In dat geval.. gaan wij samenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:01 schreef liefie_ het volgende:
ow sorry maar dit cliche moet ik er gewoon even in gooien
wildvreemden zijn toch alleen vrienden die je nog niet ontmoet hebt
en daarin vergis je jequote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:18 schreef liefie_ het volgende:
zelfs op zondag hebben normale mensen nog wel iets beters te doen
maar ik had van jou ook wel verwacht dat je ergens heen zou gaan wat eigenlijk alleen interresant is voor 7-jarige knulletjes
maar daarom zijn we het ook gewend van jouquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar dat andere kansloze mensen het ook leuk vinden maakt het niet minder kansloos
jaja ik weet dat ik nu onaardig ben maar zo denk ik er over
voor veel mensen is het ook informatief.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:41 schreef liefie_ het volgende:
misschien moet je dan eens wat beter terug lezen
of eens wat leuks posten ipv een of ander kansloos bericht over een ontplofte brievenbus of wat voor andere onzinnige dingen die jij zo spannend vind op die brandweer sites van je
Ja joepie.... LOOS...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef Tegan het volgende:
Oh.
Maar goed. Laten we van het Tilburg-topic weer een ik-heb-zin-in-Loos-topic maken!
Wie gaan er allemaal?.
JIj ging toch niet naar loos deze keer, dus dan kunnen we toch beter over ontplofte brievenbussen hebben. Is mischien ook nog wel goed voor de algemene ontwikkeling van meer mensen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:49 schreef liefie_ het volgende:
misschien zou het goed voor je zijn om eens wat meer intresse te tonen in onderwerpen als loos ipv ontplofte brievenbussen
en trouwens ik bemoei me graag overal mee, ik ben een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |