eerste loos in 10 maanden die ik ga missen
pi_53003358
why?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53003413
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:59 schreef liefie_ het volgende:
why?
Feeschtje elders, buiten Brabant. normaal zeg ik alles af voor LOOS
pi_53003493
in november ben ik er iig bij, vier ik eerst mn verjaardag, en daarna alle zalen loos! hoppa. al zin in
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:14:22 #84
242 Pinball
Electric Monk
pi_53009932
Loos.
Net nog kaartjes gekocht

Fijn dat de 013 weer open is.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_53010632
Nou ja..... Open...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:45:20 #86
242 Pinball
Electric Monk
pi_53010742
Het ligt toch nog half open.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_53013210
Yup... En ze mogen ook open hoor ik net...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53013486
godverdomme, hebben die voetbalvrouwen tegen Utrecht nog verloren ook ...
pi_53014184
Loos . Tot morgen iedereen!
pi_53014196
pff ik hoop niet dat iemand me herkent
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53014792
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:14 schreef liefie_ het volgende:
pff ik hoop niet dat iemand me herkent
Als jij een FOK shirt draagt, doen we net alsof we je niet kennen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53014838
nee dat is niet sexy
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53014861
Nieuwe bar is wel errug gaaf... En de "lampen" ook
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53014958
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:43 schreef liefie_ het volgende:
nee dat is niet sexy
Je kunt ook gewoon geen kleren aantrekken, dan valt het niet op of er fokkers naar je staan te staren
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53014962
quote:
Op donderdag 6 september 2007 20:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een neefje van een collega van me is aan het werk als bouvakker in 013 en hij heeft de afgelopen week al elke dag van 08.00 tm 22.00 uur gewerkt omdat anders komende zaterdag en zondag de festiviteiten niet eens doorgang konden vinden.

Als het qau planning lukt ben ik wel van plan om zondag even te gaan kijken.
Dan heb ik trouwens dat neefje van die collega van je al best vaak in de weg gelopen denk ik!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53014995
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:47 schreef existenz het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon geen kleren aantrekken, dan valt het niet op of er fokkers naar je staan te staren
of ik doe iets heel moois aan en dan kijkt iedereen

of ik ga me gewoon bezatten
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53015013
Gelukkig ben ik ook niet herkenbaar.
pi_53015055
Bezatten, dat doe ik morgen wel
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53015272
ik ook nog nooit in 013 geweest

15 december ga ik in elk geval... brabant party tv opnames o/

Maar die LOOS.... watvoor soort muziek enzo wordt er gedraaid ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53015503
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook nog nooit in 013 geweest

15 december ga ik in elk geval... brabant party tv opnames o/

Maar die LOOS.... watvoor soort muziek enzo wordt er gedraaid ?
Crazy, je zakt erg laag op mijn cool lijst nu, met je brabant party tv
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53015541
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook nog nooit in 013 geweest

15 december ga ik in elk geval... brabant party tv opnames o/

Maar die LOOS.... watvoor soort muziek enzo wordt er gedraaid ?
En.... Wat vind je van t programma?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53015576
Heeft iemand trouwens foto's van nieuwe 013?
pi_53015625
Ik niet.... Maar vanmiddag was t nog een gigantische puinhoop....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53025551
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook nog nooit in 013 geweest

15 december ga ik in elk geval... brabant party tv opnames o/

Maar die LOOS.... watvoor soort muziek enzo wordt er gedraaid ?
brabant party
waarom had ik zoiets al verwacht
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53025558
wat is het thema van loos?
de nieuwe 013 of zo?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 8 september 2007 @ 15:13:27 #106
242 Pinball
Electric Monk
pi_53029768
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:28 schreef liefie_ het volgende:
wat is het thema van loos?
de nieuwe 013 of zo?
quote:
Wij willen LOOS! roepen jullie in koor na zo’n poos geen Loos. De maandelijkse alternatieve stapavond in 013 pakt na twee maanden stilte met groots kabaal uit. DJ Arnold haalt de beste platen van het moment uit zijn koffer en wisselt die af met herkenbare en dansbare stampers. Kraak & Smaak zorgen voor smakelijke beats met soul in de Kleine Zaal terwijl soepele drum & bass van het label Counter Intelligence (Kj3ld, Rosco b2b Esta, Macc, Fractional b2b Mav b2b John Doe) de Bat Cave vult. Uiteraard word je verrast door ongelooflijke side-acts, bedwelmende videobeelden van de Kijkbuiskinderen en een prachtig decor… en jullie zien het resultaat van een paar maanden hakken, zagen en boren… als eerste!
www.013web.nl


Probeerde net nog 2 extra kaartjes te kopen, maar het is dus uitverkocht.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_53031507
Dit is meer een Loos-topic geworden dan een Tilburg-topic .
pi_53031586
joechei ik heb een kaartje!

en loos verdient eerder een topic dan tilburg
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53031672
True!

Ik had mijn kaartje al week geleden gehaald .
pi_53032350
Nou... Zo de laatste bouwvakkers eruit jagen en hopen dat we de boel nog een beetje "netjes" kunnen krijgen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53033022
Mogen ze wel opschieten.
pi_53034457
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En.... Wat vind je van t programma?
programma ??? .....

en tja liefie en exist, ieder zn smaak, maar wat dat betreft houd ik van teveel soorten muziek, alleen geen gothic en hard core. voor rest vind ik veel prima
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 8 september 2007 @ 19:29:17 #113
242 Pinball
Electric Monk
pi_53034838


Ik was dus nieuwsgierig naar wat Brabant Party was, kom ik op de site van Wesley uit.
quote:
Al mijn openbare optredens vindt je in mijn agenda, wie weet treedt ik binnenkort bij jouw in de buurt op.
Wat een treurnis, zoveel fouten in één zin.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_53035198
ik heb ooit een kaart gehad met de handtekening van wesley en van harte gefeliciteert er op
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53039064
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 19:09 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

programma ??? .....

en tja liefie en exist, ieder zn smaak, maar wat dat betreft houd ik van teveel soorten muziek, alleen geen gothic en hard core. voor rest vind ik veel prima
Ja, programma... Wie er komen en zo...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53039136
O ok Vamperotica

tjaben de laatste tijd beetje afwezig

en pinball,
Tja die Wesley....... ben toen naar dat concert geweest van hem in de ijssporthal. Alle artiesten waren wel goed, maar hij had een spectaculaire opkomst alleen zn zang kwaliteit vond ik ook redelijk tegen vallen vergeleken bij de rest
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53039272
ik ga ook naar beth hart in 013
echt een aanrader!!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53041331
Wesley werd al uitgejauwd toen ie nog "Hup Willem II stoere kerels, veel succes Wesley" was
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53046121
nou zeg de 013 was helemaal niet zo heel veel veranderd
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53046243
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:51 schreef liefie_ het volgende:
nou zeg de 013 was helemaal niet zo heel veel veranderd
Had je dan verwacht dat ze de grote zaal groter gemaakt zouden hebben?
pi_53046350
nou nee maar wel dat ze het een beetje hadden opgeleukt of zo

wat is er eik te doen op de besterd?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53046799
Markt?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53046902
gewoon markt??
dat is saai
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53047770
Nee er was wel iets bezig. Kwamen wat volkszangers geloof ik.. o.a. Dries Roelvink
pi_53047808
ow serieus! nou nou!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53047885
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:23 schreef liefie_ het volgende:
ow serieus! nou nou!
Jaja, er gebeuren spannende dingen in Tilburg.
pi_53048033
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Jaja, er gebeuren spannende dingen in Tilburg.
Waar dan?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53048077
De schans. Weet alleen niet hoelaat het begint.
pi_53048264
Ik heb lekker een zakje puin van de verbouwing gehad . Ik vond het wel jammer dat het nieuwe stuk totaal niet bij de rest past.
pi_53048502
ik vind dat jij een foto in je fobo moet zetten dan kan ik je de volgende keer herkennen op loos
ben maar niet bang ik zal alleen gluren niks zeggen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53049553
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De schans. Weet alleen niet hoelaat het begint.
Hee... Da's hier om de hoek! Vroeg me al af wat al die mensen kwamen doen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53049582
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:51 schreef liefie_ het volgende:
nou zeg de 013 was helemaal niet zo heel veel veranderd
Nee.... Voor "het publiek eigenlijk alleen foyer, gang en garderobe geloof ik....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53049604
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb lekker een zakje puin van de verbouwing gehad . Ik vond het wel jammer dat het nieuwe stuk totaal niet bij de rest past.
Nee.... Zonde is dat he?!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53049642
Concert: Construction Workers Farewell Party Ga jij naar dit concert?

zondag 09 september 2007 (vandaag!)
013 - Dommelsch Zaal - Tilburg
Aanvang: 15:00

====

Naam Sweet Sunday
Datum 09-09-2007 (zondag)
Locatie Club Carpe DM ( 8,8 )
Prijs aan deur 10,00
Straat Rielseweg 875
Plaats Tilburg NL
Tijd van 16:00
Tijd tot 22:00
Muziekstijl Classics, Club, Electro, Hardtrance, Jump, Oldschool, Trance
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53049681
wil je weer uit existenz?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53049881
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:55 schreef liefie_ het volgende:
wil je weer uit existenz?
Ik ben gisteren niet geweest, had wat anders te doen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53050029
is er ergens een ap open?

ik heb trouwens ook wel zin om te stappen maar ik denk iedereen nog ligt bij te komen van gister
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53050182
Een appie hein? De grote denk ik
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53050947
jeetje ik zie net dat albert west en henk damen ook al op dat schans ding zijn

tis nogal wat!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53051137
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef liefie_ het volgende:
jeetje ik zie net dat albert west en henk damen ook al op dat schans ding zijn

tis nogal wat!
ow jippie
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53051180
Ik hoor de muziek nog in Tilburg zuid...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53051214
hey en ik hoor niks!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53051251
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:08 schreef existenz het volgende:
Ik hoor de muziek nog in Tilburg zuid...
... Ik hoor (haast) nix
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53051334
Mazzelaars!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53051402
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:14 schreef existenz het volgende:
Mazzelaars!
Ghehehe en ik zit nog wel om de hoek!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53051463
ja hoor je niet wat anders? ik geloof dat er meer dingen te doen zijn namelijk vandaag
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53051585
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:20 schreef liefie_ het volgende:
ja hoor je niet wat anders? ik geloof dat er meer dingen te doen zijn namelijk vandaag
Het is ieg iets ala Frans Bauer
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53054094
op de westermarkt was ook iets te doen.
winkels waren open en op het pleintje stond ook een podium
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53054665
hier is t nog steeds niet afgelopen geloof ik
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53056518
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:04 schreef liefie_ het volgende:
ik vind dat jij een foto in je fobo moet zetten dan kan ik je de volgende keer herkennen op loos
ben maar niet bang ik zal alleen gluren niks zeggen
Volgende Loos Fok!Meet ?

Vriendin van me wilde trouwens wel naar Construction Workers Farewell Party, maar ik was te lam van gisteren .
pi_53056728
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

Volgende Loos Fok!Meet ?

Vriendin van me wilde trouwens wel naar Construction Workers Farewell Party, maar ik was te lam van gisteren .
Hey, jou ken ik van jou familiefoto!!

Jullie wonen bij ons in de Jumbo!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53056877
Cool .
pi_53057317
Da gesodemieter hier op de schans is gewoon nog steeds niet afgelopen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53061292
tvp omdat ik in goirle woon
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 10 september 2007 @ 06:57:23 #155
242 Pinball
Electric Monk
pi_53065716
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb lekker een zakje puin van de verbouwing gehad . Ik vond het wel jammer dat het nieuwe stuk totaal niet bij de rest past.


Behoorlijk contrast inderdaad.

Loos was weer eens een echt kinderfeestje met al die 16-jarigen.
Maar het wel weer leuk!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_53070574
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tvp omdat ik in goirle woon
Blij dek doar weg zij zeg!
pi_53070595
Waar doen jullie je boodschappen? Ik bij de Emté op de Besterd of de Aldi op 't Wilhelminaplein.
pi_53070926
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tvp omdat ik in goirle woon
Is er dan geen goirle deel 0.01 topic.
pi_53070938
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:26 schreef FlyingFox het volgende:
Waar doen jullie je boodschappen? Ik bij de Emté op de Besterd of de Aldi op 't Wilhelminaplein.
Meestal Nettorama, omdat deze het dichtste bij is. Wel een bagger supermarkt verder, slecht aanbod en vaak wel een te lange rij.


Als ik niet lui ben de AH.
pi_53070975
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Meestal Nettorama, omdat deze het dichtste bij is. Wel een bagger supermarkt verder, slecht aanbod en vaak wel een te lange rij.


Als ik niet lui ben de AH.
maar wel goedkoop heb ik gemerkt met je gewone producten, cola is er veel goedkoper zo ook veel dingen zoals pasta saus etc etc dus wel goede aanvulling
pi_53073285
Grote Albert Heijn
Jumbo op het Bart van Peltplein
of Aldi/ Plus in Udenhout *Als ik toevallig bij ouders op bezoek ben en boodschappen moet halen *
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_53074829
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Is er dan geen goirle deel 0.01 topic.
lacht maar gullie stadse mensen

Overigens is het de vraag hoelang goirle en riel nog bestaan zo
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53075109
quote:
Op maandag 10 september 2007 16:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

lacht maar gullie stadse mensen

Hullie en gullie daor
quote:
Overigens is het de vraag hoelang goirle en riel nog bestaan zo
Zit het dan in de planning dat dat ook door tilburg geannexeerd word?
pi_53075173
quote:
Op maandag 10 september 2007 16:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]


Hullie en gullie daor
[..]

Zit het dan in de planning dat dat ook door tilburg geannexeerd word?
mwaoh al zo`n 15 jaar en het was ze bijna gelukt zo`n 10 jaar geleden
maar nu met de boschekkens en dergelijke zitten we helemaal aan elkaar vast

Gòòl he zèn historie, potverdorie
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53076241
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:26 schreef FlyingFox het volgende:
Waar doen jullie je boodschappen? Ik bij de Emté op de Besterd of de Aldi op 't Wilhelminaplein.
daar woon ik zoooo dicht bij (de emte)
en shop dus eik altijd daar
soms de grote ap als ik iets nodig heb dat ze daar niet hebben
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 10 september 2007 @ 18:22:02 #166
242 Pinball
Electric Monk
pi_53077341
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:26 schreef FlyingFox het volgende:
Waar doen jullie je boodschappen? Ik bij de Emté op de Besterd of de Aldi op 't Wilhelminaplein.


Meestal de grote Appie, daar fiets ik voorbij uit mijn werk, en anders de Super de Boer aan de Korvelseweg, want dat is op loopafstand en dan kan ik de fiets/auto lekker laten staan.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_53077442
Jumbo natuurlijk
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53077758
Ik doe nooit boodschappen in Tilburg want ik woon niet in Tilburg .
pi_53078396
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:30 schreef liefie_ het volgende:

[..]

daar woon ik zoooo dicht bij (de emte)
en shop dus eik altijd daar
soms de grote ap als ik iets nodig heb dat ze daar niet hebben
Ik woon dr ook op 3 minuten fietsen vanaf.. maar toch ben ik er nog nooit geweest
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_53078613
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:04 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

* -_Tommy_- neemt de schuld op zich en stelt een onderzoek in, zodra hier iets over bekend is wordt dat via de bekende media kanalen bekend gemaakt

MEA CULPA!
Is het ondertussen al gelukt?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_53080703
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:07 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik woon dr ook op 3 minuten fietsen vanaf.. maar toch ben ik er nog nooit geweest
nou ik zou er nog niet 3 minuten op kunnen lopen al had ik het graag
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53081034
Dan kan je idd beter daar naartoe gaan dan naar een andere winkel..

Bij mij is die 3 minuten incl fiets uit de stalling zoeken en aanzwengelen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_53082716
In de Besterd/Groeseind is de straatverlichting uitgevallen...
pi_53083325
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In de Besterd/Groeseind is de straatverlichting uitgevallen...
gezellig
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53083507
Brandweer heeft om 21:30 ook nog voor een spoorwagon moeten uitrukken

midden in het centrum.
er is nog geen informatie bekend maar benieuwd wat er nu weer aan de hand was :s

dat ze de goederentreinen even uit de stad halen :s

En een snelle update:

Het betreft mogelijk een lekkage met de stof 2261 id 60 XYLENOLEN brandweer is aan het meten richting station west

[ Bericht 20% gewijzigd door Crazy-M op 10-09-2007 22:42:52 ]
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53083811
jeetje wat een nieuws allemaal weer
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53083817
Xylenolen is gemeen spul volgens google
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53083907
mja hopen dus dat het allemaal wel weer meevalt
(meestal met die dingen)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53083923
goederenvervoer door Tilburg
pi_53083964
mja je zult je bijna afvragen wanneer het mis gaat:o

de hoeveelste is deze al wel niet ???

maar het blijkt inderdaad mee te vallen, treinen reden nog wel gewoon door en brandweer had schijnbaar geen haast. Maar ja die trein staat daar denk ik gewoon op zijspoor dus niet hinderlijk voor de rest
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53084031
Er zijn wel vertragingen tussen Breda en Tilburg hoor. Van 60 minuten.
quote:
Breda<->Tilburg

Door een defecte goederentrein rijden
er tussen Tilburg en Gilze-Rijen geen
treinen.

Vertraging: meer dan 60 minuten.
pi_53084140
hmm ok, dacht toenet nog niet ...
heb ik verkeerd gekeken
sorry
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53084421
Wat een drama's allemaal.
pi_53084449
jeetje wat doet het er toe!
als er iets in de lucht zou zitten waardoor we allemaal een dramatische dood sterven hoor je dat vanzelf hoor
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53084517
Ik hoop het maar! Anders zie ik jullie morgenochtend wel allemaal plat liggen.
pi_53084567
..is het weer die tijd van de maand...
pi_53084616
Nee hoor. Mag toch ook wel een lolletje hebben!
pi_53084640
nee hoor ik vind het gewoon echt enorme onzin dus dat moet ik dan even kwijt
maar laat je niet tegen houden om het te posten of zo hoor

maar 9 van de 10 keer zijn dat soort dingen loos alarm
en dat de lantaren palen het niet doen? vreselijk!
maar daar heb je niet bepaald last van als je zit te fokken he
plus ik gok dat we ook allemaal nog wel kunnen overleven zonder lantaarnpaal
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53084775
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:14 schreef liefie_ het volgende:
maar 9 van de 10 keer zijn dat soort dingen loos alarm
en dat de lantaren palen het niet doen? vreselijk!
maar daar heb je niet bepaald last van als je zit te fokken he
plus ik gok dat we ook allemaal nog wel kunnen overleven zonder lantaarnpaal
ja, het is allemaal wat
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53084941
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:13 schreef Tegan het volgende:
Nee hoor. Mag toch ook wel een lolletje hebben!
Denk maar niet dat ik jou bedoelde!
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:14 schreef liefie_ het volgende:
nee hoor ik vind het gewoon echt enorme onzin dus dat moet ik dan even kwijt
maar laat je niet tegen houden om het te posten of zo hoor

maar 9 van de 10 keer zijn dat soort dingen loos alarm
en dat de lantaren palen het niet doen? vreselijk!
maar daar heb je niet bepaald last van als je zit te fokken he
plus ik gok dat we ook allemaal nog wel kunnen overleven zonder lantaarnpaal
In mijn geval was het meer als tip bedoelt. Dat je ongezien in mijn wijk mensen kunt gaan beroven, auto's kunt inbreken en/of de straat schuin kunt oversteken. Voor mij zelf echter zou het -als die krengen het nog steeds niet zouden hebben gedaan, want ze doen het verdomme weer- voor een betere nachtrust hebben gezorgd.
pi_53085521
Pas maar op! Nu weet heel Fok waar je woont...
pi_53085577
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:45 schreef Tegan het volgende:
Pas maar op! Nu weet heel Fok waar je woont...
Ergens in de 6e stad van Nederland.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53088350
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:17 schreef theKiD het volgende:

[..]

Is het ondertussen al gelukt?
nee
pi_53088491
En het viel dus weer mee


TILBURG - Het treinverkeer tussen het centraal station van Tilburg en Gilze-Rijen is maandagavond na tien uur stilgelegd. Dit gebeurde nadat uit een van de wagons van een goederentrein een penetrante geur was gekomen. De trein stond tussen Tilburg CS en Tilburg-West.
In een aantal wagons zitten gevaarlijke stoffen. Of de geur uit uit een van die wagons komt, is niet duidelijk.Reizigers moeten rekening houden met een uur vertraging.

Bron:OmroepBrabant.nl

Enkele fotos op:
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/27022/fotos
http://www.brandongevalle(...)n7klHZIAjUtuM312arS2
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53089236
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In de Besterd/Groeseind is de straatverlichting uitgevallen...
Tot aan 't Rosmolenplein was 't donker, damn dan wil je ineens wel licht op je fiets.
pi_53128122
Ik vergeet dit topic steeds

tvptje dan maar weer.
pi_53137831
Een mooi uitzicht vanochtend.



Ik ben nog steeds een keer aan het wachten totdat er nog meer mist hangt en alleen maar de hoge gebouwen zicht baar zijn.
pi_53137839
Basp1,

waar woon je ergens in Tilburg ;p
en hoe laat gemaakt ?

is nu echt super helder hier
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53137905
te zien aan de foto moet de westpoint en de sint anna kerk denk ik richting zuid zuid oost dus misschien richting gebouwen interpolis?
pi_53137915
hmm ja werkend bij interpolis dan
anders zo hoog nog een foto kunnen maken ........

dus denk dat ik ook voor interpolis ga

(die staat namelijk ook niet op de foto)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53138455
Nee ik woon in noord tilburg in 1 van de 3 flats die daar in de buurt van het kanaal zijn, en dan 12 hoog.

En de foto was om ongeveer 7.15 genomen, de mist was wel snel aan het optrekken.
pi_53139165
hmmm is dat dan de kerk die staat aan de goirkestraat?
pi_53139246
aan het gekke spitsje te zien zou het ook wel eens de hasseltse kerk kunnen zijn
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53139298
hallo! Ik dacht ik kom hier ook maar weer eens kijken!
hihi lange geleden weer dat ik in tilburg postte
ben er ook te weinig geweest, ja pas nog ff een bliksem bezoek... maar dat was gewoon te kort!
  donderdag 13 september 2007 @ 12:37:34 #205
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_53143426
Vanavond is het Studentenfestival met Van Velzen, Ben Liebrand, Albert West en nog wat ander spul. Heeft iemand de exacte tijden?
Love will be my strongest weapon
pi_53143547
quote:
Op donderdag 13 september 2007 07:31 schreef Basp1 het volgende:
Een mooi uitzicht vanochtend.

[afbeelding]

Ik ben nog steeds een keer aan het wachten totdat er nog meer mist hangt en alleen maar de hoge gebouwen zicht baar zijn.
Prachtig uitzicht, zoals ik een keer heb mogen aanschouwen
pi_53146342
tvp
pi_53184473
Tilburg .
pi_53187521
Wat was er vandaag te doen in het leypark?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:37:26 #210
242 Pinball
Electric Monk
pi_53195505
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:12 schreef existenz het volgende:
Wat was er vandaag te doen in het leypark?


Weet ik niet.

Morgen is autoloze zondag, kan ik lekker heel de dag op straat spelen!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_53195577
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:37 schreef Pinball het volgende:

[..]



Weet ik niet.

Morgen is autoloze zondag, kan ik lekker heel de dag op straat spelen!
Zeg jij ff waar? Dan kom ik wel ff met de auto
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53196022
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:37 schreef Pinball het volgende:Morgen is autoloze zondag, kan ik lekker heel de dag op straat spelen!
gemeente tilburg is ook echt van de vorige eeuw!

van www.tilburg.nl
quote:
Ontheffingen
Het autovrije gebied wordt afgesloten voor alle gemotoriseerde voertuigen behalve bromfietsen, fietsen met trapondersteuning en gehandicaptenvoertuigen.
Uitzonderingen hierop zijn:
• Hulpdiensten: o.a. Brandweer, Politie, Ambulance
• Bussen in lijndienst
• Taxi's
• Touringcars met een specifieke bestemming (bijvoorbeeld hotel)
• Aanvullende groepen die taken moeten uitvoeren met een aantoonbaar spoedeisend karakter (artsen, verloskundigen/kraamzorg, bewakingsdiensten/alarmdiensten, nooddiensten, reinigingsvoertuigen, invaliden met een invalidenkaart, PTT, dierenambulance).
De PTT bestaat al een jaar of 10 zeker niet meer hoor!
pi_53198607
Bewkingsdiensten mogen wel rijden *jeeej voor me werk* zal ook de laatste keer zijn dat er een miniscuul voordeeltje aanzit
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_53218918
jezus ik doe alles mn hele leven al op de fiets! en dat zal niet snel veranderen
en dan juist vandaag als ik opgehaald zou worden met de auto kan dat waarschijnlijk niet eens!
#*$&$&$&&#&#&@&&@@^&!^@! !!!!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53218950
Die autoloze zondag is ook niet aangekondigd of zo...
pi_53219089
tis iemand van buiten tilburg duh

zo van zal ik je komen halen
jeuj! ownee
aargh
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53219557
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die autoloze zondag is ook niet aangekondigd of zo...
nou niet briljant hoor, was van de week dat ik zag dat de borden er kwamen! gelul elke keer, zeker nu tilburg al een jaar of meer bijna niet bereikbaar is, is het eindelijk ff een beetje goed kan je er weer niet komen!
pi_53220006
eerlijk gezegd heb ik het hier op het forum ook pas voor het eerst van gehoord

Overigens speelt Willem II vandaag thuis, raar gepland.
  maandag 17 september 2007 @ 17:42:03 #219
242 Pinball
Electric Monk
pi_53248432
Volgens mij heeft iedereen in het autovrije gebied gewoon een brief gehad.
Ik iig wel.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_53248752
Keb nix van een autovrije zondag gemerkt!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53250354
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:42 schreef Pinball het volgende:
Volgens mij heeft iedereen in het autovrije gebied gewoon een brief gehad.
Ik iig wel.
die zal wel bij mijn huisgenoot zijn blijven steken
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53272550
Zelfs wij van de scouting die midden in het gebied zitten wisten het al ruim 2 maanden......

Ook de verkeersborden die er al een week eerder klaar stonden lieten duidelijk zien wat werd afgesloten

maar goed, wij kwamen terug van groepsweekend, ouders hebben we bij de grote albert heijn de kinderen op laten halen, daarna zijn we met 4 wagens (waarvan er 2 met aanhanger tot de afzetting gereden. Daar gezegd dat we veel moesten lossen en toen konden we zo doorrijden Ook als je gewoon de postcode vertelde waar je woonde mocht je ook door rijden
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53273170
Hallo!
pi_53273199
over weekje weer thuis... eindelijk
pi_53273310
Waar ben je?
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:48:02 #226
242 Pinball
Electric Monk
pi_53276999
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef FlyingFox het volgende:
Waar ben je?


Staat in z'n sig.

'Kijk ik zit in het buitenland!'-post.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_53277232
Vanmiddag ff bij Kandinsky geweest. Was gezellig
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_53278105
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef theKiD het volgende:
Vanmiddag ff bij Kandinsky geweest. Was gezellig
moet je gaan bierproeven daar dat is leuk!
pi_53282361
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:26 schreef Deceit het volgende:
over weekje weer thuis... eindelijk
en dan in mei weer op pad....
op zich lijkt me best leuk om in buitenland je stage te kunnen doen

ooit had ik het plan om in finland naar school te gaan had alleen te weinig studie punten
pi_53283292
Wat een tering puinhoop op de ringbaan oost tegenwoordig daarbij het spoor. Echt alles stond dicht
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53289702
Ben blij dat ik toen daar net de andere kant op reed, toen het dicht stond daar
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_53381190
Die woktent in de Telegraafstraat is erg tof, echt goed en niet ranzig itt Tony's Wok Away.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_53381234
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die woktent in de Telegraafstraat is erg tof, echt goed en niet ranzig itt Tony's Wok Away.
nou het is echt te pauper, de service onwijs klote en de meisjes die er werken zo dom als het achtereind van een varken
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53381287
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:08 schreef liefie_ het volgende:

[..]

nou het is echt te pauper, de service onwijs klote en de meisjes die er werken zo dom als het achtereind van een varken
Ik werd geholpen door een jongen, en die was kei aardig, hoezo is het er pauper, ziet er super netjes uit. Hebben wij het over dezelfde, tegenover de midi?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_53381361
ow nee sorry ik heb t over die in de juliana van stolberg straat
haalde even 2 dingen door elkaar

maar die is dus echt vreselijk
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:01:14 #236
242 Pinball
Electric Monk
pi_53383589
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef liefie_ het volgende:
ow nee sorry ik heb t over die in de juliana van stolberg straat
haalde even 2 dingen door elkaar

maar die is dus echt vreselijk


Als je toch al daar bent kun je net zo goed even door de Emmapassage lopen naar het Stadhuisplein. Die wokker die daar zit is kei lekker, en retesnel!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:14:14 #237
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_53383883
Situatie Tilburgse Marokkanen zorgelijk
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Brabants Dagblad
Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2007 @ 16:42
Icoon BinnenlandsDe gemeente Tilburg maakt zich ernstige zorgen over het gedrag van jongeren van Marokkaanse komaf. De groep 12- tot 18-jarigen wordt omschreven als ''overlastgevers, criminelen en radicale moslims.'' Tilburg telt ongeveer 5.000 Marokkanen, van wie de meesten in Tilburg-Noord en -West wonen. Ruim 30% van de Marokkaanse jongeren belandt in de criminaliteit.

Tilburg wil de Marokkanen op dezelfde harde manier aanpakken zoals nu al in de gemeente bij Antilliaanse jongeren gebeurt, met strakke begeleiding coaching. ''Maar zonder de Marokkaanse gemeenschap zelf kunnen we niets'', zegt verantwoordelijk PvdA-wethouder Jan Hamming van integratie. ''Gelukkig ziet die Marokkaanse samenleving in Tilburg zelf in dat er wat moet gebeuren. Met de meeste jongeren gaat het goed, maar als eenderde het verkeerde pad opgaat, kan dat gewoon niet.''

Aanpak werkt
De aanpak van de Antilliaanse probleemjeugd werpt volgens Tilburg langzaam vruchten af. Hun schooluitval is fors gedaald evenals de werkloosheid. De criminaliteit van die groep is met 22% minder geworden. Overigens vormen Antilliaanse jongens nog steeds de meest oververtegenwoordigde groep als het gaat om (harde) criminaliteit, zoals straatroven, diefstal en geweld.

Het Tilburgse college van B&W denkt ook bij de Marokkanen met een strenge aanpak te kunnen scoren. Te denken valt aan gezinscoaches, persoonlijke begeleiding en hulp uit de eigen omgeving. De softe aanpak zal niet gehanteerd worden, waarschuwt de wethouder.

In totaal trekt Tilburg voor beide projecten bijna 2 miljoen euro uit.

Overigens waarschuwt het gemeentebestuur voor de slechte positie van Marokkaanse meisjes. Zij vervallen dan wel niet in criminaliteit en volgen verhoudingsgewijs vaker hogere opleidingen, óók zij hebben problemen met het vinden van hun plek in de samenleving en worden evengoed geconfronteerd met identiteitsproblemen, vooroordelen en maatschappelijke uitsluiting.

pi_53383909
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:14 schreef Messenga het volgende:
Situatie Tilburgse Marokkanen zorgelijk
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Brabants Dagblad
Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2007 @ 16:42
Icoon BinnenlandsDe gemeente Tilburg maakt zich ernstige zorgen over het gedrag van jongeren van Marokkaanse komaf. De groep 12- tot 18-jarigen wordt omschreven als ''overlastgevers, criminelen en radicale moslims.'' Tilburg telt ongeveer 5.000 Marokkanen, van wie de meesten in Tilburg-Noord en -West wonen. Ruim 30% van de Marokkaanse jongeren belandt in de criminaliteit.

Tilburg wil de Marokkanen op dezelfde harde manier aanpakken zoals nu al in de gemeente bij Antilliaanse jongeren gebeurt, met strakke begeleiding coaching. ''Maar zonder de Marokkaanse gemeenschap zelf kunnen we niets'', zegt verantwoordelijk PvdA-wethouder Jan Hamming van integratie. ''Gelukkig ziet die Marokkaanse samenleving in Tilburg zelf in dat er wat moet gebeuren. Met de meeste jongeren gaat het goed, maar als eenderde het verkeerde pad opgaat, kan dat gewoon niet.''

Aanpak werkt
De aanpak van de Antilliaanse probleemjeugd werpt volgens Tilburg langzaam vruchten af. Hun schooluitval is fors gedaald evenals de werkloosheid. De criminaliteit van die groep is met 22% minder geworden. Overigens vormen Antilliaanse jongens nog steeds de meest oververtegenwoordigde groep als het gaat om (harde) criminaliteit, zoals straatroven, diefstal en geweld.

Het Tilburgse college van B&W denkt ook bij de Marokkanen met een strenge aanpak te kunnen scoren. Te denken valt aan gezinscoaches, persoonlijke begeleiding en hulp uit de eigen omgeving. De softe aanpak zal niet gehanteerd worden, waarschuwt de wethouder.

In totaal trekt Tilburg voor beide projecten bijna 2 miljoen euro uit.

Overigens waarschuwt het gemeentebestuur voor de slechte positie van Marokkaanse meisjes. Zij vervallen dan wel niet in criminaliteit en volgen verhoudingsgewijs vaker hogere opleidingen, óók zij hebben problemen met het vinden van hun plek in de samenleving en worden evengoed geconfronteerd met identiteitsproblemen, vooroordelen en maatschappelijke uitsluiting.

Ik las het net ook al, tell me something new.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_53384217
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:01 schreef Pinball het volgende:

[..]



Als je toch al daar bent kun je net zo goed even door de Emmapassage lopen naar het Stadhuisplein. Die wokker die daar zit is kei lekker, en retesnel!
Niet mokken, maar wokken!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53385811
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:01 schreef Pinball het volgende:

[..]



Als je toch al daar bent kun je net zo goed even door de Emmapassage lopen naar het Stadhuisplein. Die wokker die daar zit is kei lekker, en retesnel!


nee man die is echt goor hebben die stomme friettent omgebouwd door alleen de vetput te verwijderen en een wokbrander erin te gooien! die in (telegraaf?) straat is echt heerlijk!
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:08:32 #241
242 Pinball
Electric Monk
pi_53388143
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:37 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]



nee man die is echt goor hebben die stomme friettent omgebouwd door alleen de vetput te verwijderen en een wokbrander erin te gooien! die in (telegraaf?) straat is echt heerlijk!




Echt goor nog wel.
Een juweeltje van een mening in een al even mooi gevormde zin, ik ben meteen overtuigd en ik beloof plechtig dat ik er nóóit meer zal eten!
De hufters, een wokbrander erin gooien, hoe dúrven ze!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_53388212
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:37 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]



nee man die is echt goor hebben die stomme friettent omgebouwd door alleen de vetput te verwijderen en een wokbrander erin te gooien! die in (telegraaf?) straat is echt heerlijk!
En die in de Telegraafstraat is niet eens zo heel duur, ¤1,50 euro duurder dan die ranzige waar Pinball het over heeft voor de varkenshaasjes.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_53388854
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:08 schreef Pinball het volgende:

[..]





Echt goor nog wel.
Een juweeltje van een mening in een al even mooi gevormde zin, ik ben meteen overtuigd en ik beloof plechtig dat ik er nóóit meer zal eten!
De hufters, een wokbrander erin gooien, hoe dúrven ze!
inderdaad!

maar bedoel er mee te zeggen dat ze daar niet eens schoongemaakt hebben! het is daar gewoon binnen heel ranzig en de keer dat we daar gehaald hebben was het eten gewoon echt heel vet en het was allemaal overkookt!
pi_53390326
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:14 schreef Messenga het volgende:
Situatie Tilburgse Marokkanen zorgelijk
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Brabants Dagblad
Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2007 @ 16:42
Icoon BinnenlandsDe gemeente Tilburg maakt zich ernstige zorgen over het gedrag van jongeren van Marokkaanse komaf. De groep 12- tot 18-jarigen wordt omschreven als ''overlastgevers, criminelen en radicale moslims.'' Tilburg telt ongeveer 5.000 Marokkanen, van wie de meesten in Tilburg-Noord en -West wonen. Ruim 30% van de Marokkaanse jongeren belandt in de criminaliteit.

Tilburg wil de Marokkanen op dezelfde harde manier aanpakken zoals nu al in de gemeente bij Antilliaanse jongeren gebeurt, met strakke begeleiding coaching. ''Maar zonder de Marokkaanse gemeenschap zelf kunnen we niets'', zegt verantwoordelijk PvdA-wethouder Jan Hamming van integratie. ''Gelukkig ziet die Marokkaanse samenleving in Tilburg zelf in dat er wat moet gebeuren. Met de meeste jongeren gaat het goed, maar als eenderde het verkeerde pad opgaat, kan dat gewoon niet.''

Aanpak werkt
De aanpak van de Antilliaanse probleemjeugd werpt volgens Tilburg langzaam vruchten af. Hun schooluitval is fors gedaald evenals de werkloosheid. De criminaliteit van die groep is met 22% minder geworden. Overigens vormen Antilliaanse jongens nog steeds de meest oververtegenwoordigde groep als het gaat om (harde) criminaliteit, zoals straatroven, diefstal en geweld.

Het Tilburgse college van B&W denkt ook bij de Marokkanen met een strenge aanpak te kunnen scoren. Te denken valt aan gezinscoaches, persoonlijke begeleiding en hulp uit de eigen omgeving. De softe aanpak zal niet gehanteerd worden, waarschuwt de wethouder.

In totaal trekt Tilburg voor beide projecten bijna 2 miljoen euro uit.

Overigens waarschuwt het gemeentebestuur voor de slechte positie van Marokkaanse meisjes. Zij vervallen dan wel niet in criminaliteit en volgen verhoudingsgewijs vaker hogere opleidingen, óók zij hebben problemen met het vinden van hun plek in de samenleving en worden evengoed geconfronteerd met identiteitsproblemen, vooroordelen en maatschappelijke uitsluiting.

Tja ik woon zelf in Tilburg west,
buurt zie je als het ware verslechteren........

ben benieuwd of er iets aan gedaan kan worden
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53391005
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kut Willem II
Willem II
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53391073
wie wat waar mis ik met willem 2 ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53391088
We hebben gewonnen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53391196
WOW tegen wie en met hoeveel ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53391310
Roda 1-0
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53391618
ok, hoorde net ook op nieuws jah
ach jah, mag ook weer in de krant
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53392035
Voetbal in Tilburg?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 23 september 2007 @ 11:03:00 #253
242 Pinball
Electric Monk
pi_53400531
Goedemorgen Tilburg.

Gisteren in de Schlappie geweest. Ze hebben alleen dat suffe groen weggehaald, maar daar is het meteen enorm van opgeknapt. Ik denk dat er gisteren meer mensen waren dan in de hele tijd dat het de Lime heette bij elkaar.

En ik was nog nooit in het Patronaat geweest, maar ik begreep dat ook daar niet echt ingrijpend verbouwd was. Wel erg mooi geworden vind ik.
Mooie tent, mooie danseresjes ( ), en hele lekkere muziek! Er was alleen geen ruk te doen, dat is dan wel erg jammer. Raar, maar als zo'n grote zaal helemaal leeg is blijft er van de hele entourage niets overeind.
Hopelijk trekt het wat bij, lijkt mij wel heel ok om zo'n tent in Tilburg te hebben.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_53401434
ow het patronaat is mooi van binnen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53404075
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:59 schreef liefie_ het volgende:
ow het patronaat is mooi van binnen
yeps dat is het zeker, jammer van geen airco en de absurde drankprijzen, maar goed daar is het eerste patronaat ook failliet aan gegaan!
pi_53406124
Ik kom daar met mijn 19 jaar denk ik niet binnen.
pi_53426764
Ongelukje gebeurd in Tilburg-Noord?
quote:
Dode door verkeersongeval in Tilburg

TILBURG (ANP) – Door een aanrijding tussen een personenauto en een vrachtwagen is maandagmorgen in Tilburg een dode gevallen.

Het ongeluk gebeurde op de Burgemeester Bechtweg. Dat meldde de politie. Nadere gegevens ontbreken.
pi_53432443
Ja de weg was schijnbaar ook de gehele morgen afgesloten.
Heeft er iemand nog bijghouden de hoeveelste keer dat het al is op deze weg?
is echt niet normaal

p2000 meldingen:
quote:
08:37:52 24-09-07 28 I AMBU L23B Burgemeester Bechtweg TILBURG BM
709240837520923993 HELI 0923993 RAV Gelderland-Zuid ( Trauma Heli LifeLiner 3 )
709240837181201999
quote:

08:37:18 24-09-07 20 G BRAN PRIO 1 6770 6734 6893 Burgemeester Bechtweg TILBURG VKO BEKNELLING (INC: 04)
709240837181201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
709240837181201976 1201976 BRW Tilburg-Vossenberg ( Lichtkrant )
709240837181201346 1201346 BRW Tilburg-Vossenberg ( Kazernetechniek )
709240837181201343 1201343 BRW Tilburg-Vossenberg ( HV )
709240837181201341 1201341 BRW Tilburg-Vossenberg ( TS )
709240837181200839 1200839 BRW Tilburg-Vossenberg ( Kazernealarm )
709240837181200838 1200838 BRW Tilburg-Vossenberg ( Bezetting TS )
709240837181200837 1200837 BRW Tilburg-Vossenberg ( Springbemanning )
709240837181200047 1200047 BRW Midden en West Brabant ( Alarm OvD Zuid-Oost )
en een foto:


Meerdere fotos:
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/27366/fotos

[ Bericht 5% gewijzigd door Crazy-M op 24-09-2007 14:59:10 ]
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53433529
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef FlyingFox het volgende:
Waar ben je?
Aja in wenen dus, en het is nog maar 1 dagje!!! over 24 uur kom ik aan op schiphol!!!!
pi_53433551
Tilburg culinair begint weer dus kom precies goede tijdstip thuis
pi_53434374
o ja is ook weer bijna he, benieuwd of het weer beter is dan de oude versies ;p
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53451650
Net op de radio:
een doodde persoon gevonden in Tilburg,
heb even niet goed geluisterd welke straat
maar er is verder nog niks bekend.

om 8:30 meer info op omroep brabant
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:44:28 #263
242 Pinball
Electric Monk
pi_53575489
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:30 schreef Deceit het volgende:
Tilburg culinair begint weer dus kom precies goede tijdstip thuis


http://www.tilburg.com/tilburgculinair/

Vanavond maar eens kijken.

Gisteren bij Etenstijd geweest. Had allerlei horrorverhalen gehoord over schransende tokkies en ellenlange rijen, maar dat viel reuze mee. Waarschijnlijk ook omdat we behoorlijk vroeg waren, tussen 7 en 8 was het inderdaad wel druk.
Ik vond het wel ok eigenlijk. Goed eten, goed verzorgd, nette zaak. Vreetschuur natuurlijk, dat hoort bij het concept, maar wel een nette vreetschuur.
Dat ik daar net tijdens Tilburg Culinair was is puur toeval.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_53575898
quote:
Inzittenden auto ontsnapt na wilde achtervolging
Uitgegeven: 29 september 2007 15:59
Laatst gewijzigd: 29 september 2007 16:34

TILBURG - Politiemensen hebben zaterdagochtend vroeg, na een wilde achtervolging, schoten gelost in een poging drie inzittenden van een auto aan te houden. De mannen hadden kort daarvoor de achtervolgende politiewagen geramd.
ANP

Een surveillancewagen van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) zette de achtervolging in op de A58 richting Tilburg. De agenten wilden een blaastest afnemen bij de bestuurder omdat het voertuig slingerend over de snelweg reed.

De bestuurder, die samen met twee andere mannen in de auto zat, negeerde echter herhaaldelijk het stopteken van de politie.

België

De achtervolging zette zich voort op Belgisch grondgebied nadat de bestuurder de afslag Goirle/Turnhout nam. Het voertuig botste daar op de politiewagen. Daarna keerde de bestuurder en reed weer terug richting Nederland. De agenten raakten niet gewond bij de actie en zetten de achtervolging voort.

Bij Tilburg raakte het voertuig van de drie van de weg en belandde langs de Ringbaan West in een sloot. De mannen sloegen daarna op de vlucht. In een poging het trio aan te houden, losten de agenten schoten op de verdachten. De drie wisten echter te ontkomen. Ook een uitgebreide speurtocht in het gebied met honden leverde geen resultaat op.

De Rijksrecherche stelt, zoals gebruikelijk, een onderzoek in naar de door de politie geloste schoten.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:24:54 #265
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_53645112
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:00 schreef Crazy-M het volgende:

[..]
Dus dat was er zaterdagochtend aan de hand! D'r stonden 4 politiewagens bij en ik vond het al vreemd dat de KLPD er ook aanwezig was. Normaal rij ik altijd over het noord-oost-tangent naar m'n werk, maar omdat het toch zaterdagochtend [en dus lekker rustig op de weg] is, nam ik eens de Ringbaan voor de afwisseling.

Over Wesley gesproken... een aantal maanden geleden kwam ik hem tegen op m'n werk [Elisabeth zhs].
Hij liep over de bovengang en met zo'n foute tandpasta glimlach komt hij op me aflopen:
W: "Ik ben Wesley , en op zoek naar de Intensive Care"
Ik: "Ik ben Sjeekie_Beekie en de IC ben je al voorbij gelopen. Hier omdraaien en dan de eerste rechtsaf".
Hij:
Ik: "Hier terug en dan de eerste gang rechtsaf, bij dat blauwe zeil op de grond"
Hij: Ja... okee... bedankt.
En ik zie hem vervolgens doodleuk de gang voorbij lopen en richting de kinderafdeling lopen.

Dan heb ik toch wel leukere/spontanere/minder-kapsones-achtige BN-ers gezien.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:56:00 #266
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_53647435
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:24 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

Dus dat was er zaterdagochtend aan de hand! D'r stonden 4 politiewagens bij en ik vond het al vreemd dat de KLPD er ook aanwezig was. Normaal rij ik altijd over het noord-oost-tangent naar m'n werk, maar omdat het toch zaterdagochtend [en dus lekker rustig op de weg] is, nam ik eens de Ringbaan voor de afwisseling.

Over Wesley gesproken... een aantal maanden geleden kwam ik hem tegen op m'n werk [Elisabeth zhs].
Hij liep over de bovengang en met zo'n foute tandpasta glimlach komt hij op me aflopen:
W: "Ik ben Wesley , en op zoek naar de Intensive Care"
Ik: "Ik ben Sjeekie_Beekie en de IC ben je al voorbij gelopen. Hier omdraaien en dan de eerste rechtsaf".
Hij:
I
Denk dat dat komt door Sjeekie_Beekie dat ie er niks van snapte.. Tis nogal een niet veel voorkomende naam
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_53647963
haha denk het ook

ach jah, maar hoelaat reed jij er dan ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:16:22 #268
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_53648074
Niet
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:16:21 #269
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_53649882
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:12 schreef Crazy-M het volgende:
haha denk het ook

ach jah, maar hoelaat reed jij er dan ?


Tussen 7h en 7h30 kwam ik daar voorbij. De hele weg bijna niemand tegengekomen en dan staat er zo'n hoopje dienstwagens ineens stil op de weg. Dat valt wel op ja.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_53652847
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:16 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]



Tussen 7h en 7h30 kwam ik daar voorbij. De hele weg bijna niemand tegengekomen en dan staat er zo'n hoopje dienstwagens ineens stil op de weg. Dat valt wel op ja.
en dan nog met 120 er langs scheuren
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53654374
quote:
Open dag Brandweer Tilburg
Locatie : Post Vossenberg, Pater Geurtjensweg 1
Leeftijdscategorie :
Startdatum :07-10-2007
Einddatum :07-10-2007
Indicatie entreeprijs:
(Openings)Tijden :van 11.00 tot 17.00 uur
Website :http://www.brandweertilburg.nl/agenda-detail.asp?itemID=28
Extra informatie :
Op zondag 7 oktober aanstaande houdt Brandweer Tilburg een open dag op Post Vossenberg, Pater Geurtjensweg 1 te Tilburg. Tijdens deze open dag krijgt de bezoeker een groot aantal demonstraties van het werk van de brandweer te zien. Post Vossenberg is met het openbaar vervoer te bereiken met lijndienst 127. Parkeren kan op het parkeerterrein van Hornbach aan de Hestiastraat.
Ik ga er in elk geval heen, woon er toch achter
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53654502
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53654559
waarom wist ik jouw reactie al voor dat ik het las liefie_
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53654759
omdat je wel in kunt schatten dat veel mensen dat misschien een kansloze bezigheid vinden voor de zaterdag?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53654812
Neh, dan ben ik nog aan het uitslapen na Loos!
pi_53654886
ik ga deze keer niet naar loos
niemand kan mee
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53654965
Je mag wel met mij mee .
pi_53655154
zet eerst maar eens een foto in je fobo
(ow jeetje wat oppervlakkig van me )
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53655573
Neh, heb liever niet dat mensen mij herkennen! Maar, ik ben geen enge vieze man hoor . Maarja, ik zou ook niet met een wildvreemde meegaan!
pi_53655755
ow sorry maar dit cliche moet ik er gewoon even in gooien

wildvreemden zijn toch alleen vrienden die je nog niet ontmoet hebt
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:06:55 #281
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_53655957
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:01 schreef liefie_ het volgende:
ow sorry maar dit cliche moet ik er gewoon even in gooien

wildvreemden zijn toch alleen vrienden die je nog niet ontmoet hebt
In dat geval.. gaan wij samen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_53655975
Like I said, je bent welkom om met mij (wildvreemde) mee te gaan .
pi_53655999
ik zei niet dat ik het met die uitspraak eens ben
ik kon het alleen niet laten
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53656140
Oh .

Maar goed. Laten we van het Tilburg-topic weer een ik-heb-zin-in-Loos-topic maken!
Wie gaan er allemaal? .
pi_53656200
ja hoor wrijf er maar in dat ik niet ga
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53656448
Sorry . Je moet ook gaan joh! Kom desnoods met je irritante broer/een vage vriendin (ofzo) .
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:20:17 #287
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_53656457
Ben dr nog nooit geweest...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_53656528
ik heb geen broer
maar ik zal eens gaan nadenken of ik nog vage vrienden heb

en thekid je moet echt eens gaan!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53656567
Nou, hier is je kans!

Mijn eerste Loos was trouwens mei 2006 en dit wordt mijn 15e keer. Heb net even mijn kaartjes geteld. Ik ben allemaal geweest op drie na ofzo. Hoezo verslaafd .

Edit: Dat hier is je kans was voor theKiD bedoelt!
pi_53659882
Ten eerste liefie_: het is op een zondag
en ja... meer punten heb ik niet
maar vanuit jou had ik het gewoon al verwacht
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53663695
zelfs op zondag hebben normale mensen nog wel iets beters te doen
maar ik had van jou ook wel verwacht dat je ergens heen zou gaan wat eigenlijk alleen interresant is voor 7-jarige knulletjes
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53663754
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:18 schreef liefie_ het volgende:
zelfs op zondag hebben normale mensen nog wel iets beters te doen
maar ik had van jou ook wel verwacht dat je ergens heen zou gaan wat eigenlijk alleen interresant is voor 7-jarige knulletjes
en daarin vergis je je
een opendag is iets meer dan alleen voor 7 jarige
maar dan moet je er wel in geintreseerd zijn

en ja, ik ben geintresseerd in de brandweer, en met mij nog vele andere zoals getuigt op spotter sites enzo
maar ieder zn hobby
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53664065
sorry hoor maar dat andere kansloze mensen het ook leuk vinden maakt het niet minder kansloos

jaja ik weet dat ik nu onaardig ben maar zo denk ik er over
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53664174
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar dat andere kansloze mensen het ook leuk vinden maakt het niet minder kansloos

jaja ik weet dat ik nu onaardig ben maar zo denk ik er over
maar daarom zijn we het ook gewend van jou
heb jou hier (buiten loos om) nog nooit iets enthousiast zien zeggen of reageren
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53664314
misschien moet je dan eens wat beter terug lezen
of eens wat leuks posten ipv een of ander kansloos bericht over een ontplofte brievenbus of wat voor andere onzinnige dingen die jij zo spannend vind op die brandweer sites van je
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53664407
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:41 schreef liefie_ het volgende:
misschien moet je dan eens wat beter terug lezen
of eens wat leuks posten ipv een of ander kansloos bericht over een ontplofte brievenbus of wat voor andere onzinnige dingen die jij zo spannend vind op die brandweer sites van je
voor veel mensen is het ook informatief.
en het is tenslotte een topic over tilburg en over alles wat er gebeurd enzo. dus jah. en als iets me niet intresseert reageer ik er niet op, kijk maar naar onderwerp LOOS.

misschien ook iets voor jou om gewoon niet op alles te reageren wat je niet aanspreekt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_53664516
misschien zou het goed voor je zijn om eens wat meer intresse te tonen in onderwerpen als loos ipv ontplofte brievenbussen

en trouwens ik bemoei me graag overal mee, ik ben een vrouw
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53665587
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef Tegan het volgende:
Oh .

Maar goed. Laten we van het Tilburg-topic weer een ik-heb-zin-in-Loos-topic maken!
Wie gaan er allemaal? .
Ja joepie.... LOOS...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53666154
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:49 schreef liefie_ het volgende:
misschien zou het goed voor je zijn om eens wat meer intresse te tonen in onderwerpen als loos ipv ontplofte brievenbussen

en trouwens ik bemoei me graag overal mee, ik ben een vrouw
JIj ging toch niet naar loos deze keer, dus dan kunnen we toch beter over ontplofte brievenbussen hebben. Is mischien ook nog wel goed voor de algemene ontwikkeling van meer mensen.

Dat loze gepraat over naar loos gaan, waar mijns inziens teveel kinderen rondrennen heb ik ook wel gehad daar zit ik toch ook niet over te zeiken. Oh ja ik ben natuurlijk een man en geen vrouw daardoor komt dat.
pi_53666229
ik wil ook best over andere dingen praten hoor maar hoe dragen ontplofte dingen inhemels naam toe aan je algemene ontwikkeling
als je dan toch wil praten over dingen die er toe doen praat dan over de politieke beslissingen of zo die in tilburg gemaakt worden en niet waar er een botsing is geweest
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53666474
liefie_, zowiezo hebben wij het ook nooit uitgebreid over zulke dingen.
Meestal even iets uit het nieuws hier plakken voor de mede tilburgs en klaar.
En ontplofte brievenbussen ...
hmm succes met zoeken, maar zelfs dat zul je me hier nooit ergens hebben zien zeggen
de meeste gaan over grotere gebeurtenissen of iets wat niet dagelijks voorkomt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')