En.... Wat vind je van t programma?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook nog nooit in 013 geweest
15 december ga ik in elk geval... brabant party tv opnames o/
Maar die LOOS.... watvoor soort muziek enzo wordt er gedraaid ?
brabant partyquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook nog nooit in 013 geweest
15 december ga ik in elk geval... brabant party tv opnames o/
Maar die LOOS.... watvoor soort muziek enzo wordt er gedraaid ?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:28 schreef liefie_ het volgende:
wat is het thema van loos?
de nieuwe 013 of zo?
www.013web.nlquote:Wij willen LOOS! roepen jullie in koor na zo’n poos geen Loos. De maandelijkse alternatieve stapavond in 013 pakt na twee maanden stilte met groots kabaal uit. DJ Arnold haalt de beste platen van het moment uit zijn koffer en wisselt die af met herkenbare en dansbare stampers. Kraak & Smaak zorgen voor smakelijke beats met soul in de Kleine Zaal terwijl soepele drum & bass van het label Counter Intelligence (Kj3ld, Rosco b2b Esta, Macc, Fractional b2b Mav b2b John Doe) de Bat Cave vult. Uiteraard word je verrast door ongelooflijke side-acts, bedwelmende videobeelden van de Kijkbuiskinderen en een prachtig decor… en jullie zien het resultaat van een paar maanden hakken, zagen en boren… als eerste!
programma ??? .....quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En.... Wat vind je van t programma?
Wat een treurnis, zoveel fouten in één zin.quote:Al mijn openbare optredens vindt je in mijn agenda, wie weet treedt ik binnenkort bij jouw in de buurt op.
Ja, programma... Wie er komen en zo...quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
programma ??? .....
en tja liefie en exist, ieder zn smaak, maar wat dat betreft houd ik van teveel soorten muziek, alleen geen gothic en hard core. voor rest vind ik veel prima
Had je dan verwacht dat ze de grote zaal groter gemaakt zouden hebben?quote:Op zondag 9 september 2007 11:51 schreef liefie_ het volgende:
nou zeg de 013 was helemaal niet zo heel veel veranderd
Jaja, er gebeuren spannende dingen in Tilburg.quote:Op zondag 9 september 2007 13:23 schreef liefie_ het volgende:
ow serieus! nou nou!
Waar dan?quote:Op zondag 9 september 2007 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jaja, er gebeuren spannende dingen in Tilburg.
Hee... Da's hier om de hoek! Vroeg me al af wat al die mensen kwamen doen!quote:Op zondag 9 september 2007 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De schans. Weet alleen niet hoelaat het begint.
Nee.... Voor "het publiek eigenlijk alleen foyer, gang en garderobe geloof ik....quote:Op zondag 9 september 2007 11:51 schreef liefie_ het volgende:
nou zeg de 013 was helemaal niet zo heel veel veranderd
Nee.... Zonde is dat he?!quote:Op zondag 9 september 2007 13:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb lekker een zakje puin van de verbouwing gehad. Ik vond het wel jammer dat het nieuwe stuk totaal niet bij de rest past.
Ik ben gisteren niet geweest, had wat anders te doen.quote:
ow jippiequote:Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef liefie_ het volgende:
jeetje ik zie net dat albert west en henk damen ook al op dat schans ding zijn
tis nogal wat!
... Ik hoor (haast) nixquote:Op zondag 9 september 2007 16:08 schreef existenz het volgende:
Ik hoor de muziek nog in Tilburg zuid...
Ghehehe en ik zit nog wel om de hoek!quote:Op zondag 9 september 2007 16:14 schreef existenz het volgende:
Mazzelaars!
Het is ieg iets ala Frans Bauerquote:Op zondag 9 september 2007 16:20 schreef liefie_ het volgende:
ja hoor je niet wat anders? ik geloof dat er meer dingen te doen zijn namelijk vandaag
Volgende Loos Fok!Meetquote:Op zondag 9 september 2007 14:04 schreef liefie_ het volgende:
ik vind dat jij een foto in je fobo moet zetten dan kan ik je de volgende keer herkennen op loos
ben maar niet bang ik zal alleen gluren niks zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |