quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:59 schreef bixister het volgende:
sorry voor de late update maar ik ben op maandag altijd pas erg laat thuis en moest nog eten en eng dromende kindertjes troosten. maar: de operatie is gelukkig toch heel goed gegaan, al zijn ze dus wel extra lang bezig geweest, vanwege de grootte van de prostaat. maar dus niet vanwege allerlei andere mogelijk enge dingen die ze tegenkwamen, waar ik bang voor was toen 't zo lang ging duren. ik kreeg 't berichtje toen ik net 5 minuten weer aan 't werk was, dus ik kon de rest van de bijeenkomst een stuk zorgelozer leiden.bedankt voor jullie meeleven, ik moest 't gewoon ff kwijt en 't is dan wel erg fijn en lief dat iedereen meteen zo meeleeft.
Ze slaapt nu... Van de week begon ze met hoesten, tot in het extreme, dinsdag op woensdag nauwelijks geslapen daardoor. Het leek nu weer beter te gaan, wel wat verkouden. Maar nu dus weer koortsig en spontaan in slaap vallen overdag...quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:27 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
geef haar maar een kusje van memama Sjeen
Gaat het alweer een beetje eigenlijk met haar?
Ze heeft het gaas IN de wond geduwd. Dus dat moet er echt eerst uit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:31 schreef bixister het volgende:
ieuw syrena dat klinkt niet zo prettig.... maar 't werd dus wel aanbevolen? als je nou eens eerst gaat douchen, dat gaasje wil er vast sneller af als 't goed nat is?
Ja hequote:
geef dr maar een dikke knuffelquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:39 schreef Sjeen het volgende:
Fijn nieuws Bix
[..]
Ze slaapt nu... Van de week begon ze met hoesten, tot in het extreme, dinsdag op woensdag nauwelijks geslapen daardoor. Het leek nu weer beter te gaan, wel wat verkouden. Maar nu dus weer koortsig en spontaan in slaap vallen overdag...
Ja daar had ik al naar gegoogled. Maar straks maar eens de stad in en daar eens kijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:13 schreef _Bar_ het volgende:
Bixben blij dat het allemaal goed gegaan is met je vader
En menicole er bestaan zogenaamde "geboorte"ringen, misschien dat dat een idee is
ik wil graag eentje waar de naam van Mikael aan de buitnekant staat zeg maar. Maar misschien dat dat met een mooie gladde ring ook wel wil.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:24 schreef _Bar_ het volgende:
Daarnaast menicole je kan toch ook gewoon een ring aanschaffen die jij leuk vind.... hoeft toch niet persee 1tje te zijn van Mikael, je kan er altijd nog een leuke tekst inlaten zetten, neem bv een vriendschapsring en dan geboorte data +naam zoontje ofzo
ben je niet bang dat daar dan vuiligheid in gaat zitten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:29 schreef MeNicole het volgende:
[..]
ik wil graag eentje waar de naam van Mikael aan de buitnekant staat zeg maar. Maar misschien dat dat met een mooie gladde ring ook wel wil.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja daar had ik al naar gegoogled. Maar straks maar eens de stad in en daar eens kijken.
Ik heb ook een ring met een opening aan de buitenkant (en daarin een steentje), het valt best mee wat betreft vuiligheidquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben je niet bang dat daar dan vuiligheid in gaat zitten?
Die is mooi maar duurquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
M'Amour
Maar ik vind het idee van Bar ook erg leuk, een mooie rind en dan Mikael - Geboortedatum erin laten graveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |