Prachtig uitzicht, zoals ik een keer heb mogen aanschouwenquote:Op donderdag 13 september 2007 07:31 schreef Basp1 het volgende:
Een mooi uitzicht vanochtend.
[afbeelding]
Ik ben nog steeds een keer aan het wachten totdat er nog meer mist hangt en alleen maar de hoge gebouwen zicht baar zijn.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:12 schreef existenz het volgende:
Wat was er vandaag te doen in het leypark?
Zeg jij ff waar? Dan kom ik wel ff met de autoquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Morgen is autoloze zondag, kan ik lekker heel de dag op straat spelen!
gemeente tilburg is ook echt van de vorige eeuw!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:37 schreef Pinball het volgende:Morgen is autoloze zondag, kan ik lekker heel de dag op straat spelen!
De PTT bestaat al een jaar of 10 zeker niet meer hoor!quote:Ontheffingen
Het autovrije gebied wordt afgesloten voor alle gemotoriseerde voertuigen behalve bromfietsen, fietsen met trapondersteuning en gehandicaptenvoertuigen.
Uitzonderingen hierop zijn:
• Hulpdiensten: o.a. Brandweer, Politie, Ambulance
• Bussen in lijndienst
• Taxi's
• Touringcars met een specifieke bestemming (bijvoorbeeld hotel)
• Aanvullende groepen die taken moeten uitvoeren met een aantoonbaar spoedeisend karakter (artsen, verloskundigen/kraamzorg, bewakingsdiensten/alarmdiensten, nooddiensten, reinigingsvoertuigen, invaliden met een invalidenkaart, PTT, dierenambulance).
nou niet briljant hoor, was van de week dat ik zag dat de borden er kwamen! gelul elke keer, zeker nu tilburg al een jaar of meer bijna niet bereikbaar is, is het eindelijk ff een beetje goed kan je er weer niet komen!quote:Op zondag 16 september 2007 14:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die autoloze zondag is ook niet aangekondigd of zo...
die zal wel bij mijn huisgenoot zijn blijven stekenquote:Op maandag 17 september 2007 17:42 schreef Pinball het volgende:
Volgens mij heeft iedereen in het autovrije gebied gewoon een brief gehad.![]()
Ik iig wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |