Ik word echt helemaal krankjorum hier, van die kanker-Paypal. Wat een schijtbaggerteringkankerzooitje is het daar toch.
Ik denk ik word even lid, want dat is zo gebeurd!
Bij het invullen van het kanker-lidworden formulier gaat het al mis. Elke keer liep ie te trippen dat iets niet goed was ingevuld, vuil kankerding. En elke keer als het mis gaat moet je opnieuw je gewenste wachtwoord invullen, ook zo irritant.
Maarja, uiteindelijk kwam het toch goed, ik was lid geworden. Kon je mooi inloggen, ik denk waar kan ik godverdomme geld storten zodat ik krediet op m'n gaypal rekening heb, gaan die cancerfuckers eerst 2 "beveiligsbedragen" naar mijn rekening sturen. Die kan je dan later invullen als controle dat je echt eigenaar bent van je rekening. Erg handig, maar dit teringgeintje duurt 5 tot 7 dagen voordat je het bedrag binnen heb. Ja, je kunt direct betalen en aan de gang met dit teringsysteem!
Nu had ik vandaag eindelijk die 2 kutbedragen binnen. Ik denk, ik ga inloggen, maar nee hoor, dat lukt niet. Eerst een verkeerd emailadres (m'n andere emailadres was al bezet omdat ik al eens eerder trachtte lid te worden), de eerste fout. Vervolgens ben ik mijn teringwachtwoord vergeten omdat ik 'm teringvaak moest invullen bij het teringlid worden wat elke keer mislukte.
Ik vraag zo opnieuw m'n teringwachtwoord aan, moet je eerst weer je rekeningnummer invullen ter controle. Nu weet ik m'n rekeningnummer niet eens uit m'n hoofd, dus vraag het dan ook niet, stelletje idioten. Vervolgens kan je een nieuw kankerwachtwoord kiezen, maar dan moet je wel je 2 beveiliginsvragen goed hebben. Zoiets als "Wat is de meisjesnaam van je moeder?". Op dat soort vragen vul ik altijd onbegrijpelijke onzin in, omdat ik verwacht dat geen kankerhond dat ooit aan mij vraagt. Ik heb nu geen kankerreet meer aan dat account omdat m'n wachtwoord gereset is en ik geen kankernieuwe kanker wachtwoord kan invullen door die 2 kankervragen waar ik geen antwoord op weet.
Daar zit je dan met je mooie niet werkende paypal-account.
![]()
Paypal
Even lid worden...