Ja, ongetwijfeld. Best knap, als je ziet hoe vaak je je post kan herzien en verbeteren, en hoelang dat kan...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is niet gewoon het woordje lokaal vergeten?
Of hij heeft bijna de natuurkunde opgeblazen, natuurlijk, als een soort Einstein of Newton.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is niet gewoon het woordje lokaal vergeten?
Het kan ook nooit normaal hier hè?quote:
Geen gelul, iedereen dezelfde ipodquote:Donner wil schooluniform
DEN HAAG - Een verplicht schooluniform kan volgens minister Piet Hein Donner (Sociale Zaken) voorkomen dat al op jonge leeftijd schulden worden gemaakt, omdat leerlingen elkaar niet meer de loef afsteken met nieuwe kleding.
De bewindsman zorgde er gisteren tijdens het Nationaal Jeugddebat in de Tweede Kamer met zijn stelling voor dat een groot deel van de ruim honderd aanwezige jongeren naar de interruptiemicrofoon liep.
De minister, die later in het debat toegaf dat de oplossing van schulden misschien niet in een schooluniform zit, wees de jeugdpolitici wel op hun eigen verantwoordelijkheid. Volgens hem zitten er nu gemiddeld twee kinderen per klas in financiële problemen of dreigen daarin te komen. ,,De vraag is, ben je bereid om ook zelf wat te doen aan de problemen van de leerling die naast je zit?’’ aldus de minister.
De jeugdpolitici wezen Donner erop dat scholieren net zo goed veel geld kwijt zijn aan mobiele telefoons en iPods. Ook worden volgens hen vooral schulden voorkomen door een betere opvoeding, goede voorlichting op school over budgetbeheer en het aanpakken van bedrijven waarbij het te gemakkelijk schulden maken is. (ANP)
Ik ben daar helemaal niet blij mee! Beetje geld overmaken aan ruggegraatloze principeprutsers!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dat jij daar kennelijk blij mee bent, zegt toch genoeg over jou?
Nouja, je wordt er in ieder geval vrolijk van.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal niet blij mee! Beetje geld overmaken aan ruggegraatloze principeprutsers!
Ja, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:52 schreef Elseetje het volgende:
Nouja, je wordt er in ieder geval vrolijk van.
Met javascript kan het ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik wil het posticongebruiken. Moet ik toch de nieuwe layout gaan gebruiken.
Oh mijn God!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo. Mijn spraakherkenning installeren. Kan ik Fok! helemaal vol tetteren met wijze opvattingen.
Nou ben ik nog niet gepromoveerd.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Oh mijn God!
Ik ben benieuwd
Donner [14.gif]quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geen gelul, iedereen dezelfde ipod![]()
Reageervenster openen, daarna in de adresbalk de javascript kopieren en enter drukken. Vervolgens blijf je in het reageervenster en kan je je reactie typen en op invoeren drukken. Je mag echter niet de PI veranderen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
javascript:void(document.forms[0].posticon[0].value = '16')
[..]
Nou ben ik nog niet gepromoveerd.
Hoe moet da?![]()
Opties?
Yep, dat was zo. Maar misschien zijn de regels ineens weer veranderd. Sidekick hoeft niet chemisch gesteriliseerd te worden, het is een vreedzame tbs'erquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Was dat geklooi met javascripts niet banwaardig?
Ik klooi niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Was dat geklooi met javascripts niet banwaardig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |