Hey, jou ken ik van jou familiefoto!!quote:Op zondag 9 september 2007 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgende Loos Fok!Meet?
Vriendin van me wilde trouwens wel naar Construction Workers Farewell Party, maar ik was te lam van gisteren.
quote:Op zondag 9 september 2007 13:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb lekker een zakje puin van de verbouwing gehad. Ik vond het wel jammer dat het nieuwe stuk totaal niet bij de rest past.
Blij dek doar weg zij zeg!quote:Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tvp omdat ik in goirle woon
Is er dan geen goirle deel 0.01 topic.quote:Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tvp omdat ik in goirle woon
Meestal Nettorama, omdat deze het dichtste bij is. Wel een bagger supermarkt verder, slecht aanbod en vaak wel een te lange rij.quote:Op maandag 10 september 2007 12:26 schreef FlyingFox het volgende:
Waar doen jullie je boodschappen? Ik bij de Emté op de Besterd of de Aldi op 't Wilhelminaplein.
maar wel goedkoop heb ik gemerkt met je gewone producten, cola is er veel goedkoper zo ook veel dingen zoals pasta saus etc etc dus wel goede aanvullingquote:Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meestal Nettorama, omdat deze het dichtste bij is. Wel een bagger supermarkt verder, slecht aanbod en vaak wel een te lange rij.
Als ik niet lui ben de AH.
lacht maar gullie stadse mensenquote:Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is er dan geen goirle deel 0.01 topic.![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 16:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
lacht maar gullie stadse mensen![]()
Zit het dan in de planning dat dat ook door tilburg geannexeerd word?quote:Overigens is het de vraag hoelang goirle en riel nog bestaan zo![]()
mwaoh al zo`n 15 jaar en het was ze bijna gelukt zo`n 10 jaar geledenquote:Op maandag 10 september 2007 16:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
![]()
Hullie en gullie daor
[..]
Zit het dan in de planning dat dat ook door tilburg geannexeerd word?
quote:Op maandag 10 september 2007 12:26 schreef FlyingFox het volgende:
Waar doen jullie je boodschappen? Ik bij de Emté op de Besterd of de Aldi op 't Wilhelminaplein.
quote:Op maandag 10 september 2007 12:26 schreef FlyingFox het volgende:
Ik woon dr ook op 3 minuten fietsen vanaf.. maar toch ben ik er nog nooit geweestquote:Op maandag 10 september 2007 17:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daar woon ik zoooo dicht bij (de emte)
en shop dus eik altijd daar
soms de grote ap als ik iets nodig heb dat ze daar niet hebben
Is het ondertussen al gelukt?quote:Op zondag 2 september 2007 17:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
* -_Tommy_- neemt de schuld op zich en stelt een onderzoek in, zodra hier iets over bekend is wordt dat via de bekende media kanalen bekend gemaakt
MEA CULPA!
nou ik zou er nog niet 3 minuten op kunnen lopen al had ik het graagquote:Op maandag 10 september 2007 19:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik woon dr ook op 3 minuten fietsen vanaf.. maar toch ben ik er nog nooit geweest![]()
gezelligquote:Op maandag 10 september 2007 22:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In de Besterd/Groeseind is de straatverlichting uitgevallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |