abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:03:00 #1
108648 cattie
lieve moeder
pi_53626606
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:59 schreef bixister het volgende:
sorry voor de late update maar ik ben op maandag altijd pas erg laat thuis en moest nog eten en eng dromende kindertjes troosten. maar: de operatie is gelukkig toch heel goed gegaan, al zijn ze dus wel extra lang bezig geweest, vanwege de grootte van de prostaat. maar dus niet vanwege allerlei andere mogelijk enge dingen die ze tegenkwamen, waar ik bang voor was toen 't zo lang ging duren. ik kreeg 't berichtje toen ik net 5 minuten weer aan 't werk was, dus ik kon de rest van de bijeenkomst een stuk zorgelozer leiden. bedankt voor jullie meeleven, ik moest 't gewoon ff kwijt en 't is dan wel erg fijn en lief dat iedereen meteen zo meeleeft.
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:04:52 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53626639
Heel fijn, Bix.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator maandag 1 oktober 2007 @ 21:05:15 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53626651
Fantastisch nieuws Bix
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:05:45 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53626661
Oh, gek, mijn berichtje stond er nu toch 2 keer.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:08:12 #5
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53626706
Goed hee! Was de operatie voldoende of gaan ze ook nog chemo of bestralen?

En natuurlijk nog even; . . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_53626730
Bix, wat een goed bericht!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_53626741
k_i_m dat moet nog blijken uit een aantal stukjes weefsel die op kweek gezet zijn. over een paar dagen is daar al wat meer duidelijkheid over, als 't goed is. maar de grove metingen die ze wel meteen konden doen zagen er goed uit.
pi_53626892
Dat is goedniuew Bix!
pi_53626946
Ha goed nieuws dus! En nog even duimen voor de kweekjes

Ik moet eigenlijk met m'n rug onder de douche, maar ik durf niet Het doet nu heul geen zeer meer, en ik heb het donkerbruine vermoeden dat dat niet zo blijft als ik het gaasje uit de wond ga trekken en er een douchestraal op ga houden Maar als dat gaas gaat vastgroeien is ook niet tof (om maar meteen een dramascenario ervan te maken )

Ik ga maar eens voorzichtig aan de pleister pielen en dan kijk ik wel verder.
Of ik duik nu mijn bedje in met die lekkere dikke Elisabeth George die ik nog heb liggen....pijnloos enzo...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:27:55 #10
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53627231
Goed nieuws, Bix! Fijn!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53627319
ieuw syrena dat klinkt niet zo prettig.... maar 't werd dus wel aanbevolen? als je nou eens eerst gaat douchen, dat gaasje wil er vast sneller af als 't goed nat is?
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:34:00 #12
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53627377
Fijn Bix!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:34:36 #13
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53627399
Syrena ga nu maar douchen spoel je hem ook schoon.

Bix fijn dat het goed is gegaan.
  Licht Ontvlambaar maandag 1 oktober 2007 @ 21:39:38 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53627520
Fijn nieuws Bix
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:27 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

geef haar maar een kusje van me mama Sjeen
Gaat het alweer een beetje eigenlijk met haar?
Ze slaapt nu... Van de week begon ze met hoesten, tot in het extreme, dinsdag op woensdag nauwelijks geslapen daardoor. Het leek nu weer beter te gaan, wel wat verkouden. Maar nu dus weer koortsig en spontaan in slaap vallen overdag...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:42:55 #15
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53627603
Niet te lang wachten met douchen hoor, Syrena, wat Bix zegt dus!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53627616
Fijn dat het goed is gegaan Bix!
pi_53627619
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:31 schreef bixister het volgende:
ieuw syrena dat klinkt niet zo prettig.... maar 't werd dus wel aanbevolen? als je nou eens eerst gaat douchen, dat gaasje wil er vast sneller af als 't goed nat is?
Ze heeft het gaas IN de wond geduwd. Dus dat moet er echt eerst uit.

Daarnet gedaan, OMFG Hoe diep is dat ding wel niet?! Uiteraard meteen bloeden als een rund en PIJN.
No way dat ik daar een douchestraal op ga houden, bekijk 't even
En er dan ook achter komen dat je er helemaal niet fatsoenlijk bij kan in je eentje Ik heb er een pleister op gedaan die ik heb meegekregen, scheef erop geplakt uiteraard want het moest met een spiegel enzo. Auw.

Waarom moet ik nu denken aan bevallingen en hechtingen en erger nog, een keizersnee?! Ik vind mezelf al keizielig met dit gat in mijn rug

Twee keer per dag een douchestraal erop, juhuh I think not. Floortje zou er een wijntje op nemen maar dat komt vast de wondgenezing niet ten goede
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53627682
Oh man wat ben ik toch een miepert he Ik vond het al zo knap van mezelf dat ik jullie niet had lastiggevallen met verstandkies nr. 2 die eruit is gegaan

Ik ga maar slapen
pi_53627793
Goed nieuws Bix!

Syrena sterkte ermee!
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:59:50 #20
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53628039
Syreen, de douchestraal hoger op je rug zetten zodat het water er wel overheen loopt? Spoelt het evengoed, maar niet die harde straal erop.

Ik krijg wel kippenvel van je verhalen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53628432
Syrena, ik vindt t wel meevallen met dat miepen hoor Zou ik zelf ook doen. Klinkt ook allemaal niet echt fijn!
pi_53628466
Fijn hoor Bix dat je goed nieuws te horen hebt gekregen na zo'n stressy day!
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:26:06 #23
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53628989
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:20 schreef Lois het volgende:
Tex gave avatar
Ja he Vandaag nog even nieuwe fotosessie gedaan voor cadeautje voor schoonouders, daar komt deze foto uit
Beetje jammer van de prut kwaliteit na het verkleinen alleen. Heb even geen fatsoenlijk programma, dus in paint gedaan...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:26:30 #24
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53628999
bix fijn dat de operatie toch goed gegaan is!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:34:41 #25
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53629315
Bix, wat fijn dat de operatie goed is gegaan....

Syrena sterkte met je wond.

Weer terug van lange dag klussen, heen en weer rijden, weer klussen en weer rijden. Zo lekker slapen.
Make love, not war ☮
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:37:29 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53629415
Bix, fijn dat de operatie goed gegaan is joh!

Syrena, ik zou het idd proberen zoals E.T. het zegt, niet echt erop, maar gewoon water eroverheen laten lopen...
pi_53629640
BE ik las nog van die inbraak, wat ellendig joh. wel fijn dat de spullen goed verzekerd waren maar 't blijft echt zwaar shit zoiets.

diaan, de verhuisdag nadert geloof ik? succes met alle geklus!
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:46:02 #28
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53629733
De verhuisdag nadert inderdaad... het is de laatste puntjes op de i zetten enz... en er zijn wat kleine probleempjes... maar we hebben nog 4 dagen.
Make love, not war ☮
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:47:08 #29
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53629772
Wat fijn dat het weer es een positief bankje is.
Bix, eindelijk wat rust in de kop nu schat ik zo? Heerlijk

Cattie, nieuwe ava? Mooie foto lijkt me dat. Mag ik es zien? Hij lijkt zo groot!

Syrena, ik weet niet precies waar het over gaat maar is het een idee eerst te weken met bijv. een zachte ph-neutrale zeep, of een zoutoplossing?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53630296
Bix, fijn!

Syrena, het klinkt niet lekker
pi_53630303
Bix fijn om te lezen dat de operatie goed is gegaan!

Syrena, het klinkt auw... brrr. You can do it girl
Fake it till you make it...
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:31:59 #32
24188 Belana
kloon van belana
pi_53633427
bix, wat fijn dat alles goed gegaan is! dat is natuurlijk een heerlijke opluchting!

sjeen, sterkte met je zieke meisje

Liam lijkt wat aan de beterende hand. Vannacht is ie maar 1 keer zijn bed uit geweest om een half uur op de wc door te brengen, van 1 tot tegen half 2 en daarna heeft ie geslapen tot half 7 en alles ziet er weer ietsje beter uit.
stormy waters...
sailin'
pi_53633616
Goed nieuws bix!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53634655
Woei, wat fijn bix

Syrena, sterkte! het klinkt niet erg prettig maar gelukkig zal de gemeentheid van de pijn die een beetje hoort bij ontstoken weefsel wel snel minder worden. Goed spoelen toch maar, hoe gaat het nu?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:05:08 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53634739
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:39 schreef Sjeen het volgende:
Fijn nieuws Bix
[..]

Ze slaapt nu... Van de week begon ze met hoesten, tot in het extreme, dinsdag op woensdag nauwelijks geslapen daardoor. Het leek nu weer beter te gaan, wel wat verkouden. Maar nu dus weer koortsig en spontaan in slaap vallen overdag...
geef dr maar een dikke knuffel
hoop dat ze donderdag wat opgeknapt is

fijn om te horen Bix

enneh Syreen hoe is het nu met je bult?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_53634980
Jullie zijn lief hahaha Met de ex-bult gaat het goed, ik ben er niet mee gaan douchen (nog niet, zit nog in m'n pyjama). Ik heb net even gevoeld, er zit geen bult meer en een beetje duwen doet ook geen pijn
Alleen wel bloedvlekken in m'n shirt, maar dat is katoen dus die gaan er wel uit in de was.

Nog een knufje voor zieke Liam trouwens, buikgriep is echt niet fijn
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:19:59 #37
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53635040
Fijn nieuws Bix.

Ieuw Syrena.. Ik zou toch de pijn proberen te trotseren en onder de douche stappen.. Liever ff doorbijten dan straks de ex-ontsteking weer ontstoken.

En een aai over de bol voor alle zieken..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_53635645
We zijn nog maar net wakker!
Syrena heb je al gedoucht?

De ziekenboeg hier heeft me iets aangestoken, bah! Ik ga maar proberen vervoer heen en terug te regelen ivm assertiviteitstraining.

Hebben jullie nog leuke cadeau tips voor Djeez? Ik dacht aan een beetje snoep. Schepsnoep, of zuurstok enzo. Had ik alles ingevuld etc, doet de site het niet bij mij. eucalypta.nl ofzo. De meeste sites die ik vind is meer voor bedrijven. Budget is 15,-/20,- (heb al een ander cadeautje erbij nml)
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:54:12 #39
43556 miss_dynastie
pi_53635700
Wat een fijn nieuws, bix
pi_53635864
Misschien kan iemand me hier ff helpen. Nu ik geen trouwring meer om heb mis ik steeds iets. Nu wil ik graag een ring van Mikael zeg maar. Weet iemand of zoiets bestaat. Dus een speciale ring van een kleine? Als jullie snappen wat ik bedoel
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:13:27 #41
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53636073
Bix ben blij dat het allemaal goed gegaan is met je vader

En menicole er bestaan zogenaamde "geboorte"ringen, misschien dat dat een idee is
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53636178
Even uit de lurkstand
Syrena, douchen is juist heel goed voor de wond. Zo hou je de wond schoon en doorbloed. Doe een washand over de douchekop, zodat de straal minder hard is. Succes ermee.
en weer weg
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_53636196
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:13 schreef _Bar_ het volgende:
Bix ben blij dat het allemaal goed gegaan is met je vader

En menicole er bestaan zogenaamde "geboorte"ringen, misschien dat dat een idee is
Ja daar had ik al naar gegoogled. Maar straks maar eens de stad in en daar eens kijken.
Liefde
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:24:18 #44
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53636306
Daarnaast menicole je kan toch ook gewoon een ring aanschaffen die jij leuk vind.... hoeft toch niet persee 1tje te zijn van Mikael, je kan er altijd nog een leuke tekst inlaten zetten, neem bv een vriendschapsring en dan geboorte data +naam zoontje ofzo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53636435
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:24 schreef _Bar_ het volgende:
Daarnaast menicole je kan toch ook gewoon een ring aanschaffen die jij leuk vind.... hoeft toch niet persee 1tje te zijn van Mikael, je kan er altijd nog een leuke tekst inlaten zetten, neem bv een vriendschapsring en dan geboorte data +naam zoontje ofzo
ik wil graag eentje waar de naam van Mikael aan de buitnekant staat zeg maar. Maar misschien dat dat met een mooie gladde ring ook wel wil.
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:34:04 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53636560
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:29 schreef MeNicole het volgende:

[..]

ik wil graag eentje waar de naam van Mikael aan de buitnekant staat zeg maar. Maar misschien dat dat met een mooie gladde ring ook wel wil.
ben je niet bang dat daar dan vuiligheid in gaat zitten?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:34:48 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53636583
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:19 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja daar had ik al naar gegoogled. Maar straks maar eens de stad in en daar eens kijken.

M'Amour

Maar ik vind het idee van Bar ook erg leuk, een mooie rind en dan Mikael - Geboortedatum erin laten graveren.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:35:47 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53636609
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

ben je niet bang dat daar dan vuiligheid in gaat zitten?
Ik heb ook een ring met een opening aan de buitenkant (en daarin een steentje), het valt best mee wat betreft vuiligheid
pi_53636625
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

[afbeelding]

M'Amour

Maar ik vind het idee van Bar ook erg leuk, een mooie rind en dan Mikael - Geboortedatum erin laten graveren.
Die is mooi maar duur Ben een bijna gescheiden moeder dus zoveel geld heb ik niet hoor

Maar vuil erin. Tja das ook weer zo. Maar ik ga vanmiddag eens rondvragen.
Liefde
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:16:32 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_53637456
Je wast je handen toch vaak genoeg dat er geen vuiligheid in aan gaat koeken

Bix, fijn nieuws voor jullie. Ik hoop dat alles voorspoedig mag gaan
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')