quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:59 schreef bixister het volgende:
sorry voor de late update maar ik ben op maandag altijd pas erg laat thuis en moest nog eten en eng dromende kindertjes troosten. maar: de operatie is gelukkig toch heel goed gegaan, al zijn ze dus wel extra lang bezig geweest, vanwege de grootte van de prostaat. maar dus niet vanwege allerlei andere mogelijk enge dingen die ze tegenkwamen, waar ik bang voor was toen 't zo lang ging duren. ik kreeg 't berichtje toen ik net 5 minuten weer aan 't werk was, dus ik kon de rest van de bijeenkomst een stuk zorgelozer leiden.bedankt voor jullie meeleven, ik moest 't gewoon ff kwijt en 't is dan wel erg fijn en lief dat iedereen meteen zo meeleeft.
Ze slaapt nu... Van de week begon ze met hoesten, tot in het extreme, dinsdag op woensdag nauwelijks geslapen daardoor. Het leek nu weer beter te gaan, wel wat verkouden. Maar nu dus weer koortsig en spontaan in slaap vallen overdag...quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:27 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
geef haar maar een kusje van memama Sjeen
Gaat het alweer een beetje eigenlijk met haar?
Ze heeft het gaas IN de wond geduwd. Dus dat moet er echt eerst uit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:31 schreef bixister het volgende:
ieuw syrena dat klinkt niet zo prettig.... maar 't werd dus wel aanbevolen? als je nou eens eerst gaat douchen, dat gaasje wil er vast sneller af als 't goed nat is?
Ja hequote:
geef dr maar een dikke knuffelquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:39 schreef Sjeen het volgende:
Fijn nieuws Bix
[..]
Ze slaapt nu... Van de week begon ze met hoesten, tot in het extreme, dinsdag op woensdag nauwelijks geslapen daardoor. Het leek nu weer beter te gaan, wel wat verkouden. Maar nu dus weer koortsig en spontaan in slaap vallen overdag...
Ja daar had ik al naar gegoogled. Maar straks maar eens de stad in en daar eens kijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:13 schreef _Bar_ het volgende:
Bixben blij dat het allemaal goed gegaan is met je vader
En menicole er bestaan zogenaamde "geboorte"ringen, misschien dat dat een idee is
ik wil graag eentje waar de naam van Mikael aan de buitnekant staat zeg maar. Maar misschien dat dat met een mooie gladde ring ook wel wil.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:24 schreef _Bar_ het volgende:
Daarnaast menicole je kan toch ook gewoon een ring aanschaffen die jij leuk vind.... hoeft toch niet persee 1tje te zijn van Mikael, je kan er altijd nog een leuke tekst inlaten zetten, neem bv een vriendschapsring en dan geboorte data +naam zoontje ofzo
ben je niet bang dat daar dan vuiligheid in gaat zitten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:29 schreef MeNicole het volgende:
[..]
ik wil graag eentje waar de naam van Mikael aan de buitnekant staat zeg maar. Maar misschien dat dat met een mooie gladde ring ook wel wil.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja daar had ik al naar gegoogled. Maar straks maar eens de stad in en daar eens kijken.
Ik heb ook een ring met een opening aan de buitenkant (en daarin een steentje), het valt best mee wat betreft vuiligheidquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben je niet bang dat daar dan vuiligheid in gaat zitten?
Die is mooi maar duurquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
M'Amour
Maar ik vind het idee van Bar ook erg leuk, een mooie rind en dan Mikael - Geboortedatum erin laten graveren.
Dat zat ik ook te denken. Ik heb een ring met groeven, nooit last mee gehad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:16 schreef moussy het volgende:
Je wast je handen toch vaak genoeg dat er geen vuiligheid in aan gaat koeken
preview knopje zit in je 'opties'quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:38 schreef Saffier het volgende:
En dan moet jeik die dingen gaan repareren, weet je hoe vies het is als je al die aangekoekte huidresten in de fik moet zetten![]()
![]()
MeNicole een gewone gravure wordt over het algemeen niet op de buitenkant van een ring gezet, dat slijt er veel te snel weer uit als ze de ring al in een graveermachine vast kunnen krijgen.
Ik mis het previeuwknopje, kan je die ergens terugzetten?
toch vind ik het wel ergens slordig, stel nou dat er echt wat was, aangezien het hier nogal bol staat van chemische fabrieken enzo met de kerncentrale..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:42 schreef chacama het volgende:
Bar dan ging ie in heel zeeland af. Ik had het hier ook. Was net de overbuurvrouw aan het helpen.....
Ik vind het anders best verantwoord om dat op de kinderstoel te doen. Beter dan dat de hele bank straks onder de koek en drinken zit tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef MeNicole het volgende:
En nu zit ik helemaal afgemat met een kopje thee achter de pc terwijl Mikael heel onverantwoord in de kinderstoel voor de tv zit met een koekje en drinken.
Vond wel dat het erg lang aanhield voor en 'foutje'. D'r zal toch iemand in Zeeland die knop bedienen neem ik ff aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:43 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
toch vind ik het wel ergens slordig, stel nou dat er echt wat was, aangezien het hier nogal bol staat van chemische fabrieken enzo met de kerncentrale..
Gelukkig reageerde men er wel gelijk op maar toch
uhuh het bleef maar gaan, en hier ging hij een 2de keer ook gewoon de volledige versie af...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:46 schreef chacama het volgende:
[..]
Vond wel dat het erg lang aanhield voor en 'foutje'. D'r zal toch iemand in Zeeland die knop bedienen neem ik ff aan.
Hier bleven ze tegenover ook gewoon door verbouwen... daarom had ik al zoiets van raar...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:52 schreef chacama het volgende:
Nou, spannend wel. Vooral het beeld van al die mensen die gewoon vrolijk door gaan met wat ze aan het doen waren.
Ik heb mijn fiets ook wel ff flink vervloekt hoor. En kwam Kevin net Mikael ophalen zegt Mikael tegen hem: mama hips boem. Dus ik vertel wat er gebeurd is. En Mikael maar herhalen. Jaha boem hipsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:52 schreef chacama het volgende:
Nou, spannend wel. Vooral het beeld van al die mensen die gewoon vrolijk door gaan met wat ze aan het doen waren. De oude sirene had dan misschien een nare bijsmaak voor veel ouderen, maar hij maakte in elk geval meer indruk.
MeNicole, wat een pechdag. Je hebt gedaan wat waarschijnlijk velen met je gedaan zouden hebben. Even een momentje voor jezelf. En ik denk dat bij mij al ruimschoots de tranen van onmacht en woede gestroomd zouden hebben..... En die fiets had het waarschijnlijk niet echt soepeltjes overleefd.
Nee Mikael ligt gewoon hier lekker in zijn eigen bed. Kevin moet morgen gewoon naar school dus daar blijven is geen optie. Donderdagavond blijft ie bij Kevin slapen. Maar vanavond was gewoon even zodat ik een uurtje alleen was. Kan ik even lekker uitgebreid douchen en beetje opruimen enzo. En ff bijtanken na zo'n dag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:26 schreef PM-girl het volgende:
MeNicole, slaapt Mikael nu ook bij Kevin? Lijkt me wel raar hoor, sterkte ermee in ieder geval!
Ik niet, Rick die mag rijdenquote:
Hahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik niet, Rick die mag rijdenen die heeft toch zijn nieuwe auto en probeert graag zijn nieuwe navigatie uit. Je weet het toch mannen en hun speelgoed
Een leuk voorbeeld. wij hebben de tuin laten doen door een vriend, vriend had geen navigatie, wij kregen nieuwe auto en navigatie erbijonder tafel, Rick moest telefoon verlengen en koopt dus telefoon met navigatie, dus wij 1tje over, vriend wil navigatie hebben, wij moeten tuin nog betalen, dus "oude nav" naar vriend en wij tuin en hij blij. Zitten mijn vriendin en ik lekr op de bank te beppen, 3x raden wat heren aan het doen waren?quote:
Hee Son...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
10 oktober is die koopavond
dus volgende week
In Rijswijk van 6 tot 9
En iedereen mag binnenkomen bij ons *lol*
Hoe drukker hoe beter, en zelf ben ik er lekker niet
Aah, jij woont ook in de buurt. Nja, het is nu droog aye?!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:44 schreef Suzziieee het volgende:
Gisteravond was het weer toch echt niet verkeerd... vandaag is het wel bagger ja..dan maar niet optocht kijken..vanavond hopelijk wel droog
Is dat nog gelukt Ingrid? Hoe ging de therapie?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:51 schreef _Ingrid_ het volgende:Ik ga maar proberen vervoer heen en terug te regelen ivm assertiviteitstraining.
Deze keer niet. Als ik ga is de Hema in de Boogaard dichterbij voor mijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga denk ik weer richting Leyweg voor de Hemakoopavond, m@x jij ook weer?
Ik ook!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:04 schreef Sugar het volgende:
Zeg, hebben jullie allemaal de Herfststorm alweer in huis? Zooooo lekker!![]()
En Lois, ik vind je lief, dat je nog even zo naar Ingrid vraagt.![]()
quote:
Denk dat dat het handigste is idd. Nou trusten allemaal!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:05 schreef Nijna het volgende:
Herfststorm is lekkere thee.
Ingrid, ik heb geen idee of het besmettelijk is, misschien anders even de huisarts bellen om het te vragen? Dan weet je het zeker.
Goed geregeld trouwens met je vervoer!!!.
* Vicky doet dat ff onthouden..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
10 oktober is die koopavond
dus volgende week
In Rijswijk van 6 tot 9
En iedereen mag binnenkomen bij ons *lol*
Hoe drukker hoe beter, en zelf ben ik er lekker niet
Kroep is wel besmettelijk, pseudo kroep niet of minder.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
![]()
En ook nog geregeld dat ik heen en terug kan rijden.
Als het heel lekker weer is, kan ik wel op de fiets, maar het is zo'n 35-45 min fietsen.
Dus is de auto wel handig!
Heeft iemand ervaring met pseudo kroep? En vooral de nasleep. Hoe lang Kim last kan houden van hoesten. Zeehondenblaf? En is het besmettelijk? Lijkt me wel trouwens.
A.s. zondag viert ronald namelijk zijn verjaardag en er komen dan ook een paar kindjes van Kims leeftijd.
Nou, ik ga maar weer. Kim wil alleen maar mij hebben. Wat op zich natuurlijk niet erg is, maar soms wel lastig. Bv, rustig een kopje thee drinken.
De groep is heel leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Spuuglokje! Hoe is je naailes gegaan? Is het voor kleding voor jezelf of voor de kinderen?
"Appeltaartenthee".quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:25 schreef Sugar het volgende:
Dat is thee, Livelink. Heel lekkere thee!
Oei... dat lijkt me idd ook helemaal niks om te moeten doen en plein publique...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Bix, wat een goede berichten over je vader. Fijn!
[..]
De groep is heel leuk.De 'juf' vind ik een tang. Ik hoop niet dat ze meeleest!
![]()
Er waren 3 nieuwen in het groepje, waaronder ik dus. We zijn met z'n zevenen. En de drie nieuwen moesten bij elkaar de maten opnemen, om dat te oefenen, hoe je dat doet. Aiiiiiiiiiii bijna net zo pijnlijk als op een weegschaal staan.
![]()
Ik ga trouwens een rokje voor Sterre maken. Het patroon is al getekend en geknipt, en ik denk dat ik vanmiddag even naar de stoffenzaak ga om mooie stof te kopen. Ik moet ook nog een naaidoos aanschaffen waar ik allemaal dingen in ga bewaren/meenemen, zoals spelden, scharen, blauwe stift, meetlint, krijt, etc.
Dank jullie wel Bix en Anitra, dan ga ik zo eens richting de hema knorrenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:25 schreef Anitra het volgende:
bij de stoffenzaak Barsoms heeft kwantum ze ook og hema, iig waa ze gordijnen verkopen. die zijn wat breder maar die kan je altijd smaller knippen
Poeh da's jammer want er zijn daar echt soortgelijke stoffen te verkrijgen en het maken kost vrij weinig tot niets. Stukken goedkoper dan de Hema iig...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:26 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Dank jullie wel Bix en Anitra, dan ga ik zo eens richting de hema knorren
Een Kwantum kennen ze niet hier![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Bix, wat een goede berichten over je vader. Fijn!
[..]
De groep is heel leuk.De 'juf' vind ik een tang. Ik hoop niet dat ze meeleest!
![]()
Er waren 3 nieuwen in het groepje, waaronder ik dus. We zijn met z'n zevenen. En de drie nieuwen moesten bij elkaar de maten opnemen, om dat te oefenen, hoe je dat doet. Aiiiiiiiiiii bijna net zo pijnlijk als op een weegschaal staan.
![]()
Ik ga trouwens een rokje voor Sterre maken. Het patroon is al getekend en geknipt, en ik denk dat ik vanmiddag even naar de stoffenzaak ga om mooie stof te kopen. Ik moet ook nog een naaidoos aanschaffen waar ik allemaal dingen in ga bewaren/meenemen, zoals spelden, scharen, blauwe stift, meetlint, krijt, etc.
oxy, je bent niet de enige die van de rel is door de nieuwe lay-out.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:40 schreef Oxymoron het volgende:
Jullie is het, misschien al eerder opgevallen, maar ik kom na een week even op Fok, en alles ziet er anders uit!
Help !
ik weet niet of je een computergestuurde naaimachine hebt, spuuglokje, maar in dat geval moet je dus uitkijken met magneten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedankt, Pronkjewail!En Anitra en de anderen ook bedankt.
ik wist het ook niet hoor, maar toen ik vorig jaar mijn nieuwe husqvarna met computergestuurde toeters en bellen kocht, werd met dat verteld. en eigenlijk is het natuurlijk logisch: magnetische velden kunnen van alles ontregelen (neem nou bijvoorbeeld bankpasjes die je niet zomaar op de toonbank mag leggen omdat ze anders door magnetisme gewist kunnen wordenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Goed dat je het zegt van die magneet. Ik heb een ouder beestje en die kan die magneet prima aan, ben er dus ook erg fan van, maar het zou zonde zijn als je je machine ermee sloopt idd...
ik denk dat die tang gewoon niks van magneten moet hebben omdat ze bang is dat ze als tang zijnde magneten aantrekt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn tang zei dat magneten je naalden stroef maken, en dat plasctic doosjes daarom het beste waren om ze in te bewaren.
ik hoef er ook niet mee aan te komen bij mijn zoon, maar er zijn ook van die spijkerkopjes en die vind ik dan weer wel leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:44 schreef E.T. het volgende:
ik vind zulke applicaties vreselijk![]()
Ik sloop altijd glimmende dingetjes overal vanaf..
Zo'n ding gaat er hier niet komen dus
de gein is dus dat je zelf je patroon kan maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:50 schreef Noli. het volgende:
Stiefloeder heeft een speciale tang om van die steentjes-dingen op kleding te maken.
Ik ben er zelf ook niet zo'n heel grote fan van.
Nou ja, ik ben nog niet een patroon tegen gekomen wat ik mooi vind voor mij of m'n kiddies.
Het ging idd alleen maar om de strijkbandquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:43 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Poeh da's jammer want er zijn daar echt soortgelijke stoffen te verkrijgen en het maken kost vrij weinig tot niets. Stukken goedkoper dan de Hema iig...
ow, dat heb ik ook gezien! dat lint vond ik wel erg leuk... maar dan om een kadootje mee te versieren ofzo...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:30 schreef _Bar_ het volgende:
Bij de hema hing er ook een heel rek van vol om je kleding mee op te fleuren/versieren...
Ook niets voor mij
daarom heb k quiltaardbeitje die mijn naalden weer goed maaktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn tang zei dat magneten je naalden stroef maken, en dat plasctic doosjes daarom het beste waren om ze in te bewaren.
OMG, hier ook nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:44 schreef E.T. het volgende:
ik vind zulke applicaties vreselijk![]()
Ik sloop altijd glimmende dingetjes overal vanaf..
Zo'n ding gaat er hier niet komen dus
Ah sorryquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:12 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Het ging idd alleen maar om de strijkband
Jeps, al veel te lang *lol* (in januari alweer 6 jaar... Ik wordt oudquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
* Vicky doet dat ff onthouden..
Werk je in de Boog Sonnetje??
Hoi Suus!quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik voor mezelf van die afbak-croissantjes gekocht, en die zijn nu klaar, maar ik vind het ook zo raar om ze nu op te gaan zitten eten terwijl zij hiernaast bezig zijn het kamertje in elkaar te zetten...
Dus nu worden ze koud.![]()
Snif... En ik had er zo'n zin in.
Jawel, daar heb je ook wel gelijk in...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef Sugar het volgende:
Wat een naar bericht, Rockabella.![]()
BE, dat is ook zo, maar daar had ik geen echt zetje voor nodig, maar vooral vertrouwen en rust. Om een veilige werkplek te zoeken dus, waarbij ik me niet in een te snel wereldje staande moet houden.
Sjee.. wat een rot nieuws..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, vreselijk nieuws van dat kleine grietje... Ik ben er echt helemaal van slag van.
quote:Welke Bar bar?![]()
Ik kan ook wel een slokje gebruiken
je kan je in flora en fauna helemaal uitleven hoor, daar zitten kenners zat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:40 schreef Bright het volgende:
Pfff, verschrikkelijk als je dat te horen krijgt! Hopelijk valt het nog mee en kunenn de artsen er wat aan doen.
En wij krijgen een konijntje(nou ja, of het echt plezier wordt, weten we niet ...)
Elise zal het prachtig vinden; het is 1 van de twee konijntjes van haar pas overleden tante. (De ander is al oud)
Maar ik weet dus nog niks van konijntjesDat wordt dus nog even wat documentatie doornemen (Komen konijntjes trouwens met een handleiding? Ik vrees van niet
)
Oude konijntje had ze al jaren, dus dat wil haar vriend houden, logisch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:43 schreef bixister het volgende:
veel plezier met jullie nieuwe huisdier bright. maar waar gaat het oude konijntje dan naar toe?
ja das al een begin voor deze kleinekinderonbenulquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:29 schreef YPPY het volgende:
blokken, duplo, iets met muziek of geluid, grote auto, een bal. Zoiets?
Kan je gewoon bij de Intertoys halen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:37 schreef Belana het volgende:
een vormenstoof (zo'n bal waar ze blokjes in kunnen doen)
ik ben ook niet zo'n glimglimmuts, maar voor Djen i het natuurlijk wel leuk om op d'r kleding t doen, maar als ik de prijs zie van zo'n pakket heb al van laat maar. Ga niet zoveel voor iets betalen wat ik zelf niet leuk vind en mijn dochter toch gaat jatten en uitproberen op alles, zoals har tasen, schoenen, broeken, truien, jassen enz...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:15 schreef lady-wrb het volgende:
zijn er hier trouwens al mensen met een hotfix-applicator?
dat is zooooo leuk
Als je in stad Groningen woont is een bezoekje aan Asbran ook een aanrader. Kleine Peperstraat zitten ze. Heb je echt superveel keus en je kan om hulp vragen. Daar weten ze vast een leuk kado te vinden!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij de Intertoys halen?
Yep en ze hebben ook een vormenstoof in een leuke koektrommelvorm.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij de Intertoys halen?
Van mij mag het welquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je in stad Groningen woont is een bezoekje aan Asbran ook een aanrader. Kleine Peperstraat zitten ze. Heb je echt superveel keus en je kan om hulp vragen. Daar weten ze vast een leuk kado te vinden!
mag dit eigenlijk wel?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo'n glimglimmuts, maar voor Djen i het natuurlijk wel leuk om op d'r kleding t doen, maar als ik de prijs zie van zo'n pakket heb al van laat maar. Ga niet zoveel voor iets betalen wat ik zelf niet leuk vind en mijn dochter toch gaat jatten en uitproberen op alles, zoals har tasen, schoenen, broeken, truien, jassen enz...
ijzerwerk? heb je ook alleen ijzerdingetjes enzo? Ja dat zeg je er niet bijquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb m gewoon bij de groothandel gekocht voor een tientje
en die glimmertjes heb ik wel, maar die zijn voor op de danspakjes enzo, niet voor mij, ik ben meer van het ijzerwerk.
maar ik vind het gewoon leuk om te doen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie kan mij vertellen wat de lol is om je klem te zuipen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
ijzerwerk? heb je ook alleen ijzerdingetjes enzo? Ja dat zeg je er niet bij
Vertel meer, show wat, laat zien![]()
Ingrid, negeren en idd wat sugar zegt.
arts heeft niet meer gebeldnu zit ik me het hele weekend kwaad te maken en af te vragen wat er allemaal aan de hand is, zou er toch meer zijn? Waarom doen ze gwoon dit soort dingn niet op een andere doordeweekse ag dat je de volgende dag gewoon boos kan terug bellen?
Beestje killen hielp niet, dus nu maa laptop defragmenteren, oefenen met pitten voor quilten (opdracht van mijn moeder) En vast wat dingen snijden voor mystery quilt en kijken of nog wat in elkaar kan zetten.
Of k kan gewoon mijn bed in gaan, hmmmm moeilijk, eerst maar ff defragmenteren anzetten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Welke Bar bar?![]()
Ik kan ook wel een slokje gebruiken
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het al afgeleverd
ligt dat trouwens aan fok dat ik iedere keer fatal error krijg en meer van dat soort fratsen, of heb ik weer eens een virus of trojan binnengehaald?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
Zow zo goed als alles is ingepakt, er is al veel naar het nieuwe huis, we zitten hier nu tussen de dozen. Pff zal blij zijn als het morgenavond is en alles over is. We moeten alleen nog de zolder, de overloopkast en de trapkast verder leegpakken. Maar daar kunnen we nu niet meer bij, alles staat vol.
Waarschijnlijk de komende dagen even niet online... of @home moet het allemaal netjes geregeld hebben morgen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:13 schreef melonovy het volgende:
Sugar, als je zin hebt in een nieuwe uitdaging ...
Grapje uiteraard, maar ik moest even aan jullie denken
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:13 schreef melonovy het volgende:
Sugar, als je zin hebt in een nieuwe uitdaging ...
Grapje uiteraard, maar ik moest even aan jullie denken
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:57 schreef Noli. het volgende:
Ziet er leuk uit Bar! Daar is idd heel wat moois van te maken.
Dat linkje wat je laatst liet zien dat was van de zelfde eigenaar toch? Dat was heel warm en sfeervol.. Word dit een beetje in diezelfde sfeer of juist meer hypermodern in een ouderwetsche setting? Meer dat laatste toch?
Ik vind dat wel mooi.. Dat fris, hip en strakke in juist een oud sfeervol pand.
Mits het wel een beetje in balans is dan he?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:09 schreef PM-girl het volgende:
O, en voor de HEMA-fans, de uitnodiging!
Verkopen ze daar trouwens geen kinderslaapzakken met mouwen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:09 schreef PM-girl het volgende:
Verkopen ze daar trouwens geen kinderslaapzakken met mouwen?
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:17 schreef jessie het volgende:
Gelukkig komt mijn contract nu echt bijna binnen waardoor ik ook op particuliere huisjes kan gaan reageren.
Misschien heeft ie nog een middagslaapje dat je kan inkorten of anders opheffen en dan gewone tijd naar bed. Dan verschuift het slapen ook weer naar normale tijden voor wakker worden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 06:35 schreef Belana het volgende:
Diaanook verhuist
lekker joh! hoop dat het vaatwasser probleem snel opgelost is!
thanks voor je antwoord. ik ga iets homeopatisch proberen denk ik, want vanmorgen was het half 5. hij slaapt gewoon niet meer door
Anoniem verstuurd, of tenminste via een mij onbekend gmail-account dat zo te zien hiervoor is aangemaakt. Zijn naam wordt genoemd en zijn band, maar dat is ook alles. Ik heb teruggemaild dat ik dan wel meer informatie wil, maar daar kreeg ik niks op terugquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:16 schreef bixister het volgende:
wat bizar syrena. wel van een bekende? en inhoudelijk toegespitst op je vriend, of zou het een mailtje kunnen zijn dat naar iedereen verstuurd zou kunnen worden.
belana, vervelend zeg zo vroeg wakker. misschien even een tijdje op de strenge toer / negeren?
Dat klinkt alsof iemand een breuk probeert te veroorzaken...quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Anoniem verstuurd, of tenminste via een mij onbekend gmail-account dat zo te zien hiervoor is aangemaakt. Zijn naam wordt genoemd en zijn band, maar dat is ook alles. Ik heb teruggemaild dat ik dan wel meer informatie wil, maar daar kreeg ik niks op terug(nog niet)
Ik ben nu aan het proberen of ik een ip-adres kan achterhalen.
Mja, en ik vraag me af wat het nut daarvan is, want aanstaande maandag vertrekt hij voor zes maanden voor z'n reis door Midden-Amerika.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof iemand een breuk probeert te veroorzaken...
Geen idee, ik heb 'm net het mailtje doorgestuurd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Wat raar zeg...
Rinkelt de naam van het mail-account een belletje bij je vriend toevallig?
Och, dan zou het toch meteen duidelijk zijn dat het een rotstreek is van iemand...quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 'm net het mailtje doorgestuurd.
Waarschijnlijk niet trouwens, het lijkt erop alsof het adres voor dit doel is aangemaakt.
Ik hoop niet dat hij er eentje heeft gekregen over mij trouwens![]()
En met meer informatie ja.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Och, dan zou het toch meteen duidelijk zijn dat het een rotstreek is van iemand...
Niet te druk om maken meis... Als iemand echt bezorgd om je zou zijn en je vriend verdenkt van vreemdgaan, dan zou hij/zij heus rechtstreeks naar hem of jou toegestapt zijn
Ik moet wel eerst nog naar Cubaquote:
Als je lijnt voor de dietiste doe je toch wat verkeerdquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:20 schreef LadyS het volgende:
appeltaart![]()
Ik ben alleen aan de lijn en ik moet me vanavond weer verantwoorden bij de diëtist
Het fijnste aan verjaardagen... de volgende dag zelfgemaakte appeltaart bij het ontbijt!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Er ligt hier een appeltaart in de oven. Kan haast niet wachten.maar eigenlijk vind ik koude appeltaart uit de koelkast lekkerder dan warme, want van warme word ik achteraf altijd een beetje misselijk.
![]()
Ja, je hebt gelijk, maar die dietiste geeft me wel de stok achter de deur die ik nodig heb. Ik wil niet toegeven dat ik te weinig disicpline heb om af te kunnen vallen, dus moet ik wel een beetje best doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:15 schreef Pruk het volgende:
[..]
Als je lijnt voor de dietiste doe je toch wat verkeerd
Ik snap je maar al te goedquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, maar die dietiste geeft me wel de stok achter de deur die ik nodig heb. Ik wil niet toegeven dat ik te weinig disicpline heb om af te kunnen vallen, dus moet ik wel een beetje best doen.
Snap je een beetjeZelfde idee als een leraar op school die je huiswek controleert
Dat heb ik echt nodig
Dat was voor mij ook de enige manier om 30 kilo kwijt te raken, 10 jaar geledenquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, maar die dietiste geeft me wel de stok achter de deur die ik nodig heb. Ik wil niet toegeven dat ik te weinig disicpline heb om af te kunnen vallen, dus moet ik wel een beetje best doen.
Snap je een beetjeZelfde idee als een leraar op school die je huiswek controleert
Dat heb ik echt nodig
Ik hield me niet zo strikt aan de voorschriften en heb dus ruim 2 jaar over die kilo's gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef LadyS het volgende:
Daarom is de NTI of LOI of iets dergelijks niets voor mij
En nu vertrek ik naar de dietiste
Fijn dat jullie het snappen ET en PrukIk hoef nog maar een kilootje of 40 minimaal, dus we hebben nog even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |