abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:03:00 #1
108648 cattie
lieve moeder
pi_53626606
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:59 schreef bixister het volgende:
sorry voor de late update maar ik ben op maandag altijd pas erg laat thuis en moest nog eten en eng dromende kindertjes troosten. maar: de operatie is gelukkig toch heel goed gegaan, al zijn ze dus wel extra lang bezig geweest, vanwege de grootte van de prostaat. maar dus niet vanwege allerlei andere mogelijk enge dingen die ze tegenkwamen, waar ik bang voor was toen 't zo lang ging duren. ik kreeg 't berichtje toen ik net 5 minuten weer aan 't werk was, dus ik kon de rest van de bijeenkomst een stuk zorgelozer leiden. bedankt voor jullie meeleven, ik moest 't gewoon ff kwijt en 't is dan wel erg fijn en lief dat iedereen meteen zo meeleeft.
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:04:52 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53626639
Heel fijn, Bix.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator maandag 1 oktober 2007 @ 21:05:15 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53626651
Fantastisch nieuws Bix
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:05:45 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53626661
Oh, gek, mijn berichtje stond er nu toch 2 keer.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:08:12 #5
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53626706
Goed hee! Was de operatie voldoende of gaan ze ook nog chemo of bestralen?

En natuurlijk nog even; . . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_53626730
Bix, wat een goed bericht!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_53626741
k_i_m dat moet nog blijken uit een aantal stukjes weefsel die op kweek gezet zijn. over een paar dagen is daar al wat meer duidelijkheid over, als 't goed is. maar de grove metingen die ze wel meteen konden doen zagen er goed uit.
pi_53626892
Dat is goedniuew Bix!
pi_53626946
Ha goed nieuws dus! En nog even duimen voor de kweekjes

Ik moet eigenlijk met m'n rug onder de douche, maar ik durf niet Het doet nu heul geen zeer meer, en ik heb het donkerbruine vermoeden dat dat niet zo blijft als ik het gaasje uit de wond ga trekken en er een douchestraal op ga houden Maar als dat gaas gaat vastgroeien is ook niet tof (om maar meteen een dramascenario ervan te maken )

Ik ga maar eens voorzichtig aan de pleister pielen en dan kijk ik wel verder.
Of ik duik nu mijn bedje in met die lekkere dikke Elisabeth George die ik nog heb liggen....pijnloos enzo...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:27:55 #10
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53627231
Goed nieuws, Bix! Fijn!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53627319
ieuw syrena dat klinkt niet zo prettig.... maar 't werd dus wel aanbevolen? als je nou eens eerst gaat douchen, dat gaasje wil er vast sneller af als 't goed nat is?
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:34:00 #12
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53627377
Fijn Bix!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:34:36 #13
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53627399
Syrena ga nu maar douchen spoel je hem ook schoon.

Bix fijn dat het goed is gegaan.
  Licht Ontvlambaar maandag 1 oktober 2007 @ 21:39:38 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53627520
Fijn nieuws Bix
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:27 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

geef haar maar een kusje van me mama Sjeen
Gaat het alweer een beetje eigenlijk met haar?
Ze slaapt nu... Van de week begon ze met hoesten, tot in het extreme, dinsdag op woensdag nauwelijks geslapen daardoor. Het leek nu weer beter te gaan, wel wat verkouden. Maar nu dus weer koortsig en spontaan in slaap vallen overdag...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:42:55 #15
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53627603
Niet te lang wachten met douchen hoor, Syrena, wat Bix zegt dus!
Ylana
pi_53627616
Fijn dat het goed is gegaan Bix!
pi_53627619
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:31 schreef bixister het volgende:
ieuw syrena dat klinkt niet zo prettig.... maar 't werd dus wel aanbevolen? als je nou eens eerst gaat douchen, dat gaasje wil er vast sneller af als 't goed nat is?
Ze heeft het gaas IN de wond geduwd. Dus dat moet er echt eerst uit.

Daarnet gedaan, OMFG Hoe diep is dat ding wel niet?! Uiteraard meteen bloeden als een rund en PIJN.
No way dat ik daar een douchestraal op ga houden, bekijk 't even
En er dan ook achter komen dat je er helemaal niet fatsoenlijk bij kan in je eentje Ik heb er een pleister op gedaan die ik heb meegekregen, scheef erop geplakt uiteraard want het moest met een spiegel enzo. Auw.

Waarom moet ik nu denken aan bevallingen en hechtingen en erger nog, een keizersnee?! Ik vind mezelf al keizielig met dit gat in mijn rug

Twee keer per dag een douchestraal erop, juhuh I think not. Floortje zou er een wijntje op nemen maar dat komt vast de wondgenezing niet ten goede
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53627682
Oh man wat ben ik toch een miepert he Ik vond het al zo knap van mezelf dat ik jullie niet had lastiggevallen met verstandkies nr. 2 die eruit is gegaan

Ik ga maar slapen
pi_53627793
Goed nieuws Bix!

Syrena sterkte ermee!
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:59:50 #20
3011 E.T.
pi_53628039
Syreen, de douchestraal hoger op je rug zetten zodat het water er wel overheen loopt? Spoelt het evengoed, maar niet die harde straal erop.

Ik krijg wel kippenvel van je verhalen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53628432
Syrena, ik vindt t wel meevallen met dat miepen hoor Zou ik zelf ook doen. Klinkt ook allemaal niet echt fijn!
pi_53628466
Fijn hoor Bix dat je goed nieuws te horen hebt gekregen na zo'n stressy day!
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:26:06 #23
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53628989
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:20 schreef Lois het volgende:
Tex gave avatar
Ja he Vandaag nog even nieuwe fotosessie gedaan voor cadeautje voor schoonouders, daar komt deze foto uit
Beetje jammer van de prut kwaliteit na het verkleinen alleen. Heb even geen fatsoenlijk programma, dus in paint gedaan...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:26:30 #24
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53628999
bix fijn dat de operatie toch goed gegaan is!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:34:41 #25
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53629315
Bix, wat fijn dat de operatie goed is gegaan....

Syrena sterkte met je wond.

Weer terug van lange dag klussen, heen en weer rijden, weer klussen en weer rijden. Zo lekker slapen.
Make love, not war ☮
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:37:29 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53629415
Bix, fijn dat de operatie goed gegaan is joh!

Syrena, ik zou het idd proberen zoals E.T. het zegt, niet echt erop, maar gewoon water eroverheen laten lopen...
pi_53629640
BE ik las nog van die inbraak, wat ellendig joh. wel fijn dat de spullen goed verzekerd waren maar 't blijft echt zwaar shit zoiets.

diaan, de verhuisdag nadert geloof ik? succes met alle geklus!
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:46:02 #28
114177 Diaan73
pi_53629733
De verhuisdag nadert inderdaad... het is de laatste puntjes op de i zetten enz... en er zijn wat kleine probleempjes... maar we hebben nog 4 dagen.
Make love, not war ☮
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:47:08 #29
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53629772
Wat fijn dat het weer es een positief bankje is.
Bix, eindelijk wat rust in de kop nu schat ik zo? Heerlijk

Cattie, nieuwe ava? Mooie foto lijkt me dat. Mag ik es zien? Hij lijkt zo groot!

Syrena, ik weet niet precies waar het over gaat maar is het een idee eerst te weken met bijv. een zachte ph-neutrale zeep, of een zoutoplossing?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53630296
Bix, fijn!

Syrena, het klinkt niet lekker
pi_53630303
Bix fijn om te lezen dat de operatie goed is gegaan!

Syrena, het klinkt auw... brrr. You can do it girl
Fake it till you make it...
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:31:59 #32
24188 Belana
kloon van belana
pi_53633427
bix, wat fijn dat alles goed gegaan is! dat is natuurlijk een heerlijke opluchting!

sjeen, sterkte met je zieke meisje

Liam lijkt wat aan de beterende hand. Vannacht is ie maar 1 keer zijn bed uit geweest om een half uur op de wc door te brengen, van 1 tot tegen half 2 en daarna heeft ie geslapen tot half 7 en alles ziet er weer ietsje beter uit.
stormy waters...
sailin'
pi_53633616
Goed nieuws bix!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53634655
Woei, wat fijn bix

Syrena, sterkte! het klinkt niet erg prettig maar gelukkig zal de gemeentheid van de pijn die een beetje hoort bij ontstoken weefsel wel snel minder worden. Goed spoelen toch maar, hoe gaat het nu?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:05:08 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53634739
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:39 schreef Sjeen het volgende:
Fijn nieuws Bix
[..]

Ze slaapt nu... Van de week begon ze met hoesten, tot in het extreme, dinsdag op woensdag nauwelijks geslapen daardoor. Het leek nu weer beter te gaan, wel wat verkouden. Maar nu dus weer koortsig en spontaan in slaap vallen overdag...
geef dr maar een dikke knuffel
hoop dat ze donderdag wat opgeknapt is

fijn om te horen Bix

enneh Syreen hoe is het nu met je bult?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_53634980
Jullie zijn lief hahaha Met de ex-bult gaat het goed, ik ben er niet mee gaan douchen (nog niet, zit nog in m'n pyjama). Ik heb net even gevoeld, er zit geen bult meer en een beetje duwen doet ook geen pijn
Alleen wel bloedvlekken in m'n shirt, maar dat is katoen dus die gaan er wel uit in de was.

Nog een knufje voor zieke Liam trouwens, buikgriep is echt niet fijn
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:19:59 #37
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53635040
Fijn nieuws Bix.

Ieuw Syrena.. Ik zou toch de pijn proberen te trotseren en onder de douche stappen.. Liever ff doorbijten dan straks de ex-ontsteking weer ontstoken.

En een aai over de bol voor alle zieken..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_53635645
We zijn nog maar net wakker!
Syrena heb je al gedoucht?

De ziekenboeg hier heeft me iets aangestoken, bah! Ik ga maar proberen vervoer heen en terug te regelen ivm assertiviteitstraining.

Hebben jullie nog leuke cadeau tips voor Djeez? Ik dacht aan een beetje snoep. Schepsnoep, of zuurstok enzo. Had ik alles ingevuld etc, doet de site het niet bij mij. eucalypta.nl ofzo. De meeste sites die ik vind is meer voor bedrijven. Budget is 15,-/20,- (heb al een ander cadeautje erbij nml)
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:54:12 #39
43556 miss_dynastie
pi_53635700
Wat een fijn nieuws, bix
pi_53635864
Misschien kan iemand me hier ff helpen. Nu ik geen trouwring meer om heb mis ik steeds iets. Nu wil ik graag een ring van Mikael zeg maar. Weet iemand of zoiets bestaat. Dus een speciale ring van een kleine? Als jullie snappen wat ik bedoel
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:13:27 #41
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53636073
Bix ben blij dat het allemaal goed gegaan is met je vader

En menicole er bestaan zogenaamde "geboorte"ringen, misschien dat dat een idee is
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53636178
Even uit de lurkstand
Syrena, douchen is juist heel goed voor de wond. Zo hou je de wond schoon en doorbloed. Doe een washand over de douchekop, zodat de straal minder hard is. Succes ermee.
en weer weg
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_53636196
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:13 schreef _Bar_ het volgende:
Bix ben blij dat het allemaal goed gegaan is met je vader

En menicole er bestaan zogenaamde "geboorte"ringen, misschien dat dat een idee is
Ja daar had ik al naar gegoogled. Maar straks maar eens de stad in en daar eens kijken.
Liefde
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:24:18 #44
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53636306
Daarnaast menicole je kan toch ook gewoon een ring aanschaffen die jij leuk vind.... hoeft toch niet persee 1tje te zijn van Mikael, je kan er altijd nog een leuke tekst inlaten zetten, neem bv een vriendschapsring en dan geboorte data +naam zoontje ofzo
pi_53636435
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:24 schreef _Bar_ het volgende:
Daarnaast menicole je kan toch ook gewoon een ring aanschaffen die jij leuk vind.... hoeft toch niet persee 1tje te zijn van Mikael, je kan er altijd nog een leuke tekst inlaten zetten, neem bv een vriendschapsring en dan geboorte data +naam zoontje ofzo
ik wil graag eentje waar de naam van Mikael aan de buitnekant staat zeg maar. Maar misschien dat dat met een mooie gladde ring ook wel wil.
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:34:04 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53636560
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:29 schreef MeNicole het volgende:

[..]

ik wil graag eentje waar de naam van Mikael aan de buitnekant staat zeg maar. Maar misschien dat dat met een mooie gladde ring ook wel wil.
ben je niet bang dat daar dan vuiligheid in gaat zitten?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:34:48 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53636583
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:19 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja daar had ik al naar gegoogled. Maar straks maar eens de stad in en daar eens kijken.

M'Amour

Maar ik vind het idee van Bar ook erg leuk, een mooie rind en dan Mikael - Geboortedatum erin laten graveren.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:35:47 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53636609
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

ben je niet bang dat daar dan vuiligheid in gaat zitten?
Ik heb ook een ring met een opening aan de buitenkant (en daarin een steentje), het valt best mee wat betreft vuiligheid
pi_53636625
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 11:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

[afbeelding]

M'Amour

Maar ik vind het idee van Bar ook erg leuk, een mooie rind en dan Mikael - Geboortedatum erin laten graveren.
Die is mooi maar duur Ben een bijna gescheiden moeder dus zoveel geld heb ik niet hoor

Maar vuil erin. Tja das ook weer zo. Maar ik ga vanmiddag eens rondvragen.
Liefde
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:16:32 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_53637456
Je wast je handen toch vaak genoeg dat er geen vuiligheid in aan gaat koeken

Bix, fijn nieuws voor jullie. Ik hoop dat alles voorspoedig mag gaan
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_53637589
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:16 schreef moussy het volgende:
Je wast je handen toch vaak genoeg dat er geen vuiligheid in aan gaat koeken
Dat zat ik ook te denken. Ik heb een ring met groeven, nooit last mee gehad.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:27:46 #52
3011 E.T.
pi_53637725
Er zit over het algemeen meer vuiligheid aan de binnenkant van een ring, dan aan de buitenkant.
Aan de binnenkant blijft 't ook nog eens lekker plakken met huidsmeer enzo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:38:51 #53
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53637942
En dan moet jeik die dingen gaan repareren, weet je hoe vies het is als je al die aangekoekte huidresten in de fik moet zetten
MeNicole een gewone gravure wordt over het algemeen niet op de buitenkant van een ring gezet, dat slijt er veel te snel weer uit als ze de ring al in een graveermachine vast kunnen krijgen.

Ik mis het previeuwknopje, kan je die ergens terugzetten?
Ylana
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:41:54 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_53637997
wow, wat mooi die mámour dingen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:17:46 #55
3011 E.T.
pi_53638772
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:38 schreef Saffier het volgende:
En dan moet jeik die dingen gaan repareren, weet je hoe vies het is als je al die aangekoekte huidresten in de fik moet zetten
MeNicole een gewone gravure wordt over het algemeen niet op de buitenkant van een ring gezet, dat slijt er veel te snel weer uit als ze de ring al in een graveermachine vast kunnen krijgen.

Ik mis het previeuwknopje, kan je die ergens terugzetten?
preview knopje zit in je 'opties'

Idd, vieze zooi eigenlijk.. sieraden
Afgelopen weekend mijn (haaienleren) horlogeband vervangen na ruim 5 jaar. En nee, ik heb niet m'n neus aan de binnenkant gehouden.. ik kon me er zo'n voorstelling van maken
pi_53639806
Hmmm rondje stad is het niet geworden. Tis zo' n dag dat alles tegenzit
Mikael die veel langer slaapt dan normaal (das niet zo heel erg maar wel als je weg wilt), kind aankleden en brood geven. Schortje aan anders word ie vies. Ja klaar met eten en nog helemaal schoon. Hij uit de stoel en nog ff spelen terwijl ik snel ga plassen. Mama ohoh Sop sop sop kind nat, hondebak niet weg gezet Schoenen uit, broek uit, droge kleren aan. Jas aan, tas gepakt naar beneden. Meneer wil natuurlijk zelf lopen dus duurt 15 minuten voordat we bij de schuur zijn. Maar wat maakt het uit heb alle tijd Fiets pakken, banden leeg. Oppompen dan maar terwijl kind aan fiets loopt te sjorren. Jeah banden vol kind op de fiets. Snif snif, poep. Tuurlijk waarom ook niet. Kind van de fiets, wil natuurlijk zelf naar boven lopen maar dat mag niet. Helemaal schreeuwen en gillen, had het ook nog niet warm genoeg. Boven jas uit, schoenen uit, broek uit luier af. Zal ook niet zo zijn. Doekjes op Onderin de commode doekjes pakken, kind ondertussen overal poep. 10 Minuten later kind schoon en aangekleed, op naar de fiets. Zelf lopen natuurlijk. Eindelijk op de fiets, tas boven laten liggen. Gelukkig kwam de buurvrouw eraan die kon dus ff mijn fiets vasthouden. Fiets ik de straat uit, kabang klapband Shit, mama hips he? Ja Mikale mama zei SHIT. Ja mama hips Lopend naar huis. Fiets in de schuur, naar boven, zelf lopen, kinderwagen pakken. Kind in kinderwagen, mama die? Wat wil je dan vriend: die die die. Geen idee wat ie wilde dus gewoon weg, brullen uiteraad. Op naar de kruidvat.

En nu zit ik helemaal afgemat met een kopje thee achter de pc terwijl Mikael heel onverantwoord in de kinderstoel voor de tv zit met een koekje en drinken.
Liefde
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:28:48 #57
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53640561
Kom ik online een vroegere schoolvriendin van me tegen, lees ik dat ze ondertussen ook mama is geworden van een zoontje genaamd Thijs...
Van 2006 de preciese data weet ik niet maar wel dat ook haar zoontje geboren is in de maand september...
appart,
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:30:59 #58
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53643817
Brrrrr het groot alarm ging hier net af....

maar zie nog nergens bijzonderheden
pi_53643922
Inderdaad apart Bar!
Bix, gelukkig goed nieuws over je vader
Saartje
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:36:54 #60
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53643973
net omroepzeeland maar ingeschakeld.... want snap er niks van
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:40:05 #61
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53644048
Nou ja jongens.... er is een storing in de alarmen... daarom gingen overal in zeeland de alarmen af....

maar er zou maar wel wat zijn
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:42:07 #62
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53644104
Bar dan ging ie in heel zeeland af. Ik had het hier ook. Was net de overbuurvrouw aan het helpen.....

Ja en hier liep iedereen gewoon vrolijk door. Probeer aan die Duitsers maar eens uit te leggen dat ze snel naar binnen moeten. Hier lukte het trouwens ook niet om snel binnen te zijn. Moest eerst een tafel verplaatsen voordat de deur dicht kon. Tegen de tijd dat ik dat gedaan had, was het alarm al gestopt.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:43:50 #63
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53644147
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:42 schreef chacama het volgende:
Bar dan ging ie in heel zeeland af. Ik had het hier ook. Was net de overbuurvrouw aan het helpen.....
toch vind ik het wel ergens slordig, stel nou dat er echt wat was, aangezien het hier nogal bol staat van chemische fabrieken enzo met de kerncentrale..

Gelukkig reageerde men er wel gelijk op maar toch
pi_53644175
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef MeNicole het volgende:
En nu zit ik helemaal afgemat met een kopje thee achter de pc terwijl Mikael heel onverantwoord in de kinderstoel voor de tv zit met een koekje en drinken.
Ik vind het anders best verantwoord om dat op de kinderstoel te doen. Beter dan dat de hele bank straks onder de koek en drinken zit toch

(Enne, tv, koekje en drinken kan ik me heel goed voorstellen in dit geval )
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:46:31 #65
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53644212
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:43 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

toch vind ik het wel ergens slordig, stel nou dat er echt wat was, aangezien het hier nogal bol staat van chemische fabrieken enzo met de kerncentrale..

Gelukkig reageerde men er wel gelijk op maar toch
Vond wel dat het erg lang aanhield voor en 'foutje'. D'r zal toch iemand in Zeeland die knop bedienen neem ik ff aan.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:48:19 #66
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53644270
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:46 schreef chacama het volgende:

[..]

Vond wel dat het erg lang aanhield voor en 'foutje'. D'r zal toch iemand in Zeeland die knop bedienen neem ik ff aan.
uhuh het bleef maar gaan, en hier ging hij een 2de keer ook gewoon de volledige versie af...

Nou ja.. gelukig was het niks, al had het mij ergens ook wel erug spannend geleken
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:52:27 #67
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53644377
Nou, spannend wel. Vooral het beeld van al die mensen die gewoon vrolijk door gaan met wat ze aan het doen waren. De oude sirene had dan misschien een nare bijsmaak voor veel ouderen, maar hij maakte in elk geval meer indruk.

MeNicole, wat een pechdag. Je hebt gedaan wat waarschijnlijk velen met je gedaan zouden hebben. Even een momentje voor jezelf. En ik denk dat bij mij al ruimschoots de tranen van onmacht en woede gestroomd zouden hebben..... En die fiets had het waarschijnlijk niet echt soepeltjes overleefd.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:55:49 #68
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53644442
Vond dit net online:

02/10/2007
STORING TREFT SIRENES IN PROVINCIE
In de hele provincie zijn vlak voor
16.30 uur de sirenes te horen geweest.

Volgens een woordvoerder van de
politie gaat het om een storing. Van
een calamiteit is geen sprake.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:04:14 #69
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53644621
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:52 schreef chacama het volgende:
Nou, spannend wel. Vooral het beeld van al die mensen die gewoon vrolijk door gaan met wat ze aan het doen waren.
Hier bleven ze tegenover ook gewoon door verbouwen... daarom had ik al zoiets van raar...

Terwijl ik toch al mijn deur en raam dicht gedaan had, en ging zoeken naar omroepzeeland, alleen er kwam niks, ja uiteindelijk na een lied, de melding het was een stroomstoring..
pi_53645731
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:52 schreef chacama het volgende:
Nou, spannend wel. Vooral het beeld van al die mensen die gewoon vrolijk door gaan met wat ze aan het doen waren. De oude sirene had dan misschien een nare bijsmaak voor veel ouderen, maar hij maakte in elk geval meer indruk.

MeNicole, wat een pechdag. Je hebt gedaan wat waarschijnlijk velen met je gedaan zouden hebben. Even een momentje voor jezelf. En ik denk dat bij mij al ruimschoots de tranen van onmacht en woede gestroomd zouden hebben..... En die fiets had het waarschijnlijk niet echt soepeltjes overleefd.
Ik heb mijn fiets ook wel ff flink vervloekt hoor. En kwam Kevin net Mikael ophalen zegt Mikael tegen hem: mama hips boem. Dus ik vertel wat er gebeurd is. En Mikael maar herhalen. Jaha boem hips En toen moest ie ook nog met papa mee op de fiets. Ja mama die hips

En nu ga ik eerst lekker lang onder een warme douche. Heb alle gordijnen dicht, verwarming hoog en straks de kaarsjes aan
Liefde
pi_53649993
Menicole
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:26:31 #72
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53650201
MeNicole, slaapt Mikael nu ook bij Kevin? Lijkt me wel raar hoor, sterkte ermee in ieder geval!

Bix, wat een fijn nieuws!

Bar, paar maanden terug was hier ook vals alarm, niemand reageerde (ik ook niet), iedereen ging al uit van een storing. eigenlijk heel slecht.

Weet iemand wanneer die HEMA-koopavond is/was? Heb ik hem gemist of is het morgen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53650944
10 oktober is die koopavond
dus volgende week

In Rijswijk van 6 tot 9
En iedereen mag binnenkomen bij ons *lol*
Hoe drukker hoe beter, en zelf ben ik er lekker niet
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:54:01 #74
94046 PM-girl
pi_53651026
Moet je weer zo'n printje meebrengen? Ik krijg wel de nieuwsbrieven van HEMA, maar die heb ik nog niet gehad.
*
pi_53651341
Geen idee hoe het bij andere hema's is, maar bij ons zijn ze niet zo moeilijk
(zo'n koopavond brengt veel extra omzet mee, dus waarom dan moeilijk doen. Vorige keren konden mensen formulieren invullen voor een uitnodiging en nu krijgt dus half rijswijk e.o. brieven van de hema met een uitnodiging, zijn echt veel adressen(ik mocht een keer de postzegels erop plakken, lucky me))

Denk dat de meeste hema's zo wel zullen denken En misschien krijg je ook wel een mailtje.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:07:08 #76
3011 E.T.
pi_53651504
Jammer, 10 oktober ga ik echt niet redden (en al helemaal niet in Rijswijk )

De volgende ochtend moeten we om half 8 op schiphol zijn, die avond wordt er nog casema geinstalleerd en moet ik m'n stiefmoeder nog de laatste instructies voor de kinderen geven..
Daar gat geen uurtje Hema tussenpassen
pi_53652582
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:26 schreef PM-girl het volgende:
MeNicole, slaapt Mikael nu ook bij Kevin? Lijkt me wel raar hoor, sterkte ermee in ieder geval!
Nee Mikael ligt gewoon hier lekker in zijn eigen bed. Kevin moet morgen gewoon naar school dus daar blijven is geen optie. Donderdagavond blijft ie bij Kevin slapen. Maar vanavond was gewoon even zodat ik een uurtje alleen was. Kan ik even lekker uitgebreid douchen en beetje opruimen enzo. En ff bijtanken na zo'n dag.
Liefde
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:24:26 #78
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53654234
Vanavond weer een dreumesje op de kermis blij gemaakt met een knuffel. Niet mijn eigen dreumesje overigens. Ik had een knuffel gewonnen en die wilde ik graag weggeven aan een heel lief kindje dat nog niets had. En ik vond er één en hij was heeeeeel blij met de aap. Hij strekte zijn handjes er al naar uit.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 09:32:45 #79
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53661344
Wat lief PV, vooral die uitgestoken armpjes!
Ze hádden mooi weer voorspeld en we zóuden dus naar Madurodam gaan We hebben het maar verzet naar vrijdag, het is geen doen in die regen.
Ylana
  woensdag 3 oktober 2007 @ 09:41:01 #80
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53661519
Die moeder/kind-ringen zijn idd erg mooi (vooral die witgouden) maar ik vind ze erg duur hoor.

Hier zit iedereen vol spanning te wachten of we hier aan mee moeten gaan doen. We hebben in ieder geval al een mail van het afdelingshoofd gekregen dat de kans bestaat dat we ook ingeschakeld worden. Lijkt me best leuk alleen moet ik vanmiddag ook nog een ritje richting Ikea maken om de laatste spulletjes voor het huis te halen. Nouja, we zien wel.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_53662186
Rampenoefeningen zijn leuk om te doen m@x! alleen een ritje ikea is ook leuk. Maa ik zou toch voor de rampenoefening gaan Die ikea staat er morgen en van het weekend ook nog wel
  woensdag 3 oktober 2007 @ 10:12:22 #82
3142 m@x
pi_53662232
Die Ikea wel maar vandaag is de laatste dag dat ik een auto met chauffeur tot mijn beschikking heb en zaterdag moet ik al verhuizen
pi_53662445
Dat is weer minder Dan word het moeilijk. Zou zeggn dan gaan wij ik heb wel een auto n chauffeur alleen denk dat de auto al vol is voor we aankomen daar dan (geen idee wat je moet hebben, grote of kleine dingen, maar als er nood is geef een gil)
  woensdag 3 oktober 2007 @ 10:35:52 #84
3142 m@x
pi_53662777
Je bent een lieverd
pi_53662906
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:35 schreef m@x het volgende:
Je bent een lieverd
Ik niet, Rick die mag rijden en die heeft toch zijn nieuwe auto en probeert graag zijn nieuwe navigatie uit. Je weet het toch mannen en hun speelgoed
  woensdag 3 oktober 2007 @ 10:47:30 #86
94046 PM-girl
pi_53663025
Sonnetje, ok dan! Ik wacht even af en mocht iemand een linkje vinden van de HEMA-avond!
*
pi_53663365
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:42 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik niet, Rick die mag rijden en die heeft toch zijn nieuwe auto en probeert graag zijn nieuwe navigatie uit. Je weet het toch mannen en hun speelgoed
Hahaha , maar t is wel zo!
pi_53664179
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:03 schreef Nijna het volgende:

[..]

Hahaha , maar t is wel zo!
Een leuk voorbeeld. wij hebben de tuin laten doen door een vriend, vriend had geen navigatie, wij kregen nieuwe auto en navigatie erbijonder tafel, Rick moest telefoon verlengen en koopt dus telefoon met navigatie, dus wij 1tje over, vriend wil navigatie hebben, wij moeten tuin nog betalen, dus "oude nav" naar vriend en wij tuin en hij blij. Zitten mijn vriendin en ik lekr op de bank te beppen, 3x raden wat heren aan het doen waren? Juist beide waren met hun speelgoed, met de nav en met de foon Eht gezellig volk die mannen
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:39:34 #89
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53664261
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
dus volgende week

In Rijswijk van 6 tot 9
Hee Son...

Niet iedereen naar Rijswijk toe trekken he Straks heb ik niets te doen op de koopavond.. LOL

Vorige keer kon je uitnodigingen via de site uitprinten.Dus ik ga er eigenlijk vanuit dat dat nu ook wel weer kan.Verder heb ik inmiddels best wel wat HEMA's gehad..en heb inmiddels wel de ervaring dat ze niet controleren op uitnodigingen (wat niet wil zeggen dat ze overal zo makkelijk zijn)

In geval van nood kan ik je wel uitnodigingen opsturen van de week... heb ze nog niet gezien op werk,maar ga er van uit dat ze van de week wel ergens binnen komen..
pi_53664288
Ja, 't is altijd heerlijk weer rond Leidens Ontzet >> NOT! Ik heb alweer medelijden met de mensen die in de optocht gaan lopen vanmiddag. Ben blij dat ik gisteren ben geweest, vandaag kom je er mooi niet in met die drukte... Kweenie waar Tamea met Finn woont in die stad... zal wel druk zijn.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:44:06 #91
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53664389
Gisteravond was het weer toch echt niet verkeerd ... vandaag is het wel bagger ja..dan maar niet optocht kijken..vanavond hopelijk wel droog
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:47:32 #92
3011 E.T.
pi_53664470
Voorgaande keren moest ik bij R'dam Centrum wel een uitnodiging inleveren bij de Hema
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:51:43 #93
94046 PM-girl
pi_53664584
Hier moest het ook!
*
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:56:51 #94
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53664689
Echt? Dan zijn wij zeker alleen in de Haagse regio makkelijker

Bij ons worden ook in de dagen voor de avond uitnodigingen verstrekt bij de kassa,dus je kan altijd volgende week ff binnenlopen bij je plaatselijke HEMA om ff te kijken bij de kassa's/klantenservice of ze uitnodigingen uitdelen

Verder heb ik opties meer

Groetjes Suzanne
pi_53665168
Ben ik blij dat ik vandaag niet naar buiten hoef.
Dat stomme Leidens ontzet Bah
Al die dronken lui, niets voor mij
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:25:49 #96
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53665346
HEMA Leeuwarden en Oosterwolde (Frl) kwam je de keren dat ik ben geweest niet zonder uitnodiging naar binnen.
Maxi, Midi & Mini
pi_53665761
Hema ijsselstein stond er niet eens iemand bij de deur toen.
Maar das de 10e, op woensdagavond? Hmm eens ff spieken wie ik mee kan krijgen, mijn vriendin d'r man heeft altijd cursus op die avond maar is de 10e volgens mij psies vrij.
Pruk mag ik jou anders weer lief aan kijken?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:06:42 #98
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53666232
Hm, ik heb vanaf vandaag 14 keer op woensdagavond cursus kleding maken. Daar gáát het koopavondje volgende week
pi_53666923
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:44 schreef Suzziieee het volgende:
Gisteravond was het weer toch echt niet verkeerd ... vandaag is het wel bagger ja..dan maar niet optocht kijken..vanavond hopelijk wel droog
Aah, jij woont ook in de buurt. Nja, het is nu droog aye?!
Vandaag ga ik niet, mij te druk... raak ik alleen maar gefrustreerd van met die lange benen van me
pi_53667782
spuuglokje, die cursus gaat je vast minstens zoveel 'besparing' opleveren als dat hema-koopavondje volgende week.

hier liep ik altijd braaf met die uitnodiging op zak maar er is nooit naar gevraagd.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:37:01 #101
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53668186
Bix, hoe gaat het nu met je vader? Is ie al van de morphine enzo??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:20:28 #102
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53669106
Lees hier bijna nooit, maar mijn aandacht werd getrokken door de topictitel.
Jeutje Bix... Sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53669363
tsja, nu 't in de topictitel zit valt 't wel erg op allemaal he. maar het gaat eigenlijk heel erg goed! ik ga vanavond met m'n broer even bij hem op bezoek. hij is alweer rond aan 't lopen en oefeningen aan 't doen. er wordt daar (hij ligt in een ziekenhuis in Duitsland) ontzettend goed voor 'm gezorgd, hij is er erg tevreden over. elke keer als ik 'm spreek herhaalt hij weer hoe blij hij is dat ik 'm op deze optie attent gemaakt heb (ik was er eigenlijk ook per toeval op gestuit door een kennis die onlangs ook met die nieuwe technologie geopereerd is, maar dan in België). als ze deze methode niet ter sprake hadden gebracht bij de uroloog was 't een klassieke open buik operatie geworden, die meer risico's met zich meebrengt en ook een veel langer herstel kent doorgaans. bovendien is er nu toch nog 1 van de 2 zenuwbanen gespaard gebleven, omdat ze met deze techniek tijdens het opereren al het weefsel dat ze weghalen grondig bestuderen en ter plekke dus bekeken wordt of er verder gegaan moet worden of niet, terwijl bij een open buik operatie standaard aan beide kanten de zenuwbanen zouden zijn weggehaald. maar 't is dus nog wel spannend wat er vrijdag uit die kweek-resultaten voortkomt. m'n vader is nog wel erg geëmotioneerd, nu komt alle opgebouwde spanning er natuurlijk bij hem uit. en 't was ook wel een echt pittige operatie. dat ze er zo lang mee bezig zouden zijn had ik me vooraf toch niet helemaal gerealiseerd. ( de operatie heeft dus wel 5 uur geduurd!).

[ Bericht 3% gewijzigd door bixister op 03-10-2007 15:36:29 ]
pi_53673348
rondlopen al dat gaat rap!
We hebben vanmiddag oudstes kinderfeestje gevierd..nu ben ik gesloopt
Ik ga denk ik weer richting Leyweg voor de Hemakoopavond, m@x jij ook weer?
Saartje
  woensdag 3 oktober 2007 @ 19:51:07 #105
34891 melonovy
La Kutschie
pi_53675340
Jeetje, spannende tijden dus achter de rug voor vader Sister. Maar wel cool dat ie al weer aan de wandel is.

Maneki is gevloerd vanavond Ga je shoppen voor de babyuitzet?

Ik was vandaag weer zo blij met mijn buurvrouwen, we hebben alle 3 onze kindjes op de montessorischool (3km verderop) en toen ik van de sportschool (hier om de hoek) door de plensende regen thuis was gekomen stonden er 2 berichtjes op de voicemail, beide dames dus of ze Chiara even moesten brengen, zodat ik niet door de regen hoefde te fietsen. Vond ik echt lief!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator woensdag 3 oktober 2007 @ 20:29:38 #106
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53676300
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:51 schreef _Ingrid_ het volgende:Ik ga maar proberen vervoer heen en terug te regelen ivm assertiviteitstraining.
Is dat nog gelukt Ingrid? Hoe ging de therapie?
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 3 oktober 2007 @ 20:35:02 #107
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53676418
Box wat fijn dat je vader zo voorspoedig opknapt
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 3 oktober 2007 @ 20:41:34 #108
3011 E.T.
pi_53676560
Fijn dat 't zo goed gaat, Bix!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 20:41:49 #109
114177 Diaan73
pi_53676566
Bix, dat gaat erg goed met je vader!!!

Peaceman heeft vandaag een gesprek gehad over zijn functioneren omdat half november zijn contract afloopt en hij krijgt per 15 november een vast contract en nog eens 6 extra vrije dagen erbij
Make love, not war ☮
  woensdag 3 oktober 2007 @ 20:59:20 #110
3142 m@x
pi_53677058
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga denk ik weer richting Leyweg voor de Hemakoopavond, m@x jij ook weer?
Deze keer niet. Als ik ga is de Hema in de Boogaard dichterbij voor mij

Fijn dat het beter gaat met je vader Bix.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:04:41 #111
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53677213
Zeg, hebben jullie allemaal de Herfststorm alweer in huis? Zooooo lekker!

En Lois, ik vind je lief, dat je nog even zo naar Ingrid vraagt.
pi_53677699
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:04 schreef Sugar het volgende:
Zeg, hebben jullie allemaal de Herfststorm alweer in huis? Zooooo lekker!

En Lois, ik vind je lief, dat je nog even zo naar Ingrid vraagt.
Ik ook!

Vervoer is gelukkig gelukt. En ik heb heel assertief gevraagd of iemand me naar het station kon brengen.
Geloof dat het verder in het moederstopic hoort. En ik ga weer, want Kim is mega overstuur wakker en
Djeez kan haar niet kalmeren.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:24:32 #113
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_53677818
Herfststorm

Maar de herfst alleen vind ik al erg lekker. Dit is mijn seizoen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:25:49 #114
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53677861
Dat is thee, Livelink. Heel lekkere thee!
  Jubileum moderator woensdag 3 oktober 2007 @ 21:26:09 #115
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53677877
Goed gedaan Ingrid met dat vervoer
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53678339
Herfsstormthee, nooit van gehoord!

Vandaag mijn eerste werkdag na de vakantie. Vreselijk Morris was vanmorgen helemaal verheugd dat hij midden in de nacht naar buiten mocht, het was nog een beetje donker namelijk
pi_53678769
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:26 schreef Lois het volgende:
Goed gedaan Ingrid met dat vervoer

En ook nog geregeld dat ik heen en terug kan rijden.
Als het heel lekker weer is, kan ik wel op de fiets, maar het is zo'n 35-45 min fietsen.
Dus is de auto wel handig!

Heeft iemand ervaring met pseudo kroep? En vooral de nasleep. Hoe lang Kim last kan houden van hoesten. Zeehondenblaf? En is het besmettelijk? Lijkt me wel trouwens.
A.s. zondag viert ronald namelijk zijn verjaardag en er komen dan ook een paar kindjes van Kims leeftijd.

Nou, ik ga maar weer. Kim wil alleen maar mij hebben. Wat op zich natuurlijk niet erg is, maar soms wel lastig. Bv, rustig een kopje thee drinken.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:54:20 #118
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_53678786
Morris

Herfststorm is wel een goede naam voor een thee. Ik ga hem zeker eens uitproberen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_53679188
Herfststorm is lekkere thee .

Ingrid, ik heb geen idee of het besmettelijk is, misschien anders even de huisarts bellen om het te vragen? Dan weet je het zeker.
Goed geregeld trouwens met je vervoer!!! .
pi_53680758
Herfststormthee klinkt goed..ik hou wel van die herfstige smaken
Ik was inderdaad wel gevloerd vandaag ja, kom nu net van de bank af en ga zo lekker m`n bed opzoeken. Achterlijk vroeg voor mij, normaal lig ik er na middernacht in
Saartje
pi_53681061
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:05 schreef Nijna het volgende:
Herfststorm is lekkere thee .

Ingrid, ik heb geen idee of het besmettelijk is, misschien anders even de huisarts bellen om het te vragen? Dan weet je het zeker.
Goed geregeld trouwens met je vervoer!!! .
Denk dat dat het handigste is idd. Nou trusten allemaal!
pi_53685471
Goedemorgen.
pi_53685562
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
dus volgende week

In Rijswijk van 6 tot 9
* Vicky doet dat ff onthouden..
Werk je in de Boog Sonnetje??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:08:59 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53685874
Spuuglokje! Hoe is je naailes gegaan? Is het voor kleding voor jezelf of voor de kinderen?
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:39:17 #125
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53686391
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:53 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

En ook nog geregeld dat ik heen en terug kan rijden.
Als het heel lekker weer is, kan ik wel op de fiets, maar het is zo'n 35-45 min fietsen.
Dus is de auto wel handig!

Heeft iemand ervaring met pseudo kroep? En vooral de nasleep. Hoe lang Kim last kan houden van hoesten. Zeehondenblaf? En is het besmettelijk? Lijkt me wel trouwens.
A.s. zondag viert ronald namelijk zijn verjaardag en er komen dan ook een paar kindjes van Kims leeftijd.

Nou, ik ga maar weer. Kim wil alleen maar mij hebben. Wat op zich natuurlijk niet erg is, maar soms wel lastig. Bv, rustig een kopje thee drinken.
Kroep is wel besmettelijk, pseudo kroep niet of minder.
zoals ik het begreep is een kind verkouden en en de een krijgt daar pseudokroep van en een ander kind niet. (Jongens schijnen vatbaarder te zijn) is ontsteking van de stembanden?
maar goed, 3 a 4 dagen is de tijd die ervoor staat. dus als het nu al is zal het zondag waarschijnlijk al niet meer besmettelijk zijn.
Onze jongste heeft het al een paar keer gehad. vind het zo eng..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:25:46 #126
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53687248
Bix, wat een goede berichten over je vader. Fijn!
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
Spuuglokje! Hoe is je naailes gegaan? Is het voor kleding voor jezelf of voor de kinderen?
De groep is heel leuk. De 'juf' vind ik een tang. Ik hoop niet dat ze meeleest! Er waren 3 nieuwen in het groepje, waaronder ik dus. We zijn met z'n zevenen. En de drie nieuwen moesten bij elkaar de maten opnemen, om dat te oefenen, hoe je dat doet. Aiiiiiiiiiii bijna net zo pijnlijk als op een weegschaal staan. Ik ga trouwens een rokje voor Sterre maken. Het patroon is al getekend en geknipt, en ik denk dat ik vanmiddag even naar de stoffenzaak ga om mooie stof te kopen. Ik moet ook nog een naaidoos aanschaffen waar ik allemaal dingen in ga bewaren/meenemen, zoals spelden, scharen, blauwe stift, meetlint, krijt, etc.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:16:25 #127
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53688295
Goedemorgen
Ik ben volop met mijn website bezig. Als het wil lukken met het script komen nog deze week alle foto's van de OUD meet erop
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:36:37 #128
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53688778
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:25 schreef Sugar het volgende:
Dat is thee, Livelink. Heel lekkere thee!
"Appeltaartenthee".
Ik ben inmiddels ook aan de Pickwick Elements Earth. Nu had mijn moeder heel blij een pakje Elements meegenomen, maar dat is Fire en daar zit rooibos in. Dat vind ik zó vies.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53689008
Zo'n naaidoos moet je echt hebben idd spuuglokje
Weet je wat ook zo handig is? geen speldenkussen, maar een plasticding en daar zit een magneet in, super ding en houd je naalden goed vast en veel.
Ben benieuwd hoehet rokje gaat worden en hoe j het na de andere lessen vind (en als je het tang blijft, aan de basis heb je genoeg en kan je jezelf een heleboel leren daarna hoor )

zoethouthee dat is DE thee voor de herfst hier, heerlijk Ik heb die Elements gezien en die lijken me nu helemaal niks.
pi_53689062
Ik heb pas Goodnight thee van Pickwick gehaald.. Heerlijk en je wordt er lekker rozig van
Had gister die Herfstthee, die is ook erg lekekr!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:51:13 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53689158
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]

De groep is heel leuk. De 'juf' vind ik een tang. Ik hoop niet dat ze meeleest! Er waren 3 nieuwen in het groepje, waaronder ik dus. We zijn met z'n zevenen. En de drie nieuwen moesten bij elkaar de maten opnemen, om dat te oefenen, hoe je dat doet. Aiiiiiiiiiii bijna net zo pijnlijk als op een weegschaal staan. Ik ga trouwens een rokje voor Sterre maken. Het patroon is al getekend en geknipt, en ik denk dat ik vanmiddag even naar de stoffenzaak ga om mooie stof te kopen. Ik moet ook nog een naaidoos aanschaffen waar ik allemaal dingen in ga bewaren/meenemen, zoals spelden, scharen, blauwe stift, meetlint, krijt, etc.
Oei... dat lijkt me idd ook helemaal niks om te moeten doen en plein publique...

Oh, en zo'n naaidoos vullen is zo leuk! Heel hebberig werd ik ervan!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:22:18 #132
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53689888
Spuuglokje, er is hier vanmorgen een groot pakket met stoffen afgeleverd, velourstof de kleuren blauw en rood, van beide ach 20 meter....
Hier worden er de pakken van de kabouters meegemaakt, maar heumel wat een lomp pakket kreeg ik zeg, maar wel leuk

Iemand enig idee waar je een een strijkzoom kunt halen?
Mijn werkbroeken zijn allemaal veel te lang, en wil ze inmaken maar omdat mijn naaimachine een heleboel onderdelen mis, word naaien op dat ding nogal lastig,
Dus wil ik het met een strijkzoom proberen, maar waar haal je die?
pi_53689938
bij een fournituren winkel misschien? zo'n winkeltje voor knoopjes, ritsen, etc.
pi_53689941
bij de stoffenzaak Bar soms heeft kwantum ze ook og hema, iig waa ze gordijnen verkopen. die zijn wat breder maar die kan je altijd smaller knippen
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:26:45 #135
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53689962
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:25 schreef Anitra het volgende:
bij de stoffenzaak Bar soms heeft kwantum ze ook og hema, iig waa ze gordijnen verkopen. die zijn wat breder maar die kan je altijd smaller knippen
Dank jullie wel Bix en Anitra, dan ga ik zo eens richting de hema knorren
Een Kwantum kennen ze niet hier
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:43:44 #136
190853 RockabeIIa
pi_53691717
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:26 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Dank jullie wel Bix en Anitra, dan ga ik zo eens richting de hema knorren
Een Kwantum kennen ze niet hier
Poeh da's jammer want er zijn daar echt soortgelijke stoffen te verkrijgen en het maken kost vrij weinig tot niets. Stukken goedkoper dan de Hema iig...
pi_53692412
het ging toch niet om stoffen, maar om van dat strijkband, als ik 't goed begrepen heb.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:40:04 #138
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_53693024
Jullie is het, misschien al eerder opgevallen, maar ik kom na een week even op Fok, en alles ziet er anders uit!
Help !
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_53693167
oxy, je kunt bij 'opties' (bovenaan je scherm) instellen dat je de vorige lay-out (foksilver) terug wilt. succes!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:47:33 #140
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_53693223
Ohhh, bedankt Bixister!
Net wat ik nodig, had vandaag.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_53693546
Volkomen Offtopic, maar:

Spuuglokje, ken je deze website? http://www.husqvarnavikin(...)om/sewingroom_nl.asp

Staan heel veel naaitechnieken uitgelegd aan de hand van animaties. Ritsen, zaken, zomen, etc. Echt handig om erbij te hebben tijdens het naaien!

*gaat weer verder lurken*
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]

donderdag 4 oktober 2007 @ 15:30:52 #142
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53694214
Bedankt, Pronkjewail! En Anitra en de anderen ook bedankt.
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2007 @ 15:49:57 #143
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53694643
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:40 schreef Oxymoron het volgende:
Jullie is het, misschien al eerder opgevallen, maar ik kom na een week even op Fok, en alles ziet er anders uit!
Help !
oxy, je bent niet de enige die van de rel is door de nieuwe lay-out.
ik heb hetzelfde.
gelukkig heb ik nu dank zij bix mijn oude vertrouwde scherm zonder al die reclametoeters en bellen terug
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2007 @ 15:51:55 #144
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53694680
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedankt, Pronkjewail! En Anitra en de anderen ook bedankt.
ik weet niet of je een computergestuurde naaimachine hebt, spuuglokje, maar in dat geval moet je dus uitkijken met magneten.

ik heb wel een magneet, maar die is alleen om gevallen spelden tussen de draadjes op de grond uit te vissen.
(ik heb overigens ook geen speldenkussen, ik heb gewoon een schuursponsje waar ik de boel insteek )

en in mijn beleving zijn naaijuffen altijd tangen, ik heb zelf ook nooit anders dan dergelijke figuren als naaijufgehad.
maar ik moet eerlijk zijn, ze waren allen wel heel bekwaam
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:04:32 #145
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53694936
Ik heb geen computergestuurde naaimachine, lady-wrb, gewoon een oude Lewenstein. En een schuursponsje werkt natuurlijk ook perfect, handig en goedkoop!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:04:52 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53694949
Goed dat je het zegt van die magneet. Ik heb een ouder beestje en die kan die magneet prima aan, ben er dus ook erg fan van, maar het zou zonde zijn als je je machine ermee sloopt idd...
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2007 @ 16:05:49 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53694966
ga je nu ook in het naaitopic posten?
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:07:46 #148
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53695004
Mijn tang zei dat magneten je naalden stroef maken, en dat plasctic doosjes daarom het beste waren om ze in te bewaren.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:08:06 #149
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53695013
Wie weet, lady-wrb, wie weet
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2007 @ 16:08:34 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53695028
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Goed dat je het zegt van die magneet. Ik heb een ouder beestje en die kan die magneet prima aan, ben er dus ook erg fan van, maar het zou zonde zijn als je je machine ermee sloopt idd...
ik wist het ook niet hoor, maar toen ik vorig jaar mijn nieuwe husqvarna met computergestuurde toeters en bellen kocht, werd met dat verteld. en eigenlijk is het natuurlijk logisch: magnetische velden kunnen van alles ontregelen (neem nou bijvoorbeeld bankpasjes die je niet zomaar op de toonbank mag leggen omdat ze anders door magnetisme gewist kunnen worden )
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2007 @ 16:13:13 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53695113
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn tang zei dat magneten je naalden stroef maken, en dat plasctic doosjes daarom het beste waren om ze in te bewaren.
ik denk dat die tang gewoon niks van magneten moet hebben omdat ze bang is dat ze als tang zijnde magneten aantrekt.
van dat stroef maken heb ik nog nooit gehoord.
ik heb trouwens echt een megamagneet hier (heb ik in de kringloopwinkel gekocht, hoorde bij een kinderspel ofzo)

o en mijn naaikamer(tje) is bijna af
helemaal roze en blingbling.
ik ben nu aan het inrichten en ik moet er nog een kast in plaatsen.
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2007 @ 16:15:47 #152
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53695169
zijn er hier trouwens al mensen met een hotfix-applicator?
dat is zooooo leuk
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:34:19 #153
3011 E.T.
pi_53695613
Wat is een hotfix-applicator?

Ik heb trouwens een ouderwets speldenkussen gevuld met echte wol. moet er alleen geen naalden plompverloren insteken, want die worden 'opgevreten'. Ik heb destijds geleerd dat wol goed was voor het scherphouden van je spelden, en ik kan me niet heugen dat ik nieuwe spelden heb gekocht en zijn nog net zo scherp als 20 jaar geleden
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2007 @ 16:40:48 #154
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53695829
met een hotfix applicator kan je kleding versieren.

zoals dit dus
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:44:51 #155
3011 E.T.
pi_53695956
ik vind zulke applicaties vreselijk
Ik sloop altijd glimmende dingetjes overal vanaf..

Zo'n ding gaat er hier niet komen dus
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2007 @ 16:47:25 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53696061
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:44 schreef E.T. het volgende:

ik hoef er ook niet mee aan te komen bij mijn zoon, maar er zijn ook van die spijkerkopjes en die vind ik dan weer wel leuk.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:50:16 #157
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53696158
Stiefloeder heeft een speciale tang om van die steentjes-dingen op kleding te maken.

Ik ben er zelf ook niet zo'n heel grote fan van.
Nou ja, ik ben nog niet een patroon tegen gekomen wat ik mooi vind voor mij of m'n kiddies.
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2007 @ 16:53:28 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53696277
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:50 schreef Noli. het volgende:
Stiefloeder heeft een speciale tang om van die steentjes-dingen op kleding te maken.

Ik ben er zelf ook niet zo'n heel grote fan van.
Nou ja, ik ben nog niet een patroon tegen gekomen wat ik mooi vind voor mij of m'n kiddies.
de gein is dus dat je zelf je patroon kan maken.
ik heb heel veel van dat soort patronen verzameld ondertussen.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:12:36 #159
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53696855
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:43 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Poeh da's jammer want er zijn daar echt soortgelijke stoffen te verkrijgen en het maken kost vrij weinig tot niets. Stukken goedkoper dan de Hema iig...
Het ging idd alleen maar om de strijkband

De stoffen heb ik online besteld en worden hier allemaal in elkaar gezet, dus daar zijn we niet meer echt naar opzoek.

Zoo strijkband voor kleding verkochten ze bij de hema ook dus gelijk meegenomen
Gelijk nog even langs het werk gegaan, even gespiekt hoe het verbouwen vorderd en het word zoooo mooi
Morgen word ik gelijk maar aan het werk gezet om de Bar even voor het weekend redelijk in te ruimen
Zodat we van het weekend heerlijk kunnen draaien...
Moet zaterdag ook werken en krijg gelijk mijn echte vuurdoop, wij hebben een etentje van fam, jij regelt het hier wel he...
spannend maar wel onwijs leuk en best wel snel
De opening naderd al snel en ik kan niet wachten als het eenmaal helemaal klaar is
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2007 @ 17:27:07 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_53697198
die bling troep ( ) ligt ook bij de action, maar dan met een soort stansje/knijpertje weet ik veel Ik vind het wel grappig om een schedeltje op een zwart shirt te zetten, René vind het iig erg leuk
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:30:15 #161
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53697283
Bij de hema hing er ook een heel rek van vol om je kleding mee op te fleuren/versieren...
Ook niets voor mij
pi_53697715
Oh nou krijg ik meteen weer zin om dingen te maken
Bedankt
Saartje
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:56:57 #163
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53697892
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:30 schreef _Bar_ het volgende:
Bij de hema hing er ook een heel rek van vol om je kleding mee op te fleuren/versieren...
Ook niets voor mij
ow, dat heb ik ook gezien! dat lint vond ik wel erg leuk... maar dan om een kadootje mee te versieren ofzo...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_53699530
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:07 schreef Spuuglokje het volgende:
daarom heb k quiltaardbeitje die mijn naalden weer goed maakt Vilt, wat vogelzand ofoz er in, dicht naaien e als j naalde stroef zijn ff 1 of 2 er insteken en ze doen het weer.
Het nadeel van de mangneet is at ze magnetisch worden :p
  donderdag 4 oktober 2007 @ 19:37:40 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_53700546
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:44 schreef E.T. het volgende:

OMG, hier ook niet
nee, ik ben niet zo van de franjes
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 oktober 2007 @ 20:09:38 #166
3142 m@x
pi_53701572
Ik ben meer van andere franjes. Niet glimmend maar wel lekker gek ofzo. Niet qua kleding maar wel qua accessoires en inrichting enzo.
  Jubileum moderator donderdag 4 oktober 2007 @ 21:36:14 #167
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53704017
Even iets heel anders, ik heb vanmorgen 5 minuten met open mond hier naar zitten kijken:
Voetbalfans vormen menselijk LCD-scherm

Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 4 oktober 2007 @ 21:40:35 #168
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53704231
Het is ook heel bijzonder en prachtig gedaan Lois
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:23:28 #169
190853 RockabeIIa
pi_53708464
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:12 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Het ging idd alleen maar om de strijkband
Ah sorry Ik heb het wel gelezen maar totaal verkeer geïnterpreteerd
Mooi dat het gelukt is!
pi_53709062
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 08:49 schreef Vicky het volgende:

[..]

* Vicky doet dat ff onthouden..
Werk je in de Boog Sonnetje??
Jeps, al veel te lang *lol* (in januari alweer 6 jaar... Ik wordt oud )
Ben echt 1 van de oudjes der zaterdaghulpen daar
pi_53709328
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:39 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Hee Son...
Hoi Suus!

Maar in Rijswijk zijn ze dus ook makkelijk afgelopen zaterdag werd er dus verteld dat je je hele familie mee kon nemen met of zonder uitnodiging. Er is zelfs een loterij (althans dat was zaterdag de planning) *lol*
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:52:29 #172
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53709459
de vorige keer in toen ik nog in het centrum stond deden we ook een loterij.Jullie volgens mij ook

Wij hadden alleen het Ronald McDonaldhuis uitgenodigd en als je een donatie deed dan kreeg je een lootje.. liep toch wel aardig goed.

In Leidschenhage weet ik nog niet wat we gaan doen.. maar Ringo kennende.. die is ook niet zo moeilijk
pi_53709604
Ik zag net in m`n agenda dat ik helemaal niet kan op de 10e Nou ja, het idee was leuk
Saartje
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:53:50 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53713800
Had ik voor mezelf van die afbak-croissantjes gekocht, en die zijn nu klaar, maar ik vind het ook zo raar om ze nu op te gaan zitten eten terwijl zij hiernaast bezig zijn het kamertje in elkaar te zetten...
Dus nu worden ze koud.

Snif... En ik had er zo'n zin in.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:56:28 #175
3011 E.T.
pi_53713841
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik voor mezelf van die afbak-croissantjes gekocht, en die zijn nu klaar, maar ik vind het ook zo raar om ze nu op te gaan zitten eten terwijl zij hiernaast bezig zijn het kamertje in elkaar te zetten...
Dus nu worden ze koud.

Snif... En ik had er zo'n zin in.

die mannen zijn wel wat gewend hoor
pi_53713856
mafketel, gewoon opeten hoor BE!
pi_53713976
Gewoon lekker opeten hoor BE. En als ze er raar over doen kan je het altijd nog op de hormonen schuiven . Je MOET gewoon NU die croissantjes eten, kan je ook niks aan doen!
En vergeet niet te genieten he!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:05:06 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53714004
Ik liep net naar beneden en daar vond ik de maxi-cosi in de woonkamer. Iiieee... Het is wel heul echt zo hoor!

Oh, en de croissantjes smaakten goed.
De rest ga ik zo nog even opwarmen.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:50:36 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53715163
Goedzo, BE.

Ik hoor net dat mijn werk gaat verhuizen van Den Bosch naar de regio van Dordrecht/Zwijdrecht. Binnen een paar maanden (januari 2008 waarschijnlijk). Jeetje. Ik moet dus echt iets anders vinden nu. Druk op de ketel.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:04:30 #180
190853 RockabeIIa
pi_53715523
Hier ook minder leuk nieuws. Het kindje van een bevriende novembermama '06 is gisteren heel ziek opgenomen en blijkt na onderzoek hartproblemen te hebben...
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:07:41 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53715598
Maar mss is dat wel juist het zetje om nu iets nog veel leukers te vinden Suug. Wie weet.

Jeetje Rockabella... dat is idd wel vervelend nieuws zeg...
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:10:00 #182
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53715647
Wat een naar bericht, Rockabella.

BE, dat is ook zo, maar daar had ik geen echt zetje voor nodig, maar vooral vertrouwen en rust. Om een veilige werkplek te zoeken dus, waarbij ik me niet in een te snel wereldje staande moet houden.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:10:46 #183
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53715669
Rockabella wat een rot nieuws... sterkte

Sugar s6 met zoeken van een andere baan

Waarom zit ik herhalingen van gtst te kijken, net de aflevering van gtst dat dat kindje van charlie zogenaamd overleden is... blegh kan alleen maar huilen nu

Zoo ik ga eens een bar opvullen met drank

[ Bericht 13% gewijzigd door _Bar_ op 05-10-2007 12:02:08 ]
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:10:11 #184
190853 RockabeIIa
pi_53717264
Ja, vreselijk nieuws van dat kleine grietje... Ik ben er echt helemaal van slag van.

Welke Bar bar? Ik kan ook wel een slokje gebruiken
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:11:40 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53717300
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef Sugar het volgende:
Wat een naar bericht, Rockabella.

BE, dat is ook zo, maar daar had ik geen echt zetje voor nodig, maar vooral vertrouwen en rust. Om een veilige werkplek te zoeken dus, waarbij ik me niet in een te snel wereldje staande moet houden.
Jawel, daar heb je ook wel gelijk in...
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:16:32 #186
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53717424
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, vreselijk nieuws van dat kleine grietje... Ik ben er echt helemaal van slag van.
Sjee.. wat een rot nieuws..
quote:
Volgens mij las jij 'm net zo als ik..

Een bar... Als in Bar? Of bar zoals toog?
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:40:17 #187
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53717965
He bah Sugar, wat rot dat het zo loopt. Hopelijk kom er iets goeds uit en gaat het je niet te veel kosten.
pi_53719483
Pfff, verschrikkelijk als je dat te horen krijgt! Hopelijk valt het nog mee en kunenn de artsen er wat aan doen.

En wij krijgen een konijntje (nou ja, of het echt plezier wordt, weten we niet ...)
Elise zal het prachtig vinden; het is 1 van de twee konijntjes van haar pas overleden tante. ( De ander is al oud)
Maar ik weet dus nog niks van konijntjes Dat wordt dus nog even wat documentatie doornemen (Komen konijntjes trouwens met een handleiding? Ik vrees van niet )
pi_53719569
veel plezier met jullie nieuwe huisdier bright. maar waar gaat het oude konijntje dan naar toe?
pi_53719672
sugar wat baaalen van je werk zeg. is voor een tijdje meeverhuizen (qua werk bedoel ik) geen optie? hoe lang zou je reistijd worden?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:01:22 #191
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53720032
Bix, nee, dat zou denk ik ongeveer 2 uur reizen (enkele reis van deur tot deur) betekenen. Dat is dit werk me niet waard en is ook erg onhandig met 2 halve dagen die ik nu werk. Nu reis ik ruim een uur (enkele reis van deur tot deur) en dat vind ik wel genoeg.
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:21:18 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53720562
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:40 schreef Bright het volgende:
Pfff, verschrikkelijk als je dat te horen krijgt! Hopelijk valt het nog mee en kunenn de artsen er wat aan doen.

En wij krijgen een konijntje (nou ja, of het echt plezier wordt, weten we niet ...)
Elise zal het prachtig vinden; het is 1 van de twee konijntjes van haar pas overleden tante. ( De ander is al oud)
Maar ik weet dus nog niks van konijntjes Dat wordt dus nog even wat documentatie doornemen (Komen konijntjes trouwens met een handleiding? Ik vrees van niet )
je kan je in flora en fauna helemaal uitleven hoor, daar zitten kenners zat.
en idd. wat gebeurt er met het andere konijntje? zaten ze bij elkaar? konijntjes zijn namelijk niet graag alleen.
pi_53720825
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:43 schreef bixister het volgende:
veel plezier met jullie nieuwe huisdier bright. maar waar gaat het oude konijntje dan naar toe?
Oude konijntje had ze al jaren, dus dat wil haar vriend houden, logisch.
En het is beter om beiden uit elkaar te halen, anders is de jonge straks zwanger van de oude (ja ja, wat wij al jaren proberen lukt die konijntjes veel beter )
pi_53722821
Bright, veel plezier met jullie konijntje! Ik heb alleen af en toe een "logeerkonijn" .

Sugar, 2 uur enkele reistijd voor halve dagen werken, lijkt me inderdaad een beetje veel te veel van het goede... Ben je bijna meer aan het reizen dan je aan het werk bent. Maar wel balen dat het nou zo snel gaat, anders had je toch wat meer rust om naar wat anders uit te kijken.
Pas goed op jezelf hoor!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:24:47 #195
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53723514
SOS...

Weet iemand een geschikt/ leuk kado voor mn neefje van net een jaar?

bvbd
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:29:22 #196
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53723622
blokken, duplo, iets met muziek of geluid, grote auto, een bal. Zoiets?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:31:58 #197
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53723676
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:29 schreef YPPY het volgende:
blokken, duplo, iets met muziek of geluid, grote auto, een bal. Zoiets?
ja das al een begin voor deze kleinekinderonbenul
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:37:31 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_53723790
een vormenstoof (zo'n bal waar ze blokjes in kunnen doen)
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:45:08 #199
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53723979
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:37 schreef Belana het volgende:
een vormenstoof (zo'n bal waar ze blokjes in kunnen doen)
Kan je gewoon bij de Intertoys halen?
pi_53723999
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:15 schreef lady-wrb het volgende:
zijn er hier trouwens al mensen met een hotfix-applicator?
dat is zooooo leuk
ik ben ook niet zo'n glimglimmuts, maar voor Djen i het natuurlijk wel leuk om op d'r kleding t doen, maar als ik de prijs zie van zo'n pakket heb al van laat maar. Ga niet zoveel voor iets betalen wat ik zelf niet leuk vind en mijn dochter toch gaat jatten en uitproberen op alles, zoals har tasen, schoenen, broeken, truien, jassen enz...
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:53:22 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53724168
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:45 schreef Grulez het volgende:

[..]

Als je in stad Groningen woont is een bezoekje aan Asbran ook een aanrader. Kleine Peperstraat zitten ze. Heb je echt superveel keus en je kan om hulp vragen. Daar weten ze vast een leuk kado te vinden!
mag dit eigenlijk wel?
pi_53724176
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:45 schreef Grulez het volgende:

[..]

Yep en ze hebben ook een vormenstoof in een leuke koektrommelvorm.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:55:24 #203
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53724220
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Als je in stad Groningen woont is een bezoekje aan Asbran ook een aanrader. Kleine Peperstraat zitten ze. Heb je echt superveel keus en je kan om hulp vragen. Daar weten ze vast een leuk kado te vinden!
mag dit eigenlijk wel?
Van mij mag het wel
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:58:30 #204
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53724289
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:55 schreef Grulez het volgende:

[..]

Van mij mag het wel
dan is het goed

ik word zelf altijd hebberig daar. Ook hele toffe ridderkleren enzo... Voor "later" as ie groot is
pi_53724455
Ik word zo moe van die artsen. Zegt hij vorige week ik bel u zo snel mogelij terug, uiterlijk vrijdag, nou volgens mij is het vrijdag en is sprekuur enzo allang om want telefonisch sprek uur was tussen 1 en 2 en nu zal meneer denk ik al wel klaar zijn en ricting huis zijn. De poli is immers om half 5 gelsoten, heb iets daarvoor nog gebld en werd gezegd dat hij mijn dossier had, maar ja dat bellen schijnt toch moeilijk te zijn.

Ik ga me zo maar afreageren op WoW en wat beestje killen ofzo
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2007 @ 19:58:46 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53728337
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:45 schreef Anitra het volgende:

[..]

ik ben ook niet zo'n glimglimmuts, maar voor Djen i het natuurlijk wel leuk om op d'r kleding t doen, maar als ik de prijs zie van zo'n pakket heb al van laat maar. Ga niet zoveel voor iets betalen wat ik zelf niet leuk vind en mijn dochter toch gaat jatten en uitproberen op alles, zoals har tasen, schoenen, broeken, truien, jassen enz...

ik heb m gewoon bij de groothandel gekocht voor een tientje
en die glimmertjes heb ik wel, maar die zijn voor op de danspakjes enzo, niet voor mij, ik ben meer van het ijzerwerk.
maar ik vind het gewoon leuk om te doen.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:07:00 #207
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53728544
Nou, het lijkt mij ook heel leuk om te doen, Lady-wrb! Echt iets voor op de truitjes van Sterre.
pi_53729504
Wie kan mij vertellen wat de lol is om je klem te zuipen?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:00:01 #209
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53729939
Dat is vervelend, ingrid, als je daar toeschouwer van bent. Probeer het nu te negeren en de meest wijze te zijn. Morgen (niet te vroeg) weer een moment om erover te praten.
pi_53730012
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 19:58 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb m gewoon bij de groothandel gekocht voor een tientje
en die glimmertjes heb ik wel, maar die zijn voor op de danspakjes enzo, niet voor mij, ik ben meer van het ijzerwerk.
maar ik vind het gewoon leuk om te doen.
ijzerwerk? heb je ook alleen ijzerdingetjes enzo? Ja dat zeg je er niet bij
Vertel meer, show wat, laat zien

Ingrid, negeren en idd wat sugar zegt.

arts heeft niet meer gebeld nu zit ik me het hele weekend kwaad te maken en af te vragen wat er allemaal aan de hand is, zou er toch meer zijn? Waarom doen ze gwoon dit soort dingn niet op een andere doordeweekse ag dat je de volgende dag gewoon boos kan terug bellen?
Beestje killen hielp niet, dus nu maa laptop defragmenteren, oefenen met pitten voor quilten (opdracht van mijn moeder ) En vast wat dingen snijden voor mystery quilt en kijken of nog wat in elkaar kan zetten.
Of k kan gewoon mijn bed in gaan, hmmmm moeilijk, eerst maar ff defragmenteren anzetten
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:04:58 #211
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53730044
Balen Anitra, zo schiet het natuurlijk niet op met die artsen.
Hoe is het met de verhuiskandidaatjes? Druk bezig, meiden?
Vervelend hoor Ingrid.

Wij zijn vandaag naar Madurodam geweest met Tobias, mijn ouders én mijn oma. Ik weet niet wie er de meeste lol heeft gehad vandaag We hadden heerlijk weer, Tobias heeft zijn ogen uitgekeken het is echt een aanrader Eerst had hij alleen maar oog voor de auto'tjes maar even later had hij door dat er nog wel véél meer te zien was!
Ylana
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:13:55 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53730243
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 20:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie kan mij vertellen wat de lol is om je klem te zuipen?

dat moet je waarschijnllijk vragen aan degene die zich klem zuipt.
ieder ander zal je dat niet kunnen vertellen.
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:16:02 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53730288
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:03 schreef Anitra het volgende:

[..]

ijzerwerk? heb je ook alleen ijzerdingetjes enzo? Ja dat zeg je er niet bij
Vertel meer, show wat, laat zien

Ingrid, negeren en idd wat sugar zegt.

arts heeft niet meer gebeld nu zit ik me het hele weekend kwaad te maken en af te vragen wat er allemaal aan de hand is, zou er toch meer zijn? Waarom doen ze gwoon dit soort dingn niet op een andere doordeweekse ag dat je de volgende dag gewoon boos kan terug bellen?
Beestje killen hielp niet, dus nu maa laptop defragmenteren, oefenen met pitten voor quilten (opdracht van mijn moeder ) En vast wat dingen snijden voor mystery quilt en kijken of nog wat in elkaar kan zetten.
Of k kan gewoon mijn bed in gaan, hmmmm moeilijk, eerst maar ff defragmenteren anzetten

ik heb het al afgeleverd

ligt dat trouwens aan fok dat ik iedere keer fatal error krijg en meer van dat soort fratsen, of heb ik weer eens een virus of trojan binnengehaald?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:19:43 #214
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53730370
Lady-wrb, ik heb daar ook last van, erg irritant.
Ylana
pi_53731778
jullie hebben gelijk
ben beetje pissed. meneer kwam 2 uur later thuis dan afgesproken, naar bier riekend. ik moe, kim maar half uur geslapen overdag. kim maar om papa roepen. etc. nu beetje ruzie gehad en kim slaapt nu op schoot omdat ze al na 5 min uit brd werd gehaald. typ met 1 hand nu dus.
sorry., moest het kwijt.

verder gaat de gezondheid weer de goede kant op en tis wel lekker zo'n kacheltje op schoot.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:13:13 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53731948
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:

De Bar daar waar _Bar_ werkt
Wat wil je drinken ?

@noli de bar als in toog een bar, met tapinstalatie

[ Bericht 7% gewijzigd door _Bar_ op 05-10-2007 22:19:46 ]
pi_53732529
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:16 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb het al afgeleverd

ligt dat trouwens aan fok dat ik iedere keer fatal error krijg en meer van dat soort fratsen, of heb ik weer eens een virus of trojan binnengehaald?

heb je een virusscanner van Avast? Dan komt dat door een regel in Fok dat hijziet als Trojan. Erg vervelend maar niet schadelijk. Zie MED
Saartje
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:50:55 #218
114177 Diaan73
pi_53732995
Zow zo goed als alles is ingepakt, er is al veel naar het nieuwe huis, we zitten hier nu tussen de dozen. Pff zal blij zijn als het morgenavond is en alles over is. We moeten alleen nog de zolder, de overloopkast en de trapkast verder leegpakken. Maar daar kunnen we nu niet meer bij, alles staat vol.

Waarschijnlijk de komende dagen even niet online... of @home moet het allemaal netjes geregeld hebben morgen.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:52:10 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53733037
sterkte diaan!

en natuurlijk veel plezier in het nieuwe onderkomen
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 08:13:35 #220
34891 melonovy
La Kutschie
pi_53738067
Sugar, als je zin hebt in een nieuwe uitdaging ...

Grapje uiteraard, maar ik moest even aan jullie denken
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 08:40:35 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53738194
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
Zow zo goed als alles is ingepakt, er is al veel naar het nieuwe huis, we zitten hier nu tussen de dozen. Pff zal blij zijn als het morgenavond is en alles over is. We moeten alleen nog de zolder, de overloopkast en de trapkast verder leegpakken. Maar daar kunnen we nu niet meer bij, alles staat vol.

Waarschijnlijk de komende dagen even niet online... of @home moet het allemaal netjes geregeld hebben morgen.

Hard gewerkt dus!
Geniet ervan, als straks de rust is weergekeerd.
pi_53738312
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 08:13 schreef melonovy het volgende:

Voor alle verhuizers: veel succes!
pi_53738523
Verhuizers: zet em op, heel veel succes/sterkte (al naar gelang wat nodig is ).
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 09:54:58 #224
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53738669
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 08:13 schreef melonovy het volgende:

Ik moest ook gelijk aan Sugar denken toen ik het vanmorgen las.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:28:24 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_53738885
Mag ik hier even komen gillen

we hebben kaartjes voor The Cure whaaaaaaaaa!!!!!

Ik ben 20 jaar geleden naar ze toe geweest toen ik net aan het new wave / punken was geslagen, dus het is echt sentiment, maar ik vind ze nog steeds heel goed
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:33:24 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_53738928
Diaan, ik wilde jou nog wat vragen. Jullie hebben ooit iets voor Twan gekregen voor het slapen. hielp dat nou?
Liam is weer steeds vroeger wakker namelijk... vanmorgen was het 5 uur.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:44:00 #227
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53740999
Ik denk dat je Diaan even beter kunt PM-en Belaan..
Ik meen dat ze dit weekend over gingen met verhuizen.. en dus even zonder internet!

En The Cure = COOL !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:55:24 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_53741204
ow thanks rijstje
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:09:14 #229
94046 PM-girl
pi_53741470
Leuk Belaan! Jullie zijn wel op de concertentour he!

Sugar, wat vervelend van je werk zeg. Meereizen lijkt me niet echt een optie. Is thuiswerk een optie, vanuit diezelfde werkgever?

O, en voor de HEMA-fans, de uitnodiging!
Verkopen ze daar trouwens geen kinderslaapzakken met mouwen?
*
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:54:52 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53742279
Ik wilde even laten zien waar ik tegenwoordig werk snappen jullie misschien ook waarom ik zo enthousiast ben over het pand

Dit is nog de oude bar, deze is nu afgebroken, en er is een vele mooiere voor in de plaats gekomen
De achterkant is helemaal weg.. daar komen glasplaten voor tegen de muur, 6 glasplaten met daarachter letverlichting...
Tegen de muur van waar de nu de bar staat, staan nu een hele rij met koelingen met glazen deuren, waardoor het zoeken naar de juiste drankjes vergemakkelijkt is.

De Toog is verhoogt, en is nu helemaal wit aan de voorkant (dus daar waar nu de krukken staan) Daar komt straks nog een olijfgroene kleur tegenaan, en het logo van de nieuwe naam komt daarin verwerkt...
De biertappen die hier nu op de foto nog aan beide kanten staan, zijn allemaal verhuist naar helemaal rechts vanaf de foto gezien.

In het midden staat nu de pc, en de kassa.

De stoelen en tafels die jullie nu nog zien staan, zijn allemaal weggehaald en staan nu tijdelijke andere, maar ook die verdwijnen, en komen tegen de lange muur banken te staan...

Dit is een foto van 1 van de ruimtes van boven, daar zie je dus nog die haken waar ik het eerder over gehad hebt..
Deze ruimte is momenteel bij ons in gebruik genomen als opslag voor straks het terras, maar is de bedoeling dat het later ook helemaal aangepakt gaat worden, waar dan eventueel feestjes gegeven kunnen worden.

De voorkant met de oude naam die straks veranderd gaat worden

[ Bericht 35% gewijzigd door _Bar_ op 06-10-2007 14:07:35 ]
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 15:57:46 #231
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53744194
Ziet er leuk uit Bar! Daar is idd heel wat moois van te maken.

Dat linkje wat je laatst liet zien dat was van de zelfde eigenaar toch? Dat was heel warm en sfeervol.. Word dit een beetje in diezelfde sfeer of juist meer hypermodern in een ouderwetsche setting? Meer dat laatste toch?

Ik vind dat wel mooi.. Dat fris, hip en strakke in juist een oud sfeervol pand.
Mits het wel een beetje in balans is dan he?
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 16:35:09 #232
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53744907
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 15:57 schreef Noli. het volgende:
Ziet er leuk uit Bar! Daar is idd heel wat moois van te maken.

Dat linkje wat je laatst liet zien dat was van de zelfde eigenaar toch? Dat was heel warm en sfeervol.. Word dit een beetje in diezelfde sfeer of juist meer hypermodern in een ouderwetsche setting? Meer dat laatste toch?

Ik vind dat wel mooi.. Dat fris, hip en strakke in juist een oud sfeervol pand.
Mits het wel een beetje in balans is dan he?

Noli het linkje wat ik laatst liet zien, is idd ook van dezelfde eigenaar.
Wij krijgen een totaal andere sfeer...
Komen in het eetgedeelte, waar ik nu nog geen fotos van heb jammer genoeg, ook een aantal bruin lederen banken...
Het word modern, zodra het helemaal af is en helemaal goed is zal ik nog wel een aantal fotos plaatsen, want het is best lastig uit te leggen allemaal
pi_53746491
Oh dat ziet er leuk uit Bar!!
Kan me voorstellen dat je daar verliefd op ben!

Ja kan me voorstellen dat julieaan sugar moesten denken, 2 september 2 kindjes 2 oktober 3 kindjes, wie gaat 2 november 4 doen?
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:10:37 #234
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53746760
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:09 schreef PM-girl het volgende:

O, en voor de HEMA-fans, de uitnodiging!

die hebben we niet...
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:55:39 #235
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_53747588
Ik zou, zoals beloofd, nog wat foto's maken, van mijn parkiet.
De foto's zijn allemaal, mislukt. Omdat hij bang is, van de flits.
Dit zijn de twee beste:

Zijn/haar naam is Nikai en is nu, 6 weken oud. Hij heeft al, op mijn vinger gezeten, in de kooi.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:07:44 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_53747808
wat een leukerd oxy
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:12:38 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53747886
lief hoor oxy
heb je die bij je ouders of waar je nu woont?
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:14:05 #238
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_53747915
Ik heb haar op mijn kamer, op mijn groep.
In het weekend zorgt, mijn groepsleiding ervoor (die verzorgen ook, mijn cavia's en de andere boerderijdieren)
pi_53748140
Mooi beestje .
pi_53749573
Wat een leuk vogeltje oxy

Bar, wat fijn dat je zo enthousiast bent. Leuk dat je een fijne baan hebt gevonden.
pi_53752451
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:09 schreef PM-girl het volgende:

C&A
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:01:53 #242
94046 PM-girl
pi_53752789
Jamaar mammietje, die hebben niet woensdag een 20%kortingsavond!

Leuk beestje Oxy!
*
pi_53753011
Nee, ook geen vrienden... maar tot nu toe wel de enige waar ik slaapzakkies met mouwen heb kunnen vinden! Als jij er meer weet?!
pi_53753788
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:10 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

die hebben we niet...

je was me voor
is toch erg, heb ik de hele dag gewerkt en dan ben ik nu nog aan t werk
soort van dan...
pi_53753835
Leuk parkietje Oxymoron!

Hier waren vandaag brandweerwedstrijden aan de gang. Was wel leuk om van dichtbij te kunnen zien hoe het er allemaal aan toe gaat bij een reddingsaktie of als er (zogenaamd) brand is
Saartje
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:04:06 #246
3142 m@x
pi_53762996
Jaaaaaaaaaaah, ik ben verhuisd Is het bij jullie allemaal een beetje goed gegaan Diaan? Hier in ieder geval wel. Er was al zoveel over dat we maar één ritje hoefden te maken. Binnen 1,5 uur was alles ingeladen, overgereden en naar boven gesjouwd. Internet doet het nog niet maar mijn moeder is zo lief om me heel even achter haar pc te laten. Zo meteen nog even shoppen voor wat frutsels.

Saffier, bedankt voor je lieve kaart

Ik heb in het oude huis nog wel 2 winterslaapzakken zonder mouwen liggen voor de liefhebbers. De maat weet ik niet uit mijn hoofd maar volgens mij droeg Kai ze toen hij een maand of 12 was.
pi_53763362
m@x wat een heerlijk nieuws Helemaal verhuisd En op zo'n korte tijd. Proficiat!
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:14:08 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_53763387
m@x lekker joh dat het zo snel gegaan is
stormy waters...
sailin'
pi_53763418
Fijn dat je over bent M@x!
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:59:47 #250
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53764921
Fijn dat het allemaal goed is gegaan , ik ben benieuwd wat Kai er straks van vind! En een kaartje is een kleine moeite hoor
Ylana
pi_53765532
Goezo M@x!
  zondag 7 oktober 2007 @ 16:43:33 #252
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_53768010
Fijn m@x! Ik kom binnenkort een keertje kijken hoe het geworden is hoor!
Saartje
  zondag 7 oktober 2007 @ 17:32:45 #253
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53769122
Fijn m@x!
©Dumbo
  Jubileum moderator zondag 7 oktober 2007 @ 18:06:38 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53769842
Wat fijn M@x
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53770098
Heerlijk voor je M@x.
Ik wil ook erg graag een huisje, maar huren pfew dat kan nog wel ff duren.
Gelukkig komt mijn contract nu echt bijna binnen waardoor ik ook op particuliere huisjes kan gaan reageren.
O en ondanks ik gesloopt ben op vrijdagavond, ik ineens van alles moet gaan plannen, mijn vrije dagen nu voor de zooi opruimen, boodschappen en andere regeldingen zijn, geniet ik zo van mijn werk. Wat heb ik dat gemist zeg.
Heb weer een beetje het idee mens van de wereld te zijn ipv moeder van het huis. En gewoon weer lekker gezellig met collega's enzo. Echt superleuk.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_53770132
O ja en het gevoel dat ik op vrijdag nu ook prettig weekend kan zeggen Voorheen werd dat ook wel tegen me gezegd, maar wat was het weekend nu anders voor mij dan een doordeweekse dag.
En nu heerlijk weekend
Het voelt heerlijk!!!!
pi_53770457
M@x lekker dat je over bent! Heel veel plezier in je niuewe huisje

Jessie heerlijk is dat he? het gevoel dat je weer wsat betekend Hopenlijk heb je ook snel een huisje
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:28:52 #258
190853 RockabeIIa
pi_53773839
Ik ben benieuwd of het Diaan gelukt is.

M@x welkom terug en van harte met je nieuwe stekkie
pi_53775041
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 18:17 schreef jessie het volgende:
Gelukkig komt mijn contract nu echt bijna binnen waardoor ik ook op particuliere huisjes kan gaan reageren.

huh, hoe bedoel je? Ben je op zoek naar een ander huis? Of heb ik iets gemist?
pi_53775166
Ehhh denk t, Geer en ik gaan scheiden.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_53775210
ik was al bang dat ik iets gemist had idd.
Jemig...
  zondag 7 oktober 2007 @ 23:53:43 #262
114177 Diaan73
pi_53780002
Ook ik kom me even melden.... we zijn verhuisd en we hebben internet M@x wat fijn dat het zo goed ging. Hier waren er wel twee ritjes nodig gisteren en vandaag nog een. We konden nl. de zolder niet leegpakken omdat het oude huis stond vol met onze dozen. En we hebben gewoon heel erg veel hebben we gemerkt.

Hier staat in de woonkamer en op Twans kamer alles een beetje op zn plek, nog wel veel rommel en nog een aantal dozen in de kamer. Morgen wordt de nieuwe boekenkast gebracht, dat scheelt alweer 6 dozen. Verder is onze logeerkamer grotendeels volgepakt met dozen met spullen die we nog een plekje moeten geven. Maar over een paar weken is hopelijk alles opgeruimd. Ik voel me hier al helemaal thuis en Twan ook, gelukkig. Vandaag hebben we de klerenkast op de slaapkamer opgezet en slapen nog op de grond met matras. Ik hoop morgen het bed opgezet te hebben, daar zijn we vandaag niet aan toegekomen.

Een minpuntje is wel dat de vaatwasser het niet doet maar daar gaan we morgen achteraan bellen en hadden we een probleempje met de wasmachine en droger op de plek waar we hem wilden. Maar na de droger grotendeels uit elkaar te hebben gehaald om de deur andersom te zetten, is toch gelukt.

De komende dagen moeten we nog even wat restdingetjes in het oude huis doen (lampen afhalen, vloerbedekking verwijderen en dozen naar de stort brengen) en kan het vrijdag overgedragen worden. Mijn schoonouders hebben vandaag het hele huis al schoongemaakt.

@Belana, ik heb je post net nog gelezen, we hadden toen een soort van bloesem maar dat was heel vies en hebben we niet meer gegeven. Het slechte slapen is toen vanzelf overgegaan.

Voor nu ga ik maar lekker slapen..... tot gauw!!

ooops is wel een lange post geworden... sorry
Make love, not war ☮
  maandag 8 oktober 2007 @ 06:35:31 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_53782777
Diaan ook verhuist lekker joh! hoop dat het vaatwasser probleem snel opgelost is!
thanks voor je antwoord. ik ga iets homeopatisch proberen denk ik, want vanmorgen was het half 5. hij slaapt gewoon niet meer door
stormy waters...
sailin'
  maandag 8 oktober 2007 @ 06:50:37 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_53782823
ow en voor de rock/core liefhebbers e.d.
wij gaan naar Korn
jaja, veel concerten lately, heerlijk
stormy waters...
sailin'
pi_53783672
Diaan, lekker dat het verhuizen goed is gegaan en dat je al internet hebt is ook lekker!
Succes met uitpakken!
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:05:40 #266
108648 cattie
lieve moeder
pi_53783692
Max en Diaan, wat fijn dat jullie goed over zijn!

Leuke parkiet Oxy.

Oeh Belana, Korn, da's niet echt mijn smaak. Wij gaan binnenkort naar Hooverphonic. Mijn eerste concert sinds mijn zwangerschap. De laatste was U2 in juli 2005.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:31:14 #267
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53785331
Dames jullie hebben goede smaak

M@x fijn dat je over bent

Diaan ach die vaatwasser komt ook weer goed fijn dat je er zit.
pi_53788616
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 06:35 schreef Belana het volgende:
Diaan ook verhuist lekker joh! hoop dat het vaatwasser probleem snel opgelost is!
thanks voor je antwoord. ik ga iets homeopatisch proberen denk ik, want vanmorgen was het half 5. hij slaapt gewoon niet meer door
Misschien heeft ie nog een middagslaapje dat je kan inkorten of anders opheffen en dan gewone tijd naar bed. Dan verschuift het slapen ook weer naar normale tijden voor wakker worden.
pi_53790105
Leuk, zomaar een mailtje in je mailbox dat je vriend vreemd zou gaan
Zonder namen, plaatsen of data te noemen (dus ik denk gewoon een naaistreek van iemand), maar ik zit nou dus wel met een halve hartverzakking achter m'n pc

Maar terugggemaild of er ook meer info was dan alleen twee regels
pi_53790453
wat bizar syrena. wel van een bekende? en inhoudelijk toegespitst op je vriend, of zou het een mailtje kunnen zijn dat naar iedereen verstuurd zou kunnen worden.

belana, vervelend zeg zo vroeg wakker. misschien even een tijdje op de strenge toer / negeren?
pi_53790528
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:16 schreef bixister het volgende:
wat bizar syrena. wel van een bekende? en inhoudelijk toegespitst op je vriend, of zou het een mailtje kunnen zijn dat naar iedereen verstuurd zou kunnen worden.

belana, vervelend zeg zo vroeg wakker. misschien even een tijdje op de strenge toer / negeren?
Anoniem verstuurd, of tenminste via een mij onbekend gmail-account dat zo te zien hiervoor is aangemaakt. Zijn naam wordt genoemd en zijn band, maar dat is ook alles. Ik heb teruggemaild dat ik dan wel meer informatie wil, maar daar kreeg ik niks op terug (nog niet)

Ik ben nu aan het proberen of ik een ip-adres kan achterhalen.
  Licht Ontvlambaar maandag 8 oktober 2007 @ 14:23:37 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53790648
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

Anoniem verstuurd, of tenminste via een mij onbekend gmail-account dat zo te zien hiervoor is aangemaakt. Zijn naam wordt genoemd en zijn band, maar dat is ook alles. Ik heb teruggemaild dat ik dan wel meer informatie wil, maar daar kreeg ik niks op terug (nog niet)

Ik ben nu aan het proberen of ik een ip-adres kan achterhalen.
Dat klinkt alsof iemand een breuk probeert te veroorzaken...
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:26:23 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53790719
Wat raar zeg...
Rinkelt de naam van het mail-account een belletje bij je vriend toevallig?
pi_53790732
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof iemand een breuk probeert te veroorzaken...
Mja, en ik vraag me af wat het nut daarvan is, want aanstaande maandag vertrekt hij voor zes maanden voor z'n reis door Midden-Amerika.
Nog niks teruggehoord van de anonieme mailert ondertussen.

Het is wel goed voor m'n lijnpoging, want honger heb ik niet meer
Overigens kun je geen ip-adressen achterhalen van gmail-mails
pi_53790915
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Wat raar zeg...
Rinkelt de naam van het mail-account een belletje bij je vriend toevallig?
Geen idee, ik heb 'm net het mailtje doorgestuurd.
Waarschijnlijk niet trouwens, het lijkt erop alsof het adres voor dit doel is aangemaakt.

Ik hoop niet dat hij er eentje heeft gekregen over mij trouwens
  Licht Ontvlambaar maandag 8 oktober 2007 @ 14:41:39 #276
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53791064
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb 'm net het mailtje doorgestuurd.
Waarschijnlijk niet trouwens, het lijkt erop alsof het adres voor dit doel is aangemaakt.

Ik hoop niet dat hij er eentje heeft gekregen over mij trouwens
Och, dan zou het toch meteen duidelijk zijn dat het een rotstreek is van iemand...

Niet te druk om maken meis... Als iemand echt bezorgd om je zou zijn en je vriend verdenkt van vreemdgaan, dan zou hij/zij heus rechtstreeks naar hem of jou toegestapt zijn
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:47:09 #277
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53791194
Syrena Lekker wel zo iemand en dan nog het lef om het anoniem te doen

Ik zou 2 juli 2006 naar Guns N' Roses gaan. Ik was nl. 5 juli uit gerekend van Iris. Ik zou gewoon gaan en me gedeisd houden ergens achter op het veld. Iris is de 23e geboren en ik heb serieus getwijfeld of ik niet toch zou gaan Lichamelijk voelde ik me prima, had ik wel gekund (ik denk dat ik er ná het concert anders over gedacht zou hebben, maar goed). Ik ben niet gegaan vanwege de borstvoeding. Ik wist nog niet zeker of ze uit een flesje kon/wilde drinken, en dan is de afstand Lelystad/Nijmegen wel erg groot. Ik baalde als een stekker
Dus nu is het wachten tot ze weer komen Of anders maar Metallica of Bon Jovi ofzo

En in het kader van het goede nieuws bankje:
Ik heb een echo gehad, om te kijken of ik galstenen had en het goede nieuws is dat dat niet zo was
Het slechte nieuws is dat ik wél nierstenen heb, dus er is vrijdag een foto gemaakt en in de loop van deze week hoor ik de uitslag.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:54:57 #278
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53791381
Wat een naaistreek Syrena.
Ik ben het met Sjeen eens, als iemand echt bang zou zijn dat je vriend vreemd zou gaan dan zou diegene het vast wel anders brengen dan in een anoniem mailtje..

Oi LadyS.. Wel mooi dat het geen galstenen zijn. Nierstenen zijn ook niet leuk, maar lijken me beter mee te leven dan wat ik vaak van galstenen hoor.
(ik heb al zolang ik weet dat ik besta een niersteen. ong 1 mm groot, te klein om er iets aan te (laten) doen)
Maxi, Midi & Mini
pi_53791396
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Och, dan zou het toch meteen duidelijk zijn dat het een rotstreek is van iemand...

Niet te druk om maken meis... Als iemand echt bezorgd om je zou zijn en je vriend verdenkt van vreemdgaan, dan zou hij/zij heus rechtstreeks naar hem of jou toegestapt zijn
En met meer informatie ja.
Mijn lief hing uiteraard meteen aan de telefoon na het doorsturen. Ook geen idee wie het kan zijn geweest. Echt sneu, hij was net naar de stad geweest om foto's op te halen, oa. van ons twee die hij wil meenemen op reis.

Bah, dat zo'n stomme mail me toch even heeft laten twijfelen (echt waar maar heul even hoor).
We moeten maar wraak nemen met een flinke trouwpartij en een boel beebjes (nu meteen enzo )
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:56:57 #280
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53791419
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Doen Syreen!

Maxi, Midi & Mini
pi_53791464
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:56 schreef Noli. het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Doen Syreen!

Ik moet wel eerst nog naar Cuba
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:01:00 #282
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53791510
ja, maar ik wil wel van die niersteen af, want hij bezorgt me last en pijn Ik heb 1 keer een aanval gehad en ik kan je zeggen: bevallen was leuker
Dus ik hoop dat ze aan deze jongen wel wat kunnen doen

[ Bericht 3% gewijzigd door LadyS op 08-10-2007 15:18:56 ]
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:06:11 #283
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53791627
Ah ja kijk.. Ik heb verder weinig last van die van mij.
Af en toe 's een keer een aanval. Maar dat is welgeteld een keer of twee/drie geweest nu.

Als je er last van hebt gaan ze vast wel iets er tegen doen.

(nu ff snel 1 kind uit bed plukken en de ander van school halen )
Maxi, Midi & Mini
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:15:19 #284
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53791848
Ai LadyS, sterkte met je niersteen.
Syrena, wat een rotmailtje zeg, hopelijk kom je er nog achter wie zo laf is geweest!
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:16:59 #285
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53791901
Er ligt hier een appeltaart in de oven. Kan haast niet wachten. maar eigenlijk vind ik koude appeltaart uit de koelkast lekkerder dan warme, want van warme word ik achteraf altijd een beetje misselijk.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:20:34 #286
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53791982
appeltaart
Ik ben alleen aan de lijn en ik moet me vanavond weer verantwoorden bij de diëtist
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:23:16 #287
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53792042
Ik ben fijn niet aan de lijn. Da's aan me te zien ook, te dik maar gelukkig. Als er een manier was om lijnend net zo gelukkig te zijn, dan deed ik het misschien wel.
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:32:42 #288
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53792294
Fijn dat je je er zo goed bijvoelt, Spuug
Maar ik ben niet streng aan de lijn, hoor. Want daar heb ik de discipline (en de zin) niet voor. Dat is ook het eerste wat ik tegen de diëtiste hebt gezegd toen ik daar binnenkwam: "Ik weet dat het moet, maar ik heb er niet echt zin in" Dus zodoende let ik op allemaal kleine dingetjes: Ik eet ipv boter, Philelphia paprika en fijne kruiden op brood en dat is heerlijk met een plakje kipfilet of rookvlees. En veeeeeeeeeel minder calorieen als boter. Dat soort dingetjes dus
En als er iemand op mijn werk jarig was (heb geen werk meer ), dan sloeg ik een stukje taart niet af
pi_53792459
Jullie hebben het toch weleens over de hema koopavond? Die is as woensdag. eh, ik wilde nog wat zeggen, maar weet het niet meer
pi_53794396
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:20 schreef LadyS het volgende:
appeltaart
Ik ben alleen aan de lijn en ik moet me vanavond weer verantwoorden bij de diëtist
Als je lijnt voor de dietiste doe je toch wat verkeerd
  maandag 8 oktober 2007 @ 17:24:53 #291
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53794545
Ook lekker...

Vorige week vrijdag had ik mijn bril naar de opticien gebracht en daar brak ie in tweeën he?
Ze zouden toch zo snel mogelijk zorgen dat ie weer gemaakt werd, en dat zou vast niet langer duren dan een week??

Uhm.. Nou ik heb dus nog steeds geen bril..
Dinsdag werd ik gebeld, er was bij de fabrikant nog een voorkantje op voorraad en die zou er woensdag zijn. Vrijdag nog steeds niks gehoord, dus heb ik aan het eind van de dag maar eens gebeld. Het voorkantje was er nog niet. En ik belde natuurlijk eigenlijk net te laat, want de fabrikant had ondertussen al weekend.
Tsja, het ding kon natuurlijk ook nog in de post zitten en zaterdag komen, dus afspraak gemaakt met opticienmevrouw dat ze anders maandag (dus vandaag) met de fabrikant zou bellen.

Vandaag dus weer even gebeld. Nog niks.. *pruillip*
Maandag's is de fabrikant ook nog 's moeiljk te bereiken, er is nog een mogelijkheid dat het voorkantje nog bij de post zit die vanavond rond gaat ( )

Dussssss..... maar weer afwachten wat morgen ons gaat brengen..

Oh.. Word ik net gebeld! Kan nog wat langer gaan duren..
Bril ligt ergens in een magazijn, was van het/de huiscollectie, 'mijn' opticien zit daar niet meer bij dus willen ze 'm niet geven. Nu moet het via via, langs vertegenwoordigers (want heej, ze zijn echt klant geweest en je hebt ook nog zoiets als garantie enzo) geregeld worden.
Wel erg grappig de opticienmevrouw is errrrrg vastberaden om die bril te krijgen..
Maxi, Midi & Mini
pi_53794909
Hoe moet je nu door 't leven Noli? Ik ben echt gehandicapt zonder lenzen/bril, ik zou niet kunnen werken. Al niet eens op m'n werk kunnen komen geloof ik. Ik moet nog steeds de oogarts eens terugbellen om te zien of ik dan heel misschien een lens geimplanteerd kan krijgen (ipv laser, dat gaat sowieso niet).

Gisteren trouwens in het donker zowat een dodemansrit gemaakt over de Napoleonsbaan (beruchte weg naar Venlo). Ik zie dus echt geen &*^^%%$$ als er geen lantaarnpalen zijn, het een eensbaansweg is en veel tegenliggers die me verblinden. Doodeng. Zo eng dat ik het stuk autoweg gewoon een verademing vond (tenminste het stuk waar verlichting is).
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:00:17 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53795146
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Er ligt hier een appeltaart in de oven. Kan haast niet wachten. maar eigenlijk vind ik koude appeltaart uit de koelkast lekkerder dan warme, want van warme word ik achteraf altijd een beetje misselijk.
Het fijnste aan verjaardagen... de volgende dag zelfgemaakte appeltaart bij het ontbijt!
pi_53795464
Ik ben heel blij dat ik nog een halve appelkruimeltaart heb van dit weekend
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:16:42 #295
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53795524
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:15 schreef Pruk het volgende:

[..]

Als je lijnt voor de dietiste doe je toch wat verkeerd
Ja, je hebt gelijk, maar die dietiste geeft me wel de stok achter de deur die ik nodig heb. Ik wil niet toegeven dat ik te weinig disicpline heb om af te kunnen vallen, dus moet ik wel een beetje best doen.
Snap je een beetje Zelfde idee als een leraar op school die je huiswek controleert
Dat heb ik echt nodig
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:19:30 #296
3011 E.T.
pi_53795587
hier ook nog appeltaart in de vriezer... van de hele lekkere van AH

Noli, wat vreselijk balen zeg..
pi_53796143
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:16 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk, maar die dietiste geeft me wel de stok achter de deur die ik nodig heb. Ik wil niet toegeven dat ik te weinig disicpline heb om af te kunnen vallen, dus moet ik wel een beetje best doen.
Snap je een beetje Zelfde idee als een leraar op school die je huiswek controleert
Dat heb ik echt nodig
Ik snap je maar al te goed
  maandag 8 oktober 2007 @ 19:41:43 #298
3011 E.T.
pi_53797522
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:16 schreef LadyS het volgende:

[..]

Dat heb ik echt nodig
Dat was voor mij ook de enige manier om 30 kilo kwijt te raken, 10 jaar geleden (al ging ik dan naar een WW-achtig iets, maar het ging voornamelijk over die stok en elke maandagavond op de weegschaal moeten staan met iemand anders erbij)
  maandag 8 oktober 2007 @ 19:45:33 #299
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53797675
Daarom is de NTI of LOI of iets dergelijks niets voor mij

En nu vertrek ik naar de dietiste
Fijn dat jullie het snappen ET en Pruk Ik hoef nog maar een kilootje of 40 minimaal, dus we hebben nog even
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:01:57 #300
3011 E.T.
pi_53798057
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef LadyS het volgende:
Daarom is de NTI of LOI of iets dergelijks niets voor mij

En nu vertrek ik naar de dietiste
Fijn dat jullie het snappen ET en Pruk Ik hoef nog maar een kilootje of 40 minimaal, dus we hebben nog even
Ik hield me niet zo strikt aan de voorschriften en heb dus ruim 2 jaar over die kilo's gedaan ..

Maar ze waren er wel af! en 8 jaar later zaten er (hoop hormoonbehandelingen en twee zwangerschappen later) 'maar' 10 kilo bij
Jojo'en valt hier dus ook wel mee Na deze zwangerschap maar weer terug naar de +5.. die 10 jaar en drie kinderen extra mogen wel
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:18:40 #301
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53798398
M@X .. veel plezier in je nieuwe onderkomen!

Succes LadyS !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')