Oh mijn God!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo. Mijn spraakherkenning installeren. Kan ik Fok! helemaal vol tetteren met wijze opvattingen.
Nou ben ik nog niet gepromoveerd.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Oh mijn God!
Ik ben benieuwd
Donner [14.gif]quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen gelul, iedereen dezelfde ipod![]()
Reageervenster openen, daarna in de adresbalk de javascript kopieren en enter drukken. Vervolgens blijf je in het reageervenster en kan je je reactie typen en op invoeren drukken. Je mag echter niet de PI veranderen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
javascript:void(document.forms[0].posticon[0].value = '16')
[..]
Nou ben ik nog niet gepromoveerd.
Hoe moet da?![]()
Opties?
Yep, dat was zo. Maar misschien zijn de regels ineens weer veranderd. Sidekick hoeft niet chemisch gesteriliseerd te worden, het is een vreedzame tbs'erquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Was dat geklooi met javascripts niet banwaardig?
Ik klooi niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Was dat geklooi met javascripts niet banwaardig?
Wacht maar eens tot je dingen gaat verkopen op ebay, met paypal. Dan ga je pas echt vloeken.quote:
Paypal zit toch in Luxemburgquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Wacht maar eens tot je dingen gaat verkopen op ebay, met paypal. Dan ga je pas echt vloeken.
Ja, en rabarber is een groente. Now what?quote:
Kan jij niet eens opsodetiefen met je zogenaamde lolligheid?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:14 schreef gronk het volgende:
Ja, en rabarber is een groente. Now what?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan jij niet eens opsodetiefen met je zogenaamde lolligheid?
Ah, offtopic geneuzel is alleen toegestaan voor nerdjes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:24 schreef PJORourke het volgende:
Dus de belastingdienst ziet niks van jouw transactiesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:14 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, en rabarber is een groente. Now what?
Hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |